[ Voor 56% gewijzigd door Chester op 13-08-2007 21:45 ]
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
[ Voor 56% gewijzigd door Chester op 13-08-2007 21:45 ]
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Techno>Music
Heeel veel tijd er in steken is denk het enige. En een groot gedeelte komt door ervaring en ook wel talend. En dat heeft ie beideL i m a schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 19:26:
hou houd je je mesh altijd zo smooth? Ik zit continue met problemen met bobbels die opduiken in men mesh door het verslepen van vertexen als ik poly's aanmaak. En wat ik probeer ik krijg ze nooit helemaal weg. Als je hier een truc ofzo voor hebt zou ik die graag weten.
Ook wel diep respect voor al het zelfleerwerk! Er kruipt veel tijd en nog meer geduld in deze hobby. Ook vind ik het mooi dat je deze keer iets helemaal gaat afmaken! Dat heb ik nog maar 1 keer gedaan
Een echte tweaker is natuurlijk nooit tevreden.
Veel succes, ben benieuwd naar de volgende wips.!!!
Anoniem: 157420
Still Cripple as Hell
TnxNeejoh schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 20:01:
Heerlijk dat je de rust kan bewaren en hem niet als een rushjob afmaakt. Ga vooral zo door Chester, ziet er méér dan fantastisch uit.
Dat is een renderfout van V-Ray, als je naar andere renders kijkt zie je dat het wel goed isBozozo schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 20:17:
Nog steeds prachtig...
Na lang zoeken:
[afbeelding]
Is dit de bedoeling of zit daar zowaar een meshfout? ()
Anoniem: 169036
PS5 PSN: UnrealKazu
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
http://hawvie.deviantart.com/
Anoniem: 181231
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 181231 op 07-08-2006 11:15 ]
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Anoniem: 157137
[ Voor 48% gewijzigd door Chester op 29-12-2006 19:55 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
[ Voor 81% gewijzigd door endless op 10-08-2006 19:43 ]
Ik zag je reactie voor je edit en toen zad ik te denken of je misschien niet kon lezen maar het valt meeendless schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 19:42:
Nice, bookmark!!
Je zou van dit topic een soort verzameltopic kunnen maken, alhoewel dat wel weer je WiP zou verpesten. Je kunt van dit soort topics best leuke dingen maken denk ik!
Je hoeft geen aanmerkingen te hebben om te kunnen posten. Je kan bijvoorbeeld zeggen wát je precies mooi vindt en waaorm, of vragen hoe hij een bepaald effect voor elkaar heeft gekregen, of weet ik wat.robin222 schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 19:47:
Enne even over die modbreak. Ik vind dat de posts met bookmarked inderdaad overbodig zijn maar post met wat mooi moeten toch kunnen? Er is heeeel weinig op te merken aan dit model dus kan je bijna niets anders zeggen dan wat mooi. En als dat niet kan valt zo'n topic misschien wel snel dood.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 181231 op 10-08-2006 20:42 ]
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Techno>Music
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Momenteel heb ik het even druk met het afronden van mijn stage, dus heb ik mijn 3dsmax tijd moeten op offerenL i m a schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 16:02:
Nog geen leuke update's chester?
Ik heb de ideale manier gevonden voor gevoden om details te modellen, iemand kennen met de auto die je modelled :d, ik ga meteen wat detail pics trekken en dan kan ik weer verder modellen.
Van blueprints die ik gevonden heb op smcars.netAnoniem: 181231 schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 17:25:
Hoe kom je eigenlijk aan de maten chester?
I wishDexter schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 17:21:
Of met een meetlatje langs zijn eigen exemplaar
Je weet het soms niet he...
Schiet op danChester schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 20:17:
Stage is inderdaad afgerond. De body is bijna klaar (de helft van de naden is klaar, ramen moeten nog, en nog een grilletje hier en daar), heb nog geen wip gepost omdat ik de buitenkant even af wil maken voordat ik iets post
Zeg Chester, deze pagina staat al een tijdje tussen mijn bookmarks, maar na 2 maanden nog geen update, je gaat toch niet zeggen dat je ermee gestopt bent-NMe- schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 02:05:
Laten we nou vooral niet dit topic om de zoveel dagen gaan zitten schoppen. Chester laat vanzelf wel wat van zich horen als ie iets verder is met zijn projectje.
Ik ben er nog mee bezig, maar besteed er heel erg weinig tijd aan. Hoogstens een uurtje per week ofzo. Als ik iets toonbaar heb zien jullie het vanzelf wel weer verschijnen.Anoniem: 181231 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 16:34:
[...]
Zeg Chester, deze pagina staat al een tijdje tussen mijn bookmarks, maar na 2 maanden nog geen update, je gaat toch niet zeggen dat je ermee gestopt bent
[ Voor 12% gewijzigd door Chester op 29-12-2006 17:49 ]
Omdat ik de E90 niet zo mooi vindID-College schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 19:48:
Zeer vet, maar waarom een E46. Ik bedoel, die CSL is al een lange tijd op de markt. Waarom pak je niet een E90 bijvoorbeeld? Dat is wat recenter. Of gaat het je puur om dat model?
Tutorials volgen en veel oefenen. Wat ook heel belangrijk is, is het kijken naar wireframes van wat meer ervaren mensen.maarud schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 20:02:
allemachtig, hoe krijg je dat toch voor elkaar, zulke prachtige models
Ik moet echt wat tutorials zien te vinden, ik vind dit echt prachtig
Top werk!
Het duurt inderdaad lang, dat komt omdat ik niet aan een lange stuk door kan modellen. Het verveelt de laatste tijd erg snel.Anoniem: 157420 schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 20:12:
Chester!![]()
![]()
Held! Hij is weer begonnen aan z'n M3!
Het duurt lang, maar het resultaat is daar.
Het blijft prachtig. Succes!
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Anoniem: 91841
[ Voor 23% gewijzigd door fsfikke op 30-05-2007 15:44 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
wat is er aan de hand onder je koplampen? de bovenkant van de bumper die zegmaar onder je lamp verdwijnt, heeft een ribbelig oppervlak, zowel onder de linker- als onder de rechterkoplampChester schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 21:44:
Heb eindelijk weer zin/tijd gehad om met 3ds max te werken. Afgelopen weekend en vandaag de naden eindelijk afgemaaktWat is chamferen een k*twerk
Allemaal klikbaar voor 2560x1600
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De kale body is eindelijk af
Dat zijn schaduwen.HyperTrophy schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:48:
[...]
wat is er aan de hand onder je koplampen? de bovenkant van de bumper die zegmaar onder je lamp verdwijnt, heeft een ribbelig oppervlak, zowel onder de linker- als onder de rechterkoplamp
voor de rest heel erg strak!!
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Ik was altijd van plan geweest het af te maken. Het zal alleen een tijdje duren denk ikAnoniem: 157420 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:44:
Ziet er allemaal prachtig uit Chester. Echt geweldig![]()
Ik neem aan dat je nu van plan bent om het project verder af te maken?
IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;
Dat kloptlink0007 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:19:
Die pixels bij het logo zijn niet zo mooi, maar ik neem aan dat dit ook door de instellingen komt?
Anoniem: 229876
Anoniem: 30579
Ik model ook wel eens andere dingen. Ik heb ze alleen nooit laten zienAnoniem: 30579 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:22:
Ga nou eens wat anders doen dan auto's chest
" moet ik nodig zeggen Aka mister slagschip :\ "
anyway
gaat je goed af zie ik ik ga denk ook maar eens een WIP thread maken voor mn vliegdekschip.
[ Voor 13% gewijzigd door Chester op 17-08-2007 12:28 ]
Eindelijk weer eens een updateje van jouw kant. Gelukkig. Echter, waarom staat er 'BM' in je logo, en nog steeds niet 'BMW'? Naja, respect eigenlijk dat je dit soort dingen onder de knie krijgt. Heb het ook even geprobeert, maar ik vond de helft van de knopjes niet die ze bij de toturial beschrevenChester schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:04:
[...]
Ik was altijd van plan geweest het af te maken. Het zal alleen een tijdje duren denk ik
@HyperTrophy & Scipionyx
Komt inderdaad door de lage instellingen.
Vanochtend een nieuwe render gemaakt. Was sneller gerenderd dan ik had verwacht, heeft maar 2 uur geduurd
*klik*
[afbeelding]
[ Voor 77% gewijzigd door Acid_Burn op 23-08-2007 16:50 ]
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Nice Chester! Leuk dat je het project weer hebt opgepakt! Ik heb geen fout kunnen ontdekken!Chester schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:27:
[...]
Ik model ook wel eens andere dingen. Ik heb ze alleen nooit laten zienMaar meestal maak ik inderdaad auto's omdat ik dat het leukste vind
Gister ook weer met een nieuwe auto begonnen
En inderdaad, open eens een topic voor je schip
@hieronder
De 'W' staat er wel. Het is chroom en reflecteerd een zwarte gedeeltde van mijn HDRI
Iets met pot en ketel enzo..Anoniem: 30579 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:22:
Ga nou eens wat anders doen dan auto's chest
" moet ik nodig zeggen Aka mister slagschip :\ "
Ja doe dat! Dan kunnen we jouw voortgang ook in de gaten houden.Anoniem: 30579 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:22:
anyway
gaat je goed af zie ik ik ga denk ook maar eens een WIP thread maken voor mn vliegdekschip.
Niet, ik ben gestopt met modelleren.Anoniem: 157420 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 17:16:
Chester hoe staat er het voor?
Helemaal ja. Ik was nooit echt serieus bezig met 3D, het was meer een hobby voor in mijn vrije tijd. En ik heb in Augustus mijn HBO opleiding afgerond (met een 9
Google en eBay. eBay is erg handig om plaatsjes van losse onderdelen te vindenHawVer schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 18:32:
Tjonge, jammer nu je zo een eind op weg bent. Wat voor references heb je gebruikt Chester? Evt kunnen we er een gezellig groepsproject van maken.
Nee, ik ga gewoon verder met informatica. Doe atm de pre-master voor Computer Science and Engineering.Anoniem: 157420 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 20:08:
Zonde man, wat voor universitaire opleiding doe je dan eigenlijk nu?
Niets met 3D, vormgeven of wat dan ook?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq