Hoofdcategorieën
Topicacties

Windows Live Messenger - deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 03 augustus 2004

Dat staat in de opties bij privacy. Daar kun je een allow list maken, standaard iedereen die in je lijst staat. En dan met vinkje dat activeren. Is iig in WLM9 zo maar ook in oudere versies, zover ik weet.

Join het DPC WhatPulse team - Last.FM - Save the Whales -- Harpoon a Honda

Reg. datum: 27 februari 2000

quote:
Locutus-of-Borg schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 12:59:
Is het mogelijk dat je geen berichten (kunt) ontvangen van mensen die niet op je lijst staan? Ik krijg echt dagelijks 10+ spamberichten van bots die natuurlijk niet in mijn lijst staan :s
http://www.msngeeks.com/images/msn_privacy_options.jpg

Resistance is futile!
Reg. datum: 28 februari 2001

Bedankt. Die optie heb ik dus weer over het hoofd gezien |:(

Asrock939 Dual SATAII || A64 3000@3600+(9x250) || Z7000B-Cu ||2x 512MB Infineon DDR400 || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || GF9700GT || Acer X223W Q || WinXP SP3

Ik ben uniek, net als iedereen

Hmm ik heb al bij 3 pc's gehad die ik de afgelopen tijd moest installeren, dat het het niet wou. Dan vind ie oude versie niet en moet je allerlei bestanden weg gooien die die dan al heeft aangemaakt. Erg vervelend en lastig.

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Reg. datum: 24 december 2007

Ik heb sinds een paar uur nu Windows Live Messenger (Build: 14.0.8050.1202)
En ik mis de knipperende taakbalk bij een nieuw bericht...
Iemand enig idee waar het is gebleven, en of ik het weer aan kan zetten??

Koen

Reg. datum: 12 december 2007

Ik heb het zelfde probleem hier. Mijn taakbalk staat op automatisch verbergen, en dan is het al helemaal lastig dat hij niet omhoog popt en knippert bij een nieuw bericht. Heb jij dit al opgelost koen?

Reg. datum: 27 september 2008

Ik heb ook de laaste WLM2009 en mijn nieuwe berichten knipperen nog altijd vrolijk daar beneden.
Ik heb de taakbalk maar voor de lol verborgen en ja hoor, die popt omhoog als ik nieuw bericht heb, inc het geflash.

Misschien instelling van windows zelf? Kan me zoiets vaags herinneren dat ik het ook een keer totaal niet meer had. Hmm met powertoys kan je overigens dat flashen beetje instellen (general-focus).
Gebruik gepatchte live, misschien ligt het daar nog aan xD.

And I still wonder if you ever wonder the same

Reg. datum: 27 februari 2000

Als je mgsplus gebruikt moet je de tabbed chats uitzetten. Anders werkt het ook niet.

The Godfather

Ik heb het probleem met de nieuwste 2009 versie dat ik mijn ingebouwde webcam niet meer kan gebruiken...
Als ik de wizard audio en video setup wil starten zegt hij: "we are unable to run audio and video setup".

Zijn er meer mensen met dit probleem en weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Yesterday is History, Today is a Gift, Tomorrow is a Mystery

Topeka, KS, USA

Iemand enig idee hoe je die ambetante picture viewer afzet in WLM9 <> WLM9 gesprekken?

Gratis iPod!
In de USA.

Reg. datum: 09 augustus 2007

Ik vroeg me af of er sites/tool... bestaan waar langs ik mijn mails kan versturen zodat ik een bericht krijg als mijn mail wordt gelezen. Want het is echt beu als mensen niet antwoorden en waardoor je niet altijd weet of mensen je mail hebben gelezen.

Reg. datum: 21 juli 2006

quote:
dragonlords1 schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 19:59:
Ik vroeg me af of er sites/tool... bestaan waar langs ik mijn mails kan versturen zodat ik een bericht krijg als mijn mail wordt gelezen. Want het is echt beu als mensen niet antwoorden en waardoor je niet altijd weet of mensen je mail hebben gelezen.
Lees/ontvangst bevestiging vragen aanvinken is zover ik weet onderdeel van bijna ieder e-mail programma...

If you can't crack it just hack it ;-)

Reg. datum: 09 augustus 2007

Ik heb al gezien dat je bij outlook dat kan aanvinken (als ik me niet vergis) maar ik heb dat eens uitgeprobeerd en ik heb nog geen bericht gekregen dat men bericht gelezen was.

Topeka, KS, USA

quote:
dragonlords1 schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 21:14:
Ik heb al gezien dat je bij outlook dat kan aanvinken (als ik me niet vergis) maar ik heb dat eens uitgeprobeerd en ik heb nog geen bericht gekregen dat men bericht gelezen was.
Bij Hotmail gaat dat niet, die reageert nooit op ontvangstbevestigen, en vraagt de gebruiker ook niet om een leesbevestiging te bevestigen.
quote:
dragonlords1 schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 19:59:
En zo'n linkje is nogal vrij moeilijk om zoiets te embedden, bvb een prentje wordt niet standaard weergegeven.

Snake wijzigde dit bericht 01-01-2009 23:03 (35%)

Gratis iPod!
In de USA.

Reg. datum: 30 september 2003

quote:
crack_en_hack schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 20:39:
[...]

Lees/ontvangst bevestiging vragen aanvinken is zover ik weet onderdeel van bijna ieder e-mail programma...
Los van deze oplossing, hou er ook rekening mee dat veel mensen zo'n lees-bevestiging al dan niet bewust negeren en je uiteindelijk nog niet weet of de persoon de mail heeft gelezen. (ik spreek uit eigen ervaring, ook zelf negeer ik vaak zo'n bevestiging omdat het imho geïrriteerd overkomt)

Een oplossing zou zijn, mocht je wat handig zijn in programmeren met PHP / ASP ... is je belangrijke berichten online publiceren op een zelfgemaakt platform en naar de ontvangers een link sturen met unieke hash, zodat je kan controleren wie er op de links heeft geklikt? Klinkt omslachtig maar wij gebruiken op ons werk zoiets gelijkaardig voor belangrijke berichten / discussies, je krijgt een notie (url) van een bericht, en je kan zien wie het allemaal gelezen heeft. Reageren gebeurt ook op het platform en niet langer via email :)

Offtopic? Wat heeft dit eigenlijk te maken met Windows Live Messenger :?

Reg. datum: 04 oktober 2002

is het bij live messenger mogelijk te zien welke vensters zijn open geweest?
Ik had hier het probleem dat door , vermoedelijk een virus, er opeens een chatvenster open ging, om dan 2seconden later terug dicht te gaan.
Ik kon niet volledig lezen wat erop stond, maar de naam van de gesprekspartner kwam me niet bekend voor. :( :(
visuscan en anti-malware scans vonden niks...

Ook uw dochter!

Misschien kun je in je chat history (Mijn gespreksgeschiedenis) kijken of het bericht daar staat? Ik krijg namelijk af en toe van mensen een bericht venster met daarin wat engelstalig spam. Deze teksten worden in de Mijn gespreksgeschiedenis opgeslagen.

Arethusa wijzigde dit bericht 03-01-2009 22:36 (60%)

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Muziek: Last.fm | Toffe ellende: http://www.siewesite.nl | Xfire: gotarethusa

Reg. datum: 21 juli 2006

quote:
Promy schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 22:17:
is het bij live messenger mogelijk te zien welke vensters zijn open geweest?
Ik had hier het probleem dat door , vermoedelijk een virus, er opeens een chatvenster open ging, om dan 2seconden later terug dicht te gaan.
Ik kon niet volledig lezen wat erop stond, maar de naam van de gesprekspartner kwam me niet bekend voor. :( :(
visuscan en anti-malware scans vonden niks...
Messenger Plus Live (MSN Plus) kan dit, die heeft een uitgebreidere gebeurtenis logger.

If you can't crack it just hack it ;-)

Waar ik me dood aan erger: Webcam gebeuren!
1: "afbeelding omdraaien". Ik had mijn afbeelding áltijd gespiegeld VOOR MIJ ZELF. Ja ik kan in de driver-config-tool achtig iets van m'n webcam "mirror" op ON zetten, maar dan spiegelt mijn afbeelding ook voor de andere persoon en dat is dus weer niet de bedoeling.
2: Webcam inschakelen voor 1 persoon. o.i.d. zodat alléén zijn/haar webcam aan gaat, of alleen die van jou, werkt gewoon níet goed. Al 2 mensen gehad waarbij ik een wit scherm krijg. Waarschijnlijk omdat hun nog op een oudere versie draaien?
Wat een prutsers zijn het ook, die scripters daar.
En een install naar WLM 8, of 8.5 kan ik ook nergens meer vinden (iemand misschien een linkje voor mij via PM?)

stijnos1991 wijzigde dit bericht 05-01-2009 19:03 (9%)

quote:
Snake schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 17:32:
Iemand enig idee hoe je die ambetante picture viewer afzet in WLM9 <> WLM9 gesprekken?
Bij opties en dan layout kun je ze uitzetten. Dit is alleen voor je contactlist.
In een gesprek zit rechts van de afbeeldingen een ding die tevoorschijnkomt met een mouse-over, klik hier op en de afbeeldingen verdwijnen.
Reg. datum: 03 september 2007

Ik hoop dat er snel een nieuwe messenger plus voor wlm09 klaar is :) Ik zie nu geen knipperingen meer als mensen wat zeggen. Opzich best vervelend.

Reg. datum: 02 juni 2003

Ik gebruik WLM 9.0 Het is me opgevallen dat wanneer je een print screen maakt en deze naar je contactpersoon wil sturen met 8.5 dit met behulp van CTRL+V geen probleem is, echter wanneer je een printscreen wilt plakken met CTRL+V naar een contactpersoon met ook 9.0 wordt 'Fotos Delen' geopend. Dit is echt grandioos irritant. Echter, ik heb nog nergens een functie kunnen vinden om dit uit te schakelen. Iemand van jullie wel?

Same problem dus als die persoon onder mij.

Steephh wijzigde dit bericht 07-01-2009 16:07 (5%)

Topeka, KS, USA

quote:
Spike1506 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 18:34:
[...]

Bij opties en dan layout kun je ze uitzetten. Dit is alleen voor je contactlist.
In een gesprek zit rechts van de afbeeldingen een ding die tevoorschijnkomt met een mouse-over, klik hier op en de afbeeldingen verdwijnen.
Dat bedoel ik neit, ik wil gewoon als ik een fototje doorstuur dat dat wordt aangeboden als file transfer, niet via die picture deler :(

Gratis iPod!
In de USA.

Reg. datum: 30 september 2003

quote:
Snake schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 15:54:
[...]

Dat bedoel ik neit, ik wil gewoon als ik een fototje doorstuur dat dat wordt aangeboden als file transfer, niet via die picture deler :(
Vreemd, hier geen last van (ik gebruik WLM9, beta 2). Ik heb wel alleen WLM geïnstalleerd en niet de Windows Live Photo Gallery die mee in het WL pakket zit. Ook maak ik geen gebruik van de functionaliteit bestanden delen in WLM (kan je ergens uitschakelen bij de opties / menu, vind het niet zo direct terug)

Ook kan je onder extra > opties > berichten > foto-uitnodigingen automatisch accepteren uitschakelen :)

Reg. datum: 02 juni 2003

quote:
KimG schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 16:17:
[...]

Vreemd, hier geen last van (ik gebruik WLM9, beta 2). Ik heb wel alleen WLM geïnstalleerd en niet de Windows Live Photo Gallery die mee in het WL pakket zit. Ook maak ik geen gebruik van de functionaliteit bestanden delen in WLM (kan je ergens uitschakelen bij de opties / menu, vind het niet zo direct terug)

Ook kan je onder extra > opties > berichten > foto-uitnodigingen automatisch accepteren uitschakelen :)
Nope, daarmee kan je alleen instellen dat je eerst 'fotos delen' moet accepteren als iemand foto's met je wilt delen, wat wij dus in zijn geheel al niet willen!

1. Wij willen wél bestanden delen.
2. Wij willen zodra we een PRT-SCREEN maken en op CTRL+V duwen dat de foto als ****.tmp.jpg wordt verstuurd naar onze contactpersoon en niet via Foto's Delen

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: