Windows Live Messenger - deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 01 augustus 2005
Was dat niet mogelijk met a-patch of mess patch?quote:bartgrefte schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 20:19:
Heb 2 winamp-plugins. De een maakt van namen als "kim-lian" "ki ian" (deze geloof ik), die gebruik ik dus niet meer. Die wat ik nu heb komt van GoTMaar valt geloof ik niks aan in te stellen. Maar heb zelfde met WMP...
SiliconError in "Blije Winamp/MSN Messenger plugin gemaakt"
Hee! D'r is een v3 uit, eens proberen van 't weekend. Nu nog WMP, daar valt helemaal niks nada noppes in te stellen...
Nog een EDIT: Winamp deed/doet 't al goed. 't is WMP die de boel omdraait.... Valt daar niks tegen te doen?
Nou ja goed. Het is dat ik functies gebruik die bij andere messengers niet beschikbaar zijn ook anders wist ik het wel
Verder installeer ik niets en ga ik zelf snoeien met een programmaatje wat hier niet genoemd mag worden
Geen idee...quote:tjtristan schreef op zondag 02 maart 2008 @ 17:42:
[...]
Was dat niet mogelijk met a-patch of mess patch?
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
MarionTube
code:
1
| this looks alot like you :S *knip* |
Krijg ^ soort berichtjes
pasta wijzigde dit bericht 04-03-2008 02:54 (31%)
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
MarionTube
hier vind ik alleen de Engelse versie, iemand een idee waar je de Nederlandse MSI kan downloaden van de final 8.5 versie ?quote:Alex) schreef op zondag 02 maart 2008 @ 17:39:
[...]
Dat is gewoon mogelijk... zie iStartedSomething
BarryMel
Ik heb die hosting provider voor de gein een mail gestuurd. Nu is subdomein dood. (eigenaar gaat natuurlijk vrolijk verder op ander domein maarja)quote:bartgrefte schreef op maandag 03 maart 2008 @ 12:26:
ah crap, nog een met msn virus
code:
1 this looks alot like you :S *knap*
Krijg ^ soort berichtjes
pasta wijzigde dit bericht 04-03-2008 02:54 (9%)
Join het DPC WhatPulse team - Last.FM - Save the Whales -- Harpoon a Honda
code:
1
| this looks alot like you :S *knop* |
puntjes door spaties vervangen zodat de link niet werkt... en mijn email, deels, verwijdert
We gaan hier niet naar malware linken, de URL obfuscaten is niet genoeg, laat het linkje gewoon lekker achterwege.
pasta wijzigde dit bericht 04-03-2008 14:23 (52%)
MarionTube
Hoe kan dit eigenlijk. Op mijn eigen PC kreeg ik jaren geleden opeens de melding dat ik moest upgraden. Hoe kan het dat ik hier nog wel online kan met deze messenger?
WM is een zakelijke messenger, inmiddels opgevolgd door Office Communicator. WLM is het freeware-alternatief dat connect met het MSN Messenger-netwerk.
Daarom paste ik de link aan zodat ie niet werkt als er een zo gek is om 'm te kopieren naar de adresbalk.quote:bartgrefte schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 14:17:
Hmm, nu is het
code:
1 this looks alot like you :S *knop*
puntjes door spaties vervangen zodat de link niet werkt... en mijn email, deels, verwijdert
[mbr]We gaan hier niet naar malware linken, de URL obfuscaten is niet genoeg, laat het linkje gewoon lekker achterwege. ;)[/]
En malware? Geen idee. Heb d'r meende ik tijd terug wel eens op geklikt en gelijk sloeg NOD32 alarm. Dus virus lijkt mij.
Raven wijzigde dit bericht 04-03-2008 14:32 (10%)
MarionTube
Psst... een virus valt ook onder malwarequote:bartgrefte schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 14:31:
[...]
En malware? Geen idee. Heb d'r meende ik tijd terug wel eens op geklikt en gelijk sloeg NOD32 alarm. Dus virus lijkt mij.
Ik weet niet of je dit al opgelost hebt.quote:Upbeat schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 23:28:
Ik heb overal op google gezocht naar een oplossing maar ik heb niks kunnen vinden, dus ik stel de vraag maar hier:
Iedere keer dat ik uitlog van WLM of ik sluit mijn PC af dan worden de schermafbeeldingen van mijn WLM contacten gewist. Ik heb dat probleem opeens gekregen, ik heb geen nieuwere of andere versie geinstalleerd. Ik gok dat het Messenger cache wordt gewist maar iemand een oplossing hiervoor?
Maar die afbeeldingen worden opgeslagen in je temporary internet files als ik het goed heb.
Ik weet niet of je die leeggooit iedere keer als je je pc afsluit.
Hmm... wakker wordenquote:
* bartgrefte pakt nog een blikje caffeïne Mountain Dew
Raven wijzigde dit bericht 04-03-2008 15:05 (3%)
MarionTube
1. ik heb een desktop én een laptop, de laptop gebruik ik veel voor school, en ben daar ook vaak op ingelogd op WLM maar nu wil een vriendin een filmpje naar me sturen via de gedeelde map (en filmpjes zijn vrij groot) maar het sharen is gestart op mn laptop. Als ik verder op m'n desktop ga msn'en zal het sharen dus opnieuw moeten beginnen. Maar aangezien het sharen verder gaat als 1 van de 2 offline is geweest, moet het onvoltooide bestand toch ergens op je HDD opgeslagen worden, maar waar? als ik het onvoltooide bestand namelijk kan vinden, kan ik hem kopieren naar m'n desktop, en zal WLM (hopelijk) op hetzelfde niveau verder sharen (hoeft ie net opnieuw te beginnen)
ik heb al gezocht op mijn HDD, google en GOT, maar niks kunnen vinden.
2. bij een andere vriendin (het zijn er wat he
last.fm, Be a Hero! Be Yourself!
Ik kan me niet herinneren dat ik iets speciaals moet doen om WLM te installeren? Ik heb de fire-wall eruit geknald, maar dat mocht ook al niet baten. Ingelogd als administrator en nog een hoop andere dingen (die ik vond). Maar geen effect...
Iemand tips?
(of te wel kan ik het bestand ergens volledig downloaden voor off-line installatie? Het lijkt erop dat hij de downloadserver niet kan vinden.. )
Cyberpope wijzigde dit bericht 15-03-2008 18:43 (11%)
Believe nothing, no matter where you read it or who has said it. Not even if i have said it, unless it agrees with your own reason and you own common sense
Reg. datum: 18 september 2003
Waar vind ik de gedeelde achtergronden op m'n harde schijf?
Ik heb wel de volgende locatie gevonden:
C:\Users\xxxx\AppData\Local\Microsoft\Messenger\xxxxxx\ObjectStore\Backgrounds
Daar staan een aantal bestanden, maar die hebben een .dt2 extensie.
Het lijkt er wel op dat daar de backgrounds dus ook staan, maar hoe tover ik de afbeeldingen zelf weer tevoorschijn?
[EDIT]
Weet het al, in dosbox hernoemen van .dt2 naar.jpg.
Ackermans1973 wijzigde dit bericht 20-03-2008 01:45 (6%)
Reg. datum: 30 juli 2005
8,5Ik had een eindje geleden live messenger 8,5 geïnstalleerd op mijn pc en achteraf die live toepassing apart verwijdert.
Nu zit ik telkens met het probleem als ik de 8,5 opnieuw wil installeren dat mijn pc volgende melding weergeeft (ik draai momenteel vista business) .
Er is een probleem met deze installatie. Windows Live Suite is niet geïnstalleerd.
Gegevens over systeemfouten
Code: 0x80070656
Beschrijving: Fout tijdens het openen van het installatielogboekbestand.
Controleer dat het opgegeven logboekbestand bestaat en dat u er naartoe kunt schrijven.
Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt
In WLM zet je gewoon alle meldingen uit via "Extra" -> "Opties" -> "Meldingen en geluiden", en daar de bovenste uitvinken.
EOS 300D + Grip / 28 -135 IS / 75 - 300 IS / Kitlens
7.5 Dat was veel beter de reden is weinig ram gebruik en werkte vlot door.
iPhone 3G v2.2 8GB black // iPod Classic 80GB Black //
http://www.google.com/talk/otherclients.htmlquote:Koekiee schreef op zondag 23 maart 2008 @ 13:21:
Ik ben op zoek naar een programma dat zowel Google Talk als MSN Messenger aankan. Ik heb alleen geen idee welk programma daarvoor geschikt is.
Join het DPC WhatPulse team - Last.FM - Save the Whales -- Harpoon a Honda
Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last