Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Symbian S60 3rd Edition Discussie Topic

Pagina: 1 2 3 4 ... 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 05 januari 2007

quote:
tbenschop2 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 02:15:
Kan iemand mij vertellen hoe ik adresgegeven toe kan voegen aan contacten? Ik kan het nergens vinden. Ook overige gegevens als notities zou ik graag toe willen voegen aan de personen in mijn contactlijst. Kan het überhaupt wel? Zo ja: hoe?

Het zou leuk zijn als ik dan ook in Tomtom met de optie 'navigeer naar --> contacten' naar het juiste adres wordt geleid bij opgave van een contact.

Overigens heb ik een Nokia E51.
Dat kan zeer zeker.
Open contact ->options -> edit -> options -> add detail -> Address (staat bijna helemaal onderaan)
Dit dan eventueel even vertalen naar nederlands, maar dat moet te doen zijn dacht ik zo ;)

Reg. datum: 19 maart 2005

Inderdaad! Had niet gezien. Dank je.

Ps. 90:1
Reg. datum: 27 maart 2000

Zou trouwens fijn zijn als je overbodige details uit die (veel te lange) lijst zou kunnen halen... maar ja! ;)

Schrijfwijzer:
me mijn/m'n | zo-ie-zo (etc.) sowieso | tog toch | zecht zegt | daarintegen daarentegen
En de winnaar is.... is eens

quote:
Upquark schreef op maandag 21 juli 2008 @ 17:47:
Zou trouwens fijn zijn als je overbodige details uit die (veel te lange) lijst zou kunnen halen... maar ja! ;)
Dat ze voor jou overbodig zijn... Ik weet niet hoe het bij de E51 zit, maar de N95 geeft bij het bekijken alleen de ingevulde velden weer. En trouwens, waarom gebruik je niet gewoon een desktop-app om die contacten te beheren? De Nokia PC Suite voldoet prima, maar je kunt ook het standaard Windows address book gebruiken. Voor andere OSsen zijn er vast ook mogelijkheden via bluetooth.

Je wilt "Photoshop" voor PHP? Nexime, de foto-extensie!

Ik heb het ook over de lijst die je krijgt als je een 'detail' wilt toevoegen. Maar je hebt gelijk wat betreft het gemak van een desktopapp.

Schrijfwijzer:
me mijn/m'n | zo-ie-zo (etc.) sowieso | tog toch | zecht zegt | daarintegen daarentegen

Papa van Dewi en Robin :-)
Reg. datum: 19 februari 2002

Vanmorgen was de batterij van mijn N82 leeg en stond ie uit. Heb hem dus aan de lader gedaan en opgestart. Nu heb ik altijd BestProfiles aanstaan alleen moest ik die dus nu weer opnieuw aanzetten omdat de telefoon uit was geweest.

Is er een truukje of software waarmee dit automatisch kan? Ik weet dat er een soort Autoexec programma is, maar die zal waarschijnlijk niks met BestProfiles kunnen, want die hoeft niet zelf gestart te worden, maar kan via zijn eigen menu via 'activate' als een soort systeemsoftware worden aangezet op de achtergrond.

EDIT: Powerboot geprobeerd en inderdaad, die start BestProfiles wel zodat ik daarna zelf iets sneller activate op 'on' kan zetten en BestProfiles kan sluiten, maar zorgt niet voor een automatische 'activate'.

Powerboot is hier te vinden.

hars73 wijzigde dit bericht 23-07-2008 08:25 (23%)

Asus M2NPV-VM / Athlon 64 X2 4600+ / 3x250Gb Samsung / 2048 Mb / Win XP Pro/ Asus WL500G deluxe

Reg. datum: 19 maart 2005

Hoe kan ik zien welke programma's er draaien op mijn E51? Ik weet dat je door home-knop lang ingedrukt te houden kan zien welke actieve programma's er openstaan, maar er draaien ook programma's op de achtergrond, zoals het programma Handy Profiles, dat automatisch op door mij ingestelde tijdstippen van profiel wisselt. Dit programma is niet zichtbaar als ik de home-knop lang indruk, maar hij werkt wel, ook als ik reboot. Ik denk dus dat het een soort 'service' is, draait niet actief, maar draait wel. Ik zou dit graag ergens willen kunnen zien.

Nu heb ik namerlijk een ander programma geinstalleerd dat ook automatisch moet starten, maar deze doet dat niet. Ik wil wat instellingen proberen te wijzigen in dit programma, in de hoop dat hij dan wél automatisch opstart (iemand ideeen over hoe dit in het algemeen kan? bij Windows kun je je programma gewoon in een mapje Startup stoppen, kan dat ook bij symbian?)
Anyway, ik wil dus graag zien of het programma op de achtergrond draait of niet. Hoe doe ik dat?

LOL, ik zie dat het bericht boven mij van soortgelijke aard is, daar wordt ook gevraagd om een programma automatisch op te laten starten. Dat is toch niet helemaal wat ik bedoel, want ik wil niet meteen in het betrefende programma zitten als ik mijn telefoon aandoe: hij moet stilzwijgend op de achtergrond aanstaan.

tbenschop2 wijzigde dit bericht 25-07-2008 02:13 (20%)

Lost
Reg. datum: 05 mei 2004

quote:
hars73 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 07:55:
Vanmorgen was de batterij van mijn N82 leeg en stond ie uit. Heb hem dus aan de lader gedaan en opgestart. Nu heb ik altijd BestProfiles aanstaan alleen moest ik die dus nu weer opnieuw aanzetten omdat de telefoon uit was geweest.

Is er een truukje of software waarmee dit automatisch kan? Ik weet dat er een soort Autoexec programma is, maar die zal waarschijnlijk niks met BestProfiles kunnen, want die hoeft niet zelf gestart te worden, maar kan via zijn eigen menu via 'activate' als een soort systeemsoftware worden aangezet op de achtergrond.

EDIT: Powerboot geprobeerd en inderdaad, die start BestProfiles wel zodat ik daarna zelf iets sneller activate op 'on' kan zetten en BestProfiles kan sluiten, maar zorgt niet voor een automatische 'activate'.

Powerboot is hier te vinden.
BestProfiles start bij mij gewoon automatisch op bij het opnieuw opstarten van mijn telefoon. Vreemd dat ie dat bij jou niet doet.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

quote:
roma0803 schreef op zondag 27 juli 2008 @ 12:09:
[...]

BestProfiles start bij mij gewoon automatisch op bij het opnieuw opstarten van mijn telefoon. Vreemd dat ie dat bij jou niet doet.
Gister nog een keer geprobeerd en nope, BestProfiles blijft gewoon uit als ik de telefoon uit doe en weer aan doe (heb trouwens versie 1.01). Hoe heb jij BestProfiles draaien dan? Neem aan gewoon via het menu 'options' en dan 'turn on'?

Daarnaast had ik gister een stopwatch nodig en wat denk je? Op mijn N82 zit helemaal geen stopwatch 8)7 Iemand nog tips welk programmaatje daarvoor te gebruiken?

Asus M2NPV-VM / Athlon 64 X2 4600+ / 3x250Gb Samsung / 2048 Mb / Win XP Pro/ Asus WL500G deluxe

Schrijfwijzer:

Lost
Reg. datum: 05 mei 2004

quote:
hars73 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 08:11:
[...]

Gister nog een keer geprobeerd en nope, BestProfiles blijft gewoon uit als ik de telefoon uit doe en weer aan doe (heb trouwens versie 1.01). Hoe heb jij BestProfiles draaien dan? Neem aan gewoon via het menu 'options' en dan 'turn on'?

[...]
Probeer 'm es opnieuw te installeren, gewoon over de bestaande installatie heen. Het is me opgevallen dat het soms voorkomt dat programma's niet meer automatisch starten, wanneer je een willekeurig programma hebt gedeïnstalleerd. Net alsof ie de autostart lijst leeg maakt. Opnieuw iinstalleren verhelpt dat. Bij mij start Best Profiles gewoon op na een herstart van de foon.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Reg. datum: 09 februari 2007

Hi, heeft iemand ervaringen met de Vbag emulator?
Hier een linkje naar een E71 met dit progje.

http://youtube.com/watch?v=NFU-7gtDrEA

quote:
roma0803 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 10:56:
[...]

Probeer 'm es opnieuw te installeren, gewoon over de bestaande installatie heen. Het is me opgevallen dat het soms voorkomt dat programma's niet meer automatisch starten, wanneer je een willekeurig programma hebt gedeïnstalleerd. Net alsof ie de autostart lijst leeg maakt. Opnieuw iinstalleren verhelpt dat. Bij mij start Best Profiles gewoon op na een herstart van de foon.
En ja hoor.. dat werkte!! Heb hem eerst gedeinstalleerd (voor de zekerheid) en toen opnieuw geinstalleerd. En nu staat ie ook standaard aan als mijn N82 uit is geweest.

Reg. datum: 21 november 2001

Is er eigenlijk zoiets als mobile mouse van psiloc (telefooon gebruiken als muis/bluetoothmuisemulator)voor S60.3?

begintmeta wijzigde dit bericht 01-08-2008 01:13 (15%)

Reg. datum: 27 december 2006

Weet er iemand hoe je op je telefoon geïnstalleerde programma's weer op je PC krijgt als SIS/SISX? Als het goed is staan de sis-bestanden toch nog ergens in een mapje in de sys of private folder?

Reg. datum: 03 december 2006

na enig zoeken op wat freeware site's ( ook shareware site's ) kan ik maar net niet vinden wat ik zoek. Ik zou graag een dictaphone willen hebben voor mijn Nokia E65. De standaard dictaphone kan "maar" 1 minuut opnemen, dat is een beetje te kort voor mij. Zelf zat ik meer te denken aan een uur ofzo, ik heb een 2GB microSDtje erin zitten waarvan misschien een paar 100MB in gebruik is dus dat zal het probleem niet zijn.
Als iemand iets weet ...

Edit; ondertussen heb ik toch nog een shareware versie van Total Recorder & Dictaphone gevonden. Een freeware versie soortgelijk als deze zou helemaal mooi zijn.

erikafoort wijzigde dit bericht 03-08-2008 20:23 (15%)

quote:
jurriaandvm schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 18:39:
Weet er iemand hoe je op je telefoon geïnstalleerde programma's weer op je PC krijgt als SIS/SISX? Als het goed is staan de sis-bestanden toch nog ergens in een mapje in de sys of private folder?
Als het goed is wel, maar het is dus niet zo. (zou idd wel handig zijn)

Schrijfwijzer:

quote:
begintmeta schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 01:12:
Is er eigenlijk zoiets als mobile mouse van psiloc (telefooon gebruiken als muis/bluetoothmuisemulator)voor S60.3?
Jup, ff op google zoeken naar AccFace, werkt zelfs veel beter.
Law of Evolution

Goed, ik doe iets niet helemaal jofel geloof ik.

Met veel plezier gisteren en vandaag Quake en GLquake zitten spelen op m'n N95.
Good old times.. ;-) Was 16 in 96' toen ik t' voor t eerst speelde, en natuurlijk vooral multiplayer.

Quakeworld voor symbian dus ook gedownload en geinstalleerd. Maar als ik probeer te connecten dan heeft hij volgens mij geen internet verbinding, en geeft hij na een minuutje 'bad server adress' (zie screenie)

http://www.defocus.nl/temp/qwconnect.jpg

Toch zie ik niemand op t internet (diverse fora e.d.) die connectieproblemen ondervind. Sterker nog, ik zie niemand die het connecten beschrijft (krijg je een pop up, moet je alt-tabben?).

Ik connect via 3G/HDSPA (t-mobile), ook andere mensen via internet doen dit.

Iemand een idee? Heb al diverse dingen geprobeerd :

- Connection in settings op "when available" geprobeerd ipv "when needed" (geen verschil)
- Is de enige accesspoint
- Geprobeerd met Opera in de achtergrond die browsed, dan terug alt-tabben naar QW
- Geprobeerd met en zonder poortnummer (quake.xs4all.nl:27501 of 27500 bijv.)

Ik heb 1 keer het IP van xs4all in beeld gezien, maar toen ging er iets fout (ik zat te alt-tabben). Nooit meer gelukt :(

Quid quid latine dictum sit, altum viditur.

Reg. datum: 05 augustus 2008

Hallo,

Sinds een paar weken heb ik problemen met Windows Live Messenger.

Ik heb een Nokia N73 met firmware versie 4.0812.4.2.1.

Ik had de laatste versie van WLM (1.0.900), maar de gehele contactpersonenlijst werd niet geladen.

Vervolgens heb ik versie 1.0.6141 geïnstalleerd en nu is de contactpersonenlijst wel weer terug, maar de foto's van de contacten worden niet getoond (zelfs mijn eigen foto wordt niet getoond).

Iemand suggesties wat ik zou kunnen doen om de foto's van m'n contacten weer terug te krijgen?

[GoT]BastiaanN

quote:
majic schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 13:18:
Goed, ik doe iets niet helemaal jofel geloof ik.

Met veel plezier gisteren en vandaag Quake en GLquake zitten spelen op m'n N95.
Good old times.. ;-) Was 16 in 96' toen ik t' voor t eerst speelde, en natuurlijk vooral multiplayer.

Quakeworld voor symbian dus ook gedownload en geinstalleerd. Maar als ik probeer te connecten dan heeft hij volgens mij geen internet verbinding, en geeft hij na een minuutje 'bad server adress' (zie screenie)

[afbeelding]

Toch zie ik niemand op t internet (diverse fora e.d.) die connectieproblemen ondervind. Sterker nog, ik zie niemand die het connecten beschrijft (krijg je een pop up, moet je alt-tabben?).

Ik connect via 3G/HDSPA (t-mobile), ook andere mensen via internet doen dit.

Iemand een idee? Heb al diverse dingen geprobeerd :

- Connection in settings op "when available" geprobeerd ipv "when needed" (geen verschil)
- Is de enige accesspoint
- Geprobeerd met Opera in de achtergrond die browsed, dan terug alt-tabben naar QW
- Geprobeerd met en zonder poortnummer (quake.xs4all.nl:27501 of 27500 bijv.)

Ik heb 1 keer het IP van xs4all in beeld gezien, maar toen ging er iets fout (ik zat te alt-tabben). Nooit meer gelukt :(
De applicatie niet perongeluk de internet rechten ontnomen?

"The nice thing about standards is that there are so many of them to choose from."

Law of Evolution

quote:
BastiaanN schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 14:24:
[...]

De applicatie niet perongeluk de internet rechten ontnomen?
Dat zou best kunnen, ik heb het iig niet bewust gedaan :'( .
Ik heb net op internet een referentie kunnen vinden hoe het connecten zou MOETEN verlopen.

Gewoon net als met alle andere applicaties met de 'popup' die vraagt welke accesspoint je wil gebruiken. Die popup krijg ik dus niet...maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat hij wel 'in de achtergrond' de popup geeft. Tenslotte is het me 1x half gelukt, heb toen random op wat knopjes gedrukt omdat Quake hing (probeert te connecten, lukt niet = hang tot hij uit timed).

Waar zet ik die rechten? en kan ik een specifieke accesspoint standaard toekennen aan een applicatie ? heb al zitten zoeken maar zonder succes..

Quid quid latine dictum sit, altum viditur.

Reg. datum: 21 november 2001

quote:
Barfman schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 22:14:
[...]

Jup, ff op google zoeken naar AccFace, werkt zelfs veel beter.
Helaas werkt dat alleen met een op de PC te installeren programma (of heb ik dat verkeerd begrepen). Ik zoek eigenlijk iets waarmee ik gewoon een bluetoothmuis kan emuleren.

Reg. datum: 20 juli 2007

... 9 mnd later....

Heeft iemand het al eens geprobeerd om een 4 of 8 gig miniSD kaartje op een E70 of N80 te zetten ?