Reg. datum: 14 april 2006
[MMORPG]Silkroad Online, deel 4
Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last
Nieuw TopicReg. datum: 14 april 2006
is het ook mogelijk om silkroad vanaf een usb stick te draaien? ik zag dat de data-files en dergelijk van silkroad zo'n 1.3 GB zijn, maar volgens mij zijn er een hoop dingen die weg kunnen (media.pk2 is al zo'n 150 MB). heeft iemand er ervaring mee?
ik zou het namelijk ook graag op school spelen, maar daar kan k niet zoiets groots installeren....
Dare to face youself
Face the consequenses of your actions
Stand and fight or be for ever lost...
Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs
je moet een registry file mogen aanmaken op school, dat kan meestal nietquote:DropjesLover schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 19:53:
ik heb pas 20 pagina's![]()
is het ook mogelijk om silkroad vanaf een usb stick te draaien? ik zag dat de data-files en dergelijk van silkroad zo'n 1.3 GB zijn, maar volgens mij zijn er een hoop dingen die weg kunnen (media.pk2 is al zo'n 150 MB). heeft iemand er ervaring mee?
ik zou het namelijk ook graag op school spelen, maar daar kan k niet zoiets groots installeren....
Reg. datum: 25 mei 2005
quote:Cheborr schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 20:01:
[...]
je moet een registry file mogen aanmaken op school, dat kan meestal niet
Dat is niet noodzakelijk .
Je moet alleen een groot genoeg usb stick hebben aangezien je Silkroad niet kan 'rippen'quote:DropjesLover schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 19:53:
ik heb pas 20 pagina's![]()
Alundra wijzigde dit bericht 01-10-2006 22:27 (56%)
ik heb er 4 van meegadaan en heb zo'n 150k vediend
het was héééél leuk volgende week opnieuw
Reg. datum: 28 juli 2005
lol zelfs bij ons opschool gaat het moeilijk goed beveiligd netwerkquote:Napstar schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 22:27:
[...]
Dat is niet noodzakelijk .
[...]
Je moet alleen een groot genoeg usb stick hebben aangezien je Silkroad niet kan 'rippen'
Leer niet te quote waneer het NIET nodig is!
Reg. datum: 29 augustus 2005
Vanaf level 30 wordt het moeilijk met deze char.quote:Cheborr schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 14:51:
Ik ben nu lvl 2 thief op een lv29 pure str ice archer.
Best een prestatie op lv29, al zeg ik het zelf.
Schiet tussen de palen en je scoort!
Reg. datum: 17 februari 2006
waarom dat?quote:xzaz schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 09:45:
[...]
Vanaf level 30 wordt het moeilijk met deze char.
Omdat je gewoon te weinig Psy Power heb, het is niet de ergste char omdat je nog voor STR hebt gekozen. Maar het is zeker niet de sterkste build.quote:
Reg. datum: 28 juli 2005
lol nee...
uh. wat is dan wel een sterke build dan?
Leer niet te quote waneer het NIET nodig is!
quote:Z1ppo schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 14:18:
raw get owned?
lol nee...
uh. wat is dan wel een sterke build dan?
Pure INT sword/blade Shield - Fire
Pure STR Glavie/Spear - Light
Ik had dus een INT Bow :x, werke tot lvl 30 goed totdat ik die Earth Toist tegenkwam, 3 klappen en ik was dood.
btw: Er zijn wel goeie Bow users maar die zijn vaak begonnen als Hybrid oid. Ze bouwen nooit hun char op vanaf een Bowman.
xzaz wijzigde dit bericht 02-10-2006 14:40 (14%)
quote:xzaz schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 14:40:
[...]
Pure INT sword/blade Shield - Fire
Pure STR Glavie/Spear - Light
Ik had dus een INT Bow :x, werke tot lvl 30 goed totdat ik die Earth Toist tegenkwam, 3 klappen en ik was dood.
btw: Er zijn wel goeie Bow users maar die zijn vaak begonnen als Hybrid oid. Ze bouwen nooit hun char op vanaf een Bowman.
Pure STR Glavie - Fire = zeker goed wel garment dragen dan
Pure INT sword -lighting/cold = ook zeer goed met armor
Er zijn wel meer goeie builds
maar met fire zou k nog meer damage doen weet k hoor.
Dare to face youself
quote:xzaz schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 13:11:
[...]
Omdat je gewoon te weinig Psy Power heb, het is niet de ergste char omdat je nog voor STR hebt gekozen. Maar het is zeker niet de sterkste build.
als archers is dit een van de beste builds, redenen:
- Pure str, als archer heb je gemiddeld veel psy power, en dat verbeter je met veel str. Ook heb je veel hp nodig, omdat een bow helemaal geen defense heeft.
- Cold, omdat een bow gemiddeld langzaam is moet je vijand niet sneller zijn, hier zorg je dan voor met frostbite/freeze. Fire geeft meer kracht, maar geeft geen speciaal effect (wel burning, maar dat wordt meestal gecompenseeerd met pots van de vijand). Bij een imbue is de kracht dus niet de belangrijkste eigenschap vind ' ik' .
ik denk dat het ook allemaal om persoonlijke voorkeuren en opinies gaat, dus discussieren is vrij zinloos.
Na een paar dagen van spelen gemengde gevoelens. Veel bots en killstealers, maar daarentegen echte noobs qua prijzen.
net een coronet lvl 11 +4 gekocht voor 1.1K
een lvl 12 schouderstuk +3 en +3str voor 2.5K
weapon elixers voor 135K
enzovoort
echt de shopjes langsgaan loont zich echt hierzo. zelfs al heb je het niet nodig, je kan het bijna voor 2 tot 5K meer verkopen
Dare to face youself
quote:DropjesLover schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 22:04:
Red Sea...
Na een paar dagen van spelen gemengde gevoelens. Veel bots en killstealers, maar daarentegen echte noobs qua prijzen.
net een coronet lvl 11 +4 gekocht voor 1.1K![]()
een lvl 12 schouderstuk +3 en +3str voor 2.5K![]()
weapon elixers voor 135K
enzovoort![]()
echt de shopjes langsgaan loont zich echt hierzo. zelfs al heb je het niet nodig, je kan het bijna voor 2 tot 5K meer verkopen
lol , als het allemaal noobs zijn kopen ze het wss ook niet voor hoge prijzen.
en die low lvl rotzooi is niet egt de moeite waard..
quote:Cheborr schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 22:31:
[...]
lol , als het allemaal noobs zijn kopen ze het wss ook niet voor hoge prijzen.
en die low lvl rotzooi is niet egt de moeite waard..
neuh, ze kopen het wel hoor, gewoon niet al te hoge prijzen natuurlijk, tis marktwerking
het maakt het spelen op een laag lvl er wel een stuk leuker op, in plaats van je eerste +2+3int item op lvl 32 oid
Dare to face youself
Terr wijzigde dit bericht 02-10-2006 23:05 (83%)
ZVARRI! The truth has once again been elegantly revealed to me!
Act-Fancer Cybernetick Hyper Weapon!
Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.