Gathering of Tweakers

Quicksearch
ik ben ook op red sea, lvl19 bow nu, ign is ook Airdack

Vittu! - AMD64 3000 @ 2100MHz, 512 MB RAM, NVidia 6800 (unlocked - 16x6), MSI K8T Neo

quote:
chrusherman schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 09:22:
Ik ben ook op Red Sea begonnen. lvl 17 bow. Nickname: ErthosNL
quote:
Airdack schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 11:15:
ik ben ook op red sea, lvl19 bow nu, ign is ook Airdack
quote:
Sh0rty schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 08:31:
ik ben daar ook opnieuw begonnen heb daar een lvl 11 archer

voeg mij maar toe BlueRanger ;)
archers zijn populair nu :+

|| Intel Core 2 Duo E6600 || MSI P965 Neo-F || 2x 1024MB Corsair XMS2 PC5400 C4 || ASUS EAH3850 512MB || WD 250GB || Hiper 580Watt || Thermaltake Swing ||

Reg. datum: 29 augustus 2005

Als je hem maar pure STR doet is er niks aan de hand. :)

Schiet tussen de palen en je scoort!

Vandaag lvl42 geworden :) Eindelijk m'n LVL42+2 Crit10 sword gebruiken, is wel grappig als je bij de Billow Chain alleen maar Crits hebt :D En zojuist ook m'n eerste trade van DW naar Hotan geklaard, in m'n eentje O+

Ik blijf lekker op alps
daar heb ik me guildje daar heb ik enorm veel bekende,..
tja de mensen die veel tussen dw en jangan zijn en veel on zijn
die ken ik bijna allemaal wel :9
dus nee,..en heb daar ook me white wolf enzo
dus zonde om te kappen op alps

Leer niet te quote waneer het NIET nodig is!

weet iemand al iets van die error hoe ik het oplos?

Pure Int Nuker with a spear

quote:
stoeber schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 16:36:
weet iemand al iets van die error hoe ik het oplos?
ff googlen?

Reg. datum: 13 september 2006

is er op dit moment (22.56) vrijdag 29 december een server inspectie of update?
ik geraak er namelijk niet op.

mijn computer won van me met schaken,maar met kick boksen maakte hij geen schijn van kans

houdt van drop

er was idd vandaag een emergency inspection, van de babel server...

zow zeg, de prijzen op red sea liggen echt laaaaaag!!! lvl 9 coronet +3 +3str voor 4K, weapon elixer 135K, andere +1 items voor maar 500/1000 meer als de gewone prijs, welke al zeer laag is, lvl 10 wapens 5K...

Dare to face youself
Face the consequenses of your actions
Stand and fight or be for ever lost...

zo wat een lag man vanavond was gewoon te ziek :X

btw ik lvl 30 en me wolf lvl 30 geworden
me wolf is gewoon vanavond twee keer wezen lvlen :D
hoe heerlijk rofl
morgen hopelijk weer ff me wolf mee laten lvlen en dan ook naar lvl 31 laten gaan

Reg. datum: 27 augustus 2004

Dit spel heb ik ook een tijdje gespeeld en ben lvl 22 archer/ice. (ik speel al maanden niet meer)

Het probleem is dat ik enorm zwak ben. Ik ben dacht ik full int.
Tegen andere spelers ga ik in 1 klap dood en mijn aanvallen zijn ook niet zo sterk meer.

Ik wil altijd als archer spelen alleen nu wil ik opnieuw beginnen, hoe doen jullie het als archer?

edit: Ik zag ook allemaal kleine diertjes lopen, wat is dat?
Kan je met je charachter in een andere server inloggen?

Cabo wijzigde dit bericht 30-09-2006 02:36 (14%)

Nouja ik ben bow ... garmant
en heb eerst ook lopen klote met alles zelfs nu gebruik ik alle skills maarja is niet zo groot probleem
wel zorg ik er nu voor om full str te worden
en geef nu ook echt alles aan str

diertjes : dat zijn pets,pets kun je kopen bij item mall..
een white wolf is voor altijd en kan je nooit weg geven (nouja nog niet dan). en gewone wolf die
is ook voor altijd maar die koop je bij stable

Je hebt ook nog aap en eekhoorn,die is maar voor 30 dagen wel kan je zoon time restore kopen maar bepaart je geld,...als je bijv een white wolf/eekhoorn/aapje wil moet je met silk betalen.wat is silk precies? silk is omgezet geld voor sro 8 euro is 100 silk een aapje of eekhoorn kost 88 silk, en een white wolf 130 silk.zo heb je nog genoeg andere leuke items wel heb je verschillende betaal methodes..

http://www.silkroadonline.net/itemmall/silkcharge.asp
kijk zelf maar es ;)

ohja of je met zelfde char door andere servers kan gaan ,.. nee dat kan niet waarom weet ik niet maarja

hoop datje nu een beetje op de hoogte bent :)

Z1ppo wijzigde dit bericht 30-09-2006 04:13 (5%)

is er nu ook een serverinspectie? (12.26 uur)
want ik geraak er ook nu niet op.
heeft er iemand trouwens nog wat tips voor beginnelingen?
alvast bedankt

mijn computer won van me met schaken,maar met kick boksen maakte hij geen schijn van kans

voor beginners nou....als je naar topic starter ziet
volg die questen eens,daar kom je al heel veel mee ;) zelfs ik kan er nog veel van leren,...nahja ik heb een golticket die je 100% harder lvled...vandaag zal ik 31 worden hopelijk hoger maja haha,..wolf word ook wel 31

maarik kan niet eens in-loggen want dan krijg ik een pop-up waarop staat '' the server is undergoing inspections or updates connect to http://www.silkroadonline.net for more information.
dus ik ga naar de homepage van sro maar daar staat niks van updates of inspecties die bezig zin(of ik kan mischien niet lezen)
weet iemand hoe dit komt?

quote:
Caboman schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 02:04:
Dit spel heb ik ook een tijdje gespeeld en ben lvl 22 archer/ice. (ik speel al maanden niet meer)

Het probleem is dat ik enorm zwak ben. Ik ben dacht ik full int.
Tegen andere spelers ga ik in 1 klap dood en mijn aanvallen zijn ook niet zo sterk meer.

Als archer zou ik voor pure str, omdat bows hoge phy dmg hebben en omdat archers normaal geen goede defense hebben.

Nu je Int bent, zou ik armour of protector dragen. Geen garment, omdat garment lage physical defense heeft en met Int heb je al weinig hp.

Als ik jou was zou ik overnieuw beginnen, want later zul je er spijt van hebben dat je zo'n build hebt gemaakt. En dan pure str worden.

Ice is een goede keuze in combinatie met 2/3/4 arrow combos.

je kunt beter fire nemen die hot hoger en is sterke je kunt best de skills vna cold nemen die je phy defence omhoog maken en van fire alles behalve de 2de skill

zou ik doen

quote:
stoeber schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 17:04:
je kunt beter fire nemen die hot hoger en is sterke je kunt best de skills vna cold nemen die je phy defence omhoog maken en van fire alles behalve de 2de skill

zou ik doen

waarom fire,

met cold heb je tenminste tijd voor je strong bow

ik lvl 32 [ in 1 dag lvls 2 omhoog ] hoe vet :P nahja ik was al 80 procent ofzo
heb een goldticket
en wolf lvl 31 :) op naar de 40 >:)

quote:
Cheborr schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 17:32:
[...]

waarom fire,

met cold heb je tenminste tijd voor je strong bow
het geeft hogere dmg dus als je een strong bow doet dan heb je hem waarschijnlijk sneller dood dan met cold en dat die dan frozen raaakt en vet langzaam is

quote:
stoeber schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 08:18:
[...]

het geeft hogere dmg dus als je een strong bow doet dan heb je hem waarschijnlijk sneller dood dan met cold en dat die dan frozen raaakt en vet langzaam is

Je weet hoe langzaam een strong bow laadt? Erg langzaam..
Als je de tegenstander dan eerst freezed of frostbite met de cold imbue in combinatie met de 4 arrow combo, dan kan je de tijd nemen voor de strong bow skill. Die extra damage die fire doet is imo te verwaarlozen.

achja pvp of hoe je dat ook maar noemt zul je altijd erg slap zijn ..heb ik dan gehoord maja
ik was ook tegen andere battelen van lvl 31 ofzo en ik was toen ook lvl 31
hij hat sos ik niet dus hijwon

quote:
Cheborr schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 11:50:
[...]

Je weet hoe langzaam een strong bow laadt? Erg langzaam..
Als je de tegenstander dan eerst freezed of frostbite met de cold imbue in combinatie met de 4 arrow combo, dan kan je de tijd nemen voor de strong bow skill. Die extra damage die fire doet is imo te verwaarlozen.
ja ik vind gewoon een sterkere dmg belangrijker en dan 1 keer een hit op me of een lagere dmg en geen hit op me, maargoed het is je eigen keus natuurlijk

ik heb mijn probleem opgelost en ik zi nu op de server greece
ik heet banaan en ben lvl 8 en ik vind het stukken leuker dan knight online!\

houdt van drop

k heb eindelijk een goede buid, blade is echt :X

op lvl 10 al 100+ damage (1:6 str:int build, gewone spear aanval + ice), terwijl me dat met mijn andere char pas op lvl 22 gebeurde (blade 2:1 str:int build, gewone aanval + fire)

Dare to face youself
Face the consequenses of your actions
Stand and fight or be for ever lost...

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws