Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 22 september 2006

quote:
oane88 schreef op maandag 25 september 2006 @ 14:09:
Ik ben net in een stall het volgende zwaard tegengekomen voor maar 1.1 mil

[img=http://img242.imageshack.us/img242/8346/lvl60swaardjv0.th.png]

lijkt me wel iets meer waard niet _/-\o_ ?
voor hoeveel zou ik die door kunnen verkopen?

Dit zijn droppings van Isyataru (Unique monster) Ik heb 1 pagina in mijn storage vol met deze meuk. Deze zijn vrijwel niets waard. Ik verkoop de wapens voor 75k en de kleding items voor 40 tot 50k. En dan duurt het nog lang voordat ze verkocht zijn. Meestal geef ik ze weg aan guildmembers/vrienden.
Mocht er iemand op Xian zijn (die rond lvl 57-60 is) en een paar van deze items wil hebben...whisper me maar ingame (paink1ller)

Deze items zijn Non repairable. Ze hebben een levensduur die ongeveer 5x langer is als een normaal item, maar zijn niet via bv de Blacksmith te repareren. Op is kapot. Ze zijn ook niet te rondo'en, en verkopen via een NPC kan, maar dat leverd je precies 1 gold op.

houdt van drop

quote:
Glenn3 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 08:41:
[...]

Dit zijn droppings van Isyataru (Unique monster) Ik heb 1 pagina in mijn storage vol met deze meuk. Deze zijn vrijwel niets waard. Ik verkoop de wapens voor 75k en de kleding items voor 40 tot 50k. En dan duurt het nog lang voordat ze verkocht zijn. Meestal geef ik ze weg aan guildmembers/vrienden.
Mocht er iemand op Xian zijn (die rond lvl 57-60 is) en een paar van deze items wil hebben...whisper me maar ingame (paink1ller)

Deze items zijn Non repairable. Ze hebben een levensduur die ongeveer 5x langer is als een normaal item, maar zijn niet via bv de Blacksmith te repareren. Op is kapot. Ze zijn ook niet te rondo'en, en verkopen via een NPC kan, maar dat leverd je precies 1 gold op.

tsja, ik heb nog zo'n laag lvl dat ik een item ongeveer 3 -5 keer repareer, en daarna een nieuw aanschaf omdat k dan ondertussen al 2 lvls ben gestegen, dus ik zou ze wel kunnen gebruiken. helaas zit k op babel, ben pas lvl 23, en kan momenteel niet spelen (@home).

maar het zijn dus gewoon weggooi wapens eigenlijk...

Dare to face youself
Face the consequenses of your actions
Stand and fight or be for ever lost...

Reg. datum: 22 september 2006

90% van de droppings zijn geen wapens maar kleding.

Reg. datum: 29 augustus 2005

Gister een LVL 3 trade gedaan met andere gasten. 300k verdient 80 SP en 10% EXP :)

Schiet tussen de palen en je scoort!

Heb je het dan over Merchant EXP of voor je eigen char?:)

Ik heb een vraag, m'n Phy Balance is nu 57%, m'n Mag Balance is 94%. Als ik nu een stuk gear aantrek met STR3, INT2, gaan dan bijde Balances omhoog, of trekt die STR3 m'n Mag Balance omlaag?

quote:
Heaget schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 19:12:
Ik heb een vraag, m'n Phy Balance is nu 57%, m'n Mag Balance is 94%. Als ik nu een stuk gear aantrek met STR3, INT2, gaan dan bijde Balances omhoog, of trekt die STR3 m'n Mag Balance omlaag?
Beiden gaan omhoog; de balances zijn onafhankelijk van elkaar.

quote:
xzaz schreef op maandag 25 september 2006 @ 19:13:
En Crit 3 is nou ook niet van je zegt: "Ja, daar doen we het voor". Trouwens, deze zwaarden ben ik nog nooit tegengekomen. Worden die gewoon gedropt?
Je nukes kunnen toch niet critten. Een pure nuker maakt het dus niet uit.

mini cooper 1991

@home gebruikers,...

SRO werkt weer normaal!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

woehhhhhhh we kunnen weer _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
super happy opeens :P

Leer niet te quote waneer het NIET nodig is!

Hallo, ik ben nu lvl 40 en ben puur str.
Wat kan ik het beste nemen? armor of garment.
wie heeft uitleg voor mij?

garment, omdat je veel str hebt kun je goed tegen physical attacks, garment is goed tegen magic attacks dus kun je het beste garment nemen ;)

Specs: MSI K8T Neo-V, AMD Athlon 64 3200+, 2x512mb ddr ram, GeForce 6800GT 256mb DDR3, Maxtor 60gb IDE + Western Digital 200gb SATAII

houdt van drop

HALELUJA _/-\o_
EINDELIJK *O* *O* *O* *O* *O*

Silkroad Silkroad Silkroad Silkroad Silkroad Silkroad Silkroad Silkroad Silkroad Silkroad

srry, ben n beetje blij :P

goh, wat heeft @home dat snel gefixt :N

offtopic
en kan pas morgen weer spelen, heb zo n dinnerdat (geen e ;) )en daarna moet k naar mn vriendin & daar slapen

8)7

DropjesLover wijzigde dit bericht 27-09-2006 17:13 (24%)

Dare to face youself

quote:
DropjesLover schreef op woensdag 27 september 2006 @ 17:12:
HALELUJA _/-\o_
EINDELIJK *O* *O* *O* *O* *O*

Silkroad Silkroad Silkroad Silkroad Silkroad Silkroad Silkroad Silkroad Silkroad Silkroad

srry, ben n beetje blij :P

goh, wat heeft @home dat snel gefixt :N

offtopic
en kan pas morgen weer spelen, heb zo n dinnerdat (geen e ;) )en daarna moet k naar mn vriendin & daar slapen

8)7

tsja gezellig bij je vriendin slapen of een spelletje spelen, wat een lastige keuze he!

trouwens die nieuwe server is ook online, zijn dr nog mensen gaan spelen daar? zoals ik al zei zitten zowel mn huisgenoot als ik daar, maar mn huisgenoot heeft nogal veel vrije tijd dus ik kan hem niet bijhouden :p

trouwens
ik heb nog een vraagje, als je bij je skills kijkt dan heb je soms dat een skill even veel schade toebrengt als een andere skill, maar er staat een ander percentage achter ... zo heb je bij de hoog skill een skill die op een bepaald lvl 16-22 schade doet, maar dan staat er 150% achter, en je hebt een andere skill die 16-22 schade doet maar er staat 50% achter, wat houden deze percentages in? het lijkt me dat een hoger percentage meer schade betekent (uit ervaring), maar weet iemand hoe dit precies zit? alvast bedankt (ik heb trouwens aardig wat forums en guides gelezen maar niets hierover gezien)

Airdack wijzigde dit bericht 27-09-2006 19:29 (27%)

Vittu! - AMD64 3000 @ 2100MHz, 512 MB RAM, NVidia 6800 (unlocked - 16x6), MSI K8T Neo

ik blijf lkkr op server Aege bevalt me prima in DutchElites ben bijna lvl 42

en ik zouw echt wel weten wat ik zouw doen of bij je vriendin slapen of Sro spelen lol

zijn er nog mensen bij de DE op Aege willen dan moet je het ff laten weten nu is er nog plek

Pure Int Nuker with a spear

quote:
chrusherman schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 15:19:
Heb je het dan over Merchant EXP of voor je eigen char?:)

Eigen char natuurlijk lol, met trader Xp zit ik nu op lvl 2 met 13% nogmaar. Maar het schiet wel op zo. Goeie Guildmembers van lvl 60+ :)

edit: Heb trouwens nu Garment aan (ben full INT) mijn zwaktepunt is dus full STR users. Moet ik goed voor opassen. Maar alles geupdate naar +2 of hoger inclusief mijn accesory :). Gaat wel lekker nu met deze char. M'n wolf is op dit moment lvl 33, nog 7 levels tegaan :)

xzaz wijzigde dit bericht 27-09-2006 20:08 (30%)

iPod Touch Eigenaar

Hey mensen,

Ik ga dit spel ook eens uitproberen, ben nu level 5, en heb nu mijn eerste skill geleerd(die vuur skill waar je meer dmg mee doet voor een tijdje). Hebben jullie nog beginner tips?

Specs AoC->Name: Thermometer, Class: Priest of Mitra, Guild: Anathema, Server: Fury

ja vraag veel op dit forum over je char en je skills wij kunnen je helpen anders moet je misschien straks weer over nieuw beginnen

ik heb nu een probleem ik heb sro opnieuw geinstaleerd want hij flipte maar nu krijg ik als ik hem opstart een error heeft iemand dit ook gehad hoe he bje dit verholpen laat ff weten ty:

http://img91.imageshack.us/img91/8026/error1rj3.jpg

stoeber wijzigde dit bericht 28-09-2006 15:46 (49%)

Pure Int Nuker with a spear

houdt van drop

Ik ben vandaag overnieuw begonnen op de Red Sea server en wil dit keer 1/5 INT gaan doen, dit om ook een beetje health en STR te krijgen. alleen, wat kan ik nu het beste kiezen, sword of spear? voor de eerste lvls is spear het makkelijkst, maar hoe zit dat later? want ik kan nu al een paar skills nemen. en wat is nog handig, cold of fire skills? bij mn vorige character had ik fire en een de lightning grass walk, en van de fire gebruikte ik alleen de force river flow, en heel soms de extra damage...

ik wil de kant van de nukes op gaan, en graag snel lvlen en de monstertjes killen. tevens wilde ik een lvl gap van 4 aan houden...

edit
keuze gemaakt, ik denk dat ik ga voor de spear, samen met wat ice skills...een beetje force voor de andere char heal, hiermee kan je ook jezelf namelijk healen
spoiler:
je moet dan gewoon eerst jezelf selecteren door op het plaatje van jezelf te klikken

DropjesLover wijzigde dit bericht 28-09-2006 17:36 (17%)

Dare to face youself

Sorry, maar ik vind de force force echt zonde van je SP, neem gewoon wat Pots mee ookal kosten ze wat ze zijn ontzettend handig. Je kan jezelf neit healen in combat. Maar pots kan je gewoon autopotten.

houdt van drop

nah, ik doe het eerder om zelf weer snel te kunnen vechten, maar dat werkt weer alleen goed als je full STR bent, anders moet je je magica toch weer bijvullen. die heal others skill gerbuikt trouwens wel maar erg weinig magica en heelt erg veel, dus dat zou dan wel weer goed kunnen...

editje
heeee :? ik ben ineens 55 earth lvl 1 elements kwijt :? k heb ze echt niet gebruikt of verkocht en ben de hele tijd ingelogd geweest -O-

editje2
de prijzen op die nieuwe server red sea zijn echt aan de lage kant, wapen elixers voor maar 150k 8)7
en veel killstealers :X

ff gespeeld me mijn nieuwe char; lvl 10 int spear ice, in 2 klappen stone ghost dood, vroegah stond k daar zeker 8-10 keer op in te hakken met mn hybrid blade met fire :P

DropjesLover wijzigde dit bericht 28-09-2006 22:11 (47%)

Dare to face youself

Dan zul je ze vast wel zelf hebben gebruikt/verkocht, want kwijtraken lijkt me nogal onmogelijk ;(

Ik heb net een goeie deal gemaakt :*) lvl35 crit8 glavie gewisseld voor een weapon elixer :o Die Glavie was bij de NPC maar 77k waard 8)

houdt van drop

tis stil vanavond hierzo...

trouwens, was er gisteren ofzo niet iemand die ook begonnen was op red sea? misschien dat wanneer er meerderen zijn we daar ook het woord GoT kunnen verspreiden >:)

Dare to face youself

ik ben daar ook opnieuw begonnen heb daar een lvl 11 archer

voeg mij maar toe BlueRanger ;)

Ik ben ook op Red Sea begonnen. lvl 17 bow. Nickname: ErthosNL

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws