Gathering of Tweakers

Quicksearch
Hey silkroad spelers!
Ik dacht mischien hebben jullie hier wat aan gevonden op de silkroad site :+

Manual Patch and IP/DNS Information (Revised)

Date : 9/22/2006
inquiry : 15498

Hello. This is Silkroad Online.

We have a manual patch which when applied may resolve the issue that some of you may be facing with DNS problems. Please click below to go to the page where you can download this patch.

Go to the Data Bank

If this manual patch does not work, please use the process listed below to assist us in assisting you.

In order to assist in the resolution of the issue that is affecting some of our users in regards to connection, we would like those of you with issues to post your IP address and DNS server information to the Bug Report subsection under the Customer Service tab. DO NOT POST THIS INFORMATION TO THE General Technical Issues/Bug Reports Forum! Doing so could compromise the security of your system.

The method to get this information is listed below:

1. Go to the Start button.

2. Select the Run menu selection.

3. You will get a text entry box. Type in 'cmd'.

4. One you are in the windows that opens, please type: 'ipconfig /all'

5. Either post the information that comes after the 'IP Address' and 'DNS Servers' section OR take a screenshot have it hosted on an image hosting site and post the link to it to our Bug Report section.

6. In addition, a trace route would also be of great assistance as well. In the same window in step 4, type 'tracert 121.128.133.26'. Please post the results in the same way as step 5.(Revised)

Dit was het ik hoop dat jullie nu wel kunnen spelen 8)7 _/-\o_ :D 8)

AMD 3200+ @2500MHZ Stock / 1024 MB PQI DDR / nVdidia 7600GT 256 MB / Zalman 360 watt / ASROCK NF4G-SATA2 m-ATX /

houdt van drop

maar wij zonder silkroad kunnen niet op de site komen ;)
en via een proxy gaat dat downloaden echt zeer langzaam (naar versie 1.061 -> 32MB @ 2~4 kB/s)

ik had het bericht ook al gelezen, het is goed nieuws dat ze wel es naar ons luisteren (eindelijk). ik denk dat k maar es die tracert ed ga opsturen, denk dat dat wel lukt via die proxy...

Dare to face youself
Face the consequenses of your actions
Stand and fight or be for ever lost...

mini cooper 1991

helaas, het bovenstaande lijkt wel leuk, maar werkt niet.

We hebben dat geprobeerd door met de laptop een onbeveiligde verbinding van iemand anders te gebruiken :X en zo die patch te downloaden. het is 35 Mb dus ik kan hem ook niet uploaden.

maar het maakt geen bal uit de verbinding met SRO en hun site is er nog steeds niet.

alleen via die proxy kan ik wel spelen, hoewel je wel geduld moet hebben bij het inloggen.

En voor de mensen die het niet kunnen spele via de proxie hier in dit topic vind je iets waarmee je wel kan spele :)

ik kan der iig wel mee spele :9

http://www.silkroadforums.com/viewtopic.php?t=16530

Reg. datum: 22 september 2006

Ik zou hier niets eens op klikken. Het kan spyware bevatten.

De link op het silkroadforum bedoel ik, niet bovenstaande link.

Glenn3 wijzigde dit bericht 24-09-2006 12:38 (35%)

Kunnen we het een beetje on topic houden, maak anders even een andere topic voor het probleem. Voor de mensen die gewoon lekker over Silkroad* willen praten is er niet echt ruimte meer, vind ik.

ik weet niet hoe snel die gesloten zal worden maar...
Silkroad problemen topic
hier een topic voor de mensen die niet op sro kunnen

Leer niet te quote waneer het NIET nodig is!

Reg. datum: 29 augustus 2005

Wha, deze vind ik wel strak: http://www.sro.hdgamer.net/sro/srf/win.jpg

Schiet tussen de palen en je scoort!

of je nou proxy gebruikt of internet van de buren,..het maakt weinig verschil want als ze der naar zoeken dan komen ze der altijd wel achter maar dat gebeurt volgens mij niet zo snel

en dat boven mij hahahahah rofl! prachtig

topics worden gesloten dus word wel hier door gaan...
het gaat over sro dus :)

Z1ppo wijzigde dit bericht 24-09-2006 19:23 (85%)

Heeft iemand nog leuke screenshots? >:)

Zouden ze onze SRO ook afsluiten zoals de Vietnam versie? Anders stop ik per direct met het kopen van Silk...

Ik op Ishade/Hashade jacht >:) Ging best goed zolang het er maar 1 was 8)
http://img78.imageshack.us/img78/5171/sro2006092009065695gl8.jpg

|| Intel Core 2 Duo E6600 || MSI P965 Neo-F || 2x 1024MB Corsair XMS2 PC5400 C4 || ASUS EAH3850 512MB || WD 250GB || Hiper 580Watt || Thermaltake Swing ||

quote:
Heaget schreef op zondag 24 september 2006 @ 20:24:
Zouden ze onze SRO ook afsluiten zoals de Vietnam versie? Anders stop ik per direct met het kopen van Silk...

ik hoop van niet..
geen idee eigenlijk..maja

quote:
Heaget schreef op zondag 24 september 2006 @ 20:24:

als je het nieuwsbericht leest op de officiele site dan staat er:

However, from now on, when a local language service is opened at another area, global service will continue to provide service without blocking the previous users using the service. Please remember this, and do not be confused.

dus lijkt me dat wij nooit geblockt zullen worden naar de servers die er nu zijn

Vittu! - AMD64 3000 @ 2100MHz, 512 MB RAM, NVidia 6800 (unlocked - 16x6), MSI K8T Neo

Reg. datum: 18 oktober 2004

Ik ben net in een stall het volgende zwaard tegengekomen voor maar 1.1 mil

[img=http://img242.imageshack.us/img242/8346/lvl60swaardjv0.th.png]

lijkt me wel iets meer waard niet _/-\o_ ?
voor hoeveel zou ik die door kunnen verkopen?

Reg. datum: 30 mei 2006

Vrijdag opnieuw begonnen op de Tibet server, spelen andere tw daar ook ?
Ben nu lvl 18 archer en ben op zoek naar spelers die van teamwork quests houden.
Wil straks thief worden en lekker gaan pvpen.
See you online
Nick: Shihan

quote:
oane88 schreef op maandag 25 september 2006 @ 14:09:
Ik ben net in een stall het volgende zwaard tegengekomen voor maar 1.1 mil

[img=http://img242.imageshack.us/img242/8346/lvl60swaardjv0.th.png]

lijkt me wel iets meer waard niet _/-\o_ ?
voor hoeveel zou ik die door kunnen verkopen?

die is niet veel waard omdat je die niet kan repareren, dus als de durability op is kun je er niks meer mee ;)

quote:
DLP schreef op maandag 25 september 2006 @ 14:58:
Vrijdag opnieuw begonnen op de Tibet server, spelen andere tw daar ook ?
Ben nu lvl 18 archer en ben op zoek naar spelers die van teamwork quests houden.
Wil straks thief worden en lekker gaan pvpen.
See you online
Nick: Shihan
ik heb ook een char op Tibet, ook level 18 (geen 18 maar 16 :P) maar speel daar niet zo heel veel, want heb op olympus een eigen guild. Ik kom vanavond dan wel even op tibet :)

Unknown_Name wijzigde dit bericht 25-09-2006 21:42 (33%)

Specs: MSI K8T Neo-V, AMD Athlon 64 3200+, 2x512mb ddr ram, GeForce 6800GT 256mb DDR3, Maxtor 60gb IDE + Western Digital 200gb SATAII

Reg. datum: 18 oktober 2004

quote:
Unknown_Name schreef op maandag 25 september 2006 @ 16:28:
[...]

die is niet veel waard omdat je die niet kan repareren, dus als de durability op is kun je er niks meer mee ;)

[...]

ah op zon fiets :p, leek me al sterk dat zon dude niet wist wat een zwaard waar was :+
blij toe dat ik ff op een reactie wachtte voordat ik em zou kopen >:)

Reg. datum: 29 augustus 2005

En Crit 3 is nou ook niet van je zegt: "Ja, daar doen we het voor". Trouwens, deze zwaarden ben ik nog nooit tegengekomen. Worden die gewoon gedropt?

Schiet tussen de palen en je scoort!

ja door unique monsters dus deze denk ik door Isy

en ik heb een lvl 46 SOS garment female trousers gekocht voor 1.6 mil met immo 2 times en ik heb hem zelf +2 gemaakt net echt chill in 1 keer zonder lucky powders

en heeft iemand op aege lvl 6 int tablets/stones te koop laat ff weten wil ze graag

Pure Int Nuker with a spear

lv5x full str Glavie@Alps

Pfffffffffffffffffff keer of 20 due to server traffic disconnected from server.......... en dan ben je online crash je binnen en half uur....dit spelletje moet je wel heeeeeeeeel leuk vinden om het te blijven spelen........ :( :'( :? 8)7

the chase is better than the catch

ik zit eigenlijk een beetje te wachten tot die nieuwe red sea server online komt, ik ga daar dan met mn huisgenoot overnieuw beginnen, als je er vroeg bij bent dan betekent dat dat je over een tijdje bij de hogere lvls hoort ;) misschien richten we samen ook wel een fun guild op maar dat zien we nog wel :)

Vittu! - AMD64 3000 @ 2100MHz, 512 MB RAM, NVidia 6800 (unlocked - 16x6), MSI K8T Neo

houdt van drop

quote:
Airdack schreef op maandag 25 september 2006 @ 20:37:
ik zit eigenlijk een beetje te wachten tot die nieuwe red sea server online komt, ik ga daar dan met mn huisgenoot overnieuw beginnen, als je er vroeg bij bent dan betekent dat dat je over een tijdje bij de hogere lvls hoort ;) misschien richten we samen ook wel een fun guild op maar dat zien we nog wel :)

zeer goed idee :)

ga ik denk ik ook doen als k weer kan spelen :P

Dare to face youself
Face the consequenses of your actions
Stand and fight or be for ever lost...

als je weer kan indd,...
nee dan ga ik weer naar alps waar me guild is
voor nu ff de leader naar de vice leader gegooit
heb via de buren internet gebruikt maar stop ik mee,..ook zal ik geen proxy gebruiken,..geen zin in boetes etc...dus zal ik helaas op @home moet wachten,...duurt wel erg lang met hun zeg pff :/

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws