Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG]Silkroad Online, deel 4

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
quote:
Brantje schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 09:48:
Oke ik kwam er vandaag achter dat ik gehackt was
Ik ben voor ruim 3 mil aan stuff kwijt.
Ik denk dat ik ga stoppen want ik heb geen armour, geen wapens, geen shield niets.
Ook op de bank gekeken ook niets.

Als iemand me ff wat geld wil lenen zou ik dat fijn vinden.
Aangezien dat ik 99% lvl 2 trader ben, betekend dat dat ik erg veel trade.
Als je me wat wilt lenen voeg je me maar ff @ msn toe.

Anders is het gewoon eide SRO
Tja, hangt er een beetje vanaf op welke server je zit en hoe het kan dat je gehacked bent. Tot nu toe lijkt het erop dat voornamelijk mensen die keyloggers, bots, etc. hebben geinstalleerd hier last van hebben. Dat betekent dat als je dat niet eerst verhelpt je binnenkort net zo snel weer gehacked wordt natuurlijk en dan ben je alles weer kwijt.

houdt van drop
Reg. datum: 12 november 2004

quote:
Brantje schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 09:48:
Oke ik kwam er vandaag achter dat ik gehackt was
Ik ben voor ruim 3 mil aan stuff kwijt.
Ik denk dat ik ga stoppen want ik heb geen armour, geen wapens, geen shield niets.
Ook op de bank gekeken ook niets.

Als iemand me ff wat geld wil lenen zou ik dat fijn vinden.
Aangezien dat ik 99% lvl 2 trader ben, betekend dat dat ik erg veel trade.
Als je me wat wilt lenen voeg je me maar ff @ msn toe.

Anders is het gewoon eide SRO

mailtje naar de SRO crew?
van mij kan je wel wat lenen, k heb net zo'n 600k verdiend met alleen het verkopen van elements, je kan daar best 200k van lenen... waar / hoelaat spreken we af? ik zit op de babel server

edit
k zie dat je op aege zit dus een trade van ons gaat niet werken (dacht k), en clanleader bent, miss heeft dat er iets mee te maken dat je gehacked bent...

DropjesLover wijzigde dit bericht 05-08-2006 11:11 (9%)

Dare to face youself
Face the consequenses of your actions
Stand and fight or be for ever lost...

Reg. datum: 21 maart 2006

hey das balen brantje k zal in onze guild wel even vragen of je daar wat kan lenen enzo

Pure Int Nuker with a spear

De post is daar >>

ik zit @ eage

XBMC support forum: www.xbox-hacks.nl

Dodged / Lochi

quote:
DropjesLover schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 11:09:
[...]

mailtje naar de SRO crew?
van mij kan je wel wat lenen, k heb net zo'n 600k verdiend met alleen het verkopen van elements, je kan daar best 200k van lenen... waar / hoelaat spreken we af? ik zit op de babel server

edit
k zie dat je op aege zit dus een trade van ons gaat niet werken (dacht k), en clanleader bent, miss heeft dat er iets mee te maken dat je gehacked bent...

Mailtje naar SRO crew zul je niets mee bereiken, ik kan ook een vriend van me mijn spullen naar zijn account traden en zeggen dat ik gehacked ben, ze zullen je heus niet je spul terug geven. Laat staan een reactie krijgen :P
En dat je heb 200k zou willen geven; op zijn lvl kun je daar net schoenen of handschoenen voor kopen ;)
Tsja als je op babel zat had ik je wel wat spul gegeven, speel nu niet echt en heb nog wat SoS/SoM wapens enzo erop staan.. En nee ik zal ze niet aan anderen geven dus hoef je ook niet te vragen. Misschien ga ik zelf nog eens spelen..

ROSE Online - EU-Lochi

De post is daar >>

200K Is al iets.
Voeg me maar ff toe op msn.

XBMC support forum: www.xbox-hacks.nl

Dodged / Lochi

quote:
Brantje schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 16:02:
200K Is al iets.
Voeg me maar ff toe op msn.
Je zat op Aege dus had je toch niets aan die 200k van hem? :?

ROSE Online - EU-Lochi

Reg. datum: 06 november 2005

Kun je mij even toevoegen aan het lijstje? ik speel nu op Olympus

Server - GoT - ign
Olympus - Unknown_Name - Destroyer_NL

Ik ben level 34, full int fire en lightning nuker.

Weet iemand wat je aan zo'n dubbele trade vlag hebt? Ik wil die misschien kopen maar ze kosten 1 miljoen, dus wil graag weten of je daar wat aan hebt.

Specs: MSI K8T Neo-V, AMD Athlon 64 3200+, 2x512mb ddr ram, GeForce 6800GT 256mb DDR3, Maxtor 60gb IDE + Western Digital 200gb SATAII

quote:
Unknown_Name schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 16:51:Weet iemand wat je aan zo'n dubbele trade vlag hebt? Ik wil die misschien kopen maar ze kosten 1 miljoen, dus wil graag weten of je daar wat aan hebt.
Het is puur uiterlijk vertoon, meer niet. Die dure trade/thief/huntersuit doen niets speciaals.

Reg. datum: 21 maart 2006

quote:
phulshof schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 16:55:
[...]

Het is puur uiterlijk vertoon, meer niet. Die dure trade/thief/huntersuit doen niets speciaals.

das niet helemaal waar als je een duur thief suit aantrekt kunnen ze je niet zien op de rader dus dan moeten ze je echt zien in het spel en dus kun je lkkr in bosjes wachten

ik heb nu secial hunter id en het ziet er gewoon goed uit

Pure Int Nuker with a spear

Reg. datum: 23 juli 2004

quote:
stoeber schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 08:57:
[...]

das niet helemaal waar als je een duur thief suit aantrekt kunnen ze je niet zien op de rader dus dan moeten ze je echt zien in het spel en dus kun je lkkr in bosjes wachten

ik heb nu secial hunter id en het ziet er gewoon goed uit

dat is onzin. heeft zelfs op de site van silkroad gestaan dat die niks speciaals doen.
http://www.silkroadonline...=1&Page=8&Num=310

Q. What is the difference between lower and higher grade job suits?

A. There are two differences between the lower and higher grade job suits, which are price and appearance. There are absolutely no other differences, such as becoming undetected on radar.

You see sharp, we C#

Hoi,

Ik ben helemaal nieuw met dit spel en heb het net geinstalleerd.
Ik probeer nu op een server in te loggen voor de eerste keer, maar krijg telkens de melding: cannot connect due to server traffic

Het maakt niet uit welke server ik kies.
Hoe komt dit? en gebeurt dit vaak?
Reg. datum: 15 april 2005

Dit heeft iedereen, ik probeer net ook in te loggen. Het beste kun je s'ochtends inloggen en er dan de rest van de dag in blijven. Op welke server zit je btw??

houdt van drop
Reg. datum: 12 november 2004

klopt het dat je na 24 uur (ofzoiets) van de server geschopt wordt? ik probeer een aantal elements te verkopen door mn pc gewoon een dagje aan te laten staan, maar telkens als k terug kom zegt ie dat ik gedisconnected ben... ik zie op de achtergrond nog wel het spel gewoon door gaan (ventjes die langsrennen enzo) :?

Dare to face youself
Face the consequenses of your actions
Stand and fight or be for ever lost...

alias Haco
Reg. datum: 29 oktober 2001

quote:
Heaget schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 16:50:
Dit heeft iedereen, ik probeer net ook in te loggen. Het beste kun je s'ochtends inloggen en er dan de rest van de dag in blijven. Op welke server zit je btw??
en juist daardoor wordt het onmogelijk voor anderen om in te loggen....

rumores non hiatus dremelunt
malleo omnia consentiunt
Lid van het Anti-Jamba front!

Reg. datum: 27 augustus 2003

quote:
Unknown_Name schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 16:51:
Kun je mij even toevoegen aan het lijstje? ik speel nu op Olympus

Server - GoT - ign
Olympus - Unknown_Name - Destroyer_NL

Ik ben level 34, full int fire en lightning nuker.

Weet iemand wat je aan zo'n dubbele trade vlag hebt? Ik wil die misschien kopen maar ze kosten 1 miljoen, dus wil graag weten of je daar wat aan hebt.

Ja, gvd jij veranderd elke week van server :P ;) Moet ik die bij Xian laten staan ?

quote:
EL_Loco schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 20:30:
[...]

en juist daardoor wordt het onmogelijk voor anderen om in te loggen....
Ik heb hier weinig last van hoor B-)

DeluxZ wijzigde dit bericht 06-08-2006 20:33 (18%)

Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs

You Can On a Roy, Can Do!
Reg. datum: 14 oktober 2004

quote:
teh_twisted schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 23:31:
[...]

bedankt voor je reactie :) ik heb 't spel onderhand geprobeerd, ziet er goed uit :)

wat ik beetje minder vind is de 'vriendelijkheid' van de aanwezige mensen... (miss zit ik op de verkeerde server, Alps) maar tot nu toe alles dat je zegt... of geen reactie of ze lopen direct weg, beetje minder. Eigenlijk zoek ik dus wat mensen die me beetje willen "bijstaan" in 't spel en me wegwijs maken (ben me toch lang bezig geweest met t zoeken naar die generaal)

Als iemand me erbij wilt helpen, graaaagggg... ik zal deze topic nog wel ff checken later de avond, maar anders drop ff een mailtje ;) (twisted@bastardoperatorfromhell.org)

teh_twisted
Hey ik zit in Alps, ik wil je best wel een beetje helpen, :) ben nu bijna lvl 20 :D maar ik ga morgen 10dagen op vakantie! 8)7 add me maar mijn nick is Endymi0n :P en neee ik hou niet van hardcore, het is een personage uit de Hyperion Saga van Dan Simmons (erg goede fantasy-sf :D)

Games maken in C#, voor de Xbox360 en pc? Microsoft XNA! Chat mee! irc://efnet.xs4all.nl /join #XNA

Prof
Reg. datum: 14 januari 2001

Voeg mij maar toe in het lijstje

Troy
IGN: VyS

Ben net begonnen, snap er nog weinig van maar dat zal wel komen denk ik ? :P Tis voor mij nu eigenlijk gewoon killen killen killen ?

Hoe lvl ik het snelst, gewoon ergens gaan staan en alles wat je tegenkomt killen of echt die quests doen je per lvl kunt doen ? (Ben nu lvl 8, hoog ik weet het...) Ben pure str zoals ik las, alleen met een blade en dat moet blijkbaar een gaile worden ? :)

Intel C2D6600 @ 2.7Ghz 4GB PC8500 ATI X1900XTX

Dodged / Lochi

quote:
Sp00n schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 22:00:
Voeg mij maar toe in het lijstje

Troy
IGN: VyS

Ben net begonnen, snap er nog weinig van maar dat zal wel komen denk ik ? :P Tis voor mij nu eigenlijk gewoon killen killen killen ?

Hoe lvl ik het snelst, gewoon ergens gaan staan en alles wat je tegenkomt killen of echt die quests doen je per lvl kunt doen ? (Ben nu lvl 8, hoog ik weet het...) Ben pure str zoals ik las, alleen met een blade en dat moet blijkbaar een gaile worden ? :)

Doe zoveel quests als je kan, scheelt een hele hoop, vooral op latere lvls.
En pure STR blader lvlt niet zo snel als andere classes, maar het is zeker een goede build, vooral als je op hoger lvl zit. Hogere defense, snelle attacks (lees: heaven chain skill :+ ) en de blockingratio is über. Alleen is het een beetje saai t/m lvl 29.. Daarna wordt het leuker omdat je de nieuwe chains skills dan krijgt, zoals 4 hits en 5 hits.

ROSE Online - EU-Lochi

You see sharp, we C#

quote:
Heaget schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 16:50:
Ik zit op oasis onder de naam Camak

SeeSharp.nl wijzigde dit bericht 06-08-2006 22:37 (3%)

Reg. datum: 06 november 2005

quote:
DeluxZ schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 20:31:
[...]

Ja, gvd jij veranderd elke week van server :P ;) Moet ik die bij Xian laten staan ?

[...]

Ik heb hier weinig last van hoor B-)
die bij xian kan weg, ik verander niet elke week van server, heb 2 maanden op xian op gespeeld, maar ik vond die character niet zo heel goed dus was ik opnieuw begonnen op olympus.

Specs: MSI K8T Neo-V, AMD Athlon 64 3200+, 2x512mb ddr ram, GeForce 6800GT 256mb DDR3, Maxtor 60gb IDE + Western Digital 200gb SATAII

Reg. datum: 27 augustus 2003

quote:
Unknown_Name schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 00:27:
[...]

die bij xian kan weg, ik verander niet elke week van server, heb 2 maanden op xian op gespeeld, maar ik vond die character niet zo heel goed dus was ik opnieuw begonnen op olympus.
Was maar een grapje, maar zal het straks aanpassen

Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs

Prof

Inmiddels lvl 13 (jeeeej). Klein vraagje: die return scroll is dat return from the dead of return to town ? :) Omdat ze nogal redelijk prijzig zijn ? (Voor mij toch nog) Mocht er overigens een guild (al) geïnteresseerd zijn om te recruiten :P IGM me (IGN: VyS, op Troy)

Edit: Haha, heb trouwens een leuke manier gevonden om wat geld te verdienen aan de noobs (kuch, moet ik zeggen). Ze kunnen bij mij paardje komen rijden voor meer dan het driedubbele van de prijs :P Als het goed gaat wordt dat natuurlijk duurder he, die scrolls ;)

Sp00n wijzigde dit bericht 07-08-2006 15:01 (33%)

Reg. datum: 15 april 2005

Die return scrolls zijn voor terug naar de stad. Return from dead kan je alleen met silk kopen.

Prof

Bedankt. Weet ik dat ook weer...

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: