Gathering of Tweakers

Quicksearch
men maat in troy verkoop een lvl 16 glavie voor 650K
quote:
DeluxZ schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 10:59:
Ik moet ook nog een keer een lvl 16 of hoger SOx GLAVIE hebben :|

A2SO

Reg. datum: 27 augustus 2003

Ja, ik zit op de babel server :) Maarjah ben al sterk genoeg met lvl 19 vergeleken met mijn lvl22 blader, overgens allebei fullstr fire

Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs

quote:
Denk trouwens dat phulshof gelijk over de stats van sox. Ik draag niet veel sos, maar heb wel altijd een sos wapen, maakt zo veel uit in damage. Er is nog een belangrijke eigenschap aan sox wapens en schilden ~the glow~ :9

'k ben vrij vroeg begonnen met de handel en draag dus vrij veel SoX equipment. De getallen zoals ik ze noemde kloppen wel aardig. Daarom zijn die krengen ook vaak zo duur, vooral de wapens. Een SoSun boog van level 16 is bijvoorbeeld zeer gewild, omdat je daarmee vlot sp kunt verzamelen rond level 16.

Btw, ik speel ook op Troy: Pinokkio, lvl 42 sword/shield nuker.

houdt van drop

worden de lijstjes met mensen nog eens geupdate? ik ben al 2 weken bezig op de babel server, maar k sta er nog niet bij (anderen miss ook nog niet?). zoekt die clan nog steeds mensen?

voor hoeveel kan je eigenlijk tablets verkopen met een +steady, +physical attack of een +int atribute?
ze zijn lvl 2 en 3...

DropjesLover wijzigde dit bericht 03-08-2006 00:16 (26%)

Dare to face youself
Face the consequenses of your actions
Stand and fight or be for ever lost...

quote:
DropjesLover schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 00:13:
worden de lijstjes met mensen nog eens geupdate? ik ben al 2 weken bezig op de babel server, maar k sta er nog niet bij (anderen miss ook nog niet?). zoekt die clan nog steeds mensen?

voor hoeveel kan je eigenlijk tablets verkopen met een +steady, +physical attack of een +int atribute?
ze zijn lvl 2 en 3...

Die guild zoekt nog steeds mensen ja. Vanaf lvl 20 geloof ik, ze willen nu iets serieuser met hogere mensen gaan spelen :)

Ik zal vanavond even kijken voor het lijstje ;)

DeluxZ wijzigde dit bericht 03-08-2006 08:51 (4%)

Ik had een glaive +5 (lvl 32) gekocht voor 1 million. (Oasis)
En ik wou mijn oude glaive verkopen van lvl 32 , en was ZOOOooooooo dom bezig.
Zet ik die nieuwe daar neer. Verkocht voor 250k per ongeluk, gelijk 1 min na dat ik hem neer zet.(anders had ik het nog wel gezien als ie wat langer stond)
750k KWIJT gewoon
Ik heb hem vekocht aan xYunax zegt dat hij hem al verkocht had aan HarryPotter27 voor 1miljoen.
Nu probeer ik hem terug te krijgen via harrypotter en yuna als hij weer online is( de 2 zijn vrienden). En te vertellen dat het een ongeluk was.

Maar ik moet denk ik de feiten onder ogen zien 8)7 |:( ;(
750.000 cash kwijt, heb zelf nu nog maar 425.000

quote:
Reconhell schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 12:38:
Ik had een glaive +5 (lvl 32) gekocht voor 1 million. (Oasis)
En ik wou mijn oude glaive verkopen van lvl 32 , en was ZOOOooooooo dom bezig.
Zet ik die nieuwe daar neer. Verkocht voor 250k per ongeluk, gelijk 1 min na dat ik hem neer zet.(anders had ik het nog wel gezien als ie wat langer stond)
750k KWIJT gewoon
Ik heb hem vekocht aan xYunax zegt dat hij hem al verkocht had aan HarryPotter27 voor 1miljoen.
Nu probeer ik hem terug te krijgen via harrypotter en yuna als hij weer online is( de 2 zijn vrienden). En te vertellen dat het een ongeluk was.

Maar ik moet denk ik de feiten onder ogen zien 8)7 |:( ;(
750.000 cash kwijt, heb zelf nu nog maar 425.000

Forget it, de meeste mensen in SRO zijn vaak erg bot, eigenwijs en denken alleen aan zichzelf.
Er zijn zelfts lvl 6x en 7x die newbies met SoX spul proberen af te troggelen voor lage prijsjes, en betalen er bv. 50k voor terwijl het 500+K waard is.
Niet iedereen ingame is zo hoor, maar die ervaring heb ik op gedaan in de tijd dat ik speel..

ROSE Online - EU-Lochi

Ik weet niet of het normaal is dat je 4 x achter elkaar crasht als je ingelogt hebt?

Heb het lijstje met namen geupdate, kijk even of je er tussen staat. Of dubbel :9

Hoi Ben ook al een tijdje bezig op skl lvl16 nu, maar een vriend van me heeft problem met inloggen op slk. Hij heeft zich via de site geregistreerd en als hij het spel start krijgt hij de melding dat pasword en id niet kloppen. Hij heeft zich al veschillende keren opnieuw geregistreerd.

groetjes Len

houdt van drop

quote:
egamernl schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 13:21:
[...]

Forget it, de meeste mensen in SRO zijn vaak erg bot, eigenwijs en denken alleen aan zichzelf.
Er zijn zelfts lvl 6x en 7x die newbies met SoX spul proberen af te troggelen voor lage prijsjes, en betalen er bv. 50k voor terwijl het 500+K waard is.
Niet iedereen ingame is zo hoor, maar die ervaring heb ik op gedaan in de tijd dat ik speel..

idd, helemaal mee eens
met name die mensen die het monster expres gaan aanvallen dat jij aanvalt, met name bij giants. wie de laatste slag toebrengt kijgt de items en de meeste exp. dus die gaan je "helpen" als je een giant ofzo al voor de helft af hebt gemaakt, dus die giant blijft jou aanvallen -> easy winnen voor die :X mensen...

en over die SoX items, ik heb nu net iets van 300k (veel elements verkocht) maar daat heb je op mijn lvl nog echt niets voor waar je iets aan hebt. moet je anders veel geld sparen met 1 character en dan de lage lvl SoX stuff kopen en doorsluizen naar een ander character. kan dat doorsluizen ook naar andere servers? ik heb nog een lvl 17 char ergens, maar bij de dump kan ik niets ophalen...

ik ben nu eindelijk lvl 20, mn eerste job ticket gekocht (trader) hoe gebruik je die eigenlijk, gewoon gebruiken en dan krijg je te zien waar je naar toe moet met je stuff ofzo? of eerst stuff kopen en in een andere stad verkopen (welke steden leveren geld op enzo)
quote:
lenny38 schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 19:12:
Hoi Ben ook al een tijdje bezig op skl lvl16 nu, maar een vriend van me heeft problem met inloggen op slk. Hij heeft zich via de site geregistreerd en als hij het spel start krijgt hij de melding dat pasword en id niet kloppen. Hij heeft zich al veschillende keren opnieuw geregistreerd.

groetjes Len

echt het goeie password gebruiken, er mogen/kunnen geen hoofdletters en dergelijke in zitten! kan je trouwens ook via de site opnieuw opvragen. sla je username en password ook altijd op in een txt filetje ofzo na het registreren, dan heb je het altijd

en dit kwam k gisteren tegen 8)7
http://members.home.nl/m.f.m.claessen/silkroad%20maf.JPG

DropjesLover wijzigde dit bericht 03-08-2006 20:24 (20%)

Dare to face youself

thnxx kzal ut doorgeven. Komen jullie ook slecht ingelogd de laatste dagen, ben soms wel een kwartier bezig 8)7

quote:
ik ben nu eindelijk lvl 20, mn eerste job ticket gekocht (trader) hoe gebruik je die eigenlijk, gewoon gebruiken en dan krijg je te zien waar je naar toe moet met je stuff ofzo? of eerst stuff kopen en in een andere stad verkopen (welke steden leveren geld op enzo)

Ok, als trader kun je geld verdienen met het vervoeren van goederen van 1 stad naar een andere stad, voor jou dus van Jangang naar Donwang. 'k zou die weg eerst eens zo aflopen als ik jou was om er zeker van te zijn dat je het aankan.

Goed, nu als trader: plaats de trading flag in je speciale draagvakje rechts onderin je draagoverzicht. Je bent nu een trader. Nu kun je een lastdier summonen, te kopen bij de stallen: een paard of een kameel. Een paard loopt sneller; een kameel kan meer vervoeren. Vervolgens koop je bij de trader (zie kaart) goederen in. Neem de eerste keren niet meer dan 1* aan items mee (staat in het overzicht), zodat je niet direct door andere spelers kunt worden aangevallen. Vervolgens ga je op weg naar de andere stad.

Zo om de paar minuten wordt er door de computer een NPC dief gemaakt die je aanvalt. Mollen dat ding! Ook andere aggressieve monsters zul je bij je paard/kameel weg moeten houden. Als je uiteindelijk bij de andere stad aankomt ga je daar naar de trader en verkoop je je spullen. Als laatste stap je van je paard/kameel en verkoop je die of je 'terminate' hem. Dat was het wel zo'n beetje. :)

vet een paard zonder ventje erop

ow ik heb een 4 sterren trade overvallen met iemand en ik ben op de seconde na ontsnapt aan lvl 64+ hunterz echt vette mzzl nu heb ik wel lkkr veel geld dus :)

Pure str. fire bow man

miss een stomme vraag, maar heeft het spel enige kosten? er staat gratis mmorpg, maar is dat gratis zoals guildwars? ik zit atm in linux en zou moeten rebooten om 't te spelen, (website werkt alleen met ie) en zou zonde zijn als ik tot de ontdekking kom dat 't gewoon geld kost om een key te krijgen.

b.v.d,
twisted

quote:
teh_twisted schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 00:27:
miss een stomme vraag, maar heeft het spel enige kosten? er staat gratis mmorpg, maar is dat gratis zoals guildwars? ik zit atm in linux en zou moeten rebooten om 't te spelen, (website werkt alleen met ie) en zou zonde zijn als ik tot de ontdekking kom dat 't gewoon geld kost om een key te krijgen.

Het spel is volledig gratis. Om de handel te bekostigen hebben ze een zogenaamde Item Mall, waar je voor echt geld extras kunt kopen. Die zijn echter voor het spelen van het spel niet noodzakelijk. Daar zitten dingen tussen als:
- speciale kleding (zonder stats) om je character een speciaal uiterlijk te geven
- een aap/eekhoorn die het gedropte geld voor je opraapt
- items om uitrustingen van geslacht te doen wijzigen
etc. Kijk maar eens op de site wat er tussen zit en wat het kost. Je kunt echter dit spel prima spelen zonder ooit een cent te hoeven neertellen.

quote:
met name bij giants. wie de laatste slag toebrengt kijgt de items en de meeste exp.
Je krijgt exp, evenredig aan de damage die jij hebt gedaan. Degene die de meeste damage doet, krijgt de loot.

houdt van drop

quote:
saviour schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 07:30:
[...]
Je krijgt exp, evenredig aan de damage die jij hebt gedaan. Degene die de meeste damage doet, krijgt de loot.
dus niet, ik heb al een paar keer een monster bijna helemaal afgemaakt, waarna een ander persoon nog 1 slag toebracht en de loot kreeg :(

Dare to face youself

quote:
lenny38 schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 19:12:

groetjes Len
Username met kleine letters dit veranderd de site automatisch. Ik had ook geregistreerd als DeluxZ maar moet op SRO inloggen met deluxz

klopt volledig, veel van de spelers van op sro, in troy alsins, zijn echte klootzakken, gwn helemaal onvriendelijk, wil je hen iets vragen, geen kloot dat antwoord, toen ik nog newbie was en ik net 20 geworden was en helemaal niets van het traden wist vroeg ik hulp aan een highere lvl, zei hij tegen me dat ik 4 sterren mocht nemen, hij kon die net aan zei hij, ik de newbie natuurlijk niet wetend dat bij 4 je aangevallen kan worden door thief players, nam hij me ook mee naar een plek waar geen kat komt en zen uitleg was natuurlijk ook dat daar minder thiefs waren, je kan al raden wat er volgde, die leuke jongen trok zen thief pak aan en stal iets van een 40 -50K van me... dusjah, je moet echt wel opletten in het spel want er zijn echt veel mensen die je gewoon bedotten, het is best dat je samen speelt met iemand dat je kent want echt veel klootzakken, je heb gelukkig ook een paar vriendelijke mensen maar die kan je niet echt bij de high lvls vinden!
zo even men post over klootzakken in sro :)
newbies, goeie tip, nooit luisteren :) vraag hier info ofzo, hier zijn er toch blijkbaar wel vriendelijke mensen, en ik denk mensen op troy zullen me geen ongelijk geven dat daar echt wel veel irritante mensen zijn...

quote:
egamernl schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 13:21:
[...]

A2SO

heb net een special hunter id gekocht ziet er echt vet uit

Pure Int Nuker with a spear

Gister weer lvl20 geworden met nieuwe char :) Gaat best lekker met lvlen :D

quote:
phulshof schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 07:06:
[...]

Het spel is volledig gratis. Om de handel te bekostigen hebben ze een zogenaamde Item Mall, waar je voor echt geld extras kunt kopen. Die zijn echter voor het spelen van het spel niet noodzakelijk. Daar zitten dingen tussen als:
- speciale kleding (zonder stats) om je character een speciaal uiterlijk te geven
- een aap/eekhoorn die het gedropte geld voor je opraapt
- items om uitrustingen van geslacht te doen wijzigen
etc. Kijk maar eens op de site wat er tussen zit en wat het kost. Je kunt echter dit spel prima spelen zonder ooit een cent te hoeven neertellen.

bedankt voor je reactie :) ik heb 't spel onderhand geprobeerd, ziet er goed uit :)

wat ik beetje minder vind is de 'vriendelijkheid' van de aanwezige mensen... (miss zit ik op de verkeerde server, Alps) maar tot nu toe alles dat je zegt... of geen reactie of ze lopen direct weg, beetje minder. Eigenlijk zoek ik dus wat mensen die me beetje willen "bijstaan" in 't spel en me wegwijs maken (ben me toch lang bezig geweest met t zoeken naar die generaal)

Als iemand me erbij wilt helpen, graaaagggg... ik zal deze topic nog wel ff checken later de avond, maar anders drop ff een mailtje ;) (twisted@bastardoperatorfromhell.org)

teh_twisted

quote:
teh_twisted schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 23:31:
[...]

bedankt voor je reactie :) ik heb 't spel onderhand geprobeerd, ziet er goed uit :)

wat ik beetje minder vind is de 'vriendelijkheid' van de aanwezige mensen... (miss zit ik op de verkeerde server, Alps) maar tot nu toe alles dat je zegt... of geen reactie of ze lopen direct weg, beetje minder. Eigenlijk zoek ik dus wat mensen die me beetje willen "bijstaan" in 't spel en me wegwijs maken (ben me toch lang bezig geweest met t zoeken naar die generaal)

Als iemand me erbij wilt helpen, graaaagggg... ik zal deze topic nog wel ff checken later de avond, maar anders drop ff een mailtje ;) (twisted@bastardoperatorfromhell.org)

teh_twisted
Ik heb zo'n vermoeden dat je de enige hier bent op Alps, volgensmij zit de meerderheid hier op Aege..

ROSE Online - EU-Lochi

Oke ik kwam er vandaag achter dat ik gehackt was
Ik ben voor ruim 3 mil aan stuff kwijt.
Ik denk dat ik ga stoppen want ik heb geen armour, geen wapens, geen shield niets.
Ook op de bank gekeken ook niets.

Als iemand me ff wat geld wil lenen zou ik dat fijn vinden.
Aangezien dat ik 99% lvl 2 trader ben, betekend dat dat ik erg veel trade.
Als je me wat wilt lenen voeg je me maar ff @ msn toe.

Anders is het gewoon eide SRO

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws