quote:
A2SO
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG]Silkroad Online, deel 4
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
[Nieuw Topic]quote:DeluxZ schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 10:59:
Ik moet ook nog een keer een lvl 16 of hoger SOx GLAVIE hebben
A2SO
Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs
quote:Denk trouwens dat phulshof gelijk over de stats van sox. Ik draag niet veel sos, maar heb wel altijd een sos wapen, maakt zo veel uit in damage. Er is nog een belangrijke eigenschap aan sox wapens en schilden ~the glow~
DropjesLover wijzigde dit bericht 03-08-2006 00:16 (26%)
Dare to face youself
Face the consequenses of your actions
Stand and fight or be for ever lost...
quote:DropjesLover schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 00:13:
worden de lijstjes met mensen nog eens geupdate? ik ben al 2 weken bezig op de babel server, maar k sta er nog niet bij (anderen miss ook nog niet?). zoekt die clan nog steeds mensen?
voor hoeveel kan je eigenlijk tablets verkopen met een +steady, +physical attack of een +int atribute?
ze zijn lvl 2 en 3...
DeluxZ wijzigde dit bericht 03-08-2006 08:51 (4%)
quote:Reconhell schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 12:38:
Ik had een glaive +5 (lvl 32) gekocht voor 1 million. (Oasis)
En ik wou mijn oude glaive verkopen van lvl 32 , en was ZOOOooooooo dom bezig.
Zet ik die nieuwe daar neer. Verkocht voor 250k per ongeluk, gelijk 1 min na dat ik hem neer zet.(anders had ik het nog wel gezien als ie wat langer stond)
750k KWIJT gewoon
Ik heb hem vekocht aan xYunax zegt dat hij hem al verkocht had aan HarryPotter27 voor 1miljoen.
Nu probeer ik hem terug te krijgen via harrypotter en yuna als hij weer online is( de 2 zijn vrienden). En te vertellen dat het een ongeluk was.
Maar ik moet denk ik de feiten onder ogen zien![]()
![]()
![]()
750.000 cash kwijt, heb zelf nu nog maar 425.000
ROSE Online - EU-Lochi
quote:egamernl schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 13:21:
[...]
Forget it, de meeste mensen in SRO zijn vaak erg bot, eigenwijs en denken alleen aan zichzelf.
Er zijn zelfts lvl 6x en 7x die newbies met SoX spul proberen af te troggelen voor lage prijsjes, en betalen er bv. 50k voor terwijl het 500+K waard is.
Niet iedereen ingame is zo hoor, maar die ervaring heb ik op gedaan in de tijd dat ik speel..
quote:lenny38 schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 19:12:
Hoi Ben ook al een tijdje bezig op skl lvl16 nu, maar een vriend van me heeft problem met inloggen op slk. Hij heeft zich via de site geregistreerd en als hij het spel start krijgt hij de melding dat pasword en id niet kloppen. Hij heeft zich al veschillende keren opnieuw geregistreerd.
groetjes Len
DropjesLover wijzigde dit bericht 03-08-2006 20:24 (20%)
Dare to face youself
quote:ik ben nu eindelijk lvl 20, mn eerste job ticket gekocht (trader) hoe gebruik je die eigenlijk, gewoon gebruiken en dan krijg je te zien waar je naar toe moet met je stuff ofzo? of eerst stuff kopen en in een andere stad verkopen (welke steden leveren geld op enzo)
Pure str. fire bow man
quote:teh_twisted schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 00:27:
miss een stomme vraag, maar heeft het spel enige kosten? er staat gratis mmorpg, maar is dat gratis zoals guildwars? ik zit atm in linux en zou moeten rebooten om 't te spelen, (website werkt alleen met ie) en zou zonde zijn als ik tot de ontdekking kom dat 't gewoon geld kost om een key te krijgen.
Je krijgt exp, evenredig aan de damage die jij hebt gedaan. Degene die de meeste damage doet, krijgt de loot.quote:met name bij giants. wie de laatste slag toebrengt kijgt de items en de meeste exp.
dus niet, ik heb al een paar keer een monster bijna helemaal afgemaakt, waarna een ander persoon nog 1 slag toebracht en de loot kreegquote:saviour schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 07:30:
[...]
Je krijgt exp, evenredig aan de damage die jij hebt gedaan. Degene die de meeste damage doet, krijgt de loot.
Dare to face youself
Username met kleine letters dit veranderd de site automatisch. Ik had ook geregistreerd als DeluxZ maar moet op SRO inloggen met deluxzquote:lenny38 schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 19:12:
Hoi Ben ook al een tijdje bezig op skl lvl16 nu, maar een vriend van me heeft problem met inloggen op slk. Hij heeft zich via de site geregistreerd en als hij het spel start krijgt hij de melding dat pasword en id niet kloppen. Hij heeft zich al veschillende keren opnieuw geregistreerd.
groetjes Len
quote:egamernl schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 13:21:
[...]
Forget it, de meeste mensen in SRO zijn vaak erg bot, eigenwijs en denken alleen aan zichzelf.
Er zijn zelfts lvl 6x en 7x die newbies met SoX spul proberen af te troggelen voor lage prijsjes, en betalen er bv. 50k voor terwijl het 500+K waard is.
Niet iedereen ingame is zo hoor, maar die ervaring heb ik op gedaan in de tijd dat ik speel..
A2SO
Pure Int Nuker with a spear
quote:phulshof schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 07:06:
[...]
Het spel is volledig gratis. Om de handel te bekostigen hebben ze een zogenaamde Item Mall, waar je voor echt geld extras kunt kopen. Die zijn echter voor het spelen van het spel niet noodzakelijk. Daar zitten dingen tussen als:
- speciale kleding (zonder stats) om je character een speciaal uiterlijk te geven
- een aap/eekhoorn die het gedropte geld voor je opraapt
- items om uitrustingen van geslacht te doen wijzigen
etc. Kijk maar eens op de site wat er tussen zit en wat het kost. Je kunt echter dit spel prima spelen zonder ooit een cent te hoeven neertellen.
Ik heb zo'n vermoeden dat je de enige hier bent op Alps, volgensmij zit de meerderheid hier op Aege..quote:teh_twisted schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 23:31:
[...]
bedankt voor je reactieik heb 't spel onderhand geprobeerd, ziet er goed uit
wat ik beetje minder vind is de 'vriendelijkheid' van de aanwezige mensen... (miss zit ik op de verkeerde server, Alps) maar tot nu toe alles dat je zegt... of geen reactie of ze lopen direct weg, beetje minder. Eigenlijk zoek ik dus wat mensen die me beetje willen "bijstaan" in 't spel en me wegwijs maken (ben me toch lang bezig geweest met t zoeken naar die generaal)
Als iemand me erbij wilt helpen, graaaagggg... ik zal deze topic nog wel ff checken later de avond, maar anders drop ff een mailtje(twisted@bastardoperatorfromhell.org)
teh_twisted
ROSE Online - EU-Lochi
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG]Silkroad Online, deel 4
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus