Reg. datum: 08 november 2004
Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 2
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 46 47 48 last
Nieuw TopicReg. datum: 08 november 2004
Reg. datum: 04 juli 2006
Reg. datum: 02 september 2004
Zijn er al mensen die de K800 van Hi hebben ontvangen?!
quote:jgoessens schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 11:02:
jawel,er zit een 64 mb geheugenkaart bij,maar die actie van 512 mb kaart is van sony ericsson.Een actie dus. volgens mij
Kan iemand in het bezit van deze telefoon dit bevestigen en mij vertellen welk deel van de verpakking hij in zat ?
(ja heb wel het antwoordkaartje voor de 512 mb maar geen 64mb stick erbij dus)
Denk overigens dat die "actie" van de 512 mb geheugen kaart gewoon een slinkse manier is om te zorgen dat alle bezitters van de foon hem registreren.
Overigens : het toestel bevalt mij echt SUPER GOED.
Foto's zijn haarscherp, en met mijn bibberhanden is de beeldstabilisatie echt een uitkomst !
Heb nu echt het idee dat ik bel met een camera
Qua telefoon functies weet ik mij ook niks extras te wensen.
MP3 geluidskwaliteit is ook niks op aan te merken (al is de player ietwat onhandig)
Gewoon helemaal TOP
En mijn nieuwe headset is onderweg (hpm-70 via ebay)
Dus kan binnenkort helemaal niet meer stuk.
Wie nog twijfelt : ik raad dit toestel van harte aan !
Anything goes !!
Reg. datum: 04 juli 2006
Ik hoop het ook! Want het is wel relaxed dat je via de Hi site na de 4e maand in 1 keer 120 etjes terug krijgt. Mijn ordernummer is idd ook veranderd. En dit is de status:quote:Cornelis18 schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 12:01:
Ik hoop dat ze nu eindelijk eens gaan uitleveren...
Zijn er al mensen die de K800 van Hi hebben ontvangen?!
quote:Order ontvangen. Wordt in behandeling genomen
Is nog niet echt veelbelovend
Status opnieuw veranderd
Dit is geen goed nieuwsquote:Out of stock (Een van de te leveren artikelen is niet op voorraad)
flipmodez wijzigde dit bericht 04-07-2006 12:48 (36%)
Reg. datum: 19 juni 2006
Reg. datum: 18 mei 2005
ow jammer jammer....ik ga 7 augustus op vakantie dan wil ik hemquote:996 schreef op maandag 03 juli 2006 @ 23:07:
[...]
Volgens mij loopt Orange niet echt voorop met het introduceren van nieuwe toestellen. Heb vorige week vrijdag gebeld met de Klantenservice en toen kenden ze het toestel nog niet . . .
Ben ook zeer benieuwd.
Gigabyte p35-ds3r | Intel C2D e6750 @ 3.2Ghz | 2 Gb Ramm G.E.i.L 4-4-4-12 | Nvidia 8800 gts 640 Mb | earthwatts 550 Watt | Antec Sonata 3
Reg. datum: 15 maart 2006
quote:Giox schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 11:20:
Top startpost!!
Ik wil wel een donatie geven... Wat dacht je van hosting?
Dat is helemaal top! Nu de domeinnaam nog... wie heeft daar een goedkope oplossing voor?
Dat komt omdat dat een model is die gewilt is onder de (nog) niet geregistreerde gathering van tweakers en waarschijnlijk plotseling als prepay toestel in de winkel zal liggen.quote:Emu schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 13:03:
Is de K310i de opvolger van de K300i want ik vind over deze GSM (K310i) maar heel weinig informatie. Hij staat echter al weken op de SE site.
TinuX wijzigde dit bericht 04-07-2006 13:09 (44%)
| TinuX Homepage | iPhone | MacBook + 23" ACD | Apple TV |
| www.tinux-design.nl | -- Jouw Webdesigner!? --
Als 't goed is heb ik de bluetooth stereo headset a.s. vrijdag. Dan zal ik dr hier wat meer over posten.
Bloem lvl80 Undead Mage [Ravencrest.EU]
Reg. datum: 15 maart 2006
ik heb me phone namelijk altijd in me broekzak zitten, tuurlijk is het een gebruiksvoorwerp en komen er krassen op, maar ben alleen benieuwd hoe snel >_<
twijfel nu tussen deze en de Samsung E900
maar hoe meer ik naar de K800 kijk hoe mooier hij wordt
Norman Bates: People always mean well. They cluck their thick tongues, and shake their heads and suggest, oh, so very delicately.
Reg. datum: 02 september 2004
dat is niet echt veelbelovendquote:
Laatste update: 04/07/2006
Out of stock (Een van de te leveren artikelen is niet op voorraad)
Welke? De originele van SE?quote:Flint schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 13:11:
Nette startpost
Als 't goed is heb ik de bluetooth stereo headset a.s. vrijdag. Dan zal ik dr hier wat meer over posten.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
Onwetendheid is een gift
Ik zit alleen te twijfelen tussen een KPN Mobile en een T-Mobile abonnement.
Bij KPN gaan je belminuten 12 maanden mee, maar:
"Het maandelijkse tegoed is maximaal 12 maanden geldig. Elke maand begint u eerst met het tegoed van de nieuwe maand. Pas daarna met het meegenomen tegoed uit de vorige maand. Daarna met het tegoed van de maand ervoor." Dat staat op kpn.com.
Is dit ook zo bij een t-mobile abo? Dat eerste de belminuten van de nieuwe maand worden gebruikt en dan pas van de maand ervoor?
enquote:Emu schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 13:03:
Is de K310i de opvolger van de K300i want ik vind over deze GSM (K310i) maar heel weinig informatie. Hij staat echter al weken op de SE site.
Dit is het K800-topic he...quote:Emu schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 13:13:
Ja ik twijfel nog tussen de J230i en de K310i (ben trouwens van België dus ik wil hem simlock vrij kopen).
Reg. datum: 27 mei 2004
quote:
ja t ontging me ook ff wat hier de bedoeling van is.
Ik snap niet dat het zo lang duurt voordat ie simlock vrij te koop is. anders had ik em misschien al gehad.
Hoe langer ik nu wacht, hoe dichterbij de release van de n73 komt, wat toch een behoorlijke concurrent voor de k800 gaat worden lijkt mij...
Specs: A64 3000+@default Asus K8N-e deluxe, 1024 corsair, asus 9999td 6800@12x6 350/800, 160gig diamondmax9, antec sonata lifestyle, medion:P 19" lcd
Reg. datum: 27 juni 2005
Kan iemand mij even vertellen wanneer de K800i nou precies leverbaar is met alle providers?
Want deze actie met alleen kpn is natuurlijk belachelijk!! En nog erger is het feit dat belcompany deze actie heeft (van wege hun slogan).
Als iemand mij een datum kan geven zou ik dat erg op prijs stellen,..
Bij voorbaat dank
Paul
Reg. datum: 31 mei 2005
quote:jgoessens schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 11:02:
jawel,er zit een 64 mb geheugenkaart bij,maar die actie van 512 mb kaart is van sony ericsson.Een actie dus. volgens mij
Nou ik heb de tel. bij de Primafoon in Enschede gekocht, maar er zit echt géén 64 MB kaartje bij.. Alleen de antwoordkaart om die 512MB kaart te bemachtigen.. Wellicht ben je in de war met het intern geheugen..
btw.. wat een master startpost.. superr.. Complimenten met een Capital C.. Mooi werk Tinux..
Reg. datum: 06 januari 2004
Wat is nou eigenlijk precies je bedoeling met de K800 site? We hebben nu toch een mooi topic op Tweakers, waarom wil je dan een aparte site gaan opzetten voor deze telefoon? Ik zie er het nut niet helemaal van in namelijk. Het is wel zo overzichtelijk als alles gewoon in dit topic besproken wordt en niet ook nog eens op een aparte sitequote:TinuX schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 13:04:
[...]
Dat is helemaal top! Nu de domeinnaam nog... wie heeft daar een goedkope oplossing voor?
[...]
Dat komt omdat dat een model is die gewilt is onder de (nog) niet geregistreerde gathering van tweakers en waarschijnlijk plotseling als prepay toestel in de winkel zal liggen.
| TinuX Homepage | iPhone | MacBook + 23" ACD | Apple TV |
| www.tinux-design.nl | -- Jouw Webdesigner!? --
Reg. datum: 02 mei 2006
Waarom zou je een 64mb kaartje erbij geleverd willen krijgen. En dan na twee weken er een 512 in doen???quote:MoodSwing schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 12:02:
[...]
Kan iemand in het bezit van deze telefoon dit bevestigen en mij vertellen welk deel van de verpakking hij in zat ?Ik kan hem namelijk niet vinden, en tis nochtans een gewone retail verpakking.
(ja heb wel het antwoordkaartje voor de 512 mb maar geen 64mb stick erbij dus)
Denk overigens dat die "actie" van de 512 mb geheugen kaart gewoon een slinkse manier is om te zorgen dat alle bezitters van de foon hem registreren.
quote:Serotonine schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 15:39:
[...]
Waarom zou je een 64mb kaartje erbij geleverd willen krijgen. En dan na twee weken er een 512 in doen???
Ja daar ging dat threadje dus niet over, ik zei dus dat de startpost niet helemaal klopte.
Daar staat dat er 64 MB extern bij zit. Omdat ik dat er niet bij had, gaf ik dat dus aan.
Maar vervolgens beweerde iemand van wel, dus vroeg ik mij af waar ie in de verpakking gevonden kon worden if so. Maar goed lijkt me duidelijk dat het er dus NIET bij zit.
Kan ik tenminste met een gerust hart gaan stofzuigen
Vind ik persoonlijk ook een "klein" nadeeltje. Die micro dingen zijn zo klein, dat je moet oppassen met verwisselen dat je er niet een kwijt raakt.
Bla, en dat 64MB geen nut heeft snap ik ook wel ;-)
quote:paalpizzle schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 14:23:
Best mensen,
Kan iemand mij even vertellen wanneer de K800i nou precies leverbaar is met alle providers?
Want deze actie met alleen kpn is natuurlijk belachelijk!! En nog erger is het feit dat belcompany deze actie heeft (van wege hun slogan).
Als iemand mij een datum kan geven zou ik dat erg op prijs stellen,..
Bij voorbaat dank
Paul
Zo belachelijk is het niet hoor, dit soort acties zijn er regelmatig bij telecom bedrijven.
Maar goed in dit topic is op diverse plaatsen geroepen dat de foon tot 16 juli exclusief bij kpn te krijgen is.
Daarna is ie vrij op de markt en hangt het van je eigen provider/winkel af hoe snel ie leverbaar is.
quote:steviewonder22 schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 15:26:
heeft deze phone ook a2dp??
Ja dat heeft ie. Staat ook in de topic start...
Er is ook een mooie/goeie stereo headset te van SE krijgen, lees vooral dit en het vorige topic nog even door
Virtox wijzigde dit bericht 04-07-2006 16:04 (58%)
Anything goes !!
Reg. datum: 22 mei 2004
quote:Wicked_Wy schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 13:36:
Bij de Belcompany in Amstelveen hebben ze ehm in ieder geval, sim-locked helaas. De Primafoon heeft ehm niet! =S We kregen gister ook een blaadje binnen van de Kral, en daar staat de K800i ook in, zogenaamd exclusief...
Ik zit alleen te twijfelen tussen een KPN Mobile en een T-Mobile abonnement.
Bij KPN gaan je belminuten 12 maanden mee, maar:
"Het maandelijkse tegoed is maximaal 12 maanden geldig. Elke maand begint u eerst met het tegoed van de nieuwe maand. Pas daarna met het meegenomen tegoed uit de vorige maand. Daarna met het tegoed van de maand ervoor." Dat staat op kpn.com.
Is dit ook zo bij een t-mobile abo? Dat eerste de belminuten van de nieuwe maand worden gebruikt en dan pas van de maand ervoor?
Verschilt of je Flex of Relax neemt.
Flex is onbeperkt geldig en kan je ook voor sms'en etc. Relax neem je de minuten maar 1 maand mee!
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 46 47 48 last
Dit topic is gesloten.