Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 46 47 48 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 08 november 2004

Heeft iemand al die geheugenkaart van 512mb binnen?
Zo ja hoe lang heeft het geduurd voor je hem binnen had?

Reg. datum: 04 juli 2006

Ik heb al een week geleden een bestelling gedaan op HI.nl, heb er helaas nog niks van gehoord. en elke keer als ik bel word ik afgepoeierd en krijg ik geen bevredigend antwoord op mijn vraag wanneer de foon geleverd gaat worden (voordat ik em besteld had zeiden ze dat het 3-5 werkdagen zou kunnen duren). Ik zit er over na te denken de actie van belcompany te nemen, maar mijn vraag is als ik vandaag mn bestelling bij hi annuleer kan ik em dan gewoon meteen vandaag ook ophalen bij belcompany.

Reg. datum: 02 september 2004

Ik heb nu bericht gekregen van Hi dat het ordernummer is verandert. Ik hoop dat ze nu eindelijk eens gaan uitleveren...
Zijn er al mensen die de K800 van Hi hebben ontvangen?!

Reg. datum: 08 december 2000

quote:
jgoessens schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 11:02:
jawel,er zit een 64 mb geheugenkaart bij,maar die actie van 512 mb kaart is van sony ericsson.Een actie dus. volgens mij

Kan iemand in het bezit van deze telefoon dit bevestigen en mij vertellen welk deel van de verpakking hij in zat ? :X Ik kan hem namelijk niet vinden, en tis nochtans een gewone retail verpakking.
(ja heb wel het antwoordkaartje voor de 512 mb maar geen 64mb stick erbij dus)
Denk overigens dat die "actie" van de 512 mb geheugen kaart gewoon een slinkse manier is om te zorgen dat alle bezitters van de foon hem registreren.

Overigens : het toestel bevalt mij echt SUPER GOED.
Foto's zijn haarscherp, en met mijn bibberhanden is de beeldstabilisatie echt een uitkomst !
Heb nu echt het idee dat ik bel met een camera :)
Qua telefoon functies weet ik mij ook niks extras te wensen.
MP3 geluidskwaliteit is ook niks op aan te merken (al is de player ietwat onhandig)
Gewoon helemaal TOP :D
En mijn nieuwe headset is onderweg (hpm-70 via ebay)
Dus kan binnenkort helemaal niet meer stuk.

Wie nog twijfelt : ik raad dit toestel van harte aan !

Anything goes !!

Reg. datum: 04 juli 2006

quote:
Cornelis18 schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 12:01:
Ik hoop dat ze nu eindelijk eens gaan uitleveren...
Zijn er al mensen die de K800 van Hi hebben ontvangen?!
Ik hoop het ook! Want het is wel relaxed dat je via de Hi site na de 4e maand in 1 keer 120 etjes terug krijgt. Mijn ordernummer is idd ook veranderd. En dit is de status:
quote:
Order ontvangen. Wordt in behandeling genomen

Is nog niet echt veelbelovend
Status opnieuw veranderd
quote:
Out of stock (Een van de te leveren artikelen is niet op voorraad)
Dit is geen goed nieuws

flipmodez wijzigde dit bericht 04-07-2006 12:48 (36%)

Reg. datum: 19 juni 2006

...maar er staat niet dat ze hem niet meer op voorraad hebben, ik beschouw dit als goed nieuws!

Reg. datum: 18 mei 2005

quote:
996 schreef op maandag 03 juli 2006 @ 23:07:
[...]

Volgens mij loopt Orange niet echt voorop met het introduceren van nieuwe toestellen. Heb vorige week vrijdag gebeld met de Klantenservice en toen kenden ze het toestel nog niet . . .

Ben ook zeer benieuwd. :)
ow jammer jammer....ik ga 7 augustus op vakantie dan wil ik hem :P

Gigabyte p35-ds3r | Intel C2D e6750 @ 3.2Ghz | 2 Gb Ramm G.E.i.L 4-4-4-12 | Nvidia 8800 gts 640 Mb | earthwatts 550 Watt | Antec Sonata 3

Reg. datum: 15 maart 2006

Is de K310i de opvolger van de K300i want ik vind over deze GSM (K310i) maar heel weinig informatie. Hij staat echter al weken op de SE site.

.: Webprutser :.

quote:
Giox schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 11:20:
Top startpost!!

Ik wil wel een donatie geven... Wat dacht je van hosting?

Dat is helemaal top! Nu de domeinnaam nog... wie heeft daar een goedkope oplossing voor?

quote:
Emu schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 13:03:
Is de K310i de opvolger van de K300i want ik vind over deze GSM (K310i) maar heel weinig informatie. Hij staat echter al weken op de SE site.
Dat komt omdat dat een model is die gewilt is onder de (nog) niet geregistreerde gathering van tweakers en waarschijnlijk plotseling als prepay toestel in de winkel zal liggen.

TinuX wijzigde dit bericht 04-07-2006 13:09 (44%)

| TinuX Homepage | iPhone | MacBook + 23" ACD | Apple TV |
| www.tinux-design.nl | -- Jouw Webdesigner!? --

SonyEricsson W960i
Reg. datum: 25 april 2000

Nette startpost :)
Als 't goed is heb ik de bluetooth stereo headset a.s. vrijdag. Dan zal ik dr hier wat meer over posten.

Bloem lvl80 Undead Mage [Ravencrest.EU]

Reg. datum: 15 maart 2006

Ja ik twijfel nog tussen de J230i en de K310i (ben trouwens van België dus ik wil hem simlock vrij kopen).

Blue Sky Sapphire
Reg. datum: 27 april 2000

weet iemand hoe het zit met de krasbestendigheid van het scherm?

ik heb me phone namelijk altijd in me broekzak zitten, tuurlijk is het een gebruiksvoorwerp en komen er krassen op, maar ben alleen benieuwd hoe snel >_<

twijfel nu tussen deze en de Samsung E900

maar hoe meer ik naar de K800 kijk hoe mooier hij wordt :P

Norman Bates: People always mean well. They cluck their thick tongues, and shake their heads and suggest, oh, so very delicately.

Reg. datum: 02 september 2004

kijk ik net naar de status van mijn bestelling:
quote:

Laatste update: 04/07/2006

Out of stock (Een van de te leveren artikelen is niet op voorraad)
dat is niet echt veelbelovend

Acties:

Door: Ginz
Moderator Telecommunicatie & Meuker
Trek 6500 powered
Reg. datum: 04 september 2002

quote:
Flint schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 13:11:
Nette startpost :)
Als 't goed is heb ik de bluetooth stereo headset a.s. vrijdag. Dan zal ik dr hier wat meer over posten.
Welke? De originele van SE?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
Onwetendheid is een gift

Bij de Belcompany in Amstelveen hebben ze ehm in ieder geval, sim-locked helaas. De Primafoon heeft ehm niet! =S We kregen gister ook een blaadje binnen van de Kral, en daar staat de K800i ook in, zogenaamd exclusief...

Ik zit alleen te twijfelen tussen een KPN Mobile en een T-Mobile abonnement.

Bij KPN gaan je belminuten 12 maanden mee, maar:
"Het maandelijkse tegoed is maximaal 12 maanden geldig. Elke maand begint u eerst met het tegoed van de nieuwe maand. Pas daarna met het meegenomen tegoed uit de vorige maand. Daarna met het tegoed van de maand ervoor." Dat staat op kpn.com.

Is dit ook zo bij een t-mobile abo? Dat eerste de belminuten van de nieuwe maand worden gebruikt en dan pas van de maand ervoor?

I dare you, I double dare you!

quote:
Emu schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 13:03:
en
quote:
Emu schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 13:13:
Ja ik twijfel nog tussen de J230i en de K310i (ben trouwens van België dus ik wil hem simlock vrij kopen).
Dit is het K800-topic he... :7

Specs || Blog || PS3 Games: GH: WT/KZ2/Burnout Paradise/RSV2/GTA IV/MS Pacific Rift/Uncharted 2 SE/R&C/PoP/Fallout 3 CE GOTY/LBP/SingStar Vol.2

Reg. datum: 27 mei 2004

quote:
SayWhatAgain! schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 13:42:
[...]
en

[...]

Dit is het K800-topic he... :7

ja t ontging me ook ff wat hier de bedoeling van is.

Ik snap niet dat het zo lang duurt voordat ie simlock vrij te koop is. anders had ik em misschien al gehad.

Hoe langer ik nu wacht, hoe dichterbij de release van de n73 komt, wat toch een behoorlijke concurrent voor de k800 gaat worden lijkt mij...

Specs: A64 3000+@default Asus K8N-e deluxe, 1024 corsair, asus 9999td 6800@12x6 350/800, 160gig diamondmax9, antec sonata lifestyle, medion:P 19" lcd

Reg. datum: 27 juni 2005

Best mensen,

Kan iemand mij even vertellen wanneer de K800i nou precies leverbaar is met alle providers?
Want deze actie met alleen kpn is natuurlijk belachelijk!! En nog erger is het feit dat belcompany deze actie heeft (van wege hun slogan).

Als iemand mij een datum kan geven zou ik dat erg op prijs stellen,..

Bij voorbaat dank

Paul

Reg. datum: 31 mei 2005

quote:
jgoessens schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 11:02:
jawel,er zit een 64 mb geheugenkaart bij,maar die actie van 512 mb kaart is van sony ericsson.Een actie dus. volgens mij

Nou ik heb de tel. bij de Primafoon in Enschede gekocht, maar er zit echt géén 64 MB kaartje bij.. Alleen de antwoordkaart om die 512MB kaart te bemachtigen.. Wellicht ben je in de war met het intern geheugen..

btw.. wat een master startpost.. superr.. Complimenten met een Capital C.. Mooi werk Tinux..

Reg. datum: 06 januari 2004

quote:
TinuX schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 13:04:
[...]

Dat is helemaal top! Nu de domeinnaam nog... wie heeft daar een goedkope oplossing voor?

[...]

Dat komt omdat dat een model is die gewilt is onder de (nog) niet geregistreerde gathering van tweakers en waarschijnlijk plotseling als prepay toestel in de winkel zal liggen.
Wat is nou eigenlijk precies je bedoeling met de K800 site? We hebben nu toch een mooi topic op Tweakers, waarom wil je dan een aparte site gaan opzetten voor deze telefoon? Ik zie er het nut niet helemaal van in namelijk. Het is wel zo overzichtelijk als alles gewoon in dit topic besproken wordt en niet ook nog eens op een aparte site :? Maar verder een prachtige OpeningsPost! _/-\o_

.: Webprutser :.

Leuteren over de K800 kan gewoon hier blijven; ik ga geen aparte leuterafdeling maken op die site, áls ik die site ga maken. Het is meer voor de lol; voor de hobby. Ik zie het alleen niet zitten om daar veel geld voor uit te gaan geven maar nu de hosting (wat het meeste kost) via Ginz kan is het wel te realiseren omdat een domeinnaam niet zo veel kost.

| TinuX Homepage | iPhone | MacBook + 23" ACD | Apple TV |
| www.tinux-design.nl | -- Jouw Webdesigner!? --

Reg. datum: 17 oktober 2005

heeft deze phone ook a2dp??

Reg. datum: 02 mei 2006

quote:
MoodSwing schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 12:02:
[...]

Kan iemand in het bezit van deze telefoon dit bevestigen en mij vertellen welk deel van de verpakking hij in zat ? :X Ik kan hem namelijk niet vinden, en tis nochtans een gewone retail verpakking.
(ja heb wel het antwoordkaartje voor de 512 mb maar geen 64mb stick erbij dus)
Denk overigens dat die "actie" van de 512 mb geheugen kaart gewoon een slinkse manier is om te zorgen dat alle bezitters van de foon hem registreren.
Waarom zou je een 64mb kaartje erbij geleverd willen krijgen. En dan na twee weken er een 512 in doen???

Reg. datum: 08 december 2000

quote:
Serotonine schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 15:39:
[...]
Waarom zou je een 64mb kaartje erbij geleverd willen krijgen. En dan na twee weken er een 512 in doen???

Ja daar ging dat threadje dus niet over, ik zei dus dat de startpost niet helemaal klopte.
Daar staat dat er 64 MB extern bij zit. Omdat ik dat er niet bij had, gaf ik dat dus aan.

Maar vervolgens beweerde iemand van wel, dus vroeg ik mij af waar ie in de verpakking gevonden kon worden if so. Maar goed lijkt me duidelijk dat het er dus NIET bij zit.
Kan ik tenminste met een gerust hart gaan stofzuigen O-)

Vind ik persoonlijk ook een "klein" nadeeltje. Die micro dingen zijn zo klein, dat je moet oppassen met verwisselen dat je er niet een kwijt raakt.

Bla, en dat 64MB geen nut heeft snap ik ook wel ;-)
quote:
paalpizzle schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 14:23:
Best mensen,
Kan iemand mij even vertellen wanneer de K800i nou precies leverbaar is met alle providers?
Want deze actie met alleen kpn is natuurlijk belachelijk!! En nog erger is het feit dat belcompany deze actie heeft (van wege hun slogan).
Als iemand mij een datum kan geven zou ik dat erg op prijs stellen,..
Bij voorbaat dank
Paul

Zo belachelijk is het niet hoor, dit soort acties zijn er regelmatig bij telecom bedrijven.
Maar goed in dit topic is op diverse plaatsen geroepen dat de foon tot 16 juli exclusief bij kpn te krijgen is.
Daarna is ie vrij op de markt en hangt het van je eigen provider/winkel af hoe snel ie leverbaar is.
quote:

Ja dat heeft ie. Staat ook in de topic start...
Er is ook een mooie/goeie stereo headset te van SE krijgen, lees vooral dit en het vorige topic nog even door :)

Virtox wijzigde dit bericht 04-07-2006 16:04 (58%)

Anything goes !!

Reg. datum: 22 mei 2004

quote:
Wicked_Wy schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 13:36:
Bij de Belcompany in Amstelveen hebben ze ehm in ieder geval, sim-locked helaas. De Primafoon heeft ehm niet! =S We kregen gister ook een blaadje binnen van de Kral, en daar staat de K800i ook in, zogenaamd exclusief...

Ik zit alleen te twijfelen tussen een KPN Mobile en een T-Mobile abonnement.

Bij KPN gaan je belminuten 12 maanden mee, maar:
"Het maandelijkse tegoed is maximaal 12 maanden geldig. Elke maand begint u eerst met het tegoed van de nieuwe maand. Pas daarna met het meegenomen tegoed uit de vorige maand. Daarna met het tegoed van de maand ervoor." Dat staat op kpn.com.

Is dit ook zo bij een t-mobile abo? Dat eerste de belminuten van de nieuwe maand worden gebruikt en dan pas van de maand ervoor?

Verschilt of je Flex of Relax neemt.
Flex is onbeperkt geldig en kan je ook voor sms'en etc. Relax neem je de minuten maar 1 maand mee!

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 46 47 48 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: