Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Logitech PLOPJES probleem topic DEEL 4

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 18 juni 2001

quote:

Om precies te zijn, vandaag 1 jaar geleden maakte ik mijn incidentje aan via de Logitech website. Dus voor mij is de case vandaag 1 jaar open. :+

Geen smilies helaas met een verjaardagtaartje :+

[Offtopic]

Even reclame maken voor Logitech...

Ze flikken het toch maar weer, mooie uitbreiding van het productassortiment.
Wat dat betreft zijn ze wel inventief.

yarr i'm a pirate
Reg. datum: 26 april 2006

quote:
Resistor schreef op donderdag 02 november 2006 @ 17:15:
[...]
ja, ik zit ook al heel lang te wachten tot ik mijn kamer echt 'af' kan maken met speakers om mij heen, en mijn voorkeur is nog steeds een goede z5500
precies! :P

EOS 450D | 18-55IS | 50 f/1.8 | Canon 70-300 IS USM | Crumpler Daily 750 XXL | Gorillapod SLR Zoom Flickr

In Het Oranje!
Reg. datum: 27 juli 2005

Hallo iedereen, heb vandaag de X-540 ontvangen, en kan jullie mededelen dat hij NIET plopt!!! :o :o :o :o
Aantal keer met de lampen wezen knipperen zo'n ikea halogeenlampje aan en uit gedaan, niets noppes nada!! Dus wat dat betreft is het een goede vervanging voor de x-530

* peeter123 zegt tegen zich zelf dat het toch best knap is van logitech dat ze ook nog goede speakers maken

Dream as if you will live forever, live as if you will die today! | Amd Athlon 64 3500+ @ 4200+ San Diago | 2 GB DDR | EVGA Geforce 7900GS | Specs | Join het DPC Whatpulse team |

Was het maar zo'n feest.
Reg. datum: 06 juli 2003

Vandaag een rectificatie mogen ontvangen:
quote:
Ik heb in m'n vorige e-mail een fout gemaakt met betrekking tot het afhalen van de speakerset speakerset. Dit zal gebeuren nadat u de nieuwe set heeft ontvangen. Graag ontvang ik zo spoedig mogelijk de gevraagde gegevens zodat we deze kunnen verwerken en doorsturen naar het hoofdkantoor.
Ik ga even een reply geven :)
Krijg je als je besluit in te leveren nu nog het gehele aankoopbedrag terug als je besluit niet de boxen te houden? Want ik word gek van die plopjes als iemand het licht uit aan doet.

Ben bijna een jaar aan het wachten en ik dacht laat ik tweakers eens checken en nog geen steek verder heeeeeeel vervelend! :(

Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced

Reg. datum: 25 november 2005

quote:
tm030614 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:17:
Gegeven de reactie per e-mail en hier op het forum, lijkt het mij verstandig de doorgang naar een consumentenprogramma uit te stellen tot eind november. Mocht er daarna nog noodzaak zijn om alsnog naar een consumentenprogramma te gaan, zal dit alsnog gedaan worden.
Welke reactie/email?? Volgens mij mis ik iets... 8)7

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

quote:
jeroendevries schreef op donderdag 02 november 2006 @ 18:26:
Krijg je als je besluit in te leveren nu nog het gehele aankoopbedrag terug als je besluit niet de boxen te houden? Want ik word gek van die plopjes als iemand het licht uit aan doet.

Ben bijna een jaar aan het wachten en ik dacht laat ik tweakers eens checken en nog geen steek verder heeeeeeel vervelend! :(

Dat moet je beter kijken, want eind november komt de nieuwe revisie van de Z-5500 uit. Deze is plopvrij.

Als je een X-530 hebt, geld terug vragen en een X-540 halen.

quote:
strandbal schreef op donderdag 02 november 2006 @ 18:21:
Vandaag een rectificatie mogen ontvangen:

[...]

Ik ga even een reply geven :)
Ook weer opgelost. :)

quote:
Dutch_Baseline schreef op donderdag 02 november 2006 @ 18:29:
[...]

Welke reactie/email?? Volgens mij mis ik iets... 8)7

Hier op het forum, en in mijn mailbox.

De algemene insteek is, naar een consumentenprogramma waneer dat na eind november nodig blijkt. Nu dus niet.

Reg. datum: 24 oktober 2006

en ik maar denken dat ik de enige was !! :X met het plopjesprobleem

:::...
Reg. datum: 10 augustus 2005

Mijn Z-5400 heeft gelukkig nergens last van. d:)b

... Bankai!

Reg. datum: 04 augustus 2002

quote:
tm030614 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 18:39:
[...]

Hier op het forum, en in mijn mailbox.

De algemene insteek is, naar een consumentenprogramma waneer dat na eind november nodig blijkt. Nu dus niet.
'k Heb die mail ook gekregen en volg dit topic al de hele tijd. Ondertussen heb ik echter mijn refund ontvangen en staat een teufel-setje voor mijn neus. Niets van plopjes te horen in dezelfde situatie als de z5500. Hoewel ik dus behoorlijk ben behandeld door Logitech (refund) steun ik jullie actie zeker. Nu werken ze wel aan een oplossing voor de z5500 (dat mogen we toch hopen), maar wat met mensen die een andere set hebben en met het zelfde probleem zitten? Voor de x530 is er ook de refundmogelijkheid, maar is die er ook voor andere sets? Bovendien is refund geen goede oplossing. Het probleem blijft gewoon en veel (niet-tweakende) consumenten worden daar de dupe van.

Reg. datum: 17 november 2004

Als het ze bij de X-540 is gelukt heb ik toch een grote hoop en vertrouwen dat het ze bij de 5500 ook is gelukt.
En het volledige vertrouwen in Logitech ben ik nog niet kwijt eigenlijk, Pas de g15 en de G7 gekocht en het is weer prachtig spul.
En ja fouten die je maakt maak je hoogst waarschijnlijk in de toekomst niet meer dus ze zullen er heus wel het één en ander van geleerd hebben.

swing it baby
Reg. datum: 11 december 2003

Ik lees dat Logitech het heeft over "de limited editie". Is er al iets meer bekend over wat dit inhoudt? En is deze serie ook in de winkel te koop (en te herkennen)?

Trouwens, nu de DDTS-100 Creative Decoder neit meer verkrijgbaar is, zou het mooi zijn als een nieuwe versie van de 5500 meer digitale ingangen zou hebben :D

mr. TCB wijzigde dit bericht 03-11-2006 15:49 (32%)

I'm just taking care of business

quote:
mr. TCB schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 15:10:
Ik lees dat Logitech het heeft over "de limited editie". Is er al iets meer bekend over wat dit inhoudt? En is deze serie ook in de winkel te koop (en te herkennen)?
Zie topic start, het staat er allemaal in.

E-mail gehad van logiprut:

This means you now have four options you can choose from:

1. you can choose to await the outcome of our investigation and accept one of the “limited edition” speakers we intend to develop, test and certify. As said, there is no guarantee this investigation will result in these speakers being developed and the process may take up to six months;

2. you can still choose to receive an optimized speaker set which we can deliver within the coming few weeks. All customers who already received such unit have noticed an improvement on the popping noise with these speakers, although some still experience noise. If you choose this option, you will not qualify for another replacement should the prototypes be developed and certified;

3. you can also choose to accept the Logitech Z5450 Digital wireless speakers. We realize these are not the Z5500, but the Z5450 speakers are closest in terms of performance and wireless. Detailed product specifications are available on www.logitech.com. Again, if you choose this option, you will not qualify for another replacement should the prototypes be developed and certified;

4. you can request a refund. We will require (a copy of) the original purchase receipt for this.

Hmmz wat zal ik kiezen ;)

Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced

@tm030614: nog bedankt voor de instructies een poosje terug in dit topic _/-\o_

Ik sta nu in de wachtrij voor de limited edition 8)

quote:

Reactie (Joost Kramp) 01-11-2006 09:36
Geachte heer C,

Zoals telefonisch besproken, hierbij mijn e-mail, waar u uw aankoopbewijs aan kan toevoegen.

Om uw zaak verder in behandeling te nemen, heb ik nog de volgende gegevens van u nodig:

- Een kopie van uw aankoopbewijs (van de Z-680). Deze kunt u als bijlage aan de e-mail toevoegen, of faxen naar +41 (0)21-863 54 02 onder vermelding van uw naam en referentie nummer.

- Serienummer van de set. (deze kan u vinden op een witte sticker onderop de subwoofer en wordt vaak aangeduid met S/N of PID)

Mocht u in de toekomst nog verdere vragen of opmerkingen hebben betreffende onze producten, neem dan gerust nogmaals contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Joost Kramp
Logitech Europe SA
Customer Support
quote:

Reactie (Joost Kramp) 02-11-2006 01:41
Geachte heer C,

Dank u wel voor uw e-mail. Ik heb uw aankoopbewijs goed ontvangen.

Bij deze heb ik uw gegevens doorgestuurd naar het hoofdkantoor. Zodra de nieuwe set beschikbaar is zal er contact met u worden opgenomen.

Met vriendelijke groet,

Joost Kramp
Logitech Europe SA
Customer Support
Wordt die limited edition nou volledig met de hand gemaakt of alleen met de hand aangepast?

|AMD 64 3000+|MSI K8N Neo-Platinum|2048 MB 400 Mhz Transcend|Club3D 7800GS AGP|Creative Xi-Fi XtremeMusic|Samsung SH-S162L|Logitech Z-5500D/diNovo Media Desktop|Telfort Internet|SonyEricsson W890i|Ceramic White Sony PSP|MSI S270 MT-37 100 GB|

quote:
ck2000nl schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 21:58:
@tm030614: nog bedankt voor de instructies een poosje terug in dit topic _/-\o_

Ik sta nu in de wachtrij voor de limited edition 8)

[...]

[...]

Wordt die limited edition nou volledig met de hand gemaakt of alleen met de hand aangepast?

Tip, je haalt je eigen naam weg, wellicht een idee om dat van de betreffende medewerker ook te doen... ;)

Limited wordt gewoon in massa gemaakt en dus niet met de hand. De productlijn is aangepast. Vandaar ook dat deze versie ook in de winkels terrecht komt.

Maar inderdaad het is een beetje verwarrend dat er over "limited" wordt gesproken.

Reg. datum: 26 februari 2004

quote:
Maar inderdaad het is een beetje verwarrend dat er over "limited" wordt gesproken.

Dat doen ze uit marketing technisch oogpunt: zo lijkt het iig net of het om een 'collectors item' product gaat en niet zomaar een 'opgelapt' bestaand product ;)

Het zal mij niets verbazen als hij zo ook in de winkels geadverteerd wordt, er zijn nou eenmaal altijd mensen die gevoelig zijn voor dat soort termen en het ding alleen daarom al kopen. Als ze er op zouden zetten: 'dit product was voorheen niet goed gefabriceerd, maar naar aanleiding van een regen aan klachten, nu wel', koopt geen hond het meer. 8)7

hotswank wijzigde dit bericht 04-11-2006 02:41 (3%)

Nou, ben benieuwd of ik tzt nog wat van LT te horen krijg. Sta nu nog steeds op escalated... nog ff door(nagels)bijten tot die datum...'t is wel een lange zit..

quote:
hotswank schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 02:37:
[...]

Dat doen ze uit marketing technisch oogpunt: zo lijkt het iig net of het om een 'collectors item' product gaat en niet zomaar een 'opgelapt' bestaand product ;)

Het zal mij niets verbazen als hij zo ook in de winkels geadverteerd wordt, er zijn nou eenmaal altijd mensen die gevoelig zijn voor dat soort termen en het ding alleen daarom al kopen. Als ze er op zouden zetten: 'dit product was voorheen niet goed gefabriceerd, maar naar aanleiding van een regen aan klachten, nu wel', koopt geen hond het meer. 8)7

Je denkt echt verkeerd.

A. de verpakking wordt niet aangepast door Logitech.
B. reden dat de set "limited" wordt genoemd, komt omdat in het verleden inderdaad de set in gelimiteerde oplage beschikbaar zou komen.
Er moet nu eenmaal een onderscheid worden gemaakt tussen de 3 versies die ze inmiddels hebben gemaakt.

Reg. datum: 26 februari 2004

quote:
tm030614 schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 12:50:
[...]

Je denkt echt verkeerd.

A. de verpakking wordt niet aangepast door Logitech.
B. reden dat de set "limited" wordt genoemd, komt omdat in het verleden inderdaad de set in gelimiteerde oplage beschikbaar zou komen.
Er moet nu eenmaal een onderscheid worden gemaakt tussen de 3 versies die ze inmiddels hebben gemaakt.

B. Dat weet ik wel, maar in het verleden was er ook nog geen sprake van dat de 'limited' versie ook daadwerkelijk in de winkel kwam te liggen. Ze zullen dus op een of andere manier zichtbaar moeten maken dat het om de nieuwe versie gaat voor bijv. detailhandel (dus meer dan alleen een ander PID stickertje), omdat er anders mogelijk misverstanden ontstaan in de schappen. Die handelaren hebben misschien nog een aantal 'oude' versies op voorraad en zonder vermelding -op de doos- kun je als consument de 2 dus niet meer onderscheiden. Affijn, we zullen het wel zien...

A. Als er idd geen aanduiding op de doos komt te staan, zou ik diegene die de set in de winkel willen gaan kopen, adviseren de doos eerst open te maken en het (nog hier te vermelden) PID nr. te controleren zodat je zeker weet dat je niet de ploppende/brommende versie koopt.

quote:
born4trance schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 06:59:
Nou, ben benieuwd of ik tzt nog wat van LT te horen krijg. Sta nu nog steeds op escalated... nog ff door(nagels)bijten tot die datum...'t is wel een lange zit..
status staat nu op 'waiting' ... (whatever that means)...ja, wachten...maar wie wacht op wie..

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: