Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Logitech PLOPJES probleem topic DEEL 4

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 18 juni 2001

quote:
strandbal schreef op woensdag 01 november 2006 @ 16:55:
Tja, ze gaan natuurlijk niet de concurrentie aanbevelen he :P

Nee, maar de klant wegjaagen daar zijn ze wel goed in.

Ik snap dit niet, wat kost je als bedrijf nou meer...

Even in mijn Logitech.

Klant heeft X-530 en krijgt refund.

1. - Logitech vraag gegevens op van klant (bonnen etc.).
2. - Logitech gaat geld terugstorrend
3. - Logitech informeerd DHL dat er een pakket moet worden opgehaald
4. - Logitech informeerd klant dat hij DHL moet bellen.
5. - Klant belt DHL, maakt afspraak stuurt X-530 terug.

6. - Klant gaat naar winkel en koopt daar (mischien) een X-540. Ofwel je bent niet klantgericht bezig, immers je klanten lopen weg met een ontrevreden gevoel.

Klant heeft X-530 maar wil omruilen met X-540.

1. - Logitech vraagt gegeven van klant (bonnen etc.).
2. - Logitech stuurt nieuwe X-540 naar klant.
3. - Logitech informeerd DHL dat er een pakket moet worden opgehaald
4. - Logitech informeerd klant dat hij DHL moet bellen.
5. - Klant belt DHL, maakt afspraak stuurt X-530 terug.

Klant is blij, er is een oplossing voor zijn probleem via de X-540. Je bent klantgericht bezig en jaagt de klant niet weg.

tm030614 wijzigde dit bericht 01-11-2006 17:06 (10%)

Reg. datum: 14 maart 2001

quote:
batman006 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 19:33:
Dit is wat ik heb ontvangen.

Dank u wel voor uw e-mail.

Uit uw e-mail begrijp ik dat u in aanmerking wilt komen voor de Limited Edition Speakerset die in November beschikbaar zal zijn.

Ik heb echter nog wel de volgende gegevens van u nodig:
- Een kopie van uw aankoopbewijs. Deze kunt u als bijlage aan de e-mail toevoegen, of faxen naar +41 (0)21-863 54 02 onder vermelding van uw naam en referentie nummer.
- Kan de vervolg correspondentie vanuit het hoofdkantoor per e-mail in het Engels plaatsvinden?

Mocht u in de toekomst nog verdere vragen of opmerkingen hebben betreffende onze producten, neem dan gerust nogmaals contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

XXXXXX
Logitech Europe SA
Customer Support
[...]
Begrijp ik nou goed dat de "plop free" versie eindelijk uit is en we kunnen beginnen met ruilen? Of moeten we nog wachten?

Athlon64 3500+ Venice / 2gig DDR / Asus A8N-SLI Deluxe / 250 GB Seagate Barracuda 7800.8 / Audigy2 ZS / Logitech Z-5500 / Dell 2407WFP / 16x DVD LG / NEC DVD RW / Geforce 7800 GTX TOP/Coolermaster 450W

quote:
Penetrator schreef op woensdag 01 november 2006 @ 17:18:
[...]

Begrijp ik nou goed dat de "plop free" versie eindelijk uit is en we kunnen beginnen met ruilen? Of moeten we nog wachten?

Ja begrijp je goed.

Het ruilen zal binnenkort beginnen.

In Het Oranje!
Reg. datum: 27 juli 2005

quote:
tm030614 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 16:53:
Het moet niet gekker worden.

Voor de X-530 gebruikers word geen nieuwe (pas uitgekomen) X-540 set aangeboden, echter men wordt er natuurlijk wel op geattendeerd dat dit een goed alternatief is.

Hiermee kan u dan mogelijk een
andere speakerset aanschaffen waarmee u het probleem niet heeft.
Bijvoorbeeld voor de X-540 welke nu uit is.
Betekend dit dus dat de X-540 plop free is. O-) Heb hem maar op de gok besteld.

Dream as if you will live forever, live as if you will die today! | Amd Athlon 64 3500+ @ 4200+ San Diago | 2 GB DDR | EVGA Geforce 7900GS | Specs | Join het DPC Whatpulse team |

quote:
tm030614 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 17:24:
[...]

Ja begrijp je goed.

Het ruilen zal binnenkort beginnen.

Dankje, heb maar eens een mailtje gestuurd dat die van mij ook plopjes produceert.

Ze zullen het wel druk krijgen de komende tijd dan... :*)

Athlon64 3500+ Venice / 2gig DDR / Asus A8N-SLI Deluxe / 250 GB Seagate Barracuda 7800.8 / Audigy2 ZS / Logitech Z-5500 / Dell 2407WFP / 16x DVD LG / NEC DVD RW / Geforce 7800 GTX TOP/Coolermaster 450W

RAID is geen BACKUP
Reg. datum: 08 september 2003

Je zou bijna zeggen, dat je het niet kunt voorstellen dat iemand nog een Logitech Audio set koopt wanneer je dit topic kent. Wat een ongelovelijk slechte reacties van Logitech op een dergelijk kritische design fout en dat al geruim een jaar.

P.s. ik volg dit topic al vanaf het begin, ookal ben ik geen Logitech Audio set bezitter. Overigens zal ik dat op deze manier ook nooit worden.

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.

In Het Oranje!

Ja dat klopt, maar anders kan ik hem zowiso nog binnen acht dagen terugdoen zonder opgave van reden. Dus dat is geen probleem. Ik wil gewoon weten of de X-540 plopt. Dan kan ik mijn ervaring met jullie delen.

Dream as if you will live forever, live as if you will die today! | Amd Athlon 64 3500+ @ 4200+ San Diago | 2 GB DDR | EVGA Geforce 7900GS | Specs | Join het DPC Whatpulse team |

quote:
peeter123 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 17:40:
[...]

Betekend dit dus dat de X-540 plop free is. O-) Heb hem maar op de gok besteld.

Oh...als dat niet zo zou zijn.... :o

Maar ik denk dat Logitech daar toch wel goed naar gekeken heeft.

quote:
_Dune_ schreef op woensdag 01 november 2006 @ 17:46:
Je zou bijna zeggen, dit je het niet kunt voorstellen dat iemand nog een Logitech Audio set koopt wanneer je dit topic kent. Wat een ongelovelijk slechte reacties van Logitech op een dergelijk kritische design fout en dat al geruim een jaar.

P.s. ik volg dit topic al vanaf het begin, ookal ben ik geen Logitech Audio set bezitter. Overigens zal ik dat op deze manier ook nooit worden.

Tja ik blijf me ook verbazen.

Dat ze niet blij zijn met deze zaak oke, maar op deze wijze support verlenen... is heel slechts. Na een jaar heeft de ABU eindelijk een plopvrije Z-5500 gemaakt, nu laat de customer support het na om alle klanten goed te informeren.

Na 1 jaar van heel veel "zeiken" heeft men nu toch maar eindelijk een FAQ wereldwijd geplaatst. Teleurstellend alleen om te vernemen dat deze buiten de EU helemaal onderaan (om precies te zijn pagina 8 waar nooit iemand kijkt) staat ipv netjes bovenaan.

Overigens worden hier in NL de speakers nog netjes opgehaald. In andere landen zoals USA, Canada etc. mogen de klanten op eigen kosten!!! de set (POD) opsturen naar Logitech, of ze moeten zelfs ermee terug naar de winkel!
Het kan dus NOG slechter :o

Hoe compleet moet je het eigenlijk terug sturen? Alles? (incl doos, boekjes, folders, cds, kabels?)
Of kan je je sub, speakers, kabels en pod gewoon in een doos leggen?

In Het Oranje!

quote:
tm030614 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 17:59:
[...]

Oh...als dat niet zo zou zijn.... :o

Maar ik denk dat Logitech daar toch wel goed naar gekeken heeft.

Ik hoop het van harte voor ze |:( Anders zwaait er wat.

* peeter123 mopelt wat over boycot enzo ;)

Reg. datum: 13 maart 2001

Nou er zijn zeker ook klanten die nu geen logitech set kopen! Zoals ik! Als er namelijk een goede versie beschikbaar was, had ik nu een z-5400 staan hier!

quote:
Penetrator schreef op woensdag 01 november 2006 @ 18:10:
Hoe compleet moet je het eigenlijk terug sturen? Alles? (incl doos, boekjes, folders, cds, kabels?)
Of kan je je sub, speakers, kabels en pod gewoon in een doos leggen?

Zo compleet mogelijk ;)

Maar het belangrijkste zijn natuurlijk de speakers, sub, pod en kabels.

Boekje zal niemand wakker van liggen.

Reg. datum: 06 maart 2005

Das mooi, want doos enzo heb ik namelijk niet meer. Is het trouwens erg als je je aankoopbewijs niet meer hebt?

yarr i'm a pirate
Reg. datum: 26 april 2006

quote:
tm030614 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 19:09:
[...]

Zo compleet mogelijk ;)

Maar het belangrijkste zijn natuurlijk de speakers, sub, pod en kabels.

Boekje zal niemand wakker van liggen.

En dan nog, de mensen die een plopjesset hebben, hebben een jaar lang wakker gelegen.
De enige rede dat ik w8 is dat de z5500 gewoon de beste set van het moment is, en misschien ook wel een beetje omdat ik ben verliefd op mijn G15+mijn G5 :p

EOS 450D | 18-55IS | 50 f/1.8 | Canon 70-300 IS USM | Crumpler Daily 750 XXL | Gorillapod SLR Zoom Flickr

Sith Lord
Reg. datum: 25 augustus 2004

Heb er toch echt een hard hoofd in dat deze plopvrij is. Komt bij dat ik al maanden niets meer heb vernomen. Volgens mij is het inmiddels november en zijn we ongeveer 1 1/2 jaar verder...

Ik ben al gestopt met het adviseren van Logitech spul op het werk. Nadat ik een andere set heb ontvangen is het over en sluiten v.w.b.t. mijzelf en Logitech.

quote:
tm030614 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 18:04:
[...]

Tja ik blijf me ook verbazen.

Dat ze niet blij zijn met deze zaak oke, maar op deze wijze support verlenen... is heel slechts. Na een jaar heeft de ABU eindelijk een plopvrije Z-5500 gemaakt, nu laat de customer support het na om alle klanten goed te informeren.

Na 1 jaar van heel veel "zeiken" heeft men nu toch maar eindelijk een FAQ wereldwijd geplaatst. Teleurstellend alleen om te vernemen dat deze buiten de EU helemaal onderaan (om precies te zijn pagina 8 waar nooit iemand kijkt) staat ipv netjes bovenaan.

Overigens worden hier in NL de speakers nog netjes opgehaald. In andere landen zoals USA, Canada etc. mogen de klanten op eigen kosten!!! de set (POD) opsturen naar Logitech, of ze moeten zelfs ermee terug naar de winkel!
Het kan dus NOG slechter :o

Asus P5K, Q6600 Quad Core, 4 Gb Corsair XMS DDR2-6400, Sapphire ATI 4870x2 2GB, OCZ GameXtream 850W, Dell 24" 2405FPW, Samsung 24" LCD, G15, Z-500, Synology DS-207+ 1TB NAS

Reg. datum: 25 november 2005

quote:
wiljums schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:48:
[...]

Limited Edition??? Wordt er maar een beperkt aantal aangepaste z-5500's gemaakt?
Ik was van plan ff te wachten met het vragen van een nieuwe set, pas als blijkt dat deze echt een verbetering is.
Komt er nu een limited serie of een "volledig productie exemplaar" zoals eerder een keer genoemd is?

Hoe staat het hier nu mee? Bart, weet jij dat???

Komen ze terug op wat ze gezegd hebben?? (Mass-production??)

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

RAID is geen BACKUP
Reg. datum: 08 september 2003

quote:
Extreme smell schreef op woensdag 01 november 2006 @ 23:13:
[...]
En dan nog, de mensen die een plopjesset hebben, hebben een jaar lang wakker gelegen.
De enige rede dat ik w8 is dat de z5500 gewoon de beste set van het moment is, en misschien ook wel een beetje omdat ik ben verliefd op mijn G15+mijn G5 :p

"Beste set" dat klopt dus absoluut niet, aangezien er gewoon een grove designfout in zit is deze set absoluut niet goed te noemen en krijg je absoluut niet waar voor je geld. Oke, als je naar de specificaties en de prijs kijkt dan zou je zeggen dat je iets goeds in handen hebt, maar in dit geval krijg je een "by design" defect produkt geleverd. Hoe je dan over "beste set" kunt spreken ontgaat mij geheel.

Pas als inderdaad de besproken problemen met deze set geheel zijn verholpen zou de set een predikaat kunnen krijgen "beste set".

_Dune_ wijzigde dit bericht 02-11-2006 10:13 (7%)

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.

Sith Lord
Reg. datum: 25 augustus 2004

Reken maar dat er echt alternatieven zijn.. Bijv. de Teufel serie.... Als je net zoals ik geen behoefte hebt aan een ingebouwde decoder is dit een prima alternatief met gegarandeerd een betere kwaliteit.

Asus P5K, Q6600 Quad Core, 4 Gb Corsair XMS DDR2-6400, Sapphire ATI 4870x2 2GB, OCZ GameXtream 850W, Dell 24" 2405FPW, Samsung 24" LCD, G15, Z-500, Synology DS-207+ 1TB NAS

yarr i'm a pirate
Reg. datum: 26 april 2006

quote:
_Dune_ schreef op donderdag 02 november 2006 @ 09:57:
[...]

"Beste set" dat klopt dus absoluut niet, aangezien er gewoon een grove designfout in zit is deze set absoluut niet goed te noemen en krijg je absoluut niet waar voor je geld. Oke, als je naar de specificaties en de prijs kijkt dan zou je zeggen dat je iets goeds in handen hebt, maar in dit geval krijg je een "by design" defect produkt geleverd. Hoe je dan over "beste set" kunt spreken ontgaat mij geheel.

Pas als inderdaad de besproken problemen met deze set geheel zijn verholpen zou de set een predikaat kunnen krijgen "beste set".
Ik bedoelde ook prestatiegericht, en zonder bijwerkingen. ik zal dan tog eens kijken wat er nog meer is dat je goed met elkaar kunt vergelijken

EOS 450D | 18-55IS | 50 f/1.8 | Canon 70-300 IS USM | Crumpler Daily 750 XXL | Gorillapod SLR Zoom Flickr

Reg. datum: 03 november 2005

Ben in het bezit van de X-530, en heb ook last van plopjes, en radio ontvangst afentoe...

Ik heb alles een beetje doorgelezen bij dit topic.
En als ik het goed begrijp ruilen ze alleen de 5500 serie om voor hetzelfde type...
En voor de X-530 kan je je geld terugkrijgen?? Of krijg je daar de X-540 voor terug??
Ongeveer zelfde prijsklasse, 10 euro duurder oid.

Ik heb nl. me nog niet eerder gemeld bij Logitech...
Hoe kan ik het beste met hun contact opnemen? Via de mail denk ik...?
En iedereen heeft hier recht op die dit probleem ondervind?

Sorry als ik dingen dubbel vraag die al gesteld zijn..maar om nu meteen 3 topics door te lezen compleet... :/

quote:
petero23 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:08:
Ben in het bezit van de X-530, en heb ook last van plopjes, en radio ontvangst afentoe...

Ik heb alles een beetje doorgelezen bij dit topic.
En als ik het goed begrijp ruilen ze alleen de 5500 serie om voor hetzelfde type...
En voor de X-530 kan je je geld terugkrijgen?? Of krijg je daar de X-540 voor terug??
Ongeveer zelfde prijsklasse, 10 euro duurder oid.

Ik heb nl. me nog niet eerder gemeld bij Logitech...
Hoe kan ik het beste met hun contact opnemen? Via de mail denk ik...?
En iedereen heeft hier recht op die dit probleem ondervind?

Sorry als ik dingen dubbel vraag die al gesteld zijn..maar om nu meteen 3 topics door te lezen compleet... :/

Het meeste staat in de topic start.

X-530 wordt niet omgeruild voor X-540. Dus in dat geval geld terug vragen en zelf een nieuwe X-540 kopen.

Gegeven de reactie per e-mail en hier op het forum, lijkt het mij verstandig de doorgang naar een consumentenprogramma uit te stellen tot eind november. Mocht er daarna nog noodzaak zijn om alsnog naar een consumentenprogramma te gaan, zal dit alsnog gedaan worden.

Reg. datum: 27 oktober 2004

Lijkt me goeie beslissing. (Y)

swing - m35i - 3510i - k700i - k800i

Nu met schimmel
Reg. datum: 09 april 2001

quote:
tm030614 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:17:
Gegeven de reactie per e-mail en hier op het forum, lijkt het mij verstandig de doorgang naar een consumentenprogramma uit te stellen tot eind november. Mocht er daarna nog noodzaak zijn om alsnog naar een consumentenprogramma te gaan, zal dit alsnog gedaan worden.
Wachten tot 8 december ;)
quote:
_Dune_ schreef op donderdag 02 november 2006 @ 09:57:
[...]

Op papier is het de beste set, of in ieder geval een set met veel mogelijkheden en veel vermogen om geluid te maken.

Dat het niet altijd gewenste geluiden zijn, zijn we wel achter, nu nog een oplossing ;)

ja, ik zit ook al heel lang te wachten tot ik mijn kamer echt 'af' kan maken met speakers om mij heen, en mijn voorkeur is nog steeds een goede z5500

Als pieten groen, blauw, geel, paars of rood zijn hebben ze ingebroken bij chemische fabrieken (door de schoorsteen) voor TERRORISME!!!

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: