NJS
Het Logitech PLOPJES probleem topic DEEL 4
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 20 augustus 2000
ik zal de volgende keer zeker beter nadenken of het wel zo verstandig is om iets van logitech te kopen.
blij dat ik mijn werkgever hier al van heb kunnen overtuigen.
slechte GEEN service van logitech!
wat zou ik er aan kunnen doen om nogmaals het lang aanwezige probleem kenbaar te maken bij hun? opnieuw melden dat de Z5500 r*k is die ik nu heb...
Reg. datum: 06 maart 2005
Reg. datum: 18 juni 2001
Bvd.
Waarom wachten tot 6 november? Ze zouden in week 35 een e-mail sturen. Dat is gedaan, echter niet naar alle klanten waardoor hun "systeem" niet betrouwbaar is. We wachten al een jaar!!! Wil je echter niet dat we voor 6 november actie ondernemen, stem dan op "nee". Na die tijd zal ik (waneer nodig) een nieuwe POLL plaatsen met dezelfde vraag.quote:thommich schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 20:33:
Ik weet niet of jullie akkoord zijn, maar mss is er een mogelijkheid om de poll uit te breiden met een optie: "we wachten tot na 6 november, en indien het in orde is, laten we consumentenprogramma vallen, indien niet in orde, stappen we naar consumentenprogramma" (maar dan iets ingekort)
Zojuist al mijn emails van logitech aan je doorgestuurdquote:tm030614 schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 23:38:
Mensen die niet door Logitech up to date gehouden zijn, willen die zo vriendelijke zijn om de case (dus de e-mails die je wel van Logitech hebt gehad) naar plopjesprobleem@xs4all.nl te sturen?
Bvd.
C2Q Q6700 / 4GB DDR2 / 2.87 TB / 8800GT / Samsung T260HD" TFT / X-Fi Fatal1ty titanium / Logitech ZS-5500
Reg. datum: 16 maart 2004
Ik ben nooit op de hoogte gehouden door Logitech. Ik volg enkel dit topic totdat er een definitieve oplossing is. Ik heb wel al voordat dit topic er was contact gehad met Logitech over dit probleem. Wil je die mails hebben?quote:tm030614 schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 23:38:
Mensen die niet door Logitech up to date gehouden zijn, willen die zo vriendelijke zijn om de case (dus de e-mails die je wel van Logitech hebt gehad) naar plopjesprobleem@xs4all.nl te sturen?
Bvd.
WD VelociRaptor 300gb 16mb // WD Raptor 76gb 16mb // 4x Maxtor DM10 300gb 16mb // 2x Seagate 320gb 16mb// 3x Samsung 500gb 16mb //
quote:Speedy_Gonzalez schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 09:48:
[...]
Zojuist al mijn emails van logitech aan je doorgestuurd
Ik dus ook, met daarbij gelijk vermeld dat ze mooi stom zijn een waardevol contactpersoon als tm030614 op zo`n manier te zien, te halen uit de verkeerd bezorgde mail bij tm030614 (dag v/d belediging in startpost). Persoonlijk zou ik zo`n kans aangrijpen om bij zo`n proleem de mond tot mond reclame te stimuleren door juist extra aamdacht te besteden aan de zaak. Maar zo`n mail zegt naar mijn menig genoeg over hun instelling tav logitech als bedrijf, maar ook tav de RMA afhandeling.
Echt jammer van logitech, en dus ziet Onno het daar niet meer zitten of ze moeten wel met een heel goed argument komen
Al veel vaker genoemd maar nooit genoeg tm030614
Striker II, Q9450 @ 3,4GHz aircooled, 9800 GX2, Twin2x2048 PC6400PRO @ 550MHz, 2x36GB WD-Raptor, Dell 2405 FPW, AudioEngine A5 & A2`s, Squeezebox, XFI-Fatil!ty, DIY Beamer & Samsung LED-Beamer --> RaceMeeMetOnnoB <-- G25 wheel, IR-headtracker
quote:---RRR--- schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 13:03:
[...]
Ik ben nooit op de hoogte gehouden door Logitech. Ik volg enkel dit topic totdat er een definitieve oplossing is. Ik heb wel al voordat dit topic er was contact gehad met Logitech over dit probleem. Wil je die mails hebben?
Ja graag zelfs! Want Logitech heeft ook aangegeven dat zij klanten, die in het verleden de customers support contacteerde met dit probleem, op de hoogte zouden stellen van deze zaak.
plopjesprobleem@xs4all.nl
Reg. datum: 20 augustus 2004
quote:born4trance schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 19:54:
Mijn case had je al. Heb verder nog niks nieuws te melden.. we zullen zeker tot november moeten wachten =) (dat ze daar zoveel tijd voor nodig hebben snap ik niet).
Tja, laten we zeggen dat ze fout op fout maken in deze case.
Dat ze echter de communicatie op maandelijkse basis willen gaan houden (dus maar 1x per maand een update/reactie) is natuurlijk volkomen van de gekke
Als je als bedrijf weet dat je je klanten meer dan een jaar laat wachten op een oplossing, je klanten een constructieve bijlage hebben geleverd aan de oplossing en dat je veel fouten hebt gemaakt, ga je toch niet zeggen "we houden 1x per maand contact".
Reg. datum: 27 oktober 2004
swing - m35i - 3510i - k700i - k800i
Reg. datum: 17 november 2004
Nee, je bent door Logitech netjes op de hoogte gehouden. Een pagina of wat terug staat die brief die jij als het goed is al ontvangen hebt.quote:Hedgehog1987 schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 23:05:
Laatste mail van ze is van 29 Augustus, had ik er tussendoor nog 1 moeten ontvangen?
Reg. datum: 07 april 2005
Wat mij betreft, dat op het moment we geen verblijdende mail krijgen, in november, dat we onze sets mogen ruilen, gaan we zo snel mogelijk een consumenten programma inschakelen.
Hier verleen ik dan graag mijn medewerking aan.
Reg. datum: 10 oktober 2005
Hierbij was ik van plan de zelfde set nieuw te kopen als het plopjesprobleem was afgelopen maar bij alle leveranciers konden ze me niet vertellen of het plopjesprobleem inmidels was verholpen. Natuurlijk was dit ook nog nie het geval maar waarom haalt logitech niet alle setjes terug want bij de meeste setjes hebben de mensen toch last van dit probleem....
quote:batman006 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 11:06:
Na dat ik in maart het mailtje van Logitech kreeg met de vraag alle gegevens toe te sturen van de set (welke naar tm030614 is verstuurd zoals afgesproken) heb ik niks meer van logitech vernomen.
Wat mij betreft, dat op het moment we geen verblijdende mail krijgen, in november, dat we onze sets mogen ruilen, gaan we zo snel mogelijk een consumenten programma inschakelen.
Hier verleen ik dan graag mijn medewerking aan.
Hoef natuurlijk niet uit te leggen dat ik op dit moment het werk doe, dat Logitech had moeten doen. Zal eens geld gaan vragen of zo voor al het werk.
g vergetenquote:tm030614 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 13:13:
Cases die niet bijgewerkt zijn, zijn door mij doorgestuurd naar Logitech, ik ga er van uit dat Logitech deze bijwerkt.
Hoef natuurlijk niet uit te leggen dat ik op dit moment het werk doe, dat Logitech had moeten doen. Zal geen geld gaan vragen of zo voor al het werk.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Marion2U
ken ookquote:
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Marion2U
Dus ik wordt op de hoogte gehouden.quote:Dear Zondagskindje,
A forum-member of tweakers.net has mentioned to us, that you have not been briefed about ongoing steps related to you Z-5500. We have signed you up for the "limited edition", available in November as wished by you in your e-mail on 15th of June. We will inform you shortly about next steps.
For your convenience, please do not hesitate to contact me back directly if you need any further information.
Best Regards
T. T.
"I've always been mad.
I know I've been mad, like the most of us are.
Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Spekkies
Mooi!quote:Zondagskindje schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 17:32:
Ik heb zojuist een mailtje van Logitech ontvangen:
[...]
Dus ik wordt op de hoogte gehouden.
misschien kan/wil Logitech ons wel vertellen of het misschien aan de barcode te zien is?quote:robinhaagmans schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 11:29:
Hierbij was ik van plan de zelfde set nieuw te kopen als het plopjesprobleem was afgelopen maar bij alle leveranciers konden ze me niet vertellen of het plopjesprobleem inmidels was verholpen.
[...]
Extreme smell wijzigde dit bericht 30-10-2006 18:29 (14%)
EOS 450D | 18-55IS | 50 f/1.8 | Canon 70-300 IS USM | Crumpler Daily 750 XXL | Gorillapod SLR Zoom Flickr
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.