Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Logitech PLOPJES probleem topic DEEL 4

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 05 maart 2006

E-mail bericht aan de Chairman van Logitech welke door mij zojuist werd verstuurd.

Dear Mr. B......, The Hague, July 5 2006

Already several times I have brought to your attention the design issues concerning
the audio products, as manufactured by Logitech.

However, it is with great regret to learn that all the efforts, regarding a co-operation
with your Audio Business Unit in order to solve the technical design issues, are in vain.

Many months have past now and yet, there are no improvements at all.
The gesture of forwarding to us two units (Z-5500) for testing purposes, is of course a farce!
Nothing constructive has been undertaken in order to solve the design issues.
And a collection of nice words is, of course, not solving these design issues as well.

It is very unfortunate that your Audio Business Unit still continues to sell (worldwide)
a defective product, in spite of realizing very well that a design issue exists.

And it is not very hard to figure out that the problems, especially concerning the Z-5500,
are of a global nature.
Forums discussing these problems are very easy to find by using Google.

Since most people do not realize that the problems are part of their Logitech speaker system,
they usually blame their indoor electrical system.
This idea is stimulated by the things mentioned on Logitech's website.
Many of your customers are buying EMI filters, which of course do not offer a solution.

What strikes me most is that Logitech is stating on their website:

"Logitech is committed to meeting high quality standards for our products,
and we do not wish for our customers to have an unsatisfactory experience".

But at the same time Logitech is selling audio products, while realizing
very well that they have a design defect.
Such an action is certainly not really meeting with your above mentioned standard.
This is quite contra dictionary at least.

Doing business and making a profit is fine. Nothing wrong with that!
However, selling a product with a defect, to customers who trust Logitech to provide a product
which will perform according to the things mentioned in the sales literature, is far from fair practise.
I find this situation absolutely unacceptable.

With this in mind, I look forward to receive your well appreciated advice regarding
the action Logitech will undertake to stop these unfair practises.

However, if I do not receive from you or your staff, within 3 weeks from now, a satisfactory reply,
I presume that Logitech is not prepared to change their attitude towards their (potential) customers.

I then feel free to publish my findings, concerning this matter, on the Internet and, at the same time,
bringing this issue to the attention of all the major publishers of computer magazines worldwide.

Yours sincerely,

RC

Email: ......

cc: Mr. T Y

Mr. B G

Our forum in The Netherlands

R.C.

R.C.

01000010 01101111 01110010
Reg. datum: 07 februari 2001

Ik denk dat dit een goede stap is. Ik hoop dat men met meer dan slechts een diplomatiek antwoord zal komen maar heb er weinig hoop op.
a.k.a. Martijn

Best een harde brief. Begijp het volkomen, maar het bevorderd veelal niet de communicatie. Wat je inhoudelijk zegt is prima, maar soms vind ik de manier waarop wat te provocerend.
Uiteraard verwacht je niet van een logitech medewerker dat hij in zal gaan op de enigzins onnodige aanvallen en dus verwacht ik een bevredigend antwoord van ze. Toch wel oppassen voor ondertonen, het blijkt keer op keer dat ook mensen die beter zouden moeten weten het aantrekken.

Na deze klaagzang van mijn kant even inhoudelijk:

Ze hebben veel en veel te lang zitten spelen met veel en veel te weinig motivatie en druk.
Deze actie is mijn ziens dus prima verantwoord, ook naar logitech zelf toe.

Ik heb de laatste tijd niet veel hier gepost, dit omdat ik het druk had met andere dingen. Heb wel het forum gevolgd, maar niet actief geparticipeerd. Er is niet veel wat de meesten hier kunnen doen, ik heb zelf nog 2 keer met logitech gebeld, maar zonder succes om info los te krijgen die nog niet bekend was. De supportcenter weet nog minder dan ik.

Qua invloed op fora etc kan ik helaas niks doen. Zoals TS zelf al zei, er zijn pagina's vol met links naar dergelijke fora beschikbaar. Nieuws is niet beter te verspreiden dan via internet.

We wachten nog even af, maar dit is wel een logische stap.

Ik twijfel nog of we erop vooruit gaan qua mogelijkheden die logitech ons aanbied, maar dit gaat verder dan ons persoonlijk, personal sacrifice for the better good :)

Ever so more, thanks to all participant who are trying to aid us Z-5500 users :)

"A perfection of means, and confusion of aims, seem to be our main problem." (Albert Einstein, 1938)

Reg. datum: 18 juni 2001

Ter info:

Er zal ook nog een brief vanuit ons (forumleden) worden gestuurd. De brief van R.C. heeft hij gestuurd vanuit persoonlijke titel. Deze brief zal ik vandaag nog posten hier, echter ben ik nu niet in de gelegenheid dit te doen.

Reg. datum: 19 februari 2006

quote:
I then feel free to publish my findings, concerning this matter, on the Internet and, at the same time,
bringing this issue to the attention of all the major publishers of computer magazines worldwide.
Eigenlijk publiceer je het al op dit forum aan een massapubliek.

Reg. datum: 04 januari 2005

quote:
nielsb14 schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 17:53:
[...]

Eigenlijk publiceer je het al op dit forum aan een massapubliek.
Zeker, maar in het engels spreek je toch nog net iets meer mensen aan ;)

Drankorgeltje
Reg. datum: 02 maart 2003

Ik zag dat bij sommigen de ploppen pas na een aantal dagen kwamen. Ik heb mijn Z2300 nu op een dag na een week, kan ik nog geplop verwachten of zit ik safe?

En die poll is trouwens een beetje vertekenend, geeft alleen degenen met problemen weer en de verhouding tussen de sets welke de meeste problemen hebben (is ook beetje scheef, de ene kan weer meer verkocht zijn). Het lijkt mij wel mooi om een polletje per set te hebben met de vraag ploppen? JA of NEE. Op deze manier wordt duidelijk hoeveel % van de sets last heeft van het probleem. (mits de respons van degenen zonder problemen groot genoeg is).

quote:
geertt schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 18:24:
[...]

Zeker, maar in het engels spreek je toch nog net iets meer mensen aan ;)
En daarbij is het meestal ook "meer ernst" voor mensen wanneer het gedrukt te lezen is in computer tijdschriften (bv wanneer de computer totaal een artikel zou opnemen oid).

quote:
NoepZor schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 19:06:
Ik zag dat bij sommigen de ploppen pas na een aantal dagen kwamen. Ik heb mijn Z2300 nu op een dag na een week, kan ik nog geplop verwachten of zit ik safe?

En die poll is trouwens een beetje vertekenend, geeft alleen degenen met problemen weer en de verhouding tussen de sets welke de meeste problemen hebben (is ook beetje scheef, de ene kan weer meer verkocht zijn). Het lijkt mij wel mooi om een polletje per set te hebben met de vraag ploppen? JA of NEE. Op deze manier wordt duidelijk hoeveel % van de sets last heeft van het probleem. (mits de respons van degenen zonder problemen groot genoeg is).
Je moet de poll op een andere manier bekijken. Het gaat er om hoeveel mensen problemen hebben met een speakerset van Logitech. Een poll zal nooit een zuiver beeld geven van de werkelijkheid, het is echter wel een lijdraad.

Reg. datum: 13 maart 2001

quote:
NoepZor schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 19:06:

zelfs dat niet eens. Er zijn nu eenmaal meer mensen met een Z-5500 dan een Z-4

quote:
baathaar schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 12:29:
[...]
Nog even een vraag , ik zag net een post hierboven me van iemand die ook de set wou kopen. Hij twijfelde net zoals mij nog aan de kwaliteit hiervan en stelde voor om hem , via de vervangings of refund procedure even te 'proberen'. Net dezelfde vraag hier, dit lijkt me een goed idee, alleen : kom je ook in aanmerking voor de 'niet ploppende set' of een refund als je de set in het buitenland (Duitsland) gekocht hebt ? En de ophaling van de set gebeurd toch ook in België ?
Ja, de plaats van aankoop mag geen reden zijn om niet in aanmerking te komen voor een eventuele refund/omruiling etc. Ophalen zal gebeuren op een adres dat jezelf aangeeft.

altijd baat bij baathaar
Reg. datum: 03 maart 2006

quote:
tm030614 schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 19:57:
[...]

Ja, de plaats van aankoop mag geen reden zijn om niet in aanmerking te komen voor een eventuele refund/omruiling etc. Ophalen zal gebeuren op een adres dat jezelf aangeeft.

Bedankt voor je snelle reactie op m'n mail :)

Echter nog een paar bedenkingen, er zijn momenteel veel mensen die hun logitech z-5500 wegdoen wegens het plopprobleem. Als ik deze tweedehands koop , kom ik dan ook nog in aanmerking voor refund / omruiling ?

Wat gebeurd er indien de nieuwe 'revisie' die jullie testen goed (aka geen plopjes / gebrom meer) bevonden wordt ? Ik dacht hier gelezen te hebben dat er dan enkel x aantal exemplaren gebouwd zullen worden voor de mensen die hier hebben geklaagd ? Kan ik dus maw het beste nog even wachten met de set te kopen en dan ineens een 'verbeterde revisie' scoren of nu kopen en dan voor een omruiling gaan ?

Reg. datum: 04 januari 2005

Ik heb het laatste gedaan. Krijg hopelijk deze week mijn setje binnen.
Het volgende werd een x aantal pagina's terug ook al gevraagd: Hoelang blijft de refund mogelijk? Niet dat ik zo mijn setje krijg, en dat een refund niet meer mogelijk is als ik die wil gebruiken? Anders wil ik namelijk wachten tot er meer bekend is over de opvolger van de z-5500, en dan tegen die tijd een refun aanvragen.

2e hands zal niks uitmaken. De set bevat een design error, deze zat er dus al direct in op het moment de speakers gemaakt werden. Het is verder onbekend of de units die wij nu testen in volledige productie gaan. Zoals het er nu naar uitziet niet, maar een bevestigend antwoord van Logitech is hier nog steeds niet op gekomen.

De refund zal nog wel even van kracht blijven. Ik denk zo totdat de opvolger van de Z-5500 er is.

tm030614 wijzigde dit bericht 05-07-2006 21:37 (30%)

"To much mind..."
Reg. datum: 13 januari 2002

quote:
Darth Malak schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 09:18:
Wat een schandalige reactie van Logitech. Logitech heeft niet maar dan ook helemaal niets te zeggen over wat iemand op het internet zegt over Logitech. Al kraken we logitech de grond in, heeft Logitech zelf totaal niets mee te maken. Kijk maar eens op diverse fora hoe bedrijven worden afgekraakt. Verder gaat het hier niet over het oprichten van een apart forum maar het kenbaren maken van Logitech's dwalingen op engelse fora. Het is duidelijk dat ze het in hun broek doen uit angst.

Logitech chanteerd hier ons door de zeggen dat als... dan zal het de sfeer niet ten goede komen tussen ons en hun.... wat een bullshit.....

Het is maar hoe je het wilt opvatten he... :/

quote:
tm030614 schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 19:33:
[...]

Je moet de poll op een andere manier bekijken. Het gaat er om hoeveel mensen problemen hebben met een speakerset van Logitech. Een poll zal nooit een zuiver beeld geven van de werkelijkheid, het is echter wel een lijdraad.
Maar dit topic zullen vooral mensen lezen/vinden die er ook problemen mee hebben.. ;)

Misschien een idee om deze poll een tijdje op de Tweakers.net homepage te zetten? Daar komen meer mensen voorbij die niet al bij voorbaad op zoek zijn naar info over hun geplop.

@ RC: kijk dat is klare taal! _/-\o_ Lekker kritisch van toon, laat ze maar eens weten hoe het is om 7 maanden(!) mee te werken aan een oplossing die nog steeds niet in zicht lijkt te zijn!

Maar ik denk toch dat er binnenkort een Z-5500 in me huiskamer komt te staan. :o Heb (net als velen) weinig andere (betaalbare) alternatieven kunnen vinden... Als er iets aan de knikker is zal ik mijn bevindingen hier posten. En als er later nog testers nodig zijn, bij deze meld ik me alvast aan. Ik woon binnenkort op mezelf \o/ dus heb er dan goede gelegenheid voor. :D

Use the Search Luke...
Intel Core 2 Duo E6600 || 4x1 GB DDRII Corsair XMS2 PC8500 || 2x Samsung Spinpoint @ RAID0 || Sapphire Radeon HD4850 512MB || Creative SB Audigy 2 ZS @ 5.1 DTT
Specs

quote:
Silentpuma schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 23:07:
[...]

[...]
Maar dit topic zullen vooral mensen lezen/vinden die er ook problemen mee hebben.. ;)

Ik dacht dat ook altijd maar is dat wel zo? Ik zie hier meerdere mensen die helemaal geen Z-5500 hebben namelijk. Verder lees ik ook reacties van mensen die wel een Z-5500 hebben maar stellen hier geen problemen mee te ondervinden.

quote:
En als er later nog testers nodig zijn, bij deze meld ik me alvast aan. Ik woon binnenkort op mezelf \o/ dus heb er dan goede gelegenheid voor. :D
Ik denk persoonlijk niet dat er later nog weer getest zal gaan worden. Uberhaubt is het testen van de sets een beetje twijfelachtig imho. Logitech is namelijk zelf veel beter in staat (apparatuur en gekwalificeerde mensen) om goede tests uit te voeren al dan niet op locatie.
altijd baat bij baathaar
Reg. datum: 03 maart 2006

delete

baathaar wijzigde dit bericht 05-07-2006 23:19 (99%)
Reden: misverstand bij het lezen van bericht

Reg. datum: 23 augustus 2005

quote:
Bor de Wollef schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 23:14:
[...]

Ik dacht dat ook altijd maar is dat wel zo? Ik zie hier meerdere mensen die helemaal geen Z-5500 hebben namelijk. Verder lees ik ook reacties van mensen die wel een Z-5500 hebben maar stellen hier geen problemen mee te ondervinden.

Voor je een 'duur' product gaat kopen, ga je meestal op zoek naar reviews e.d.
Zo ben ik hier bij uitgekomen.
Dus er is denk ik een behoorlijke groep (ex)-potentiele kopers.

Reg. datum: 10 april 2006

wtf?
Geachte Mathieu Verbanck
Uw bestelling is verzonden op 05.07.2006 00:00.
De volgende producten zijn verzonden:
1 ¦ LOGITECH Z-5500 DIGITAL - EU
damn deze set zal nog steeds ploppen toch? :| ik wil een fucking set die nie plopt ze

Reg. datum: 13 maart 2001

waarom wtf?
Lijkt me dat je die set toch zelf hebt besteld :?

Zojuist is onderstaande geschreven aan dhr. D.B. (Chairman van Logitech)

Dear Mr. D.B.,

I think it will not be necessary to introduce myself but just for the official records; I’m the person responsible for making recognizable the problems (popping/humming/radio reception) which are affecting some of your speaker models, especially the Z-5500 and X-530. I’m also responsible for setting up the forum about this issue in the Netherlands.

During the past months there has been an extensive contact between us (me, the forum members and Logitech) about the so called “popping-problem”. Unfortunately, now 8 months later, there is still no solution available.

The Audio Business Unit has forwarded to us recently two prototype units that should be free from the popping issue. Mr. T.Y. has asked us whether or not we (myself and some members of the forum) were willing to test these prototype units. Because we are, of course, most interested to establish a solution, we did agree fully with this proposal. But, as discussed with Mr. B.G., it’s a bit weird that a big company like Logitech should not able to tests these units by themselves. Last week I started testing these units, and I was very unpleasantly surprised that one of the prototype units had already a defect when it arrived at my home…
This is off course not only quite a mockery but also very disappointing, if you ask me.

During my conversation with Mr. B.G. on the 6th of July, we extensively talked about the fact that Logitech is still handling this issue as being small and unimportant. No need to mention that we disagree on this subject. With Google you can find many, many forums in relation to the “popping-issue”. Mr. B.G. has told me that the problem is just too small to publish a press release or any other means of (international) communication.
In addition it was said that there is no internal policy for this kind of issues. As to my question “how big a problem needs to be” for Logitech to undertake any action by means of an (international) press release or other communication, Mr. B.G. could not give me a good answer. Mr. B.G. has told me that, in his whole career by Logitech, this is the first time Logitech has to deal with a case like this. He also stated that there were a lot of things going on within the organization about the popping issue. This gives me an indication that this case is much bigger that Logitech would let us believe.

Logitech is still talking about a “manufacturing issue” (Ref. FAQ 3461). Mr. B.L has written in one of his emails to a customer that the ““the unit is not defective since this issue only occurs with a very small amount of people”. That is of course nonsense. The unit is defect, it contains a design error.

Important for us is that Logitech does not handle in a proper way the cases from some customers concerning the popping issue. I need regularly have to advise your customer support about errors which are made by them. Their response time is very long and sometimes they need to be asked for a reaction (Maybe the slow reaction is because the problem is so big?) As a result of my advice, the reaction is “We will have a look, we will fix it”. What happens to all the customers which have not heard about us…?

I also advised Mr. B.G. about possible ways to improve the FAQ’s. A reaction has never came…

When a customer buys a product of Logitech he is expecting quality. Especially when it is a “top range” product, carrying marketing slogans as:

“Studio quality sound”

“Most accurate sound reproduction”

“Pure 5.1 digital sound”

“THX Certified”

These marketing slogans are of course not correct for a big group of customers. It is hard to believe that Logitech is still selling products which do suffer of a design error.

"Logitech is committed to meeting high quality standards for our products, and we do not wish for our customers to have an unsatisfactory experience".

This sentence writing in FAQ 3461 is in strong contrast with the reality. Your product has a (proven) design error but you still continue selling them…? Why not first fix the problem before you sell these units. Now the group of unsatisfied customers is growing bigger and bigger.

Do you find it acceptable that a large group of customers is unsatisfied? Or that a customer buys a product from Logitech with a proven design error? (I’m sure that when you buy a new car, you would be happy when your garage informs you about a potential problem, that might occur in specific circumstances).

Since most people do not realize that the problems are caused by the Logitech speaker system, they usually blame their indoor electrical system. This wrong idea is also caused the information found in the FAQ’s of Logitech's website.

As I have discussed with Mr. B.G. during the past week, we are seriously considering to translate the forum text to the English language. We feel that the problem with some of your speakers systems cannot longer be denied or kept hidden. We feel it is not part of the “Logitech culture” that customers will buy Logitech products with a proven design error resulting in unwanted noises.

However, it is up to Logitech make a choice;
Or we start a wider communication on a global scale about the popping issue;
Or Logitech will undertake some proper action on a global scale concerning this issue.

We appreciate very much a personal reaction from you concerning the steps Logitech is going to take to prevent customers buy Logitech products with a defect. Again, we cannot believe this is part of the “Logitech culture”.

We expect to receive from you a substantial response before the 15th of July.
We realise this will give you a short period of time, but this case is already open for more than 8 months.

When you need more time, we appreciate to be informed in advance.

Regards,

tm030614 wijzigde dit bericht 06-07-2006 00:43 (4%)

Reg. datum: 22 mei 2005

quote:
tm030614 schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 23:56:
Jullie hebben de vrijheid om een engels forum op te starten zolang het op een correcte wijze plaats vindt en het allemaal niet (bij voorbaat) een negatieve draai krijgt. Je weet dat zoiets in fora makkelijk kan gebeuren.
Er kan door enkelingen snel een negatief sfeertje neergezet kan worden. Ik weet dat jij het forum in Nederland goed /constructief leidt, maar in het buitenland kan de controle ongewild zoek raken. Mocht dat gebeuren dan zal dat de sfeer tussen logitech en het tweaker forum niet ten goede komen.
Ok dat hij wil dat wij Logitech niet onmiddellijk de grond gaan inboren en ongeargumenteerd negatief afschilderen: akkoord. Echter hebben we toch te nvolste het recht om het probleem op objectieve wijze aan te kaarten op andere fora. Daarbij staan wij niet in voor de gevolgen, met name hoe de mensen wereldwijd hierop gaan reageren. Als deze mensen vervolgens hierover onthutst gaan zijn en zichzelf het recht toe-eigenen om te zitten flamen @ Logitech, daar kan dit forum toch niet voor verantwoordelijk gehouden worden ???!!!
quote:
Hoe dan ook, wij hebben nu een serieus verbeteringstraject ingezet en dat staat helemaal los van het bovenstaande.
Mja dat is maar de vraag natuurlijk. Er zijn er zeer velen die hier aan twijfelen, en gezien RC's reactie hier een paar posts boven, lijkt er toch niet zoveel verbetering in te zitten... Logitech gaat sowieso claimen dat hun traject zeer verbeterd is, of dit nu waar is of niet. In feit heb ik dus niets aan dat gegeven.
quote:

Mijn advies: Eerst het testtraject afronden en als je dan het rapport klaar hebt spreken we af voor overleg. Eventueel kan ik onze Europese PR manager ook voor dat gesprek uitnodigen.
Mochten je dan nog steeds het gevoel hebben dat het forum vertaald moet worden, dan kan je daar t.z.t een besluit over nemen.
ok, is misschien negativistisch, maar dit is wat ik denk: klinkt al 3/4 jaar vetrouwd in de oren: Blablabla, zever hier, zever daar, win tijd, wachten, wachten en nogmaals wachten, hou de forumleden aan het lijntje, en zo winnen we nog een jaartje, blablabla,...
quote:

Bovenstaande spreekt natuurlijk boekdelen en behoeft eigenlijk geen verdere uitleg. Het mag dus geen negatieve draai krijgen. Logisch natuurlijk, dat is niet goed voor de naam van Logitech.
Helaas is het onder die "rand voorwaarde" erg lastig om een forum op te zetten. Positief kan zoiets namelijk nooit zijn.
Nogmaals vind ik: Logitech kan wel wensen dat we de zaak internationaal aankaarten op een objectieve manier. Hier ben ik het volledig mee eens. Wat de reacties van de mensen op de andere fora (dus buiten dit forum) hierop gaan zijn, kunnen wij toch ook niet voorzien, en daar kunnen wij toch ook niet verantwoordelijk gehouden worden. Indien toch hetgeen is wat bedoelt wordt, beschouw ik dit als zijnde een zwijgplicht die ons wordt opgelegd. Mooi hoor...
quote:
tm030614 schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 09:55:
Ikzelf heb hier zo'n 2 A-4tjes liggen met allemaal links naar forums met problemen. :o :+
Met aandrang stel ik voor dat deze A4-tjes worden toegevoegd aan de Engelse vertaling die ook bij verscheidene andere fora gaat gepost worden. Dit gaat zeer ter bevordering werken om de mensen een idee te geven hoe grootschalig het probleem wel niet is. :)
quote:
tm030614 schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 11:47:
Dat hij schrikt van onze "actie" is begrijpenlijk en dat hij het wil voorkomen ook. Hij krijgt dat namelijk allemaal op zijn bordje. ;) [/small]
Mja dat hoort nu eenmaal bij de verantwoordelijkheid die je draagt als zijnde manager der customer suport. Dit is nu eenmaal een tak binnen het bedrijf die ervoor instaat om het gezeik te moeten aanhoren van de ontevreden klant. Om dan te vragen om niets negatiefs te zeggen _/-\o_
Daarbij hebben we nooit zitten zeiken, we zijn altijd objectief geweest, altijd behulpzaalm in het aandragen van oplossingen, al bij al nog heel correct gezien de omstandigheden.

disco stu wijzigde dit bericht 06-07-2006 00:57 (19%)

Reg. datum: 15 januari 2004

Als je ervoor zorgt dat de engelse vertaling na de 15e op een centrale plaats beschikbaar komt dan zal ik 'm wel posten op de engelstalige forums waar ik lid van ben (oa VIA forums).

Intel Core 2 Duo E6600 | AUS P5B-E | 4GB Kingston PC6400 | MSI 8800GTS 640MB | X-Fi XtremeMusic | WD Raptor 36GB ADFD | 2 x 320GB Barracuda 7200.10 (200GB RAID0, 200GB RAID1) | Cooler Master Mystique 631 | Scythe Infinity | EEE PC 701 4G Wit

Defecte unit wordt vervangen door Logitech:

Good morning Bart,

We will get you a new control-pod for the defective CISC-2 pod. In the
meantime you can continue testing with the pod of the CINAC-1. Please do
not use any other pod.
I expect to have the pod begin of next week to be shipped to you.

Should there be any further issue, please do not hesitate to contact me
(out of the office next week) or C.F.

Best Regards

T. T.

Reg. datum: 01 februari 2006

:9 :9

dubbeldd wijzigde dit bericht 06-07-2006 18:03 (98%)

ben de allerbeste

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: