Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Nokia E61(i) Topic

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 12 januari 2004

quote:
yah schreef op maandag 10 juli 2006 @ 16:13:
Dat is het voordeel van belcompany. Die doen het er niet moeilijk over. Ze hebben zelfs omruil garantie.
Ik heb m bij 2call besteld. Ik moet m opsturen. Ik ben benieuwd wat ze gaan doen. Ik ben bang dat ze m gaan repareren.
Hoe is je scherm nu. Veel beter?
Mijne vond ik belachelijk met films kijken. Door die lijnen was het geen plezier.

[...]

Veel beter, op vorige exemplaar zag ik met game Snakes de horizontale lijntjes heel duidelijk maar met mijn nieuwe exemplaar niet meer :) . (Btw had ook nog 3 dode subpixels ontdekt met dat game :| )

(Snakes komt van Nokia 3250 af en werkt perfect met E61)

edit:
nu had ik de tijd om mijn nieuwe exemplaar eens grondig te bekijken en wat zie ik: scheef erop geplakte kunstof glasplaatje, scheef pop-port en naar mijn gevoel een iets te stroef joystickje 8)7 .

Nou, daar gaan we weer. :(

dentify wijzigde dit bericht 10-07-2006 20:17 (18%)

IBM Consultant
Reg. datum: 30 juni 2006

quote:
DaannO schreef op maandag 10 juli 2006 @ 16:46:
[...]

Maar hij kan het apparaat niet vinden? Probeer is met een ander bt apparaat om je headset is te vinden.
op m'n K750i werkt hij perfect

life's Short
Reg. datum: 09 oktober 2003

quote:
dentify schreef op maandag 10 juli 2006 @ 16:53:
[...]

Veel beter, op vorige exemplaar zag ik met game Snakes de horizontale lijntjes heel duidelijk maar met mijn nieuwe exemplaar niet meer :) . (Btw had ook nog 3 dode subpixels ontdekt met dat game :| )

(Snakes komt van Nokia 3250 af en werkt perfect met E61)

edit:
nu had ik de tijd om mijn nieuwe exemplaar eens grondig te bekijken en wat zie ik: scheef erop geplakte kunstof glasplaatje, scheef pop-port en naar mijn gevoel een iets te stroef joystickje 8)7 .

Nou, daar gaan we weer. :(

Das k.. Ik weer hoe het voelt. Je wordt zo steeds banger als je iets nieuws koopt dat er gebreken zullen zijn en dat je op een gegeven moment als zeikerd wordt aangezien door winkeliers. 8)7
Wat zal de volgende nou weer hebben??? })

ola

quote:
yah schreef op maandag 10 juli 2006 @ 22:20:
[...]

Das k.. Ik weer hoe het voelt. Je wordt zo steeds banger als je iets nieuws koopt dat er gebreken zullen zijn en dat je op een gegeven moment als zeikerd wordt aangezien door winkeliers. 8)7
Wat zal de volgende nou weer hebben??? })
Ik hoop dat mijn 3e exemplaar een goede is :|

IBM Consultant

thanks voor de tip over snakes :)

en de BT-headset werkt ondertussen ook .... RTFM heeft me geholpen O-) O-)

Net terug van BC, nou, laatste keer dat ik bij die 2 fillialen kom.

Het kon niet omgeruild worden omdat het maar een klein detail was en je het 1 2 3 het niet zo kon zien. Ze hadden eerst gebeld met een ander filliaal waar ik de 2e exemplaar van kreeg (tevens de laatste uit de winkel). Toen bleek dat met mijn 1e exemplaar niks mis mee was 8)7 , zeker niet grondig getest |:( .
De verkoper was volgens mij niet vriendelijk en begon net niet te schreeuwen had ik het gevoel.
En nu zit ik met een "scheef" geassembleerde E61 :O (je ziet het niet zo 123, maar als je het eenmaal ziet dan stoort het op een gegeven moment wel)

dentify wijzigde dit bericht 11-07-2006 13:00 (9%)

IBM Consultant

quote:
dentify schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 12:49:

Het kon niet omgeruild worden omdat het maar een klein detail was en je het 1 2 3 het niet zo kon zien. Ze hadden eerst gebeld met een ander filliaal waar ik de 2e exemplaar van kreeg (tevens de laatste uit de winkel). Toen bleek dat met mijn 1e exemplaar niks mis mee was 8)7 , zeker niet grondig getest |:( .
De verkoper was volgens mij niet vriendelijk en begon net niet te schreeuwen had ik het gevoel.
En nu zit ik met een "scheef" geassembleerde E61 :O (je ziet het niet zo 123, maar als je het eenmaal ziet dan stoort het op een gegeven moment wel)
rechtstreeks contact opnemen met Nokia?

quote:
barry_mcnamara schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 13:51:
[...]

rechtstreeks contact opnemen met Nokia?
Ga ik nog doen ja :)

life's Short

quote:
dentify schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 12:49:

Das klote zeg. Ik ben nu eerlijk gezegd wel blijer dat ik m toch maar niet bij belcompany had gekocht en 70 euro meer betaald(inmiddels 62 euro na verzenden toestel naar hun, maar op en neer naar belcompany en parkeer kosten was ook niet goedkoper geweest dus toch maar weer ¤70 :? B) ) Maar ik ben bang dat ik het er ook niet veel beter af zal brengen bij 2call. Ik hoop dat ze me verassen met de service.
Ik wens you heel veel succes. Laat weten hoe het afloopt met nokia, dan weet ik dat ook voor het geval dat het niet goed afloopt.

ola

quote:
yah schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 14:24:
[...]

Das klote zeg. Ik ben nu eerlijk gezegd wel blijer dat ik m toch maar niet bij belcompany had gekocht en 70 euro meer betaald(inmiddels 62 euro na verzenden toestel naar hun, maar op en neer naar belcompany en parkeer kosten was ook niet goedkoper geweest dus toch maar weer ¤70 :? B) ) Maar ik ben bang dat ik het er ook niet veel beter af zal brengen bij 2call. Ik hoop dat ze me verassen met de service.
Ik wens you heel veel succes. Laat weten hoe het afloopt met nokia, dan weet ik dat ook voor het geval dat het niet goed afloopt.
Net gebeld met Club Nokia Careline, ik kan de E61 enkel opsturen of brengen bij een Nokia Service Center ter reparatie.

life's Short

das ku.. Van wat ik op een ander forum heb gelezen werd de 9300 van iemand 3 weken verscheept door dynadix of zo. Is ook geen pretje. Ik zou toch terug gaan naar belcompany en ook gelijk laten zien wat er mis was met die ander. Niet iedereen ziet wat wij bedoelen. Sommige denken dat die strepen horen en valt het niet eens op. Wijs ze op de inruil garantie en dat je m daarom hebt gekocht!

ola

life's Short

Ik had mijn toestel dus vesrtuurd naar 2call vanwege de lijntjes op maandag. Krijg ik net een mail dat ze mij gisteren een nieuwe hebben gestuurd. Petje af voor de goede service. En de goedkoopste en een goede service. RESPECT :+

ola

quote:
yah schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 11:48:
Ik had mijn toestel dus vesrtuurd naar 2call vanwege de lijntjes op maandag. Krijg ik net een mail dat ze mij gisteren een nieuwe hebben gestuurd. Petje af voor de goede service. En de goedkoopste en een goede service. RESPECT :+
Nu hopen dat je een goede hebt. O-)

IBM Consultant

heeft iemand het volgende probleem al voorgehad:

Je connect je E61 via usb aan de pc, zet hem in file transfer, hij gaat offline, je zet je files over, disconnect hem via windows, unplugt de kabel, hij gaat terug naar je gewone profiel maar na 5 minuten is er nog steeds geen netwerk, enkel herstarten helpt.

Is me 1 keer in 5 keer overkomen dus geen groot erg, ma toch.

life's Short

Nou ik heb de nieuwe gekregen. Deze ziet de beelscherm er veel beter uit, alleen krijg ik heel af en toe het idee dat die bovenaan het scherm hele lichte strepen heeft/krijgt en dan weg gaat. Maar misschien beeld ik het me wel in. Films zien er echt heel veel beter uit en ook daarbij lijkt heel af en toe heel even een streepjes achtig patroon te komen. Ik ga m gewoon gebruiken. Mocht die het in de toekomst begeven, gaat die gewoon naar reparatie.
Ik heb er een andere donkere theme opgegooid en nu zie ik niets, dus zal wel goed zijn.

Ross wijzigde dit bericht 13-07-2006 09:38 (9%)

ola

quote:
yah schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 09:38:
Nou ik heb de nieuwe gekregen. Deze ziet de beelscherm er veel beter uit, alleen krijg ik heel af en toe het idee dat die bovenaan het scherm hele lichte strepen heeft/krijgt en dan weg gaat. Maar misschien beeld ik het me wel in. Films zien er echt heel veel beter uit en ook daarbij lijkt heel af en toe heel even een streepjes achtig patroon te komen. Ik ga m gewoon gebruiken. Mocht die het in de toekomst begeven, gaat die gewoon naar reparatie.
Ik heb er een andere donkere theme opgegooid en nu zie ik niets, dus zal wel goed zijn.

Ik heb die strepen boven in ook.

Ik zit eraan te denken om de E61 om te ruilen voor een E70, maar de 2 weken zijn al om (26 juni 1e exemplaar gekocht) en de verkopers zijn denk ik niet blij mij weer te zien :/ . 1e keer ruilen ok, 2e keer ho maar.

dentify wijzigde dit bericht 13-07-2006 09:58 (4%)

Freelance GUI Designer

quote:
dentify schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 09:54:
[...]

Ik zit eraan te denken om de E61 om te ruilen voor een E70, maar de 2 weken zijn al om (26 juni 1e exemplaar gekocht) en de verkopers zijn denk ik niet blij mij weer te zien :/ . 1e keer ruilen ok, 2e keer ho maar.
Imho een lelijk en log ding :X Wil hiermee niet grof overkomen, maar heb de vorige versies hiervan al eens vastgehad en het kon me alles behalve bekoren...
life's Short

ik vind ze ook erg lelijk. Die form factor staat me niet aan en die scharnieren. Het is uiteraard wel persoonlijk.
Als jij die strepen bovenin ook hebt zal het wel normaal zijn. Lijkt het bij jou ook alsof ze komen en gaan heel langzaam en licht. In films krijg ik ze ook heel licht en dan gaan ze weer weg. Heel vreemd. Ik zou het ook niet meer durfen te vragen of ze m zouden willen ruilen.
is er trouwens een geheime code om te zien hoe lang een toestel is gebruikt en of er reparaties zijn geweest.?

ola

Reg. datum: 25 juni 2006

Heeft een van jullie al gebruik gemaakt van de telefoon lock!? Ik heb dit gedaan omdat dit me toch een klein beetje gevoel van veiligheid geeft. Niet dat dit echt zo is maar het gaat altijd om het psychologische effect niet waar?

Maar goed, je kunt namelijk het ook zo instellen dat je foon gelockt wordt als je hem kwijt bent geraakt en diezelfde code in een sms zet en die naar je telefoon toestuurd. (tips gevonden op: http://www.e-series.org/ leuke site!)

Maar goed, ik mijn telefoon uit gehad en aan. Vroeg hij weer om de blokkeercode, so far so good want zo hoort het, ik de code invoeren..komen de speciale tekens niet in beeld..dus ik ga er van uit dat hij ook niet ingevuld is....aangezien voor de rest je alle letters en cijfers wel kon invoeren en die kwamen ook netjes als * in beeld. Wat rond gekeken op het internet kon zover niet een melding vinden. Ik denk toch nog maar één keer lekker dom doen, gewoon de code invoeren inclusief speciale tekens en ja hoor hij doet het gewoon!

Dus mochten jullie dit ook meegemaakt hebben of nog gaan overkomen, gewoon alle tekens van je code invoeren ook al komen ze niet in beeld

Verder nog geen extreem rare dingen meegemaakt, geen soft resets nodig gehad..soms wat langer moeten wachten voor een programma netjes afgesloten werd.

p.s. ben er nog niet aan begonnen, maar hoe groot wordt gemiddeld een film van 700mb als je hem geschikt maakt voor de E61?

moet dat nou?

Imo is de E61 juist groter en logger dan de E70. Die kan tenminste nog fatsoenlijk in je broekzak, de E61 niet. Verder heeft de 70 alle functies van de 60 plus camera, dus het is best een interessante telefoon.

Ik hou de E61 gewoon en breng het een keer wel voor een reparatie bij een Nokia Service Center.

Nu nog deze mooie etui erbij: http://www.noreve.com/pro..._Nokia_E61_Tradition.html en het is compleet. Wel een beetje prijzig maar ach, het is maar 1 keer :+

dentify wijzigde dit bericht 13-07-2006 11:03 (6%)

Reg. datum: 11 augustus 2004

ik wil graag een carkit icm met de nokia E61. Nu zit ik te twijfelen tussen de CK-7W van Nokia zelf en de Parrot CK3100. Heeft iemand ervaring met beide. Mijn voorkeur gaat uit naar de Parrot omdat deze universeel is. Maar werkt deze ook goed, worden alle functies ondersteunt?

tevens ook interesse voor navigatie. Ik weet dat Route 66 werkt op de nokia alleen welke gps ontvanger zouden jullie adviseren?

Vet N82, Vetter N95, Vetst N96
Reg. datum: 23 mei 2002

quote:
01EPHatch schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 11:46:
ik wil graag een carkit icm met de nokia E61. Nu zit ik te twijfelen tussen de CK-7W van Nokia zelf en de Parrot CK3100. Heeft iemand ervaring met beide. Mijn voorkeur gaat uit naar de Parrot omdat deze universeel is. Maar werkt deze ook goed, worden alle functies ondersteunt?

tevens ook interesse voor navigatie. Ik weet dat Route 66 werkt op de nokia alleen welke gps ontvanger zouden jullie adviseren?
Persoonlijk heb ik erg goede ervaring met nokia's originele carkits. Parrot heb ik 1 keer gebruikt maar dat liep uit op niks dan ergernis. Qua GPS ontvanger altijd zeer sterke ervaring met Adapt Bluetooth GPS modules gehad. Zijn erg nauwkeurig, gaan lang mee qua bettery life en hebben een vrij snelle fix (na de eerste keer zeker <30 sec.)

zie hier De C2D SPECS OF hier C2D specs .

Reg. datum: 15 oktober 2003

quote:
dentify schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 09:54:
[...]

Ik wil mijn E70 ruilen voor een E61.
Misschien kunnen we elkaar helpen?
Nikon, Canon & Apple power

quote:
01EPHatch schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 11:46:

Ik zou er eentje nemen met een sirf star III chipset. welke merk vind ik minder belangrijk. Maar ja dat is mijn mening

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: