Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 18
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Nieuw Topicquote:PWM schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 19:03:
[...]
Ehm
Je bedoeld dat het menu weg gaat? Aan de rechterkant zit geen Marketplace volgens mij?
ola
Reg. datum: 12 juni 2003
Nemen ze hem wel aan dan, want technisch gezien doet die het op het moment wel. Ik zou hem trouwens eigenlijk alleen willen opsturen als ik een nieuwe krijg, met die stille drive dus. Maar dat is gewoon een kwestie van geluk hebben.quote:Hubert schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 19:06:
[...]
Microsoft bellen.
dit is of het begin of je heb gelluk. had het zelf ook, 4 maanden later was het over
dus beter nu bellen voor een nieuwe dan over 4 maanden in de ellende zitten.
quote:yah schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 19:33:
Ja je snapt wat ik bedoel. Dit heeft iedereen toch? Iemand enig idee waarom dat niet gewoon smooth gaat?
[...]
Die menu's gaan hartstikke soepel bij mij
Draai 720P 1366x768 op VGA.
Ze glijden naar binnen en weer weg, geen problemen.
PWM wijzigde dit bericht 13-06-2006 22:07 (4%)
XBOX 360 Gamertag NES/GameBoy/SNES/Gamecube/DS Lite/Wii Xbox/Xbox 360 PS1
quote:krijgnuwat schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 19:16:
gvd al de 4x vandaga tijdens demo van fifa world cup dat me xbox vast loopt. komt dit door eht warme weer? het is in iedergeval niet te nassen in me kamer
Als het en takkewarm is in je kamer en je 'm niet heel relekst geventileerd hebt is het niet echt verbazend nee. Ik moest m'n oude computer, die op heel relaxed temperaturen overklokt draaide, ook tijdens hittegolven terugschroeven naar factory speed of zelfs lager om 'm gaande te houden. En dat was een AthlonXP die normaal 45 graden draaide die al moeilijk deed.
Microtechnologie en hitte houden niet van elkaar.
Terwijl me xbox tog goed geventileerd staat + dikke fan die naast me hoofd blast en in de rest van me kamer.
|Xbox 360| PGR3 | Halo2 |
ik bedoel niet die slides van live en games en instellingen. Alleen als je bijvoorbeeld in een spel zit en je wilt naar maketplace, dan vraagt die of je wil stoppen of zoiets en dan krijg je zo'n kromme slide die haperend weggaat.quote:PWM schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 22:07:
[...]
Die menu's gaan hartstikke soepel bij mij
Draai 720P 1366x768 op VGA.
Ze glijden naar binnen en weer weg, geen problemen.
ola
Reg. datum: 06 mei 2005
Hebben meer mensen dit?
Volgensmij heb ik dit altijd al gehad, alleen volgensmij niet altijd even schokkend, en weet ook niet meer of het random was of bij een specifiek spel.quote:Mutatie schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 23:22:
Zoiets heb ik ook. Als ik tijdens gamen op de guide knop druk komt en gaat het menu haperend in beeld.
Hebben meer mensen dit?
RAZORDUDE wijzigde dit bericht 14-06-2006 00:12 (18%)
[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]
Tsja ik denk dat dit gewoon komt omdat er een spel op de achtergrond nog steeds speelt. Volgens mij is dit fraai normaal.quote:yah schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 22:56:
[...]
ik bedoel niet die slides van live en games en instellingen. Alleen als je bijvoorbeeld in een spel zit en je wilt naar maketplace, dan vraagt die of je wil stoppen of zoiets en dan krijg je zo'n kromme slide die haperend weggaat.
Reg. datum: 30 mei 2006
Dvd's afspelen, stoppen en later hervatten was echt een zeer gewenste verbetering.
Ik heb ook geen vastlopers meer gehad bij Oblivion en PGR3, dacht eerst dat het aan de dvd speler / dvd lag, maar nu denk ik aan de firmware in combinatie met de xbox 360 hw.
Het downloaden en gamen tegelijk is ook goede verbetering.
Maar wat ik nog mis zijn de volgende zaken.
1 Een verbeterde mp3 speler die een connectie heeft met het internet voor artiest achtergrond info net zoals Mediaplayer 10 en beta 11 en een snellere zoek mogelijkheid naar de artiesten (vooral handig als je 200 verschillende albums op je pc hebt staan).
2 Video films vanaf de pc met de mediaconnector afspelen (mp3 met jpg's doen dat nu wel).
Kan nu alleen films vanaf de xbox 360 hd afspelen, maar hoe krijg je films daarop en speelt die ook WMV HD!?
3 Je eigen foto als gamerpic / prive pic inladen via je pc plaatjes of xbox website. Schijnt straks met de xbox webcam te kunnen, maar dat moet ik eerst nog maar eens zien.
Tevens vind ik alle beschikbare gamer pic plaatjes niets en dan moet je er nog voor betalen ook
DLP wijzigde dit bericht 14-06-2006 10:49 (4%)
quote:Kintero schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 21:39:
[...]
Nemen ze hem wel aan dan, want technisch gezien doet die het op het moment wel. Ik zou hem trouwens eigenlijk alleen willen opsturen als ik een nieuwe krijg, met die stille drive dus. Maar dat is gewoon een kwestie van geluk hebben.
Als jij aangeeft dat je xbox vast loopt en die ledjes knipperen nemen ze hem gewoon aan hoor.
In mijn ervaring is de helpdesk daar vrij soepel in.
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Systeem: http://tweakers.net/gallery/sys/3006 360 blog: http://www.360voice.com/tag/Razor79DT
Reg. datum: 14 februari 2006
quote:DLP schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 10:48:
.....
Het downloaden en gamen tegelijk is ook goede verbetering.
....
Dat is toch niet zo?
Als je XBOXlive op gaat wordt je download automatisch gepauzeerd.
Ik wil juist dat ie op de achtergrond gewoon door gaat met downloaden.
Of nog mooier: dat je dat zelf ergens in het menu kunt instellen of je dat wel of niet wilt.
Op deze manier is deze feature alleen handig met offline-spelen.
http://mauce.mobi , DE portal / startpagina voor je PDA smartfone of iphone
mijn dank is groot. Die post stond er nog niet toen ik op xboxic keek vlak na de update.. Ondertussen lekker demo's leechen nu alles weer werkt =)quote:curry684 schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 16:30:
[...]
Sorry, dacht dat je met "2e" bedoelde "sinds de 1e in januari". Maaruhm klik maarKeyboard fix voor Verre Oosten.
quote:ZakHooi schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 11:40:
[...]
Dat is toch niet zo?
Als je XBOXlive op gaat wordt je download automatisch gepauzeerd.
Ik wil juist dat ie op de achtergrond gewoon door gaat met downloaden.
Of nog mooier: dat je dat zelf ergens in het menu kunt instellen of je dat wel of niet wilt.
Op deze manier is deze feature alleen handig met offline-spelen.
Dat is om eventuele lag te verkomen.
Het is een handige feature maar had er wat mij betreft al vanaf de eerste release in mogen zitten. Het is een beetje multitasken basisschool niveau natuurlijk
100% No Soul Guaranteed
De beste stuurlui staan aan walquote:lowfi schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 12:50:
[...]
Dat is om eventuele lag te verkomen.
Het is een handige feature maar had er wat mij betreft al vanaf de eerste release in mogen zitten. Het is een beetje multitasken basisschool niveau natuurlijk
mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/SOUL2SOUL
Is hier ook nog iemand die genoeg heeft van NBA2k6? Ik wil namelijk kampioen worden met the Heat (Dwayne Wade!!!)
Na veel gezeur, is het mij eindelijk gelukt.
Mijn Windows Media connect ziet de 360. Ik heb hem op allowed gezet, en kan ook bijvoorbeeld het serie nummer van mijn 360 bekijken.
Echter, nu ziet mijn 360 mijn PC weer niet, terwijl het andersom dus wel zo is
Ik heb alle mogelijke poorten in de Firewall open gezet, en kan echt niets meer bedenken.
Wie helpt?
Grappig dat heb ik altijd als ik meerdere pc's op het netwerk met elkaar wil laten werken. De instellingen en alles kloppen maar om een of andere reden doet windows dan raar. Ik weet niet meer hoe ik het toentertijd heb opgelost. Sorry ik weet dat je er weinig aan hebt maar het feit dat dit nog steeds zo gaat vind ik vreemdquote:PWM schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 18:25:
Wie helpt me? Ik wordt gek van Windows Media Connect.
Na veel gezeur, is het mij eindelijk gelukt.
Mijn Windows Media connect ziet de 360. Ik heb hem op allowed gezet, en kan ook bijvoorbeeld het serie nummer van mijn 360 bekijken.
Echter, nu ziet mijn 360 mijn PC weer niet, terwijl het andersom dus wel zo is
Ik heb alle mogelijke poorten in de Firewall open gezet, en kan echt niets meer bedenken.
Wie helpt?
quote:Bigg Balls schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 18:20:
Weet iemand voor wanneer Pro Evolution Soccer 6 gepland staat voor de 360? Ik wordt namelijk gek van Fifa (wat een kutspel als je pes5 gewend bent).
Is hier ook nog iemand die genoeg heeft van NBA2k6? Ik wil namelijk kampioen worden met the Heat (Dwayne Wade!!!)
pes komt eraan maar volgens mij volgend jaar pas ofzo?
anyways fifa is inderdaad erg anders maar ik ben laatst overgestapt en wil niet meer terug
wat ik overigens ownend vind van world cup 2006 is dat je bij de extra opties die je na veel spelen kunt unlocken, muren en scheids uitzetten kunt doen.
ofwel lekker vanaf het middenveld op goal knallen
Martinspire - 360 Gamertag = Martinspire
Hoe probeer je te verbinden via je pc? je moet namelijk niet via Media Center doen, maar bv je gaat naar pictures en daarna en dan kies je connect met je computer.quote:Bigg Balls schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 18:57:
[...]
Grappig dat heb ik altijd als ik meerdere pc's op het netwerk met elkaar wil laten werken. De instellingen en alles kloppen maar om een of andere reden doet windows dan raar. Ik weet niet meer hoe ik het toentertijd heb opgelost. Sorry ik weet dat je er weinig aan hebt maar het feit dat dit nog steeds zo gaat vind ik vreemd
En die zegt dan vervolgens dat hij geen PC met Media Connect kan vinden. Terwijl mijn XP met Media Connect wel mijn 360 ziet.quote:thekillerbean schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 19:34:
[...]
Hoe probeer je te verbinden via je pc? je moet namelijk niet via Media Center doen, maar bv je gaat naar pictures en daarna en dan kies je connect met je computer.
quote:djmantri schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 19:07:
[...]
pes komt eraan maar volgens mij volgend jaar pas ofzo?
Pro Evolution Soccer 6
Release Datum: 4e kwartaal 2006
Dat zal dan wel begin december worden ben ik bangquote:Cubewood schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 20:06:
[...]
Pro Evolution Soccer 6
Release Datum: 4e kwartaal 2006
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.