Gathering of Tweakers

Quicksearch
Gsus is my homeboy

quote:
Greenman2 schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 13:15:
Ik heb I-go op m'n nieuwe P550 geinstalleerd en het werkt allemaal prima. Ik heb I-go nu op de root van m'n SD card staan maar dit vind ik niet zo overzichtelijk en wil hem graag in een sub-map hebben (bijv. Storage Card/Program files/iGO. Maar hoe krijg je dat voor elkaar? De vraag is al eerder gesteld, en er zijn er ook die het gelukt is, maar ik kom er nog niet uit.
Als ik i-go installeer vanuit een sub-map op m'n SD card dan begint hij te zeuren over een licence die niet bestaat. Eerst I-go installeren en dan verplaatsen lukt ook niet, logisch want dan kan hij het niet meer vinden. Iemand nog tips?

Ik heb eerst 'n aparte i-GO map aangemaakt!

Storage card/ Program Files/ I-Go

Toen heb ik alle i-GO files naar die i-GO map gekopieerd
en ben toen de .exe gaan runnen!
Heb jij 't ook zo gedaan?

quote:
Nakebod schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 16:21:
De autorun folder eraf gooien :)
of autorun.exe hernoemen ofzo naar autorun.old

CLB wijzigde dit bericht 09-06-2006 16:56 (12%)

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

Reg. datum: 03 oktober 2003

quote:
Bascy schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 23:55:
[...]

De setup lijkt goed te gaan, inclusief voortgangsbalk. Er wordt niet om een taal gevraagd.
Ik las hierboven wel iets over SQL lite ... kan ik ergens zien of die wordt geinstalleerd, want op het eerste gezicht kom ik die nergens tegen.

iGo.exe is overigens 1,94Mb groot, klopt dat?

Ja klopt wel dat igo.exe zo groot is.
Dan zou het toch moeten werken lijkt me.

SQLite heb je alleen nodig als je de igo.db file wilt bekijken.
Wel op de PC want dat kan niet op de PDA zover ik weet.
Op zich kun je nog niet veel met de igo.db omdat de utilities nog ontbreken. Het is nu nog meer voor de liefhebbers om zich mee bezig te houden.
Omdat iGO nog vrij nieuw is moet er nog een hoop gedaan en ontwikkeld worden. De eerste stappen zijn gezet maar alles is nog niet compleet.

Lees de draad voordat je blaat!

quote:
Fire69 schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 10:14:
[...]

De setup vraagt niet om een taal, dat is zoals bij TT pas de eerste keer als je het programma start.
Die SQL is voor op je pc, die heb je op je pda niet nodig ;)

[...]

Bij mij werkt het updaten niet. Hij zegt dat hij de license-file niet kan vinden. Maar zonder license-file start iGO toch gewoon niet op!? :?
Iemand een idee hoe die file heet?

Hoe heb je de update gestart? met de PDA via Activesync aangesloten op de PC?
Bij bij werkt de update via Activesync.
Dat wil zeggen wel met de beperking zoals ik eerder heb beschreven. Het is dus een beetje geknutsel. Dat wel.
De license file heet volgens mij license.db.

quote:
CLB schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 16:55:
[...]

Ik heb eerst 'n aparte i-GO map aangemaakt!

Storage card/ Program Files/ I-Go

Toen heb ik alle i-GO files naar die i-GO map gekopieerd
en ben toen de .exe gaan runnen!
Heb jij 't ook zo gedaan?

Ja precies zo, tenminste als je de setup.exe bedoeld. Als ik de installatie vanuit de root doe dan is er niks aan de hand. Vreemd hoor 8)7

Fuji S9500

quote:
Bascy schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 17:20:
[...]

Ik heb inderdaad de setup gebruikt, nadat ik alles op mijn SD kaartje heb gekopieerd. Ik heb de setup.exe in de root van de SD-card gezet, en de rest onder een subdir iGo.

Geen foutmeldingen, geen gekke dingen, alles ging vrij snel (misschien te?)

Ik zie in de program files\iGo 2006 maar drie filetjes staan (iGo.exe, readme.hun en readme.txt) Klopt dat?

gr
bascy

Je hebt de directory wel op je SD kaart laten staan he :+

Ik heb zelf op me SD kaart een mapje igo aan gemaakt daar in heb ik

• Setup.exe
  • De Map iGO
  • De Map 2577
staan en toen de setup gerunt.

Mijn huisplek: Valor.nl

De korte versie graag...

Ik draai nu een paar dagen om en om TomTom en iGo. An sich is de grafische pracht van iGo top, maar je merkt wel dat de eenvoud van de getoonde mappen in TomTom een stuk functioneler overkomt. Door de kleurtjes, en de details merk je snel dat het minder duidelijk is dan TomTom die ook in bochten er een groene lijn plaatst waarbij deze bij iGo gewoon doorloopt.

Het volume van TomTom is ook iets hoger. :)

Failing to prepare = Prepare to fail

Fire Walk With Me

quote:
Gordijnstok schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 19:48:
Ik draai nu een paar dagen om en om TomTom en iGo. An sich is de grafische pracht van iGo top, maar je merkt wel dat de eenvoud van de getoonde mappen in TomTom een stuk functioneler overkomt. Door de kleurtjes, en de details merk je snel dat het minder duidelijk is dan TomTom die ook in bochten er een groene lijn plaatst waarbij deze bij iGo gewoon doorloopt.

"functioneler"? Kleurtjes? Minder duidelijk? Groene lijn in bochten? Ik snap echt totaal niet waar je het over hebt.

"Details" van een map zijn aan te passen, "Kleurtjes" zijn aan te passen.

quote:
Het volume van TomTom is ook iets hoger. :)
Dat ligt aan de gebruikte audio-files, en aan je snelheids-afhankelijke volume instelling.

Wie weet hoe ik aan de nederlandse handleiding van I-GO kan komen ????? :z

De korte versie graag...

quote:
stefimke schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 22:24:
Ik snap echt totaal niet waar je het over hebt.
Ik zal het in boerennederlands vertalen, de kale sobere mappen van TomTom zijn in een oogopzicht duidelijker dan de I-Go mappen omdat er minder detaillering op te zien is. :)

Gordijnstok wijzigde dit bericht 09-06-2006 23:11 (7%)

Failing to prepare = Prepare to fail

Fuji S9500

quote:
Gordijnstok schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 23:10:
[...]

Ik zal het in boerennederlands vertalen, de kale sobere mappen van TomTom zijn in een oogopzicht duidelijker dan de I-Go mappen omdat er minder detaillering op te zien is. :)
Ik vind het persoonlijk erg prettig om veel details te zijn. Wonder boven wonder blijft iGO het wel snel tekenen en is TomTom al traag met het huidige detail niveau

quote:
Valor schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 23:28:
[...]

Ik vind het persoonlijk erg prettig om veel details te zijn. Wonder boven wonder blijft iGO het wel snel tekenen en is TomTom al traag met het huidige detail niveau

Veel of weinig details het is maar net wat je wilt zien. Kwestie van smaak.
Je kunt dit echter zelf instellen bij de iGO.
En als je een beetje handig bent kun je ook nog een TomTom kleuren schema er van maken.
Een iGO met een TT "look". Lijkt me wel grappig om te doen. :*)

Fire Walk With Me

quote:
HoppyF schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 23:36:
En als je een beetje handig bent kun je ook nog een TomTom kleuren schema er van maken.
Een iGO met een TT "look". Lijkt me wel grappig om te doen. :*)
Dat is eigenlijk precies wat ik laatst vroeg... volgens mij gebruikt Tomtom "officiele" kaart-kleur profielen, zoals "Belgica", "Germanica" enzo. Die bepalen welke kleur een snelweg heeft, een zandpad, en zenz. Het zou mooi zijn als er ook zulke kleur-profielen voor iGo zouden zijn. Ik gebruik nu de NaviFriends profielen, die zijn al wat prettiger dan de originele.

Werkt dit ook op WM5 smartphone edition?
Fuji S9500

quote:
Mex schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 11:00:
Werkt dit ook op WM5 smartphone edition?

Google en zij zult vinden!!!!!

http://www.i-go.com/en/pr...006_SD/specifications.php

hallo

instaleren op mio 168 lukt nog wel maar ik kan geen route opgeven landen staan in de goede map
op sd kaart
maar als ik op vind en ga klik en dan adres krijg ik geen scherm met een toetsen bord voor het adres
en als ik bij het begin scherm op info klik en dan op het tabblad mappen zie ik alleen maar de basemap dus hij laad de mappen niet denk staan ze verkeerd ? of moet ik iets activeren heb alle menu,s doorgelopen
iemand die me kan helpen

quote:
stefimke schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 09:24:
[...]

Dat is eigenlijk precies wat ik laatst vroeg... volgens mij gebruikt Tomtom "officiele" kaart-kleur profielen, zoals "Belgica", "Germanica" enzo. Die bepalen welke kleur een snelweg heeft, een zandpad, en zenz. Het zou mooi zijn als er ook zulke kleur-profielen voor iGo zouden zijn. Ik gebruik nu de NaviFriends profielen, die zijn al wat prettiger dan de originele.

Ligt het aan mij of lijken die dagkleuren van hun gewoon op de gewone nachtkleuren?
Hij's bijna helemaal zwart! :?

Deze bedoel je toch hé?

Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6
Zet jezelf op de kaart met TweakerMaps

quote:
Fire69 schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 15:46:
[...]

Ligt het aan mij of lijken die dagkleuren van hun gewoon op de gewone nachtkleuren?
Hij's bijna helemaal zwart! :?

Deze bedoel je toch hé?
Nee dat ligt niet aan jou, het zijn ook nachtkleuren.
De naam van het schema is ook IGONaviFriendsNight

Er bestaat echter ook en dagkleurenschema, IGONaviFriends.

Fire Walk With Me

Ik gebruik idd de IGONaviFriends als dagkleurenset en IGONaviFriendsNightals nachtkleurenset.

Heb effe gegoogled op die verschillende "officiele" kaartkleuren maar ik kan er zo snel niks over vinden.

Reg. datum: 16 februari 2006

quote:
Valor schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 17:59:
[...]

Je hebt de directory wel op je SD kaart laten staan he :+

Ik heb zelf op me SD kaart een mapje igo aan gemaakt daar in heb ik

• Setup.exe
  • De Map iGO
  • De Map 2577
staan en toen de setup gerunt.

Ik heb de installatie geprobeerd vanuit de root van de SD card (met een dir iGo eronder) en vanuit een directory iGoSetup (of zoiets) met daarin de Setup.exe en daaronder de iGo dir ... zelfde resultaat.

Wat staat er eigenlijk in de map 2577 ... die heb ik niet!!!!

gr
Bascy

Ik bedenk me net dat misschien mijn exe wel corrupt is door het kopieren.

Kan iemand me de iGo.exe (gezipped) mailen, dan kan ik die oorzaak ook uitsluiten?

gr
bascy

Heb de setup opnieuw naar mijn ipaq gekopieerd en geinstalleerd en nu start ie wel!!!!

toch bedankt voor alle suggesties

gr
Bascy

quote:
HoppyF schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 17:05:
[...]

Nee dat ligt niet aan jou, het zijn ook nachtkleuren.
De naam van het schema is ook IGONaviFriendsNight

Er bestaat echter ook en dagkleurenschema, IGONaviFriends.
Ja, maar die 2 screenshots zijn ook net nachtkleuren, maar daar staat toch echt hetvolgende boven:
quote:
Der Tagskin (iGONaviFriends) ist ebenfalls super.

Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6
Zet jezelf op de kaart met TweakerMaps

Reg. datum: 12 december 2004

Sinds ik IGo gebruik heb ik problemen met WiFi. Als ik iGo hebt gebruikt vervolgens heb afgesloten werkt WiFi niet meer. Qtek 9100 kan geen verbinding meer maken met de router. Als ik een soft reset doe werkt het weer feilloos. Heb nog niet kunnen vinden waaraan dit ligt.

Psbb

quote:
Fire69 schreef op zondag 11 juni 2006 @ 01:02:
[...]

Ja, maar die 2 screenshots zijn ook net nachtkleuren, maar daar staat toch echt hetvolgende boven:

[...]

Ja maar dat is toch juist?
De dagkleuren zijn ook "super". De naam van de dagkleuren is iGONaviFriends, de naam van de nachtkleuren iGONaviFriendsNight.
Ach, het maakt allemaal niet zoveel uit, je kunt er een naam aan geven wat je wilt.
De screenshots zijn ook donker maar als het savonds donker is moet het toch goed zichtbaar zijn en niet overheersen.

<off-topic>
Ik ben nu wat aan het testen met "Destinator 6".
Ziet er ook wel goed uit. Grafisch wat minder dan iGO maar het lijkt wat op Tom Tom.
Bediening is ook eenvoudig.
En, niet onbelangrijk, de kaarten zijn actueel, net als van iGO zijn ze ook van kwartaal 1 2006.

HoppyF wijzigde dit bericht 11-06-2006 11:37 (21%)

Volgens mij halen wij onze software van dezelfde plekken... ik was ook net aan het experimenteren met Destinator 6...

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws