Hoofdcategorieën
Topicacties

Nieuw navigatie-programma: i-GO 2006

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Reageer Nieuw Topic
Beugeltje dan maar?

quote:
LOST schreef op zondag 24 februari 2008 @ 20:24:
Heeft iGo 8 ook Spoorassistent en reality view (realistische weergave van complexe verkeersknooppunten) zoals bij Navigon ?
De beta heeft dat in ieder geval niet, ik neem aan de uiteindelijke versie ook niet. Ik heb er in ieder geval nog niets over gelezen.

Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.

LOST...niet de serie.

....zoveel programma's zijn er dan dus nog niet met die zaken (spoorassistent en reality view) . Verassend. Navigon eenzaam aan de top wat die functies betreft ?

LOST wijzigde dit bericht 25-02-2008 09:13 (19%)

...had de naam "LOST" al in 2001... Dus ruim voor de tv serie. Rust nodig ? Kijk op www.welo-massage.nl ...babykleding nodig ? Kijk op www.kwiebeltje.nl

Reg. datum: 21 december 2006

Morgen komt iGO 8 in Hongarije uit, ik ben benieuwd waar ik hem het eerste "tegenkom"...

Waar ik vooral nieuwsgierig naar ben zijn de gesproken aanwijzingen. Deze waren bij versie 2006 om van te janken vond ik zelf.

Heb de PC-versie van iGO 8 geprobeerd met Nederlandse stem, maar hier zat niet veel verbetering in ten opzichte van 2006. Maar wie weet wat de final versie in petto heeft.

Quan wijzigde dit bericht 27-04-2008 18:13 (63%)

Arwen / Kayne

En, al iets gevonden? :+

Als het er echt zo uitziet: http://www.youtube.com/wa...p;mode=related&search=
dan ben ik ook wel benieuwd. :)

Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6
Zet jezelf op de kaart met TweakerMaps

Reg. datum: 13 februari 2001

Dit lijkt mij trouwens ook een enorme verbetering, vooral als het gaat om bezinestations:
quote:
The POI search not only allows users to search for POIs around a selected address, but also along their planned route; this means that users no longer have to divert from the optimum route in order to find a desired via point, such as an ATM or filling station.
Nu wordt je bijvoorbeeld het boerenland ingestuurd omdat toevallig daar een bezinepomp is die net 1km dichterbij is dan de eerstvolgende pomp langs de snelweg. OK, je kan ook je verstand gebruiken en zelf even verder kijken langs de route, maar toch, dit is meer zoals het hoort!

Reg. datum: 19 februari 2002

Inmiddels is versie 8 van iGo ruim voorhanden. ik heb hem geïnstalleerd op mijn TyTn en alles ziet er goed uit. Ik stoor me er alleen aan dat het programma blijkbaar niet in staat is om bluetooth aan te zetten om zo met de gps verbinding te maken. ik heb geen zin om dat elke keer met de hand te doen en kan er in de handleiding niks over vinden. Heeft iemand een idee?

quote:
Ebbie schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 18:47:
Inmiddels is versie 8 van iGo ruim voorhanden. ik heb hem geïnstalleerd op mijn TyTn en alles ziet er goed uit. Ik stoor me er alleen aan dat het programma blijkbaar niet in staat is om bluetooth aan te zetten om zo met de gps verbinding te maken. ik heb geen zin om dat elke keer met de hand te doen en kan er in de handleiding niks over vinden. Heeft iemand een idee?
Volgens mij is zoiets mogelijk met Mortscript of VJVolubilis. Het is alweer ff geleden dat ik dat gebruikt heb.

Drome: 1996-2006

quote:
Ebbie schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 18:47:
Heb je hem geinstalleerd op de TyTN 1 of 2? Als je hem op de 2 hebt geinstalleerd, heb je dan je HTC Home screen uitstaan of doet hij het zo bij je? Ik heb nogal wat problemen om iGO 8 met Home screen aan de gang te krijgen, ben ondertussen al 3 ROMs verder (Dutty en Laurentius).

Mijn fotoblog | Xbox Live: Arfman77 | DRoME LAN Gaming 1996-2006 | Nikon D80 met glas

Never leave, just go

Bij mij draait igo8 perfect, alleen als ik mijn apparaat in stand-by zet (Medion PNA-150) en daarna weer aan, dan reset hij het hele device, vroeg kwam ik dan gwoon terug in de software

Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get

Reg. datum: 19 februari 2002

quote:
Arfman schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 09:00:
[...]

Heb je hem geinstalleerd op de TyTN 1 of 2? Als je hem op de 2 hebt geinstalleerd, heb je dan je HTC Home screen uitstaan of doet hij het zo bij je? Ik heb nogal wat problemen om iGO 8 met Home screen aan de gang te krijgen, ben ondertussen al 3 ROMs verder (Dutty en Laurentius).
Ik heb een TyTn 1 zonder homescreen dus ik kan je hiermee niet helpen.

HD Ready

Ik heb nog niks van 3D gezien. Opzich logisch dat NL niet helemaal 3D is, dus ik dacht ik check eens Parijs. Ook geen 3D?

Bij de instellingen heb ik alles wat met 3D te maken heeft aanstaan.

Xof wijzigde dit bericht 15-05-2008 23:56 (22%)

Asus P5W DH Deluxe | Intel E6700 | Asus Geforce 8800GTX | 4GB PC6400 CL4 OCZ | 2x WD Raptor 74GB (Raid 0) | Scythe Infinite | Enermax Chakra | Antec Truepower Trio 650Watt | (MSDNAA - Anytime upgrade) Windows Vista Ultimate x64

Beugeltje dan maar?

quote:
Xof schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 23:55:
Ik heb nog niks van 3D gezien. Opzich logisch dat NL niet helemaal 3D is, dus ik dacht ik check eens Parijs. Ook geen 3D?

Bij de instellingen heb ik alles wat met 3D te maken heeft aanstaan.
Ik heb alleen in Amsterdam rond de dam wat 3D gebouwen gezien, en geen enkele verhoging; ook niet bij Vaals ofzo.

Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.

HD Ready

quote:
gwystyl schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 00:16:
[...]

Ik heb alleen in Amsterdam rond de dam wat 3D gebouwen gezien, en geen enkele verhoging; ook niet bij Vaals ofzo.
Even snel Budapest gechecked en die is dus wel helemaal 3D.
Het is iig een goed teken dat er wel wat op de Nederlandse kaart staat. Ik denk dat we moeten wachten op een kaart update. Maar de gebouwen zien er niet zo mooi hires uit als op de youtube filmpjes. Maar dat zou misschien kunnen omdat ik WM2003 heb?

Asus P5W DH Deluxe | Intel E6700 | Asus Geforce 8800GTX | 4GB PC6400 CL4 OCZ | 2x WD Raptor 74GB (Raid 0) | Scythe Infinite | Enermax Chakra | Antec Truepower Trio 650Watt | (MSDNAA - Anytime upgrade) Windows Vista Ultimate x64

Reg. datum: 29 juni 2006

je hebt 3 verschillende 3d dingen.
1) 3d gebouwen. Staan in de map building
2) 3d landmarks (zoals eiffeltoren en andere bezienswaardigheden) staan ook in map building
3) 3d landschap. Staan in de map DEM.

Als je deze alle 3 erin hebt staan moet je zeker wel 3d kunnen zien.
In amsterdam zijn zowel gebouwen (huizen) als landmarks (station enzo) te zien.

Rondom limburg zijn ook heuvels te zien.
Als je natuurlijk echt bergen enzo wilt zien moet je maar even in frankrijk zoeken.

Canon EOS 400D # Sigma 17-70mm #18-55mm # 55-250mm IS # Raynox DCR-250 en DCR-150

quote:
Ebbie schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:57:
[...]

Ik heb een TyTn 1 zonder homescreen dus ik kan je hiermee niet helpen.
OK, bedankt. Ondertussen ben ik wat verder met mijn onderzoek :)

iGO 8 draait vziw alleen op de nieuwste Duttythroy ROM van 29-04, met HTC Home enabled. Op andere ROM's (met WM6.1) moet je HTC Home uitschakelen, softresetten. Daarna zal iGO 8 werken. Stabiel is het echter niet op de TyTN II: zodra ik ook maar iets doe met het Home screen (aanpassen b.v.) doet hij het niet meer. Dit geldt ook voor POI's: ik had de Europese speedcams gedownload, deze converteert hij dan zelf naar een .spud bestand (het POI formaat van iGO). Dit duurde enorm lang waarna hij uiteindelijk crashte met een out of memory error. Sindsdien heb ik hem niet meer aan de praat kunnen krijgen. Ik weet echter zeker dat wanneer ik een harde reset doe, het wel weer werkt. Herinstallatie of de bestanden opnieuw op de SD zetten helpt ook niet, en in de Registry kan ik ook niks vinden over iGO. Waarom hij het dus dan ineens niet meer doet is me een raadsel.

Overigens heb ik hem gisteravond op m'n oude PDA (hx2410 met WM5) geinstalleerd, dat werkte wel vlekkeloos. Nog geen POI's geprobeerd overigens, maar ik verwacht daar geen problemen omdat een collega met z'n oude 4150 ook iGO 8 zonder problemen kan draaien. Op de een of andere manier draait er dus iets onder WM6.1 wat iGO niet lekker vindt, waardoor je dus heel makkelijk je installatie om zeep kan helpen. Wordt vervolgd :)

Mijn fotoblog | Xbox Live: Arfman77 | DRoME LAN Gaming 1996-2006 | Nikon D80 met glas

sympathieke takkebos!
Reg. datum: 11 september 2002

op mijn hx4700 (WM6 hack) draait ie als een trein. fijne instructies tov tomtom6 (over 3km neem de afrit ipv zodadelijk afrit), en mooie interface. jammer dat ik nog geen 3d gebouwen heb kunnen ontdekken, maar ach.

AMD 3200+, Asus a8n-e, radeon x550, 2x1Gb DDR,250gb. /// Canon 30D, sigma 17-70 2.8-4.5, canon 50mm 1.8, tamron 70-300 4-5.6, speedlite 550EX

HD Ready

quote:
madmaus schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 09:20:
je hebt 3 verschillende 3d dingen.
1) 3d gebouwen. Staan in de map building
2) 3d landmarks (zoals eiffeltoren en andere bezienswaardigheden) staan ook in map building
3) 3d landschap. Staan in de map DEM.

Als je deze alle 3 erin hebt staan moet je zeker wel 3d kunnen zien.
In amsterdam zijn zowel gebouwen (huizen) als landmarks (station enzo) te zien.

Rondom limburg zijn ook heuvels te zien.
Als je natuurlijk echt bergen enzo wilt zien moet je maar even in frankrijk zoeken.
Ja ik heb ze zo te zien allemaal. Ik zie dan ook gelijk dat die van Nederland niet zo groot is vergeleken met bijv. Frankrijk.

Netherlands.3dl = 1,3 MB
Netherlands.3dc = 5,1 MB

France.3dl = 4,2 MB
France.3dc = 24,3 MB

Ik woon naast een dijk, ik had verwacht dat het op de kaart wel te zien zou zijn. Maar dat is het dus jammer genoeg niet. Maar de DEM file die ik heb is niet al te nieuw meer zie ik?
WesternEurope_2007.06.dem van 122 MB (of die 06 is een fout en moet dan ook 08 zijn).

Ik heb iGo 8 ook eens een kans gegeven, nadat ik een beetje uitgekeken was op de eyecandy van 2006 ben ik weer teruggegaan naar TomTom.

Vooral vanwege de nieuwe eyecandy (3d!!) wilde ik iGo8 ook eens proberen, maar ondanks dat het er weer erg fijn uitziet ben ik nog niet overtuigd. Ten eerste werd ik een weg ingestuurd waar ik niet in mag (en dat bord staat er al jaren...) en vervolgens ben ik langs de hele route naar mijn werk geen enkel 3d object tegengekomen. (IRL wel natuurlijk :P)

Ik ga nog eens kijken of ik alles wel goed ingesteld heb, maar de eerste indruk is niet echt verpletterend te noemen.
Reg. datum: 29 juni 2006

quote:
Xof schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 14:37:
[...]

Ja ik heb ze zo te zien allemaal. Ik zie dan ook gelijk dat die van Nederland niet zo groot is vergeleken met bijv. Frankrijk.

Netherlands.3dl = 1,3 MB
Netherlands.3dc = 5,1 MB

France.3dl = 4,2 MB
France.3dc = 24,3 MB

Ik woon naast een dijk, ik had verwacht dat het op de kaart wel te zien zou zijn. Maar dat is het dus jammer genoeg niet. Maar de DEM file die ik heb is niet al te nieuw meer zie ik?
WesternEurope_2007.06.dem van 122 MB (of die 06 is een fout en moet dan ook 08 zijn).
Ik heb een dem file van (heel) europa en die is 222 mb.
Die jij hebt is denk ik nog van de demo versie. (juni 2007)

Maar ik woon in scheveningen, en daar zijn sommige stukken ook aardig verhoogd, maar die staan er ook niet op.
Je moet het toch meer van de bergen enzo hebben.

@Sherlock
In NL staan nog niet veel 3d gebouwen.
Als je ze wilt zien moet je even een plek in amsterdam aanklikken.
Daar staan ze namelijk wel.

Canon EOS 400D # Sigma 17-70mm #18-55mm # 55-250mm IS # Raynox DCR-250 en DCR-150

I'm a Coach 4 All

Ik ben (voorlopig) wel over, eindelijk een routeplanner die wegen als de A73 Zuid kent....

Same here. Ik ben opzich tevreden met TomTom 6 (fancy opties van 7 gebruik ik toch niet) maar de bejaardheid van die kaarten is echt gruwelijk irritant, met name als je vlakbij je huis daar last van hebt (en dus iedere keer als je TT gebruikt in een weiland rijdt, TT ziet flippen en/of tegenstrijdige instructies krijgt). Nu nog POI's fatsoenlijk aan de praat krijgen.

Overigens doet hij het op m'n TyTN II nog steeds niet goed, maar op dat apparaat heb ik de hoop opgegeven.

I'm a Coach 4 All

Bij mij geen problemen op de MDA Vario III (T-Mobile branded TyTn II)

Dan heb je waarschijnlijk een WM6.0 ROM, klopt dat?

I'm a Coach 4 All

Als dat de standaard ROM voor de Vario III was begin dit jaar, dan wel ja.

Jup, dat wordt nog steeds uitgeleverd. De problemen doen zich vooral voor met de nieuwere WM6.1 ROMs zoals die worden samengesteld op xda-developers en dergelijke.

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: