Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6
Zet jezelf op de kaart met TweakerMaps
Nieuw navigatie-programma: i-GO 2006
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Reageer Nieuw TopicAsus P5W DH Deluxe | Intel E6700 | Asus Geforce 8800GTX | 4GB PC6400 CL4 OCZ | 2x WD Raptor 74GB (Raid 0) | Scythe Infinite | Enermax Chakra | Antec Truepower Trio 650Watt | (MSDNAA - Anytime upgrade) Windows Vista Ultimate x64
Kan me niet herinneren dat ik bestanden ofiets verwijderd hebt. Enige wat ik aangepast heb zijn enkele contacten. Heb contacten van mn mobiel via BT naar mn PDA gestuurd en de gegevens laten samenvoegen door de PDA. Deze contacten hebben nu dezelfde foto als op mn mobiel.
Kan i-Go niet overweg met contacten met een foto? Of is mijn i-Go installatie gewoon stuk?
EDIT: ff vergeten te melden wat er nu wel en niet werkt: i-Go scherm komt gewoon op, recht onderin wordt getoond wat 'ie allemaal laad en als laatste staat er Starting... dit staat er een seconde en dan kom ik weer terug bij Today scherm.
Arie-Kanarie wijzigde dit bericht 04-11-2007 13:18 (19%)
Ik heb precies hetzelfde: veel contacten toegevoegd en daarna doet iGo het niet meer. (ik weet wel dat er een oplossing is om het doorzoeken van de contacten uit te zetten, maar ik wil dat het gewoon werkt incl. contacten.)quote:Arie-Kanarie schreef op zondag 04 november 2007 @ 13:15:
Na een hele tijd niet gebruikt te hebben wilde ik van de week i-Go weer opstarten op mn PDA (Acer N311) werkt i-Go niet meer
Kan me niet herinneren dat ik bestanden ofiets verwijderd hebt. Enige wat ik aangepast heb zijn enkele contacten. Heb contacten van mn mobiel via BT naar mn PDA gestuurd en de gegevens laten samenvoegen door de PDA. Deze contacten hebben nu dezelfde foto als op mn mobiel.
Kan i-Go niet overweg met contacten met een foto? Of is mijn i-Go installatie gewoon stuk?
EDIT: ff vergeten te melden wat er nu wel en niet werkt: i-Go scherm komt gewoon op, recht onderin wordt getoond wat 'ie allemaal laad en als laatste staat er Starting... dit staat er een seconde en dan kom ik weer terug bij Today scherm.
Mja heb iets gelezen over contacten uitzetten... maar dat werkt niet volgens mij?quote:salgera schreef op maandag 26 november 2007 @ 09:54:
[...]
Ik heb precies hetzelfde: veel contacten toegevoegd en daarna doet iGo het niet meer. (ik weet wel dat er een oplossing is om het doorzoeken van de contacten uit te zetten, maar ik wil dat het gewoon werkt incl. contacten.)
weet je zo precies hoe het moet?
Reg. datum: 09 december 2007
Het probleem is echter battery life. Als de PDA aan blijft staan krijg je een perfect track vanwat je gelopen hebt, echter na ca anderhalf uur is het goodbye en sta je zonder iets in de bush.
Weet iemand een manier voor een MINIMISE configuratie van iGO waarbij wel GPS data wordt gelogd maar de navigatie en display af staan totdat je om een updated track vraagt.
Je kunt er trouwens ook altijd voor kiezen om Qstarz BT-Q1000 bluetooth GPS ontvanger te kopen. Gaat 25 uur mee op de accu en logged gelijk
Xof wijzigde dit bericht 09-12-2007 15:06 (29%)
Asus P5W DH Deluxe | Intel E6700 | Asus Geforce 8800GTX | 4GB PC6400 CL4 OCZ | 2x WD Raptor 74GB (Raid 0) | Scythe Infinite | Enermax Chakra | Antec Truepower Trio 650Watt | (MSDNAA - Anytime upgrade) Windows Vista Ultimate x64
Reg. datum: 21 december 2006
http://www.mio-tech.be/en/MioMap-2008.php
En als Mio de iGO engine gebruikt, laat iGO 2008 niet lang meer op zich wachten denk ik?
Reg. datum: 13 februari 2001
Ik heb zomaar het idee dat in de negorij om de hoek geen gebouw overeind staat (digitaal gezien dan natuurlijk
En deze screens lijken ook wel heel veel op die van iGo 8 die op CEBIT getoond werd.quote:JakeNL schreef op woensdag 19 december 2007 @ 08:48:
Bij de presentatie van Miomap2008 worden uiteraard wel sprekende voorbeelden getoond, de Eifeltoren, London Bridge etc.
Ik heb zomaar het idee dat in de negorij om de hoek geen gebouw overeind staat (digitaal gezien dan natuurlijk)
Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.
NL is ook lekker makkelijk qua 3D landschap.. bergen kennen we hier toch nietquote:JakeNL schreef op woensdag 19 december 2007 @ 08:48:
Bij de presentatie van Miomap2008 worden uiteraard wel sprekende voorbeelden getoond, de Eifeltoren, London Bridge etc.
Ik heb zomaar het idee dat in de negorij om de hoek geen gebouw overeind staat (digitaal gezien dan natuurlijk)
De iGO limousine lijkt me trouwens gaaf om in mijn auto te hebben, maar in West-Europa bijna niet verkrijgbaar. Maar misschien dat dit nog gaat veranderen.
Xof wijzigde dit bericht 20-12-2007 19:13 (15%)
Asus P5W DH Deluxe | Intel E6700 | Asus Geforce 8800GTX | 4GB PC6400 CL4 OCZ | 2x WD Raptor 74GB (Raid 0) | Scythe Infinite | Enermax Chakra | Antec Truepower Trio 650Watt | (MSDNAA - Anytime upgrade) Windows Vista Ultimate x64
Menu werkt aardig, maar navigeren lijkt een beetje onmogelijk, hij crasht hier steeds
Of het om een beta gaat voor een later te releasen product, geen idee, misschien wel een hobby project van iemand, maar het lijkt me wel wat, als het werkt
Er is maar weinig navigatie software voor PC's te verkrijgen, en dan ook nog goede software.
Nakebod's Webcam Archive
Trying is the first step to failure.
GTA San Andreas Multiplayer
Reg. datum: 22 mei 2005
Is echter toch een bewerkte of gehackte PDA-versie want bij SETTINGS/GENERAL zie je duidelijk de 3 verschillende PDA modi staan, portrait-landscape left/right.
En bij ADVANCED/STARTUP staat Large Entry on TODAY SCREEN. :-)
Wel leuk om eens op de laptop te proberen.
Ik heb de detailkaart van België evenals de Vlaamse stembegeleiding even in de folders gekopieerd, dan start ie gewoon niet op. :-(
Nakebod's Webcam Archive
Trying is the first step to failure.
GTA San Andreas Multiplayer
Reg. datum: 19 december 2003
Zelfde probleem hier. heb ik eerder gehad... oplossing was toen om de postcodes er goed in te zetten... lijkt nu niet te helpen.quote:Arie-Kanarie schreef op zondag 04 november 2007 @ 13:15:
Na een hele tijd niet gebruikt te hebben wilde ik van de week i-Go weer opstarten op mn PDA (Acer N311) werkt i-Go niet meer
iemand nog een idee?
ow ja.. ik heb een asus mypal A636N
Bmb14 wijzigde dit bericht 31-12-2007 03:22 (6%)
"It's ALIVE! IT'S ALIVE!"
Dat van de postcodes kan ik nog eens proberen. Ik gebruik de sync software die standaard in Vista zit en ook outlook 2007. Omdat ik zelden navigatie gebruikt weet niet zeker of het sinds outlook 2007 is of al eerder stuk is gegaan.quote:Bmb14 schreef op maandag 31 december 2007 @ 03:15:
[...]
Zelfde probleem hier. heb ik eerder gehad... oplossing was toen om de postcodes er goed in te zetten... lijkt nu niet te helpen.
iemand nog een idee?
ow ja.. ik heb een asus mypal A636Nen gebruik Active Sync (versie 4.5.0) om te synchroniseren met mijn contacten in outlook (2007).
Anders wachten tot i-Go 8 oid. TomTom werkt ook maar vind i-Go toch mooier en (op invoeren van bestemming na) prettiger en sneller werken.
Reg. datum: 01 juli 2007
Igo 2006 werkt niet lekker met contacten ... te weinig geheugen .. Mio 3.3 is hetzelfde en daarbij werken de contacten wel... alle contacten weggooien is een andere oplossingquote:Arie-Kanarie schreef op maandag 26 november 2007 @ 20:18:
[...]
Mja heb iets gelezen over contacten uitzetten... maar dat werkt niet volgens mij?
weet je zo precies hoe het moet?
Reg. datum: 22 mei 2005
Mmm,quote:rclements schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 00:00:
[...]
Igo 2006 werkt niet lekker met contacten ... te weinig geheugen .. Mio 3.3 is hetzelfde en daarbij werken de contacten wel... alle contacten weggooien is een andere oplossing
Ik gebruik hier de adressen van 45 contacten in iGO, werkt perfect hoor. Ik heb de eerste keer wel de huisadressen correct moeten ingeven, dus geen 74 bus 11 of 74/11 of zo.
Kan misschien wel zijn dat bij het gebruik van honderd(en) contacten een probleem optreedt, maar dat heb ik opgelost door de PagePool te wijzigen van 12 naar 6 MB (op mijn Qtek S200) en nu gaat mijn werkgeheugen nooit meer onder de 20MB, :-) En die 20 MB heeft iGO natuurlijk wel graag, voorheen sloot hij zichzelf ook wel eens af bij een te lange routeberekening.
Reg. datum: 13 februari 2001
Gelukkig hebben ze de opvolger van iGo 2006 alvast 08 genoemd, want ze blijven een release maar uitstellen.
Zelf heb ik hier een review versie liggen en die werkt perfect.
De kaarten en software zijn vreemd genoeg niet veel groter, en je kunt waarschijnlijk je huidige sd kaartje blijven gebruiken.
Mensen die nu nog wm2003(SE) draaien zullen pech hebben, iGo 8 gaat er niet op werken en er komen geen nieuwe kaarten meer voor 2006 uit.
3D navigatie is leuk, maar vereist wel wat van je pda, gelukkig kun je dit niet uitschakelen maar wel van de kaart afhalen of renamen waardoor die dit niet gebruikt (Terrain model).
Zelf nog geen 3D gebouwen tegengekomen maar Nederland heeft wel ruim 4mb aan 3d buildings data.
De commando's zijn nog steeds soms even onduidelijk, maar wie weet met de final versie, de oude voices werken ook op de nieuwe, die zijn nu nog 100% identiek.
Veel werkt ook nog niet super, landscape, portrait, vga mode, allemaal moeten veranderd worden in een .ini nu omdat de grafische schil niet echt meewerkt.
Er zwerven ook gekraakte versies op het internet rond, mocht je echt willen "reviewen" dan moet je ff een beetje creatief zoeken.
I love the smell of burnin' silicon in the mornin'
Reg. datum: 01 augustus 2004
Heb de fbl file in de map directory gedaan, maar hij laat hem niet zien ?
Waardoor komt dit ?
Heeft het iets te maken met ctype.dat ofzo ?
Ik heb geen igo.db ofzo gezien
W00fer wijzigde dit bericht 20-02-2008 23:19 (20%)
Jammer dat er geen ondersteuning is voor WM2003. Moet ik dus sowieso de SE Xperia foon gaan kopen voor iGoquote:Iruja schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 09:02:
iGo 8 komt in Maart of April uit, met 3D navigatie en vga skins
Zelf heb ik hier een review versie liggen en die werkt perfect.
De kaarten en software zijn vreemd genoeg niet veel groter, en je kunt waarschijnlijk je huidige sd kaartje blijven gebruiken.
Mensen die nu nog wm2003(SE) draaien zullen pech hebben, iGo 8 gaat er niet op werken en er komen geen nieuwe kaarten meer voor 2006 uit.
3D navigatie is leuk, maar vereist wel wat van je pda, gelukkig kun je dit niet uitschakelen maar wel van de kaart afhalen of renamen waardoor die dit niet gebruikt (Terrain model).
Zelf nog geen 3D gebouwen tegengekomen maar Nederland heeft wel ruim 4mb aan 3d buildings data.
De commando's zijn nog steeds soms even onduidelijk, maar wie weet met de final versie, de oude voices werken ook op de nieuwe, die zijn nu nog 100% identiek.
Veel werkt ook nog niet super, landscape, portrait, vga mode, allemaal moeten veranderd worden in een .ini nu omdat de grafische schil niet echt meewerkt.
Er zwerven ook gekraakte versies op het internet rond, mocht je echt willen "reviewen" dan moet je ff een beetje creatief zoeken.
Ben blij dat er nu eindelijk schot inkomt.
|Asrock 4CoreDual-SATA2|Intel Core 2 Duo E6750|2 GB DDR2|Ati X1950 pro| 40 gb 7200|80 gb 7200| Iiyama 17'|NEC 3500|sb live 5.1| Panasonic FZ5
...had de naam "LOST" al in 2001... Dus ruim voor de tv serie. Rust nodig ? Kijk op www.welo-massage.nl ...babykleding nodig ? Kijk op www.kwiebeltje.nl
Ik heb lang i-Go gebruikt en van de week ging ik eens met Mio spelen en de UI is gewoon wat anders. Ik heb het er snel weer afgegooid en gewoon weer verder gegaan met i-Go. Misschien omdat ik aan de UI van i-Go gewend was, maar ik vond de Mio UI op de een of andere manier niet zo fijn.quote:greatgonzo schreef op zondag 24 februari 2008 @ 19:09:
ben een beetje met mio en igo aan het proberen, geniet een van beide nog de voorkeur, of ontlopen beide programma's elkaar neit veel?
De UI is volgens mij ook het enige verschil.
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last