Hoofdcategorieën
Topicacties

Nieuw navigatie-programma: i-GO 2006

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 17 januari 2002

Ik heb iGO My Way 2006 Plus op m'n SD kaart gezet en deze geïnstalleerd.
Maar bij het opstarten komt ie met de melding dat ie zoekt naar een aantal contact addresses, 2 seconden later met deze melding nog in beeld sluit het programma zichzelf af. :/
Kan iemand mij hiermee helpen?

Wii NTSC/U regiovrij met dank aan Argon chip en Wii-clip
HTPC/GamePC:
MSI P7N Platinum / Jetway 8800GT 512MB / Intel C2D E2200 OC'ed / 2x1GB Corsair XMS2 PC5300 @ PC6400 4-4-4-12

Reg. datum: 22 mei 2005

quote:
FlowDesign schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 14:34:
Ik heb iGO My Way 2006 Plus op m'n SD kaart gezet en deze geïnstalleerd.
Maar bij het opstarten komt ie met de melding dat ie zoekt naar een aantal contact addresses, 2 seconden later met deze melding nog in beeld sluit het programma zichzelf af. :/
Kan iemand mij hiermee helpen?
Bij mij heeft iGO ongeveer 30 contactadressen ingelezen. Deze worden als eigen POI opgeslagen.
Je kan dan vanuit contacts \menu navigeren naar zo een adres, iGO start dan automatisch op en navigeert naar dat adres.
Je hebt mischien veel contactadressen op je pda staan?
Je kan in ieder geval dit eens proberen; kijk op jouw sd-kaart in de folder iGO of er een bestand SYS.TXT bij staat. Zoniet maak dan met kladblok ofzo een sys.txt bestand aan en plaats hierin:

[interface]
skip_contact_import=1

Dan slaat iGO bij het opstarten deze handeling over.
Succes

bakerman wijzigde dit bericht 23-05-2007 21:49 (0%)
Reden: foutje

quote:
bakerman schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 21:48:
[...]

Bij mij heeft iGO ongeveer 30 contactadressen ingelezen. Deze worden als eigen POI opgeslagen.
Je kan dan vanuit contacts \menu navigeren naar zo een adres, iGO start dan automatisch op en navigeert naar dat adres.
Je hebt mischien veel contactadressen op je pda staan?
Je kan in ieder geval dit eens proberen; kijk op jouw sd-kaart in de folder iGO of er een bestand SYS.TXT bij staat. Zoniet maak dan met kladblok ofzo een sys.txt bestand aan en plaats hierin:

[interface]
skip_contact_import=1

Dan slaat iGO bij het opstarten deze handeling over.
Succes
Hey relaxed, dat werkt. Bedankt! :)
Kan zijn dat het fout gaat omdat ik TomTom 5 nog erop heb staan, die heeft ook al zulke linkjes aan contacts\menu toegevoegd (Navigeer naar en Toon op kaart).

Heb ik nog een vraagje: Met TomTom kun je (zonder gps-signaal) een routeberekening vooraf doen van een willekeurig adres naar een ander adres, kan iGO dat ook? :)

HTPC/GamePC:
MSI P7N Platinum / Jetway 8800GT 512MB / Intel C2D E2200 OC'ed / 2x1GB Corsair XMS2 PC5300 @ PC6400 4-4-4-12

quote:
FlowDesign schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 22:38:
[...]

Hey relaxed, dat werkt. Bedankt! :)
Kan zijn dat het fout gaat omdat ik TomTom 5 nog erop heb staan, die heeft ook al zulke linkjes aan contacts\menu toegevoegd (Navigeer naar en Toon op kaart).

Heb ik nog een vraagje: Met TomTom kun je (zonder gps-signaal) een routeberekening vooraf doen van een willekeurig adres naar een ander adres, kan iGO dat ook? :)
Fijn dat het je gelukt is.
Inderdaad, dat kan want ik heb ook nog steeds geen gps-muis.
Als de betreffende kaarten beschikbaar zijn in iGO, dan gaat dat perfect.
Je geeft twee adressen in en nadat de route is berekend kijk je bij MENU\ROUTE\Simulatie.
Daar kan je de route bekijken en beluisteren.
Ik kan dan op mijn Qtek S200 ook nog de Windows-toets indrukken terwijl ik op Simulatie druk en dan vliegt ie over de route aan 10x de toegestane snelheid! :-) Grappig.

100% RHCE
Reg. datum: 03 augustus 2000

quote:
Jesseke schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 12:36:
Binnenkort vertrek ik op reis naar Z-Frankrijk. Ik heb dus de route uitgestippeld met de te passeren punten. Stel nu dat ik op een parking stop, de gps uitzet, en daarna weer aanzet moet je dan de route laden of hoe ga ik te werk.
Nee, IGO onthoudt de laatst geplande route. Op het moment dat je IGO opnieuw start en hij krijgt een fix, gaat hij weer vrolijk door.

Ben laatst ook met IGO naar Zuid-Frankrijk geweest. Echt fijn om daar navigatie te hebben :)

Bedenk je wel even of je tolwegen wil of niet. Tip: doen. Tolwegen rijden echt heerlijk :) Leeg, en schitterend wegdek.

If it yams, force it. If it breaks, it needed replacing anyway.

Hmmz... heb TomTom gedeïnstalleerd, dus geen extra opties meer in contacts\menu maar als ik nu [interface]
skip_contact_import=1 weer op 0 (true) zet dan sluit ie nog steeds automagisch af.

Nu zat ik te denken, ik heb op dit moment alleen maar de kaart van Nederland erin zitten, zou het kunnen dat ik bijvoorbeeld een adres in Oostenrijk ofzo in m'n contacts heb staan maar dat ie die niet kan vinden en daarom vastloopt (en afsluit)? :?

HTPC/GamePC:

quote:
FlowDesign schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 11:46:
Hmmz... heb TomTom gedeïnstalleerd, dus geen extra opties meer in contacts\menu maar als ik nu [interface]
skip_contact_import=1 weer op 0 (true) zet dan sluit ie nog steeds automagisch af.

Nu zat ik te denken, ik heb op dit moment alleen maar de kaart van Nederland erin zitten, zou het kunnen dat ik bijvoorbeeld een adres in Oostenrijk ofzo in m'n contacts heb staan maar dat ie die niet kan vinden en daarom vastloopt (en afsluit)? :?
Dat denk ik niet, als de kaart niet aanwezig is waarop uw contactpersoon zich bevindt, bvb USA, dan leest iGO dit adres gewoon niet in.
Wat misschien kan zijn is als je erg veel contacten hebt om in te lezen, dat hij er dan de brui aan geeft, dat heb ik in ieder geval in een Duits forum gelezen enkele maanden geleden.
Ik ga eens zoeken waar dat was en dan laat ik nog wel wat weten.

quote:
bakerman schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 12:15:
[...]

Dat denk ik niet, als de kaart niet aanwezig is waarop uw contactpersoon zich bevindt, bvb USA, dan leest iGO dit adres gewoon niet in.
Wat misschien kan zijn is als je erg veel contacten hebt om in te lezen, dat hij er dan de brui aan geeft, dat heb ik in ieder geval in een Duits forum gelezen enkele maanden geleden.
Ik ga eens zoeken waar dat was en dan laat ik nog wel wat weten.
29 adressen slechts. Bij uwe waren het er 30 suh?

HTPC/GamePC:

quote:
FlowDesign schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 12:35:
[...]

29 adressen slechts. Bij uwe waren het er 30 suh?
Daar zou het niet aan mogen liggen dan.
Maar omdat alles wel behoorlijk werkt wanneer ze niet wodren ingelezen moet het toch wel ergens met uw contactenlijst mislopen.
Ik heb je een mailtje gestuurd btw.

Greetz

Reg. datum: 05 juni 2007

Werkt het ook op de NavMan ICN 510?
iemand een antwoord

Thanx!

Bij mij valt ie ook ieder keer weer uit, zeer vervelend...

Ook krijg ik soms ineens memory full!

Ik heb de volgend spec:

WM5
HTC x7500 met ingebouwde gps

TT6 en wingps 4 werken perfekt. Allen de I-GO geeft er iedere keer de brui aan... Wie weet raad?

Reg. datum: 13 februari 2001

quote:
bakerman schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 12:15:
[...]

Wat misschien kan zijn is als je erg veel contacten hebt om in te lezen, dat hij er dan de brui aan geeft.....
Ik vraag me sowieso af hoe iGo die adresbestanden inleest. De helft van mijn contactpersonen worden helemaal niet overgezet naar iGo, alhoewel ze wel met een compleet adres vermeld staan. Adressen uit Canada werden helemaal niet gevonden, alhoewel ik wel de Canadese maps heb (zou geen verschil moeten maken trouwens)

Hey,

Zo erg veel weet ik er ook niet van, maar ik vermoed toch dat het met de mapdata heeft te maken, oftewel dat de wijze waarop het adres moet worden ingegeven iets te maken heeft met de specifieke data op de maps van enkele landen. Ik heb mijn adressen aangepast in Pennsylvania en Boston en die werden toen perfect ingelezen, ook mijn contactadressen hier in België werden na bewerken correct ingelezen. Als ik bvb ipv Parklaan, 22 ingeef Parklaan 22/3 dan lukt het niet.
Enkel mijn contactadres in Australië lukte tot op heden niet.
Ik heb het eerst opgezocht via iGO dan op dezelfde manier in Contacten geschreven, maar dan lukt het nog niet. :-(
Nog een vermoeden: er zitten misschien maps tussen die eigenlijk niet echt voor iGO dan wel voor
Mio bedoeld zijn, ;-)
quote:
JakeNL schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 13:15:
[...]

Ik vraag me sowieso af hoe iGo die adresbestanden inleest. De helft van mijn contactpersonen worden helemaal niet overgezet naar iGo, alhoewel ze wel met een compleet adres vermeld staan. Adressen uit Canada werden helemaal niet gevonden, alhoewel ik wel de Canadese maps heb (zou geen verschil moeten maken trouwens)

Reg. datum: 19 februari 2003

Ik heb igo 2006 plus geprobeerd met mij ipaq 2210 en tt gps ontvanger.

zonder de gps ontvanger werkt het programma, maar zo gauw ik hem in de houder doe dan zit de hele pda muurvast..

raar iets, heb al enkele gps instellingen handmatig aangepast en geprobeerd, maar het werkt nog niet.

Ik heb ooit wel een oudere versie werkend gehad, echter was die toen nog stukken minder dan tt.

Reg. datum: 18 augustus 2006

Misschien een domme vraag, maar kan ik op mijn Mio C220 (die op MioMap loopt) andere kaarten gebruiken dan die van Miomaps?

Ik wil de software dus wel behouden, maar op een SD-kaartje de rest van Europa, maar ik vind de kaarten van Mio redelijk duur.

Is het mogelijk?
Alvast bedankt

vectrex.nl

quote:
thomasyola schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 11:20:
Misschien een domme vraag, maar kan ik op mijn Mio C220 (die op MioMap loopt) andere kaarten gebruiken dan die van Miomaps?

Ik wil de software dus wel behouden, maar op een SD-kaartje de rest van Europa, maar ik vind de kaarten van Mio redelijk duur.

Is het mogelijk?
Alvast bedankt
Als er Miomap 3.x op draait kun je ook de I-Go kaarten gebruiken. Die zijn hetzelfde.

Ok, ik draai v3.3, en waar kan ik deze kopen?

vectrex.nl

Modbreak:
Je zegt het zelf al: "We doen hier niet aan illegale software natuurlijk" .. Toch bied je het aan via e-mail :X Beetje tegenstrijdig.

TinuX wijzigde dit bericht 17-06-2007 12:42 (76%)

Reg. datum: 10 mei 2004

Wat een mooi stukje software dat iGO!

Ik draai het nu sinds 2 dagen op mijn Orange SPV M650 en het werkt in sommige opzichten beter dan TomTom. Ik moet alleen nog behoorlijk wennen aan het feit dat een (tussen)route toevoegen net even anders werkt dan in TomTom.

Gelukkig is er voor iGO ook de griekse kaart beschikbaar, zodat ik hopelijk straks op Kreta ook aardig kan navigeren. Iemand hier ervaring mee?

Ik moet route66 nog proberen, maar ik denk dat iGO kans maakt om mijn favoriet te zijn.
Om even het beeld voor mezelf compleet te maken, welke navigatie software is er voor een pocketpc?

- Route66
- TomTom 6
- iGO
- MobileNavigator 6
- CoPilot
- MioMap
- GPRS navigatie software

Is de lijst daarmee compleet?

Oei en de preview van iGO 8 is zeer indrukwekkend, 3d view, eiffeltoren in 3d op de kaart, ik hoop dat augustus 2007 een realistische datum is!

Reg. datum: 18 juni 2007

Hoi,

ik heb een mio c710 en nu is mijn SD kaart (van heel europa) eruit gestolen. Kan ik die data ergens downloaden en op een lege SD kaart zetten?? En zo ja lukt dat zonder al te veel gedoe? in verband met certificeren en sleutels en codes enz....

Alvast bedankt!

Heb je geen cd bij je GPS gekregen?
Daar staat toch alles op.

thomasyola wijzigde dit bericht 21-06-2007 11:49 (27%)

vectrex.nl

quote:
tlogtenberg schreef op maandag 18 juni 2007 @ 16:42:
Hoi,

ik heb een mio c710 en nu is mijn SD kaart (van heel europa) eruit gestolen. Kan ik die data ergens downloaden en op een lege SD kaart zetten?? En zo ja lukt dat zonder al te veel gedoe? in verband met certificeren en sleutels en codes enz....

Alvast bedankt!
Ja dat kan. Sleutels zitten niet op de kaarten maar op de 'engine' van het programma.
Dus als je cd kan lenen, oid, geen probleem.

Maar moet wel cd van zelfde model zijn hé.
Anders moet je een crack gebruiken, maar daar wordt hier niet aan meegedaan dacht ik hé.;)

Reg. datum: 02 november 2001

Hoe zijn de ervaringen met de mobiele camera's die via TMC worden opgehaald? Ik zie ze wel in het TMC overzicht maar komen bij mij niet op de kaart. Zie ik ergens een instelling over het hoofd?

In de nieuwe handleiding die bij I-Go van de site af te plukken is, kom ik er ook niets tegen.

Weet iemand een sys.txt instelling anders?

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Reg. datum: 29 juni 2007

hallo,

ik heb igo 2006 se en heb een navigon bluetooth tmc gps antenne .
nu heb ik gps fix en tmc fix maar het programa blijft maar zoeken naar radio zenders en vind er geen een.
wat zou hier de oorzaak van zijn en wat is de oplossing ?
waar ik woon zijn gewoon fm zenders te ontvangen.

gr peter

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: