Gathering of Tweakers

Quicksearch
Weer een andere

Zo, ik heb nu ook IGO. Best een leuk programma, is wel even wennen. Ik vind alleen de stemmen wat tegenvallen. Weet iemand een site met een stel leuke stemmen? Als ik google op "igo voices" kom ik op een site met een of andere religieuze achtergrond.

If it yams, force it. If it breaks, it needed replacing anyway.

TurboCharged Supra Driver

Even terug lezen in dit topic. Daar staat een link met alle originele iGo stemmen. Echt grappige stemmen of uberhaupt veel custom stemmen zullen er nog niet zijn helaas. Je kunt ze uiteraard wel zelf gaan zitten inspreken.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Heeft er iemand al veranderingen gevonden in de laatste versie (30 Mei)?

Een vraagje mbt de besturingssytemen waarop I-go werkt: Al ik de microsoft site check zijn er blijkbaar 3 versies van windows mobile: Pockect pc
Pocket pc phone edition
Smartphone edtion

De Mio a701 is een smartphone dus daar de smartphone editie op en toch lees ik op tweakers dat je I-go er op kan draaien...Op de site van I-go staat thans "Turn your pocket pc into the ultimate navigation system"

Kan iemand me dit even uitleggen?

quote:
Jeroen1000 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 15:00:
Een vraagje mbt de besturingssytemen waarop I-go werkt: Al ik de microsoft site check zijn er blijkbaar 3 versies van windows mobile: Pockect pc
Pocket pc phone edition
Smartphone edtion

De Mio a701 is een smartphone dus daar de smartphone editie op en toch lees ik op tweakers dat je I-go er op kan draaien...Op de site van I-go staat thans "Turn your pocket pc into the ultimate navigation system"

Kan iemand me dit even uitleggen?
Volgens mij is de phone edition niet wezenlijk anders dan WM5; er is alleen telefoon-functionaliteit toegevoegd. De smartphone edition doet het volgens mij zonder touch-screen, maar dat lijkt me bij de A701 niet van toepassing --> die heeft de phone edition
Verder heeft MIO een eigen versie gemaakt (of is aan het maken) van i-Go. Lijkt me dat ze wel zorgen dat dat goed werkt dan.

gwystyl wijzigde dit bericht 12-06-2006 16:25 (7%)

Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.

Reg. datum: 03 oktober 2003

quote:
xvanwaart schreef op maandag 12 juni 2006 @ 13:05:
Heeft er iemand al veranderingen gevonden in de laatste versie (30 Mei)?

Nee, nog niet echt.
Loopt verder wel soepel, alleen komen de melding bij een afslag van de snelweg soms wat laat.
Dat is wel lastig omdat je zo de afslag voorbij rijdt als je niet uitkijkt.

Lees de draad voordat je blaat!

quote:
Rainmaker schreef op maandag 12 juni 2006 @ 11:24:
Zo, ik heb nu ook IGO. Best een leuk programma, is wel even wennen. Ik vind alleen de stemmen wat tegenvallen. Weet iemand een site met een stel leuke stemmen? Als ik google op "igo voices" kom ik op een site met een of andere religieuze achtergrond.

Irene:
http://www.vectrex.nl/v_dut_f4.zip
deze is wel te pruimen

deze zijn minder
http://www.vectrex.nl/dutch_astrid_f7.zip
http://www.vectrex.nl/dutch_peter_f8.zip
http://www.vectrex.nl/dutch_robot_f9.zip

vectrex wijzigde dit bericht 13-06-2006 20:02 (17%)

Fire Walk With Me

Is dat niet gewoon "Irene" zoals v_dut_f3.zip die al weken beschikbaar is?

quote:
stefimke schreef op maandag 12 juni 2006 @ 22:26:
Is dat niet gewoon "Irene" zoals v_dut_f3.zip die al weken beschikbaar is?

Klopt, maar er werd naar gevraagd. Ik heb van een andere gotter nog een paar gekregen maar die zijn nog ongetest. Zet ik erbij als ik ze getest heb.

er is f3 en f4, beide irene maar met verschil draai links of sla links.

vectrex wijzigde dit bericht 12-06-2006 22:57 (12%)

quote:
Vectrex Dude schreef op maandag 12 juni 2006 @ 22:57:
[...]

Klopt, maar er werd naar gevraagd. Ik heb van een andere gotter nog een paar gekregen maar die zijn nog ongetest. Zet ik erbij als ik ze getest heb.

er is f3 en f4, beide irene maar met verschil draai links of sla links.

Astrid en Peter misschien?
Dat zijn ook door een liefhebber zelfgemaakte stemmen.

Die Peter en Astrid die irriteren mij nogal :P nofi als iemand ze hier gemaakt heeft...
Heb ze zelf ook getest, maar ik weet niet wat het is.. irritant iig.

Nakebod's Webcam Archive
Trying is the first step to failure.
GTA San Andreas Multiplayer

Fuji S9500

quote:
Bascy schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 21:20:
[...]

Ik heb de installatie geprobeerd vanuit de root van de SD card (met een dir iGo eronder) en vanuit een directory iGoSetup (of zoiets) met daarin de Setup.exe en daaronder de iGo dir ... zelfde resultaat.

Wat staat er eigenlijk in de map 2577 ... die heb ik niet!!!!

gr
Bascy
Daar staat bij mij een Autorun.EXE in meer niet

Mijn huisplek: Valor.nl

Fire Walk With Me

quote:
Vectrex Dude schreef op maandag 12 juni 2006 @ 22:57:

Het lijkt me een goed plan als iemand een start-post zou maken met de nodige links, zodat iedereen snel alles wat interessant is daar kan vinden.

Ik draai nu de "Juni" release (30 mei), werkt prima.

Heb je die gewoon gekregen via de iGO-updater?
Die weigert bij mij nog steeds dienst! :'(

Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6
Zet jezelf op de kaart met TweakerMaps

Acties: [view][quote]

Door: DaannO Moderator WBM / TP
Bij mij doet hij het wel, de updater, maar hij zegt dat er niks te updaten valt. Waar kan ik mn versie nummer en datum bekijken dan?

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

quote:
DaannO schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 20:32:
Bij mij doet hij het wel, de updater, maar hij zegt dat er niks te updaten valt. Waar kan ik mn versie nummer en datum bekijken dan?
De versie kan je gewoon achterhalen in "Instellingen" --> info (oid, heb brakke vertaling geloof ik). Ik krijg de updater ook nog niet aan de gang. Is dat een functie in iGo of moet je dat op de PC uitvoeren?

Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.

Acties: [view][quote]

Door: DaannO Moderator WBM / TP
quote:
gwystyl schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 22:49:
[...]

De versie kan je gewoon achterhalen in "Instellingen" --> info (oid, heb brakke vertaling geloof ik). Ik krijg de updater ook nog niet aan de gang. Is dat een functie in iGo of moet je dat op de PC uitvoeren?

Op de pc.

Heb de april versie van igo, en de kaarten van 2006.01? Waar kan ik dan de nieuwere update vinden?

DaannO wijzigde dit bericht 13-06-2006 22:59 (16%)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

Lekker Fris

wat ik niet voor elkaar krijg is dat ik op het scherm zie waar ik rijd als ik niet aan het navigeren ben zoals bij tomtom gewoon alle straten voorbij zien komen.

zie ik wat over 't hoofd of beweegt de kaart enkel als ik navigeer?

Surf naar :: AppeltjesFris.nl :: - Voor relaxte Apple Software en nieuwtjes. Lekker Fris, Lekker Nuttig.

Since 1983

quote:
-nickx- schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 23:50:
wat ik niet voor elkaar krijg is dat ik op het scherm zie waar ik rijd als ik niet aan het navigeren ben zoals bij tomtom gewoon alle straten voorbij zien komen.

demoroute is niet mogelijk idd, ben het nog niet tegengekomen in iGO

12 april versie hier

quote:
G-PHREAK schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 00:18:
[...]

demoroute is niet mogelijk idd, ben het nog niet tegengekomen in iGO

12 april versie hier

Bij mij zit er wel een Demo/Simulatie mode in ....
Ga naar Hoofdmenu, Klik op Route, klik op Simulatie (middelste knop rechts).

Er moet uiteraard wel een route ingevoerd zijn anders valt er niets te simuleren.
Met de Bewerk knop kun je een route aanmaken. Als je dit gedaan hebt wordt de Simulatie knop actief.
De simulatie is wel wat beperkt vind ik. Hij gaat snel en is niet aan te passen.
Maar goed, beter iets dan niets.

Er zijn weer wat nieuwe kleuren schema's uitgekomen.
Dit speciaal voor de liefhebbers onder ons ;)

Het gaat deze keer om drie nieuwe schema's volgens het "Falk" kleurenpalet.
Falk is een leverancier van wegenkaarten en gebruikt blijkbaar deze kleuren.

Voor het gemak heb ik de oudere schema's er ook maar even bijgezet, totaal zijn het er acht.
HIER downloaden

De credit gaat geheel naar de makers, Navifriends.

quote:
-nickx- schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 23:50:

Als je geen route hebt gekozen en je kiest in hoofdmenu voor kaart dan zie je dit wel, of bedoel je wat anders?

quote:
HoppyF schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 00:39:
De credit gaat geheel naar de makers, Navifriends.

Diezelfde makers zijn druk bezig met I-go:"
POIobserver schijnt nu te werken met I-go en Tomtom. Hiermee is het mogelijk om ook audio waarschuwingen te krijgen en je hoeft het maar op 1 plaats in te stellen dus niet in I-go en in Tomtom. Iemand hier al ervaring mee?

Daarnaast is het volgens het forum ook mogelijk om de vele meldingen bij 800m 300m en 100m er uit te halen en bijv te vervangen door 500m. Maar dan moet Irene wel weer wat opnieuw inspreken :)

Reg. datum: 08 september 2003

Ik heb gisteren de Mitac Mio C710 binnen gekregen, dit apparaat draait dus met iGO 2006. In tegenstelling tot wat ik eerder gelezen had zijn er nog steeds slecht 2 favorieten, echter kan je wel contacten toevoegen die je kan syncen met outlook (nog niet geprobeerd) en kan je rechtstreeks bellen naar je contacten via bluetooth of navigeren.

De Nederlandse stem is dezelfde als in de iGO PDA versie, dus daarom heb ik hem maar op de vlaamse stem gezet.

De berekeningen gaan behoorlijk snel, een route plannen van hier naar ergens in Zwitserland duurt zo'n 10 seconden. Een aantal geadvanceerde instellingen qua plannings algoritmes zijn eruit gehaald. De simulatie draait nu altijd in normale snelheid en dus met 500km/h (maar misschien is dit nog in te stellen). TMC lijkt ook goed te werken, hij pakt de informatie netjes via de externe TMC attenne (de ontvanger zit ingebouwd) en je kan de file informatie overzichtelijk bekijken, en verder houdt hij er automatisch rekening mee indien gewenst.

Bellen via Bluetooth gaan erg makkelijk en werkt goed (moet nog wel testen in de auto).

Als ik wat meer ermee heb getest zal ik mijn ervaringen delen ;)

M55 wijzigde dit bericht 14-06-2006 10:34 (5%)

Meen je nou echt dat ze die verschrikkelijke stem meeleveren met die Mio!? :?

Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6
Zet jezelf op de kaart met TweakerMaps

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws