Reg. datum: 21 september 2007
Heerlijk die haat en nijd onderling, lijkt de wereld schaakbond wel.quote:
GoT Index » Casemodding » [CiP] C&C Tiberian Sun Temple of NOD
Pagina's: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Heerlijk die haat en nijd onderling, lijkt de wereld schaakbond wel.quote:Frenkie123 schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 23:38:
[...]
Op zich goed nieuws voor CJ, maar ik hou liever een slag om de arm, en zeg: eerst zien dan geloven.
Neemt niet weg, dat mocht het NKCM doorgaan, dat de casemodders een keuze moeten gaan maken met welk evenement ze willen gaan meedoen. Keuzes keuzes......
Sorry, maar wat heeft deze opmerking voor relevantie voor dit worklog en/of de opmerking dat cyclonite zijn tank misschien wil laten meedoen met het NKCM?quote:Sparqq schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 15:14:
[...]
Heerlijk die haat en nijd onderling, lijkt de wereld schaakbond wel.
Machine CM te koop - http://tweakers.net/aanbod/advertentie/108002/xfx-extreme-pc-(s939-zwart-custom-).html
Klopt idd, gaan off topic.quote:Frenkie123 schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 18:45:
[...]
Sorry, maar wat heeft deze opmerking voor relevantie voor dit worklog en/of de opmerking dat cyclonite zijn tank misschien wil laten meedoen met het NKCM?

Ellende komt nooit alleen, ik neem het meestal zelf mee
[CiP] C&C Tiberian Sun Temple of NOD
een doe-het-zelf-er kan niet zonder hamer
Benieuwd wat dat ding in mijn avatar is? >> Phase 2 Casemodding
CiP >> Cubeleon
Ach, ook even patsen
Machine CM te koop - http://tweakers.net/aanbod/advertentie/108002/xfx-extreme-pc-(s939-zwart-custom-).html
Uiteraard zal ik dat de volgende keer ff doen , ter indicatie die gaten zijn m6 getapt..quote:Frenkie123 schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 10:45:
Naais ! Kun je mss een Euro ofzo ernaast fotograveren voor de schaal?
Ik ben nogal huiverig voor got en nieuwe topicsquote:Frenkie123 schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 14:26:
Ok, M6 daar kan ik me al wat bij voorstellen. Lijkt me precies de goeie schaal voor een leuke mod. Maarruhhhh... zou je de tank niet in een nieuw topic willen starten ?
Hehe, tjah misschien komt ie er wel doorheenquote:43prcnt burnt schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 22:07:
Kerel, dat ziet er echt te ruig uit. Kunnen we nog een youtube-upload verwachten van draaiende verpulverende wielen?
Ik denk wel dat je topic erdoorheen komt
Maar laat hem lekker hierbij staan, hij hoort er toch bij? Zijn er ook nog aanpassingen in de "main rig" te verwachten?
Nee de obelisk krijgt geen rook.quote:43prcnt burnt schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 01:35:
Ik stem voor hier laten staan. Topic loopt lekker, bijna toe aan deel 2...
Toch rook in de laser? Dat zou mooi zijn...
There are over 6 billion people on this planet, and i'm one of them
Je moet nog wel elk stekeltje polijstenquote:cyclonite schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 09:34:
Hallo ff een teasertje voor binnenkort de update van de tank:
Dit is een van de wielen die gaat verpulveren:
[afbeelding]
Als ik deze in mn hand leg dan prikken de punten al door mijn huid heen (zo scherp is het)
En mn eigen tandwiel die ervoor zorgt dat ook het onderste wiel draait...
[afbeelding]
Dit plaatje kunnen jullie als referentie houden, hoe het er moet gaan uitzien:
[afbeelding]
The cake is a lie!
Damn...quote:cyclonite schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 09:34:
Hallo ff een teasertje voor binnenkort de update van de tank:
Dit is een van de wielen die gaat verpulveren:
[afbeelding]
Als ik deze in mn hand leg dan prikken de punten al door mijn huid heen (zo scherp is het)
En mn eigen tandwiel die ervoor zorgt dat ook het onderste wiel draait...
[afbeelding]
Dit plaatje kunnen jullie als referentie houden, hoe het er moet gaan uitzien:
[afbeelding]
All spelling and grammar mistakes in my post are intended and solely serve the purpose of amusing the reader! They are the intellectual property of the author.

XplodingForce wijzigde dit bericht 16-04-2008 01:00 (29%)
The power of the XplodingForce is bigger then any other power.
"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage
GoT Index » Casemodding » [CiP] C&C Tiberian Sun Temple of NOD
Pagina's: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona