Gathering of Tweakers

Quicksearch
Zo dat waren een aantal drukke dagen voorafgaande aan tBCL zeg.
Ben nu al 2 dagen op tBCL geweest en meeste reacties waren zeer positief,
Veel mensen die zeer enthousiast waren en zeer benieuwd waren naar het definitieve eindresultaat (hij is natuurlijk nog niet af :D)
Ik heb weer een hoop nieuwe ideeen opgedaan wat ik ermee wil gaan doen.

Nu alleen nog afwachten wat de uitslagen zijn van de publieks ronde en wat de jury overal van vindt.
Die gaan trouwens een hele kluif krijgen aan de hoeveelheid stemformulieren tellen die binnen zijn gekomen zeg :D
ongelovelijk :D

Maar tegen diegenen die morgen nog komen zeg ik alvast tot ziens en vote for me ;)

Ellende komt nooit alleen, ik neem het meestal zelf mee
[CiP] C&C Tiberian Sun Temple of NOD
een doe-het-zelf-er kan niet zonder hamer

ik ga zeker voor jou voten :9

en ik zie er naar uit om je case eindelijk in het echt te kunnen zien ;)

wii code: 5928-4580-2770-4050

It's me, Mario!

Ik heb je mod gezien op de Gameplay, en ik moet toegeven, het is een kunstwerk. Vooral die laser, perfect gewoon.

Dus, ja, eh, prachtwerk! keep it up ;)

Hoe laat is het?

Cool, ik heb hem op de Gameplay gezien en wist niet dat er een camera op zit :P En waarom zat er nog zo'n los stuk bij?

Vandaag voor het eerst deze casemod gezien op de Gameplay en was zeer diep onder de indruk, wauw! Zelfs als er geen PC in zat vond ik hem nog mooi :+
Ik ben heel benieuwd naar die uiteindelijke ledverlichting en "lasertekeningen", keep up this work man!

..::Mijn PC-specs::..
..::SenseiD@Xbox Live::..
..::Panasonic Lumix FX-7 - 512 Mb SD Card::..
..::ASUS MyPal A620 - 512Mb Compact Flash - GPS::..

Mag ik een voorspelling doen?
Ik denk dat je de plublieks prijs gaat winnen, en catogorie casecon. succes, ik hoor het vanmiddag wel.
Gefeliciteerd!!!!!!

1e + 2e prijs! Super goed!

xxx

gefeliciteerd!!! (ik heb op je gevote :P (ik was die vage gast met dat rayman konijntje om zijn nek :P )
zag er in het echt veel mooier uit dan op de foto's :O en groter dan ik had gedacht

wii code: 5928-4580-2770-4050

Chillax..
Reg. datum: 13 september 2002

Foto's please..

& natuurlijk gefeliciteerd!

E8500 - Asus Striker II Extreme - OCZ Flex II DDR3-2000 - XFX GTX 280 XXX - Asus Xonar D2/PM - Corsair TX750

never run from a sniper!

Deze casemod is echt geweldig. Ik heb em vrijdag op de Gameplay gezien (ben die gozer van Budgetgaming) en in et echt is ie nog veel indrukwekkender dan op de foto's. Terecht dat je ermee een prijs hebt gewonnen.
veerboot met underscores

Giga-gefeliciteerd!
Hij is erg mooi om te zien IRL, echt vakmanswerk!

http://tweakers.net/ext/f/9c2bc49192003d69818bc0eb878ca88d/full.jpg

http://tweakers.net/ext/f/f64cf44858d9e9a9ce09efc56cf49c5a/full.jpg

pc specs: groter, beter, mooier en sneller dan de jouwe :+

knap hoor allemaal!

wow de lichtjes en de laser maken het echt af :D

en gefeliciteerd!! *O*

of je doet het even niet

Wooooow.....dat maakt het inderdaad af. Nog veel werk verzet die laatste dagen!

Gefeliciteerd!!

"It takes disaster to learn a lesson" Rancid

Gefeliciteerd met je overwinning, dubbel en dik verdiend.

Mvg,

De énige echte K*TBELG

Personal site http://www.SteveSalens.com

Verdiend gewonnen ! Gefeliciteerd!

Machine CM te koop - http://tweakers.net/aanbod/advertentie/108002/xfx-extreme-pc-(s939-zwart-custom-).html

More Power, Igor!

Gefeliciteerd met je overwinning, je hebt hem dubbel en dik verdiend met je temple. Jammer dat ik hem niet in het echie heb gezien.
Kijk wel uit met die laser, 100mw brand al gaatje in zwart plastic. Dus kijk uit voor je paintjob.

"-Currents of less than 20 amps can be considered as leakage current"

Chillax..
Reg. datum: 13 september 2002

Hij is echt vet..

Nu nog een C&C kast voor al je prijzen ;)

E8500 - Asus Striker II Extreme - OCZ Flex II DDR3-2000 - XFX GTX 280 XXX - Asus Xonar D2/PM - Corsair TX750

Dankjewel voor iedereen die op me gestemd heeft.
De definitieve uitslag was dat ik 1e was geworden voor de vakjury en 2e voor de publieksprijs.

een HELE hoop mooie spullen en gadgets, ik ga kijken wat ik er allemaal me ga doen maar ben vooral erg blij met de dremel zaagtafel, ik was al een paar keer op zoek een een soortgelijk iets.
en nu KRIJG ik hem :D

Zoals ik ook al tegen andere mensen heb verteld, dit blijft voorlopig nog wel een CCIP want heb ook weer een hoop nieuwe ideeen opgedaan wat ik er aan toe kan voegen en aan kan veranderen.

Ik hoop zeker nog een keer terug te komen met een revange op de 1e prijs voor de publieksprijs met mijn case als deze ECHT helemaal af is.
Ik zal later nog een opsomming maken wat ik van plan ben te gaan doen.
En natuurlijk moet volgend jaar de tank ook van de partij zijn :D

Ellende komt nooit alleen, ik neem het meestal zelf mee
[CiP] C&C Tiberian Sun Temple of NOD
een doe-het-zelf-er kan niet zonder hamer

More Power, Igor!

Als je casemods dan op gameplay staan ben ik er zeker :)

"-Currents of less than 20 amps can be considered as leakage current"

It's me, Mario!

Gefeliciteerd! Zeer netjes dat je zelfs 2 prijzen in de wacht hebt weten te slepen. Ben erg benieuwd naar de "hoop nieuwe ideeen" die je hebt opgedaan. :)

Ja... is ook...

Superterecht gewonnen. We wisten het allemaal al vrijdagochtend... ;)

Je kast was echt fantastisch, wat je hebt gedaan met de electronica! De DVD drive, webcam, de laser, echt geniaal! Als ik een printplaat nodig heb, bestel ik hem bij jou! ;)

Ben blij dat ik heb kunnen zien het weekend en ben heel benieuwd wat je nog gaat veranderen en toevoegen. Misschien dat ik hem volgend jaar weer terugzie.....

Kortom: _/-\o_

Just when I thought I was out... they pull me back in.

Wat is dat in zijn avatar?

Vooral die dvd-drive vond ik vet, dat was zo origineel :) Van mijn kant ook gefeliciteerd :)

Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy!

PROFICIAT!

Ook wij van airbrush Lijnden zijn "tenenkrommend" blij!

Goed gedaan Sebastiaan, zoveel werk en lekker gewoon je eigen plan doen!
Werkte dus okay.

Hij staat bij nieuws op mijn site als je het goed vindt.
www.airbrushlijnden.com

Zie je voor de next one?

Harrold

Nogmaals gefeliciteerd ;)
Het was op het laatst toch nog even spannend, maar je hebt toch gewonnen!
En je hebt er een paar leuke prijzen bij gekregen, om nog een leuke PC er bij te bouwen :P

[GoT] 24/7 CoD4: 83.119.67.29:28960 - Finished! -> GraniteCase

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws