Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
cyclonite schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 10:51:
[...]

De foto die je gepost heb verhult een hoop, in het echt en vooral ook met de lak ziet ie er heel anders uit.
schijt. ik vind m mooi en mijn stem krijg je :)

quote:
vso schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:31:
Als je trouwens naar die 2 foto's kijkt zie je ook dat de verhoudingen niet echt kloppen van o.a de toren en de "laagste tree v.d trap"

Echt veel _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ voor je mod Cyclonite ik doe het je niet na alle moeite die je erinsteekt is echt alleen al een prijs waard.

als je de kleur strak zou krijgen zoals de game zou de verhouding nog meevallen IMHO
Ja dat klopt, dat is ook bewust gedaan.
Het is heel lastig om dit soort dingen exact gelijk te krijgen.
Het grootste probleem is om deze dingen goed lossend te houden uit de poly mallen...
dus ik gebruik wat vrije intrepetatie zoals ik het er ook mooi uit vind zien.

En als ik naar mijn kast kijk dan zie ik er toch wel de schorpioenen staart in terug.
Bovendien heb ik ook plaatjes gebruikt uit de in-game versie, deze ziet er weer heel anders uit.
http://www.diecyde.com/~download/cmton/NAspp.gif
Dat betekend dat de ontwerpers zelf ook wat vrije intrepetatie hebben gebruikt.
In ieder geval als deze mod dadelijk af genoeg is voor een paar mooie foto's dan ga ik alles tekst vertalen naar het engels en het naar de tekenaar van de temple of NOD (cybergooch) sturen.

Kijken wat hij ervan vind.

Tevens wil ik denk ik nog wel een mailtje naar EA wagen :D

Ellende komt nooit alleen, ik neem het meestal zelf mee
[CiP] C&C Tiberian Sun Temple of NOD
een doe-het-zelf-er kan niet zonder hamer

Daft Punk!

hij moet ook nog gelakt worden toch? Dan zullen de kleuren misschien ook wat dieper worden? Ik vind het in ieder geval een hele mooie mod. Ik heb nooit een dergelijke mod gezien met zulke complexe vormen. De R2D2 mod is een vergelikbaar project waarbij er echt geprobeerd wordt om een bepaalde vorm na te maken, alleen is deze een stuk eenvoudiger dan de NOD temple. De organische vormen en het gebrek aan goed vergelijkigns/beeld materiaal maakt het echt een onmogelijke opgave om een 100% identieke copy te maken van het orginele ontwerp. Daarom vind ik dat deze mod ook veel props verdient. Het is erg gewaagd om een bestaand object na te maken omdat er veel meer "room for error" is dan wanneer je zelf iets bedenkt. Je kan in dat geval veel makkelijker zeggen dat iets zo "hoort" te zijn terwijl het eigenlijk een meet/rekenfout is.

quote:
Proqzor schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:43:
hij moet ook nog gelakt worden toch? Dan zullen de kleuren misschien ook wat dieper worden? Ik vind het in ieder geval een hele mooie mod. Ik heb nooit een dergelijke mod gezien met zulke complexe vormen. De R2D2 mod is een vergelikbaar project waarbij er echt geprobeerd wordt om een bepaalde vorm na te maken, alleen is deze een stuk eenvoudiger dan de NOD temple. De organische vormen en het gebrek aan goed vergelijkigns/beeld materiaal maakt het echt een onmogelijke opgave om een 100% identieke copy te maken van het orginele ontwerp. Daarom vind ik dat deze mod ook veel props verdient. Het is erg gewaagd om een bestaand object na te maken omdat er veel meer "room for error" is dan wanneer je zelf iets bedenkt. Je kan in dat geval veel makkelijker zeggen dat iets zo "hoort" te zijn terwijl het eigenlijk een meet/rekenfout is.
Bedankt voor het compliment.

Ja de meeste dingen is toch wel overna gedacht en overal zit een keuze achter met deze kast vooral ook omdat het moeilijke vormen zijn om een pc in te krijgen.
De temple uit C&C deel 1 waren de vormen duidelijk beter om er een pc in te krijgen.
EN ik heb bepaalde hoogtes en afstanden moeten aanpassen om er toch nog voldoende ruimte in te creeren.

WOW! That is excellent craftsmanship!!! So much detail and very well executed! I was told it's allowed to write english here, hope it's alright.

Jon

veerboot met underscores

Lol, you here? :D Indeed, this project is great :)

Vooral dat je zoveel verschillende dingen gebruikt (mallen, draaibank, elektro, software enz. enz. vind ik erg mooi :) Van alle markten thuis zeg maar ;)

pc specs: groter, beter, mooier en sneller dan de jouwe :+

Hi -ferry_! You, Franklin, Floris, and the other Dutch modders have inspired me to come see what else is being modded in the Netherlands. Great works here!

Thank you for your compliment :D

We have a fairly good modding scene on this forum.
So you did like my project?

I am planning to translate most of the contents I posted on this forum, when that is ready I will post some links.

quote:
cyclonite schreef op zondag 18 november 2007 @ 23:56:
Thank you for your compliment :D

We have a fairly good modding scene on this forum.
So you did like my project?

I am planning to translate most of the contents I posted on this forum, when that is ready I will post some links.
Your project is amazing! And yes, you have a very good modding scene here indeed. We have modders from all over the world on our forums and I have noticed that many of our Dutch members seem to build the most unique and creative projects. That is why I had to come and see for myself what is going on over here, excellent work!

Wat ook even vergeten word door een aantal mensen volgens mij:

Je PC moet er nog wel in passen he!

Als je hem helemaal naar schaal zou maken, zou de kast minimaal nog 2x zo groot moeten zijn, om de hoogte voor alle interne onderdelen te creeëren!

Ook een van de redenen waarom de "traptreden" iets hoger zijn dan degene op de foto, en ook iets breder alvorens ze weer naar beneden te laten lopen..

Anyway, wacht maar tot iedereen de mod in 't echt kan zien :D

Deze mod ziet er top uit kerel :)
Door jouw sla ik nu ook weer aan het modden haha
quote:
elix0r schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:50:
Deze mod ziet er top uit kerel :)
Door jouw sla ik nu ook weer aan het modden haha
Graag gedaan ;)

daar doen we t om he!
Kom je ook naar gameplay??

Gameplay teaser:

Ben nu enorm druk aan het case modden, dat is naast mijn werk iedere dag tot laat in de avond doorhalen om zoveel mogelijk af te krijgen.

Iedere vriend die een beetje tijd vrij kan maken helpt met man en macht mee om zo veel mogelijk af te krijgen voor tBCL.

Ik heb nu ook een teaser filmpje van de webcam die zojuist is af gemaakt.
Deze is bestuurd door een RC controller, (momenteel nog ff met de software van de case printen bezig...)
enjoy

Erg gave mod, ik volg hem al heel lang sinds het begin, maar ik zie nu pas dat ik nog nooit een reactie geplaatst heb hier.

Zeker alle dingen die je er extra bij bouwt, zoals de webcam en de flame tank zijn erg gaaf. Is de flame tank voor na de gameplay geplanned? Veel succes verder, en hopelijk tot de gameplay. :)

XplodingForce wijzigde dit bericht 20-11-2007 20:19 (3%)

The power of the XplodingForce is bigger then any other power.
"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

quote:
XplodingForce schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 20:15:
Erg gave mod, ik volg hem al heel lang sinds het begin, maar ik zie nu pas dat ik nog nooit een reactie geplaatst heb hier.

Zeker alle dingen die je er extra bij bouwt, zoals de webcam en de flame tank zijn erg gaaf. Is de flame tank voor na de gameplay geplanned? Veel succes verder, en hopelijk tot de gameplay. :)
Ik heb voor de flame tank als eind datum het voorjaar in de planning staan, als zo de mod af is dan is het voornamelijk zaak om de software te verfijnen, nu ben ik echt met de "botte boer" methode aan het programmeren om iets zichtbaars te krijgen voor gameplay.

Later is het zaak dat er speciale bootloaders komen zodat alles in de kasten automatisch is te updaten.
Voor de rest moet alles instelbaar worden en moeten er gui's en handles gemaakt worden waar de leds op in kunnen spelen.
bijv proc activiteit, temperatuur , hdd activiteit, via de webcam bewegings detectie.
Noem het op :D er is nog genoeg te doen.

Pfff ik wou dat ik het kon, het maakt mods zoveel indrukwekkender als er dergelijke electronica achter steekt! Alvast veel succes op tBCL, je zal met je C&C thema iig echt een kanshebber zijn voor de publieksprijs! Hopelijk kan ik zondag langskomen, lijkt me wel leuk. :)
quote:
cyclonite schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 18:54:
[...]

Graag gedaan ;)

daar doen we t om he!
Kom je ook naar gameplay??
Ja denk het wel, krijg sowieso gratis kaartjes voor hcc. Maar gameplay is nu een apart onderdeel toch?
ik ga op zondag naar de gameplay, staat de winnaar van de tBCL er op zondag dan ook? (hopelijk jou casemod :+ )

ik zie net op de tBCL site dat jij plus andere finalisten op gameplay zullen zijn, toch?

Alien B.O.B. wijzigde dit bericht 21-11-2007 21:00 (30%)

wii code: 5928-4580-2770-4050

Reg. datum: 21 september 2007

quote:
elix0r schreef op woensdag 21 november 2007 @ 18:29:
[...]

Ja denk het wel, krijg sowieso gratis kaartjes voor hcc. Maar gameplay is nu een apart onderdeel toch?
Ik heb ook gratis hcc kaartjes, want die is er niet.

http://www.hccdagen.nl/

quote:
Alien B.O.B. schreef op woensdag 21 november 2007 @ 20:08:
ik ga op zondag naar de gameplay, staat de winnaar van de tBCL er op zondag dan ook? (hopelijk jou casemod :+ )

ik zie net op de tBCL site dat jij plus andere finalisten op gameplay zullen zijn, toch?
Ja ik zal er zijn ja , druk aan het werk om zo veel mogelijk af te krijgen voor tBCL.
Meer dood als levend momenteel:D

quote:
Sparqq schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:59:
[...]

Ik heb ook gratis hcc kaartjes, want die is er niet.

http://www.hccdagen.nl/
ZO dat is balen!!! Normaal kreeg ik ze namelijk altijd van de hcc (lidmaatschap) Ik wist helemaal niet dat dat niet doorging dit jaar :( Dan moet ik nog maar ff kijken of ik naar gameplay ga
/* No comment */

En dat is maar goed ook dat ze de hcc dagen aanpakken want er was echt geen reet meer aan de afgelopen paar keer.

hmm, spekkies Laptop Soms een beetje een taalpurist.

Reg. datum: 22 september 2004

Hij blijft mooi !!!

Begrijp dat gemekker over hij lijkt niet, totaal niet. Het is een vrij interpetatie van een Sun Temple of NOD. De makers van de game reeks hebben zelf ook door de jaren heen een 10tal verschillende versies ontworpen en uitgebracht.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws