Reg. datum: 10 september 2005
Is de CCiP van waterkoud.
Cyclonite: PRACHTIG! echt super goed! Ga zo door man, niet normaal..
GoT Index » Casemodding » [CiP] C&C Tiberian Sun Temple of NOD
Pagina's: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Ik denk dat zijn server veranderd is of iets dergelijks, de laatste pagina staan nog wel foto's die het doenquote:
Ellende komt nooit alleen, ik neem het meestal zelf mee
[CiP] C&C Tiberian Sun Temple of NOD
een doe-het-zelf-er kan niet zonder hamer
Zekers!quote:egg-bird schreef op donderdag 01 november 2007 @ 19:36:
[...]
ik vind de kwaliteit van de bouw en afwerking net zo goed als die van waterkoud, keep up the really good work
Zegt iemand die sopsop heetquote:sopsop schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 09:06:
Domes gieten, jaja. Penis enlargement!
A closed mind is like a closed book; just a block of wood
"It takes disaster to learn a lesson" Rancid
Heb er eentje met m`n mobiel gemaakt toen Cyclo hier langskwamquote:

CE!
"It takes disaster to learn a lesson" Rancid
Foto's staan op ruimte van AC Ryan en zijn al een poosje down. De laatste foto's staan op serverruimte van mezelf, daarom zijn die nog wel te zien. Ik hoop dat de andere ook weer snel te zien zullen zijn.quote:
Volgende mod van me zal dan waarschijnlijk wel jouw smaak zijn, zal ook een themamod zijn. Eerste mod AlumaxX was een klassieke mod, het verbouwen van een bestaande kast. Tweede mod Evolutionary, waar ik nu nog mee bezig ben, is een casebuild en de volgende zal een casebuild worden met een thema dat gamers zal aanspreken.quote:Ramius23 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 10:21:
[...]
Zekers!
Alleen is dit meer mijn smaak qua onderwerp enzo...
Waterkoud maakt echt iets van kwaliteit alleen is het niet mijn smaak
Sponsored by: AC.Ryan Sapphire Freezinghardware
Np. modders moeten elkaar helpenquote:waterkoud schreef op maandag 05 november 2007 @ 23:13:
Nu weer ontopic, deze kast zal zeker bij iedere casemodwedstrijd hoge ogen gooien. Prachtige kast. Nog bedankt voor de informatie over het verven Cyclonite. Duurt nog wel even voordat ik zover ben, maar een goede vorbereiding is het halve werk, dus alle hulp en informatie is welkom.

cyclonite wijzigde dit bericht 06-11-2007 01:35 (4%)
Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy!
Dat... dat.... dat is mijn cd mapjequote:OvdStelt schreef op maandag 05 november 2007 @ 09:56:
[...]
Heb er eentje met m`n mobiel gemaakt toen Cyclo hier langskwam
Hij voelt zelfs ruw en roestig aan![]()
[afbeelding]
Rawr.
Echt niet ! ,quote:Morahnah schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:33:
Dat... dat.... dat is mijn cd mapje... geef terug.
Gaat het geheel nog gelakt worden?quote:OvdStelt schreef op maandag 05 november 2007 @ 09:56:
[...]
Heb er eentje met m`n mobiel gemaakt toen Cyclo hier langskwam
Hij voelt zelfs ruw en roestig aan![]()
[afbeelding]
Sorry to inform you but.quote:Ramius23 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:34:
[...]
Gaat het geheel nog gelakt worden?
Want dan komen de kleuren denk ik nog veel beter uit!!!
Machine CM te koop - http://tweakers.net/aanbod/advertentie/108002/xfx-extreme-pc-(s939-zwart-custom-).html
99% van de tijd ik in mijn 1tje maar momenteel heb ik wat hulp aan vrienden gevraagd om zo veel mogelijk voor de beurs af te krijgen.quote:Frenkie123 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:52:
Mooi gespoten hoor. Maarruuhh... hoeveel man werken nou aan deze ene mod?

cyclonite wijzigde dit bericht 06-11-2007 15:05 (39%)
Ah zo. Ja dat kan ik begrijpen, ik zou hem ook graag voor de beurs af willen zien. Maar om nou dat prachtige spuitwerk reduceren tot maar 1 % vind ik echt te min IMO.quote:cyclonite schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:56:
[...]
99% van de tijd ik in mijn 1tje maar momenteel heb ik wat hulp aan vrienden gevraagd om zo veel mogelijk voor de beurs af te krijgen.
Machine CM te koop - http://tweakers.net/aanbod/advertentie/108002/xfx-extreme-pc-(s939-zwart-custom-).html
dat zei ik ook nietquote:Frenkie123 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:27:
[...]
Ah zo. Ja dat kan ik begrijpen, ik zou hem ook graag voor de beurs af willen zien. Maar om nou dat prachtige spuitwerk reduceren tot maar 1 % vind ik echt te min IMO.
GoT Index » Casemodding » [CiP] C&C Tiberian Sun Temple of NOD
Pagina's: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona