quote:
Vortex_be schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 00:25:
ja ik heb het niet van dichtbij bekeken maar ik denk wel dat je met een goede oplossing komt. maar wat als je nu zoals bij de obelisk ook een geperforeerde plaat plaats waar de voeding zit? ik denk dat dat nog het gemakkelijkste gaat zijn en als alles zwart is valt het niet op. trouwens het is aan de achterkant en ik ken eigenlijk geen enkele PC waar de achterkant er prachtig uitziet. (nu moet je natuurlijk zelf weten maar dat lijkt mij toch het beste om te doen)
P.S. ik ben helemaal geen casemodder maar ik volg het allemaal wel en ik weet dat koeling belangrijk is.
Ja voeding is erg belangrijk om koel te houden, het probleem is echter dat mijn voeding niet achterin zit, maar voorin bovenop de DVD-rom.
En direct erboven gaas zetten heb ik overwogen, maar vond het de nadelen niet waard.
- het komt direct in het zicht bovenop de kast.
- het tast de sterkte van de kast in het geheel behoorlijk aan.
Ik zit daarom nu aanzuiging van onder (zoals met de obelisk) en dan afblazen aan de voorkant naast de DVD-speler te overwegen.
Dit zou al snel genoeg airflow kunnen garanderen voor een niet al te warme kast, en desnoods kan ik dan nog een alu airduct maken direct vanaf de voeding naar voren.
Aan de kant waar de voeding af blaast is toch nog ruimte over. maar ik doe dit liever niet omdat dit kostbare ruimte opvreet en niet zo mooi is (als je je kast open heb

)
quote:
Heb ik aan gedacht, deze dingen zijn alleen zo duur.