Reg. datum: 29 augustus 2003
Kosten inbouwmodules voor bluetooth veel?
GoT Index » Casemodding » [CiP] C&C Tiberian Sun Temple of NOD
Pagina's: 1 2 3 4 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ... 34 35 36 37 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Gokje:quote:jeroenikke schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 14:58:
cyclonite, zou je ook 'ns willen vertellen hoe je het precies doet, die verbinding tussen je vlammenwerper en je GSM via bluetooth?
Kosten inbouwmodules voor bluetooth veel?
Ellende komt nooit alleen, ik neem het meestal zelf mee
[CiP] C&C Tiberian Sun Temple of NOD
een doe-het-zelf-er kan niet zonder hamer
"-Currents of less than 20 amps can be considered as leakage current"
Ik ben momenteel voor mijn werk een zigbee stack aan het ontwikkelen voor linux, dus ja als volledig mesh netwerk wil ik dit wel gaan gebruiken.quote:GrooV schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 18:11:
Ga je zigbee ook echt als mesh netwerk gebruiken of gewoon als een lower power bluetooth variant?
Wij hebben op het werk een compleet stopcontacten regel/beheer systeem op basis van zigbee ontwikkeld! Wel grappig, stopcontacten draaien op zelf ontwikkelde chipsets.quote:cyclonite schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 16:29:
[...]
Ik ben momenteel voor mijn werk een zigbee stack aan het ontwikkelen voor linux, dus ja als volledig mesh netwerk wil ik dit wel gaan gebruiken.
Maar het lijkt me vooral leuk in de toekomst als er steeds meer lampen zigbee zullen gaan krijgen , dan kan je tenminste je lampen met je pc regelen
Gewoon ff uit nieuwsgierigheid heb je informatie over dit systeem, we willen in de toekomst zo veel mogelijk aan zigbee systemen in ons systeem integreren in ons building management systeem.quote:GrooV schreef op zondag 30 september 2007 @ 21:06:
Wij hebben op het werk een compleet stopcontacten regel/beheer systeem op basis van zigbee ontwikkeld! Wel grappig, stopcontacten draaien op zelf ontwikkelde chipsets.
Bedrijfsgegevens uitwisselen via GoT ;-)quote:cyclonite schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 10:51:
[...]
Gewoon ff uit nieuwsgierigheid heb je informatie over dit systeem, we willen in de toekomst zo veel mogelijk aan zigbee systemen in ons systeem integreren in ons building management systeem.
Dus misschien ook wel leuk om hier naar te kijken.
(ik werk bij keyprocessor)
CE!
Gaming is a life!
eeh als hij tijd heeft en de situatie er zo na is dat hij dit op zijn gemak kan doen ofzo ???quote:Wout,, schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 17:17:
Komt er nog een update?
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Ik ga vandaag kijken of een vriend van me die kast even kan spuiten, en dan ga ik de spullen inbouwen in de kast.quote:Faried112 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 08:30:
Lijp, mooi gedaan. als je het red doe je dan mee met tbcl2007?
"-Currents of less than 20 amps can be considered as leakage current"
GoT Index » Casemodding » [CiP] C&C Tiberian Sun Temple of NOD
Pagina's: 1 2 3 4 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ... 34 35 36 37 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona