Update 20 18 juni 2007,
Een dag later als gepland maar dan toch

In deze update:
- deuren in de temple gemaakt met servo's
- waterkoeling geinstalleerd
- flametank spulletjes besteld en begonnen met een aandrijving
Deuren temple:
Ik ben verder gegaan met het inbouwen van de deuren in het geheel en het verbinden met de servo's die vorige keer al waren geinstalleert.

Eerst de gaten boren voor de schanieren

Zo komt het eruit te zien

En zo staan ze open , de deuren zijn nu wel verbonden met de servo's (nog niet op de foto)
Waterkoeling:

Ik was niet tevreden met de diameter van de connectors op mijn koelblokken, daarom deze iets breder opgeboord, en natuurlijk opnieuw getapt.

het verschil goed te zien hier:

even tappen...

er zat ook een lelijk blauw ledje in dit koelblok, deze meteen maar even vervangen door een fading RGB led.

De VGA kaart met het ouwe blok en het nieuwe watergekoelde blok

Het watergekoelde blok op de VGA kaart

Hier is goed te zien dat het blok kleiner is

De processor koeler.

alle 3 de koelblokjes naast elkaar , gaan zo geinstalleerd worden.

Maar eerst toch even testen of alle afsluitingen goed zijn door een testopstelling te maken, geen lekkages tot mijn vreugde.
Nieuwe spullen voor de vlammentank:

Ik heb rupsbanden bij conrad gekocht en die hier even in elkaar gezet om te kijken hoe dit op de tank stond , ik zelf vond het wel goed staan vergeleken met de plaatjes op cybergooch

Hier heb ik ook t tandwiel erbij gezet

Nu moet er alleen nog een aandrijving gemaakt worden waar de motoren aan gekoppeld kunnen worden met de tandwielen voor de rupsbanden, dit doe ik met een haakse overbrenging die ik hier aa het zagen ben

uit een blokje alu.

En dan hier de overbrenging na wat werk.
Ik heb ook even een kort filmpje op youtube gezet zodat jullie kunnen zien hoe snel dit loopt (niet snel)
Maar de overbrenging is wel uitermate sterk (dit vind ik belangrijker voor een tank)
het fimpje