HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 10
Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last
Nieuw TopicReg. datum: 26 januari 2006
quote:ikweetniks schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 16:43:
[...]
Jij bedoelt een playlist maken op de pc met winamp en die op je vario inladen ?
In Winamp kan je gewoon filmpjes in een playlist zetten.....
je geeft aan dat je met MP3 de zooi wel werkend krijgt, dan zou dat met menig filmbestand en winamp ook moeten kunnen...
Als je filmpjes van je PC op je vario wil kijken via je WiFi zou ik gewoon Orb gebruiken...die leest ook wel playlists geloof ik...
Vario
Ja ik heb er ook last van. Ik heb ook een jabra bt620s maar met de gelekte test rom van qtec waar nog a2dp op stond. Bij mij gaat het volgens mij nog een stukje verder. Namelijk dat het alleen op sommige plekken voorkomt. een voorbeeld is bij mij het bus station in hoofddorp (spaarne ziekenhuis). daar lijkt het altijd te haperen. Als ik vervolgens in de bus stap heb ik er vrijwel nooit last van. Ik snap er ook niks van. Nou heb ik wel eens gelezen dat een line of sight beter is voor bt. maar dit gaat wel ver.quote:Erik070 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 22:31:
Heb sinds vandaag de Jabra 620s Bluetooth Stereo headset.
Geluid is heerlijk (zeker vergeleken met de standaard dopjes), maar liep vanmiddag toch wel tegen een raar probleem aan.
De verbinding (daar lijkt het tenminste op) is niet echt stabiel en valt af en toe weg.
Dit gebeurt niet als ik gewoon de telefoon neerleg en een paar meter verderop muziek gaat luisteren en rondlopen, het gebeurt als ik de telefoon bij me draag.
Zeker als ik heb in me broekzak heb valt het geluid elke 5 a 10 seconden weg, soms kan het een tijdje duren voordat het weer terug komt (lees meer dan 10 seconden). In me jas zak had ik hetzelfde probleem alleen kwam het minder vaak voor. (Draag trouwens geen kooi van Faraday als jas of broek)
Kan het zijn dat de Vario niet echt goed audio verzend met de patch (heb zowel A2DP_patch en A2DP_cert bestand geinstalleerd op de Vario (rom Qtek 2.18.7.6)).
Soms lijkt het zelfs alsof de muziek even vertraagt en vervolgens sneller gaat (herkende dit fenomeen nog van walkman met bijna lege baterijen).
Hebben meer mensen hier last van? Weet misschien iemand wat hier mis gaat?
Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana
quote:SonOfSam schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 09:28:
[...]
Ja ik heb er ook last van. Ik heb ook een jabra bt620s maar met de gelekte test rom van qtec waar nog a2dp op stond. Bij mij gaat het volgens mij nog een stukje verder. Namelijk dat het alleen op sommige plekken voorkomt. een voorbeeld is bij mij het bus station in hoofddorp (spaarne ziekenhuis). daar lijkt het altijd te haperen. Als ik vervolgens in de bus stap heb ik er vrijwel nooit last van. Ik snap er ook niks van. Nou heb ik wel eens gelezen dat een line of sight beter is voor bt. maar dit gaat wel ver.
Niet echt best. Net even gaan testen en als ik mijn hand in me broekzak hou over de vario heen dan valt het geluid nog vaker weg
Ik probeer het nog even uit, maar ben bang dat me Vario nog niet helemaal geschikt is voor stereo Bleutooth.
Reg. datum: 20 november 2003
Misschien een domme opmerking, maar bij mijn oude headsetje (nog gewoon mono) scheelde het behoorlijk als ik mijn telefoon in mijn rechterbroekzak had zitten en mijn oortje links, of als ze allebei links zaten. Het is maar een ingevingquote:Erik070 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 11:41:
[...]
Niet echt best. Net even gaan testen en als ik mijn hand in me broekzak hou over de vario heen dan valt het geluid nog vaker weg.
Ik probeer het nog even uit, maar ben bang dat me Vario nog niet helemaal geschikt is voor stereo Bleutooth.
Reg. datum: 31 december 2003
quote:Mijn I-Tach Blueband A2DP koptelefoon werkt echt prima icm mijn Vario.
Sinds wanneer maakt Unilever koptelefoons?
Ik ga me ook maar eens verdiepen in stereo bluetooth headsetjes, want het draadloze muziek luisteren spreekt me wel aan. Is dat gepriegel met snoertjes tenminste eindelijk verleden tijd!
*edit*
Behalve A2DP ondersteunen bepaalde headsets ook AVRCP, om te kunnen switchen tussen muziek en telefoon, maar ook bijv skippen naar volgende nummer. Werkt dat na de A2DP 'hack' ook op de Wizard?
AgentSmith wijzigde dit bericht 18-05-2006 12:31 (27%)
Power-over-eSATA rules!
specs laptop | specs PDA | vervoeging Engelse werkwoorden in het Nederlands
Reg. datum: 20 november 2003
iemand anders ook tekenen daarvan?
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Reg. datum: 04 april 2004
Jep hier ookquote:HeatWave schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 12:47:
Ik heb dit ding nou al een tijd, en misschien is het paranoide omdat ik al wat eerder probleempjes had met mijn Qtek toestellen, maar het lijkt alsof het openschuiven steeds "makkelijker" gaat. Slijtage dus.
iemand anders ook tekenen daarvan?
quote:remczero schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 13:14:
[...]
Jep hier ookIk heb de telefoon altijd in mijn broekzak en hij schuift inmiddels zelfs wel eens vanzelf open
Ik denk dat je er met dit soort systemen toch weinig aan kunt doen behalve een case kopen. Ik weet niet hoe jij hem draagd? In principe moet het niet kunnen maar ik ben er al wel achter dat dit toestel bij opbergen in je zak idd slijt.
Ik haat het ding, maar ik heb hem toch maar in het heuptasje. Ik probeer toch erg voorzichtig te zijn met mijn Vario
Maar ik gebruik hem wel vaak, en ik hoop dus niet dat hij over een paar weken echt lam is..
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
AVRCP werkt na de hack, maar dat is dan ook weer afhankelijk van de software. Met Windows Mediaplayer en PocketMusic werkt AVRCP prima (met een kleine vertraging).quote:AgentSmith schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 12:11:
[...]
Sinds wanneer maakt Unilever koptelefoons?
Ik ga me ook maar eens verdiepen in stereo bluetooth headsetjes, want het draadloze muziek luisteren spreekt me wel aan. Is dat gepriegel met snoertjes tenminste eindelijk verleden tijd!
*edit*
Behalve A2DP ondersteunen bepaalde headsets ook AVRCP, om te kunnen switchen tussen muziek en telefoon, maar ook bijv skippen naar volgende nummer. Werkt dat na de A2DP 'hack' ook op de Wizard?
Reg. datum: 05 juli 2002
Ik kan eindelijk gewoon in mijn luie stoel blijven hangen om WinAmp te bedienen.
Ik heb echter het probleem dat de Databsae van geen kant klopt. Ondanks het feit dat mijn ID3 tags tot in puntjes verzorgt zijn, komt het grootste deel van mijn verzameling bij unknown artists terecht.Het werk iets beter als je voor folder view kiest, maar in die mode, die erg traag werkt, lukt het vaak niet om albums of losse nummers aan de actieve playlist toe te voegen. Iemand anders dezelfde ervaringen? De site van RemoteAmp en/of Googelen levert niets op.
Reg. datum: 18 maart 2004
Zodat ik het als een afstandbediening kan gebruiken filmpie klikken op de vario en hij begint met afspelen op de tv net zoals je dat nu doet met mp3, mp3 klikken en hij begint met afspelen op de pc doorgelust naar de stereo.
quote:dlawit schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 09:23:
[...]
In Winamp kan je gewoon filmpjes in een playlist zetten.....
je geeft aan dat je met MP3 de zooi wel werkend krijgt, dan zou dat met menig filmbestand en winamp ook moeten kunnen...
Als je filmpjes van je PC op je vario wil kijken via je WiFi zou ik gewoon Orb gebruiken...die leest ook wel playlists geloof ik...
Reg. datum: 27 januari 2005
quote:pimshw1 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 14:20:
De eerder vermeldde applicatie RemoteAmp is inderdaad een mooie aanvulling op het PDA gebruik.
Ik kan eindelijk gewoon in mijn luie stoel blijven hangen om WinAmp te bedienen.
Ik heb echter het probleem dat de Databsae van geen kant klopt. Ondanks het feit dat mijn ID3 tags tot in puntjes verzorgt zijn, komt het grootste deel van mijn verzameling bij unknown artists terecht.Het werk iets beter als je voor folder view kiest, maar in die mode, die erg traag werkt, lukt het vaak niet om albums of losse nummers aan de actieve playlist toe te voegen. Iemand anders dezelfde ervaringen? De site van RemoteAmp en/of Googelen levert niets op.
Inderdaad gaaf progje, maar of ik er straks veel gebruik van zal maken....
Echt zo'n gadget om je visite mee te imponeren, maar verder.....
.....biertje?
Reg. datum: 28 april 2004
Ja dat bedacht ik me vanmiddag ook, zo'n functie zou echt ideaal zijn. Iemand die zo'n programmaatje kan tikken?quote:Cobra_Lup schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 11:18:
[...]
Maak dan meteen maar even een progje waarmee je de flitslamp aan en/of uit kan zetten en deze actie aan een hardwareknop binden. Dan kan iedereen die daar belang bij heeft de Qtec ook als zaklamp gebruiken
Reg. datum: 22 augustus 2003
quote:CLB schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 19:08:
[...]
De streepjes boven je startbalk zijn aan batterij-indicatie![]()
Je kunt deze aan of uitzetten in het SPB Pocket Plus menu'tje
en je kunt hier ook bepalen of ze breed of smal zijn! Dus don't worry
Laat ik nou gedacht hebben dat dat een bugje (vormfoutje zeg maar..) was. Het stoorde me, maar nét niet genoeg om me d'r echt in te verdiepen. Maar dankzij je subtiele hintje heb ik 't balkje zelfs iets groter gemaakt, en ben happy met de niet-mooie-maar-wel-véél-praktischere batterijstatus
Ik wil bij mijn bluetooth instellingen dus een nieuwe uitgaande poort instellen voor mijn GPS systeem voor in de auto naar COM7 zetten ivm tomtom (Ik kan het apparaat wel vinden de BT-7000 bij nieuw partnerverband... en niet bij het 3e tabblad. Nu zie ik alleen dat ik alleen binnenkomende poort (COM7) instellen kan bij het tabblad COM-poorten. Ik heb denk ik die andere mogelijkheid verwijderd. Er stonden altijd 2. Hoe kun je dit weer herstellen? Ik krijg namelijk nu in tomtom te zien dat het GPS systeem niet gevonden is. Het gaat hier om de MDA vario van T-mobile met de gewone rom. Iemand zal toch wel eens tegen dit probleem zijn aan moeten gelopen? Ik heb geen idee hoe ik het werkend krijgen kan.
Groeten,
htg
whatever it takes
quote:schooierd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 22:07:
[...]
![]()
Laat ik nou gedacht hebben dat dat een bugje (vormfoutje zeg maar..) was. Het stoorde me, maar nét niet genoeg om me d'r echt in te verdiepen. Maar dankzij je subtiele hintje heb ik 't balkje zelfs iets groter gemaakt, en ben happy met de niet-mooie-maar-wel-véél-praktischere batterijstatus
Achja beetje subtiele hints hier op GoT zijn toch nooit weg
@ HTG: Je hebt die vraag al op 3 andere plekken gesteld.. beetje naughty
CLB wijzigde dit bericht 19-05-2006 09:32 (9%)
Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB |
4096MB PC6400 - 800MHz - CL 4.5 | 320GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x64 :-)
Kan iemand mij helpen?
whatever it takes
Reg. datum: 22 augustus 2003
Reg. datum: 27 september 2001
bij "normale"telefoons zie je vaak de huidige provider in beeld staan,das in mijn geval dus wel handig.
Noc
quote:Nocturno schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 11:27:
misschien al beantwoord, maar kun je de huidige provider in je today screen krijgen? ik woon aan de grens, en had vorige maand een dikke rekening toen bleek dat ie naar een belgische provider was geschakeld,ondanks dat ik op handmatig sta!
bij "normale"telefoons zie je vaak de huidige provider in beeld staan,das in mijn geval dus wel handig.
Noc
Het volgende werkt volgens mij alleen bij de nieuwe 2.** ROM's: geschreven door Ammar van Xda-developers:

Download hier
quote:clonedonkey schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 11:22:
Niemand een andwoord op mijn vraag ? Lijkt me dat 99% van de mensen er wel eens mee te maken geeft gehad...
Wij zijn hier geen T-Mobile helpdesk...
Waarschijnlijk zijn er gewoon weinig mensen in dit topic die gebruik maken van een Flex abbo.
Maar als je T-Mobile had gebeld, had je al lang antwoord op je vraag gehad!
T-Mobile Klantenservice: 0800 7111
Eggy wijzigde dit bericht 19-05-2006 12:35 (1%)
Martino's | Google is your friend...
Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last
Dit topic is gesloten.