Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 10

Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 18 maart 2004

quote:
Zänker schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 13:18:
[...]

Volgens mij bedoel je dit: http://www.smashcasi.com/remoteamp/
ik gebruik het zelf ook (via bluetooth, dat wel) en vind het super werken.

Bestaat er ook zo een programma voor video inplaats van mp3? Dus gewoon hetzelfde principe,
playlist met allemaal videos klik ik een aan dan begint tie te spelen op de pc.
Maar dat remoteamp ga em gewoon kopen want ik loop nu al relax door mijn huis klik op een nummer en ik hoor het door alle speakers door het huis.Perfect gewoon dit is nog beter dan dat philips streamium geval van 80 euro mp3 van je pc naar stereo streamen. _/-\o_ _/-\o_ >:)

Android 2.0.1
Reg. datum: 24 oktober 2004

quote:
ikweetniks schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 23:44:
[...]

Bestaat er ook zo een programma voor video inplaats van mp3? Dus gewoon hetzelfde principe,
Maar dat remoteamp ga em gewoon kopen want ik loop nu al relax door mijn huis klik op een nummer en ik hoor het door alle speakers door het huis.Perfect gewoon dit is nog beter dan dat philips streamium geval van 80 euro mp3 van je pc naar stereo streamen. _/-\o_ _/-\o_ >:)
video door heel je huis... :?

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB |
4096MB PC6400 - 800MHz - CL 4.5 | 320GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x64 :-)

VMS newbie

Ik heb vandaag de Qtek gekocht... wat een te gek ding, ik sta er helemaal van versteld

Het beste vind ik nog wel de combinatie met Visual Studio en .NET

Heb er .NET 2 op gekwakt, en heb met Visual Studio 2003 even een testprogje gemaakt... het werkt direct, en kan er zelfs stap voor stap doorheen debuggen terwijl hij op de Qtek draait... te gek, ik ga hier echt veel mee proggen!

http://hal.demon.nl | Zoekt Qbus SCSI kaart voor VAX 4200

www.luppie.net

quote:
HAL-9000 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 01:23:
Ik heb vandaag de Qtek gekocht... wat een te gek ding, ik sta er helemaal van versteld

Het beste vind ik nog wel de combinatie met Visual Studio en .NET

Heb er .NET 2 op gekwakt, en heb met Visual Studio 2003 even een testprogje gemaakt... het werkt direct, en kan er zelfs stap voor stap doorheen debuggen terwijl hij op de Qtek draait... te gek, ik ga hier echt veel mee proggen!
Maak dan meteen maar even een progje waarmee je de flitslamp aan en/of uit kan zetten en deze actie aan een hardwareknop binden. Dan kan iedereen die daar belang bij heeft de Qtec ook als zaklamp gebruiken ;)

Weblog over Innovatie en nieuwe Technology
Mijn foto SHOWCASE
EOS450D - Canon 17-85 USM IS - Sigma 135-400 - Speedlight 430EX

Reg. datum: 10 januari 2006

quote:
[...]

Deze: http://www.handango.com/P...oductId=92135&R=92135 heb ik ook eens geprobeerd, maar snel weer verwijderd, want media player is te waardeloos. Misschien wel iets voor jou voor video.
Of misschien werkt deze wel: http://www.pocketgear.com/software_detail.asp?id=9789 die heb ik zelf overigens niet getest.

Reg. datum: 26 januari 2006

quote:
[...]

schijnt dat Winamp ook heel veel videobestanden kan lezen... en er zelfs een playlist van kan maken...

maar goed

In theorie kan je dus via WiFi je zelfgemaakte home media-centre (aangesloten op je stereo en televisie) aansturen die je ergens (op zolder) hebt staan?

Dat is natuurlijk wel een superleuke combinatie zo besturend met je vario... of andere MDA/PDA

Vario

Modbreak:
Dit bericht kwam over als een aanbod van warez en is inderdaad door mij verwijderd.

Eggy wijzigde dit bericht 17-05-2006 16:48 (71%)

quote:
dlawit schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 15:08:
[...]

schijnt dat Winamp ook heel veel videobestanden kan lezen... en er zelfs een playlist van kan maken...

maar goed

In theorie kan je dus via WiFi je zelfgemaakte home media-centre (aangesloten op je stereo en televisie) aansturen die je ergens (op zolder) hebt staan?

Dat is natuurlijk wel een superleuke combinatie zo besturend met je vario... of andere MDA/PDA
Jij bedoelt een playlist maken op de pc met winamp en die op je vario inladen ?

Pro Line Business

quote:
depl0y schreef op maandag 15 mei 2006 @ 15:47:
Oh ja, nog een vaag probleem.

Wanneer ik een nummer bel wat in gesprek is, hangt de telefoon niet meer automatisch op. Hij blijft gewoon denken dat hij aan het bellen is, want er staat 'dialing' in beeld. Je hoort dus ook gewoon de hele tijd de ingesprektoon.

Komt dat omdat het een engels-talige ROM is ofzo ?
Nog een klein kickje, vind het een raar probleem.

Schaamteloze spam: Mijn iPhone Apps

Reg. datum: 20 november 2004

quote:
ikweetniks schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 16:42:
Modbreak:
Dit bericht kwam over als een aanbod van warez en is inderdaad door mij verwijderd.
lol was ik net optijd met het lezen van dat bericht

Whatevert

Hoi jongens,

Ik heb de software SPB Pocket Plus (2,5) op mijn qtec geinstalleerd staan. Deze wil ik er echter af hebben, en dat wil niet.

Na de deïnstallatie vraagt deze om een softreset, welke het krijgt. Na de softreset staat het er weer gewoon bij?

Weet iemand wat ik hieraan kan doen, zonder een hardreset te hoeven uitvoeren? Alvast bedankt. :)

@ clb: Ik heb het inderdaad geprobeerd tijdens verbinding met AS. Echter heb ik nu geprobeerd 3.* er op te proberen te installeren. Hij gaf aan dat hij 2.5 wilde verwijderen, en dat lukte na 2 keer niet. Ik zei dat hij verder moest gaan met installatie.

Nu, heb ik (volgens mij) 3.0 draaien, maar zitten er streepjes boven mijn startbalk? Ik heb geen flauw idee hoe dit er komt.

Neron wijzigde dit bericht 17-05-2006 18:28 (35%)
Reden: Update

EOS 40D+BG-E2, PS G9
Speedlite 430EX
Glas: EF17-40F4L USM, EF24-105F4L IS USM, Canon 100 F2.8 Macro, EF 70-200F4L USM FD50F1.4

Reg. datum: 10 juni 2001

Ik heb een beetje globaal dit topic doorgekeken maar kon het niet vinden....

Heb er een gekregen van een vriend, maar dat ding gaat niet aan :{ Oplader geeft een lichie als je em erin doet, maar verder geen beeld... Hard reset ook al geprobeerd, maar werkt niet... Zeker batterij stuk :? Iemand die weet hoe je dat kan testen/zien?

Gaat om een [T-Mobile MDA Vario]
btw :P

neggix wijzigde dit bericht 17-05-2006 17:37 (9%)

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Android 2.0.1

@ Neron: Verwijder je 'm wel als die aan ActiveSync hangt?

@ Neggix: O gewoon even eentje gekregen van 'n vriend... lekker dubieus!
Het zou kunnen zijn dat je batterij lam is. Maar ik zou 'm eerst even 'n uurtje aan
de oplader/ computer hangen voordat je er naar gaat kijken. Als die helemaal leeg is..

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB |
4096MB PC6400 - 800MHz - CL 4.5 | 320GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x64 :-)

quote:
ikweetniks schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 16:42:
Modbreak:
Had ik ook al in de gaten jah was nog nie echt waker.

Whatevert

Reactie geëdit hierboven.

EOS 40D+BG-E2, PS G9
Speedlite 430EX
Glas: EF17-40F4L USM, EF24-105F4L IS USM, Canon 100 F2.8 Macro, EF 70-200F4L USM FD50F1.4

Android 2.0.1

quote:

De streepjes boven je startbalk zijn aan batterij-indicatie ;)

Je kunt deze aan of uitzetten in het SPB Pocket Plus menu'tje
en je kunt hier ook bepalen of ze breed of smal zijn! Dus don't worry

Reg. datum: 26 september 2003

Hee vraagje, ik heb nu een mda compact en vroeg me dit af: is het mogelijk om de toetsen van je toetsenbordje te gebruiken tijdens games. Dat je dus met de toetsen van het toetsenbordje de game bediend? Dit zou bijvoorbeeld handig zijn bij emulatiespellen waar je nu(mda compact) eigenlijk veel te weinig toetsen hebt..

Thx

Reg. datum: 22 augustus 2003

Heb nog even wat vraagjes namelijk :

-Kan je TomTom ook in landscape mode draaien ?
-bij die gps module van 69euro wat zit daar bij qua laadmogelijkheden en eventuele aansluitingen voor de pc ? En hoelang gaat een aculading ongeveer mee ?
-hoe werkt de hands-free functie precies en ook i.s.m. tomtom ?
-wat voor houder hebben jullie eentje dat je mda horizontaal of verticaal staat, en vind je het makkelijk ?

Whatevert

quote:
CLB schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 19:08:
[...]

De streepjes boven je startbalk zijn aan batterij-indicatie ;)

Je kunt deze aan of uitzetten in het SPB Pocket Plus menu'tje
en je kunt hier ook bepalen of ze breed of smal zijn! Dus don't worry
Oh god. Haha, daar had ik helemaal niet aan gedacht, maar inderdaad, ik heb het even nagelopen, uitgevinkt, en hoeplakee, weg is ie. Hartstikke bedankt. :9

EOS 40D+BG-E2, PS G9
Speedlite 430EX

Reg. datum: 20 november 2004

Had ik ook al in de gaten jah was nog nie echt waker.[/quote]

heb je m'n mail ontvangen

quote:
maikeldep19 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 21:29:
Had ik ook al in de gaten jah was nog nie echt waker.

heb je m'n mail ontvangen[/quote]

Ja nog bedankt :Y)

ikweetniks wijzigde dit bericht 17-05-2006 21:51 (78%)

Nieuw?! www.ictmasters.nl

quote:
clonedonkey schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 19:26:

1 -Kan je TomTom ook in landscape mode draaien ?
2 -bij die gps module van 69euro wat zit daar bij qua laadmogelijkheden en eventuele aansluitingen voor de pc ? En hoelang gaat een aculading ongeveer mee ?
3 -hoe werkt de hands-free functie precies en ook i.s.m. tomtom ?
4 -wat voor houder hebben jullie eentje dat je mda horizontaal of verticaal staat, en vind je het makkelijk ?

1. ja dat kan (Start > Instellingen > Systeem > Scherm)
2. geen idee (zal vast wel op de website staan)
3. Handsfree werkt goed. Na het opnemen kan je kiezen voor 'luidspreker'. Als je aan het navigeren bent, dempt TomTom automatisch zijn volume. Na het bellen activeert TomTom zijn geluid weer.
4. Een staande houder. Het schijnt (ook voor TomTom) precies even makkelijk te zijn. Ieder heeft zijn eigen voorkeur. Maar ik vind een liggende houder er niet uit zien. En als je met een horizontale houder je telefoon op wilt laden, ziet het er niet uit; ze stekker links of rechts in de phone.

Martino's | Google is your friend...

Reg. datum: 27 mei 2003

Heb sinds vandaag de Jabra 620s Bluetooth Stereo headset :) .

Geluid is heerlijk (zeker vergeleken met de standaard dopjes), maar liep vanmiddag toch wel tegen een raar probleem aan.
De verbinding (daar lijkt het tenminste op) is niet echt stabiel en valt af en toe weg.
Dit gebeurt niet als ik gewoon de telefoon neerleg en een paar meter verderop muziek gaat luisteren en rondlopen, het gebeurt als ik de telefoon bij me draag.
Zeker als ik heb in me broekzak heb valt het geluid elke 5 a 10 seconden weg, soms kan het een tijdje duren voordat het weer terug komt (lees meer dan 10 seconden). In me jas zak had ik hetzelfde probleem alleen kwam het minder vaak voor. (Draag trouwens geen kooi van Faraday als jas of broek :P)

Kan het zijn dat de Vario niet echt goed audio verzend met de patch (heb zowel A2DP_patch en A2DP_cert bestand geinstalleerd op de Vario (rom Qtek 2.18.7.6)).
Soms lijkt het zelfs alsof de muziek even vertraagt en vervolgens sneller gaat (herkende dit fenomeen nog van walkman met bijna lege baterijen).

Hebben meer mensen hier last van? Weet misschien iemand wat hier mis gaat?

Reg. datum: 10 juni 2001

quote:
CLB schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 17:50:
@ Neron: Verwijder je 'm wel als die aan ActiveSync hangt?

@ Neggix: O gewoon even eentje gekregen van 'n vriend... lekker dubieus!
Het zou kunnen zijn dat je batterij lam is. Maar ik zou 'm eerst even 'n uurtje aan
de oplader/ computer hangen voordat je er naar gaat kijken. Als die helemaal leeg is..
Werkt niet.... Ik ga morgen wel ff bij Tmobile winkel langs

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Reg. datum: 19 oktober 2001

quote:
clonedonkey schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 19:26:
-Kan je TomTom ook in landscape mode draaien ?
quote:
Martino-s schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 21:40:
[...]
1. ja dat kan (Start > Instellingen > Systeem > Scherm)
Ik zou het in TomTom zelf doen; Wijzig voorkeuren --> Scherm Draaien

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2010 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2009