[Boot Camp] Ervaringen & Discussie
Pagina: 1 2 3 4 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 last
Reageer Nieuw TopicNee, want de licentie daarvan is verlopen.quote:Mgc schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 19:02:
Weet iemand waar ik de oude beta voor Tiger nog kan downloaden?
“Gee Brain, what do you want to do tonight?”
“The same thing we do every night, Pinky – Try to take over the world!”
| nu met 214 avatars! | Icarus@IRC | 宇多田ヒカル \o/ |
Dat wil niet zeggen dat die niet meer ergens te vinden is, alleen dat die niet meer werkt. Het programma zelf moet nog zeker wel ergens te vinden zijn.quote:Daedalus schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 19:04:
[...]
Nee, want de licentie daarvan is verlopen.
True, maar dat betekent dus ook dat we je hier op GoT geen link kunnen gevenquote:Mgc schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 19:12:
[...]
Dat wil niet zeggen dat die niet meer ergens te vinden is, alleen dat die niet meer werkt. Het programma zelf moet nog zeker wel ergens te vinden zijn.
Daarnaast, om Windows (of iets anders) te installeren heb je helemaal geen Boot Camp nodig. Harde schijf partitioneren en installeren is allemaal met de hand te doen.
“Gee Brain, what do you want to do tonight?”
“The same thing we do every night, Pinky – Try to take over the world!”
| nu met 214 avatars! | Icarus@IRC | 宇多田ヒカル \o/ |
Niet voor een (Mac) leek als ikquote:Daedalus schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 19:13:
[...]
True, maar dat betekent dus ook dat we je hier op GoT geen link kunnen geven
Daarnaast, om Windows (of iets anders) te installeren heb je helemaal geen Boot Camp nodig. Harde schijf partitioneren en installeren is allemaal met de hand te doen.
edit3: download dit en kies (rechtermuisklik -> download gekoppelt bestand) en unrar dit dan met unrarX en daar heb je de Boot Camp Assistent. :-) hehe, wat n werk
bmwmaster wijzigde dit bericht 11-08-2008 20:48 (145%)
There is no place like 127.0.0.1
Boot Camp werkt alleen op 10.5.quote:bmwmaster schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 20:26:
maar ik kan toch ook gewoon mijn "bootcamp assistent" even uploaden voor hem ? Of is dit 10.5 only ofzo ? lijkt me niet toch ?
De beta die vorig jaar uitkwam voor 10.4 is verlopen. Je kan echter blijkbaar nog wel gebruik maken van deze beta als je de datum van je laptop terugzet. Dan kan je de partities maken, de driver cd, windows installeren en vervolgens de datum weer terugzetten. Zodra je de datum terug zet stopt Bootcamp met werken, maar de partities met beide OS' blijven.
Daedalus wijzigde dit bericht 07-10-2008 09:48 (91%)
iMac 2G 20", 2,66 GHz Intel Core 2 Duo, 4GB 800 MHz, 300GB Harddisk || iPhone3G 16GB Black
Reg. datum: 07 juli 2002
Gezien niemand hier antwoord op heeft gegeven, hier was ik ook wel benieuwd naar. Ik weet niet goed hoe bootcamp nou exact werkt, maar het blijft emulatie lijkt me. Heeft bootcamp ook ondersteuning voor de nieuwe alu MB's?quote:duncanvdlinden schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 13:28:
Is het iemand al gelukt om op een macbook met directe Windows Vista SP1 EFI ondersteuning te booten? Aangezien dit de performance moet gaan verbeteren, ben ik benieuwd of je Vista al met native EFI ondersteuning kan gebruiken op mijn macbook.
Reg. datum: 19 oktober 2004
Reg. datum: 30 september 2008
http://docs.info.apple.co...otCamp/2.0/nl/bc1147.htmlquote:Empulse schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 16:02:
Ik heb vanmiddag succesvol Windows geinstalleerd via Boot Camp, maar nu start Windows automatisch op i.p.v. OS-X, hoe verander ik dit terug naar OS-X?
Reg. datum: 08 september 2001
Iemand die boot camp al prima draaien heeft op de nieuwe types macbook en macbook pro's?
Ik heb het erop gezet maar het lijkt erop dat de drivers niet goed geinstalleerd worden, enkele problemen die ik heb:
- geen rechtermuis klik met twee vingers
- 3d acceleratie lijkt echt bagger (als ik een schermpje versleep zit er een dikke vertraging in)
- geen netwerkkaarten zichtbaar en dus ook geen verbinding
- weer terug in osx is de tijd gereset
- weer terug in osx zijn de wifi wachtwoorden gereset
ik denk dat ik nu maar eens even direct vmware ga proberen... jammer want om enkele games en 3d programma's te draaien leek boot camp de perfecte manier.
Reg. datum: 30 juli 2001
Voordat ik vista 32bit erop ga zetten via Bootcamp heb ik even een paar vragen voordat ik alles in de soep gooi.
-Boodcamp staat er toch standaard op?
-Wanneer ik windows installeer kan ik een partitie aanmaken lijkt mij?
hoe gaat dit in zijn werk als ik :
1: C schrijf voor OSX
2: D schrijf voor Vista
3: E schrijf voor data (die door beide OS gelezen/schrijven moeten worden.
Kan dit allemaal? Of moet ik specifiek op dingen letten?
Water-Escape [ uitgang voor wateroverlast ofzo ] [ Under-Lan Crew ] { ( - _ - ) } bOb RoSS
Volgens mij kan je met schijfbeheer of met de Boot camp-assistent gewoon extra partities maken.
Het is echt geen big deal.
Wat de n**k
Het instellen en installeren van Windows met Bootcamp wijst redelijk zichzelf, en de Bootcamp Assistent, die je daarvoor moet draaien, bevat ook wel enige uitleg, die handig is om te lezen als je niet zoals velen je Mac OS X installatie wilt verpesten
Unum systema ad omnes eos regnandum... | Macbook Pro C2D 2.33 GHz / 2 GB / 250 GB / X1600 265 MB
Ik heb zelf een 64bit vista. Kan ik deze goed/geheel werkend op de MBP zetten of is het beter om een 32bit te doen?
Water-Escape [ uitgang voor wateroverlast ofzo ] [ Under-Lan Crew ] { ( - _ - ) } bOb RoSS
Reg. datum: 21 april 2005
Sterker nog, op mijn nieuwe MBP Unibody had ik bootcamp driver issues onder Vista 32 bit. Met Vista Business 64bit werkt alles naar behoren.quote:water_escape schreef op maandag 17 november 2008 @ 22:25:
zo de mac is er! hij is nu bezig met een 2e partitie te maken. (duurt al lang).
Ik heb zelf een 64bit vista. Kan ik deze goed/geheel werkend op de MBP zetten of is het beter om een 32bit te doen?
Flickr
Canon EOS 450D + Grip || Canon EF-S 18-55 3.5-5.6 IS || Canon EF-S 55-250 4-5.6 IS
Canon Speedlight 430EX Mk.2 || Phototrackr Lite || Crumpler Daily XL
De MBP is nu al 15 minuten bezig om van de c (320) schrijf een c(120) en d (180) te maken via schrijfhulpprogramma's. Klopt dit?
Pagina: 1 2 3 4 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 last