Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
DeluxZ schreef op maandag 03 juli 2006 @ 09:19:
Wat is die nuke skill ? Is dat je iets naar iemand toe schiet ? Dat zie ik wel regelmatig. Had trouwens een paar bowmens gevonden
moet je even een paar pagina's terug daar heeft soefuture een screen gemaakt van een afvurende nuke

Pure Int Nuker with a spear

quote:
DeluxZ schreef op maandag 03 juli 2006 @ 09:19:
Wat is die nuke skill ? Is dat je iets naar iemand toe schiet ? Dat zie ik wel regelmatig. Had trouwens een paar bowmens gevonden
Klik hier voor een filmpje wat ik een paar dagen terug gemaakt heb..

Zit inmiddels alweer op lvl 35 :O

ROSE Online - EU-Lochi

netjes man :D Welk lvl nuke is dat? Mijn lvl1 nukes zijn namelijk nog niet heel sterk..

quote:
Heaget schreef op maandag 03 juli 2006 @ 17:47:
netjes man :D Welk lvl nuke is dat? Mijn lvl1 nukes zijn namelijk nog niet heel sterk..
niet zo heel sterk? als je pure int bent en je hebt een beetje normaal wapen voor je lvl zijn je nukes heel erg sterk hoor ;)

|| Intel Core 2 Duo E6600 || MSI P965 Neo-F || 2x 1024MB Corsair XMS2 PC5400 C4 || ASUS EAH3850 512MB || WD 250GB || Hiper 580Watt || Thermaltake Swing ||

quote:
Heaget schreef op maandag 03 juli 2006 @ 17:47:
Dat zijn die van lightning en van fire.. Ik doe nu ongeveer zonder berserk met mijn nukes 1.8K damage, en in berserk rond de 3.5 - 4K max. Tsja, ik heb eigenlijk nog geeneen giant gehad waarvan de drops niet van mij waren :P
http://www.egamer.nl/image/sro34.jpg
Dat was mijn char gisteren, vrij up-to-date dus..

ROSE Online - EU-Lochi

lol ik vind eigenlijk helemaal niet zo sterk welk lvl was je 31? ik ben nu lvl 35 en doe als ik in berserk zit wel meer dan 3200 dmg op zo'n giant

bne je pure int???

ik vind dat je leuke speer hebt wil graag ook maar ik vind je EQ echt er zielig uitzien gewoon srry hoor maar dat ziet er toch niet uit

je kan beter alles van 1 nemen dan zie je er nog een beetje uit maar nu ....

:)

stoeber wijzigde dit bericht 03-07-2006 18:31 (42%)

quote:
stoeber schreef op maandag 03 juli 2006 @ 18:28:
lol ik vind eigenlijk helemaal niet zo sterk welk lvl was je 31? ik ben nu lvl 35 en doe als ik in berserk zit wel meer dan 3200 dmg op zo'n giant

bne je pure int???

ik vind dat je leuke speer hebt wil graag ook maar ik vind je EQ echt er zielig uitzien gewoon srry hoor maar dat ziet er toch niet uit

je kan beter alles van 1 nemen dan zie je er nog een beetje uit maar nu ....

:)

Zoals ik al zei, in berserk doe ik tussen de 3.5 en 4K damage per nuke..
En hoezo ziet mijn EQ er zielig uit? Het is allemaal protector, alles met +INT erop.. Alleen mijn pakje is 3rd degree (SoM +3, is even goed als het lv 37 NPC pakje, op 37 ga ik dus een betere zoeken).

Edit: Het pakje en broek zijn 4th degree, deze kan ik dus nog geen betere aan he ;)
En ja ik ben Pure INT

egamernl wijzigde dit bericht 03-07-2006 18:42 (8%)

ROSE Online - EU-Lochi

quote:
egamernl schreef op maandag 03 juli 2006 @ 18:28:
[...]

Dat zijn die van lightning en van fire.. Ik doe nu ongeveer zonder berserk met mijn nukes 1.8K damage, en in berserk rond de 3.5 - 4K max. Tsja, ik heb eigenlijk nog geeneen giant gehad waarvan de drops niet van mij waren :P
[afbeelding]
Dat was mijn char gisteren, vrij up-to-date dus..

mooie spear hoor, die zocht ik ook toen ik lvl 31 was :P alleen hele dure exemplaren gezien... :'(
heb nu gewoon +3 spearen/ zwaard+schild... ik post vanaaf nog wel ff mijn eq en spear :+

De drops van giants heb je bijna altijd ja :9 erg relaxed :*)

|| Intel Core 2 Duo E6600 || MSI P965 Neo-F || 2x 1024MB Corsair XMS2 PC5400 C4 || ASUS EAH3850 512MB || WD 250GB || Hiper 580Watt || Thermaltake Swing ||

Toennet was ik aan het PVPen, en toen zag ik iemand met een wel heel merkwaardige speer..
Ik vroeg of ik zijn speer mocht zien, en dat sloeg toch echt alles :9~
http://www.egamer.nl/image/teringvet.jpg
Zeg nou zelf, wie wil zoiets niet hebben :o

ROSE Online - EU-Lochi

die zou ik zeker wel willen hebben dan ben je echt goed bezig hoor ben je voor lvl 52 zo fu*ing sterk

quote:
egamernl schreef op maandag 03 juli 2006 @ 23:00:
Toennet was ik aan het PVPen, en toen zag ik iemand met een wel heel merkwaardige speer..
Ik vroeg of ik zijn speer mocht zien, en dat sloeg toch echt alles :9~
[afbeelding]
Zeg nou zelf, wie wil zoiets niet hebben :o
Die spear heeft vast heel veel silk en wapon elixers gekost....

Shuttle st20g5

Oh jongens, ik zit weer te twijfelen of ik opnieuw ga beginnen of niet. Aan de ene kant vind ik het zonde om weer helemaal op 0 te beginnen terwijl ik al op lvl31 zit.. Maar aan de andere kant, m'n Hybird char is niet echt geweldig, als ik m'n buffs cast moet ik al weer gaan zitten... Full INT lijkt me echt wel geweldig! Misschien neem ik wel gewoon een char naast m'n huidige.

Iemand nog ideen hoe je het snelst leveld? Uiteraard door als je Skill points te bewaren, maar kun je beter quests doen? Of gewoon heel de tijd grinden.

als ik silkroad op start krijg ik een foutmelding 'unidentified client' staat er, ik heb silkroad al opnieuw geinstalleerd maar dat hielp niet :( weet iemand wat ik hieraan kan doen?
edit: nog een keer opnieuw geinstalleerd, weer Warning! unidentified client 8)7

Unknown_Name wijzigde dit bericht 04-07-2006 12:50 (22%)

Specs: MSI K8T Neo-V, AMD Athlon 64 3200+, 2x512mb ddr ram, GeForce 6800GT 256mb DDR3, Maxtor 60gb IDE + Western Digital 200gb SATAII

quote:
Heaget schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 12:30:
Oh jongens, ik zit weer te twijfelen of ik opnieuw ga beginnen of niet. Aan de ene kant vind ik het zonde om weer helemaal op 0 te beginnen terwijl ik al op lvl31 zit.. Maar aan de andere kant, m'n Hybird char is niet echt geweldig, als ik m'n buffs cast moet ik al weer gaan zitten... Full INT lijkt me echt wel geweldig! Misschien neem ik wel gewoon een char naast m'n huidige.

Iemand nog ideen hoe je het snelst leveld? Uiteraard door als je Skill points te bewaren, maar kun je beter quests doen? Of gewoon heel de tijd grinden.

Full INT lvl't het snelst, aangezien je behoorlijke damage doet. Aan de andere kant moet je er wel goed op letten dat je in PvP niets voorstelt tegenover full STR, chrissy (full STR glavie, paar lvls hoger dan mij) haalt me neer in 1 skill :P Maar tegenover mensen van mijn eigen lvl doe ik uber damage, die maak ik ook zowat in een skill dood :P
Edit: Op laag lvl is full INT ook wel klote lvlen.. Je moet het dan maar hebben van je force imbue.. Ik deed op lvl 20 met mijn 16 SoS speer met mijn imbue 300 damage per hit ofzo.. Nu zit ik op 700 per hit.
Ik ga vandaag voor lvl 36, dan heb ik mijn python tasset +2 met 2 INT :)

egamernl wijzigde dit bericht 04-07-2006 12:56 (14%)

ROSE Online - EU-Lochi

Hoe lang ( in uren ) duurt het ongeveer voordat ik weer lvl31 ben met Full INT als ik alleen maar grind.

Heaget wijzigde dit bericht 04-07-2006 12:56 (15%)

quote:
Heaget schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 12:56:
Hoe lang ( in uren ) duurt het ongeveer voordat ik weer lvl31 ben met Full INT als ik alleen maar grind.

Kun je echt niets over zeggen.. De ene lvl't snel, de andere gaat na elk monster zitten. De ene heeft een lvl gap van 0, de ander van 2 ofzo, en de ander gebruikt weer een exp scroll 8)7
Ik doe nu op lvl 35 ongeveer nog 1 lvl per dag, wel met EXP scroll..

Edit: Ik heb ook unidentified client :?

egamernl wijzigde dit bericht 04-07-2006 13:02 (6%)

ROSE Online - EU-Lochi

drinkjedrankje slikjeslokje
Reg. datum: 01 januari 2002

quote:
Unknown_Name schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 12:42:
als ik silkroad op start krijg ik een foutmelding 'unidentified client' staat er, ik heb silkroad al opnieuw geinstalleerd maar dat hielp niet :( weet iemand wat ik hieraan kan doen?
edit: nog een keer opnieuw geinstalleerd, weer Warning! unidentified client 8)7
Komt omdat ze aan het checken/updaten zijn...als het goed is staat op de website wanneer het weer werkt

AMD AthlonXP 3000+ | ASUS A7N8X-E Deluxe | 2 x Corsair 512 MB DDR | 120GB Maxtor | Xpertvision 9800 PRO | PROPHET VIEW 720

quote:
egamernl schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 12:57:
[...]

Kun je echt niets over zeggen.. De ene lvl't snel, de andere gaat na elk monster zitten. De ene heeft een lvl gap van 0, de ander van 2 ofzo, en de ander gebruikt weer een exp scroll 8)7
Ik doe nu op lvl 35 ongeveer nog 1 lvl per dag, wel met EXP scroll..

Edit: Ik heb ook unidentified client :?
Die kun je weer gebruiken via de Item Malf he? Misschien ook maar eens proberen :) Ik denk dat als ik morgen begin ik lvl15 wel moet halen op 1 dag.

Ja EXP scroll kun je kopen in item mall..
Ik zie nu net trouwens op andere fora dat er een nieuwe server "Alps" is :?
Waarom krijg ik daar nooit meer iets van te horen? Eerst kreeg ik daar een mailtje van dat er een nieuwe server geopend was maar tegenwoordig niet meer :X Ik kwam pas een week nadat Greece geopend werd erachter dat die er was :/

ROSE Online - EU-Lochi

drinkjedrankje slikjeslokje
Reg. datum: 01 januari 2002

Je moet ook wekelijks op de website kijken van SRO dan weet je dat soort dingen vaak 2 weken van te voren.

AMD AthlonXP 3000+ | ASUS A7N8X-E Deluxe | 2 x Corsair 512 MB DDR | 120GB Maxtor | Xpertvision 9800 PRO | PROPHET VIEW 720

quote:
egamernl schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 12:54:
[...]

Full INT lvl't het snelst, aangezien je behoorlijke damage doet. Aan de andere kant moet je er wel goed op letten dat je in PvP niets voorstelt tegenover full STR, chrissy (full STR glavie, paar lvls hoger dan mij) haalt me neer in 1 skill :P Maar tegenover mensen van mijn eigen lvl doe ik uber damage, die maak ik ook zowat in een skill dood :P
Edit: Op laag lvl is full INT ook wel klote lvlen.. Je moet het dan maar hebben van je force imbue.. Ik deed op lvl 20 met mijn 16 SoS speer met mijn imbue 300 damage per hit ofzo.. Nu zit ik op 700 per hit.

ik ben zo goed als pure int op 5 na

en het bevalt me dik en ik doe zo'n hoge dmg dat meestal als ik ga hunteren de thiefs van 3 lvl lager dan ik in 1 nuke dood heb echt chill is dat

ik zou je zeker aanraden om opnieuw te beginnen en ik zou quests gaan doen dat is zoveel exp. als je het allemaal bij elkaar opteld dat als je ze niet doet je echt veel meer uur bezig bent

ben trouwens lvl 35 en heb nu 2 32+2 spears over dus als iemand er een wil kopen pm me maar of laat hier message achter

IGN: _stoeber_

Pure INT, dus echt elke punt die je hebt bij INT doen?

Anyway stoeber, zou jij me willen helpen met het overzetten van al m'n gear etc? Ik wil dus ff alles van m'n lvl31, naar dat nieuwe char, maar ik moet wel iemand hebben die ik kan vertrouwen.. Ik zit alleen wel op Troy, dus ze zal wss een nieuw char moeten maken. Voeg me alsjeblieft toe op MSN the_thing64 [at] hotmail.com

quote:
Heaget schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 17:51:
Pure INT, dus echt elke punt die je hebt bij INT doen?

Anyway stoeber, zou jij me willen helpen met het overzetten van al m'n gear etc? Ik wil dus ff alles van m'n lvl31, naar dat nieuwe char, maar ik moet wel iemand hebben die ik kan vertrouwen.. Ik zit alleen wel op Troy, dus ze zal wss een nieuw char moeten maken. Voeg me alsjeblieft toe op MSN the_thing64 [at] hotmail.com

je weet dat je 3 characters op 1 account kan maken.... en dat je de spullen gewoon kan overzetten via de storage tussen de 3 chars op dat ene account.... :)

edit: Pure is gewoon elke stat point bij int doen ja :) heb ik ook 8) het enige nadeel is dat je weinig hp hebt... erg handig is dus de passive van heuksal (hp increase)

SOEFuture wijzigde dit bericht 04-07-2006 18:12 (16%)

Ja? Hoe dan? ik weet dat ik gewoon met Sphinxx kan inloggen en dan bijv. Heaget kan kiezen, maar hoe kan ik die spullen dan overzetten? Zou echt uber zijn als dat lukt :D

quote:
Heaget schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 18:11:
Ja? Hoe dan? ik weet dat ik gewoon met Sphinxx kan inloggen en dan bijv. Heaget kan kiezen, maar hoe kan ik die spullen dan overzetten? Zou echt uber zijn als dat lukt :D

als je nu 1 char hebt op je account, moet je een lege plaats aanklikken bij het character keuze menu. Alle chars op hetzelfde acount delen de storage... dus als ik met mijn hood-character een zwaard oid in de storage zet, kan mijn sub character het zwaard gewoon pakken uit de storage, maar dat kan alleen als die characters op Hetzelfde account zitten...

Dus ja kan met je huidige account gewoon alles in je storage gooien.
Dan maak je een nieuwe character aan op hetzelfde account.
met je nieuwe chart kijk je in de storage en daar zie je al je spullen van je huidige character :)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws