Gathering of Tweakers

Quicksearch
Ik speel ook Silkroad Online :) zit op Aega speel nu een paar dagen en ben ondertussen level 20
mijn naam in game is : Veertje ik ben op zoek naar een guild speel zowat al dagen :Y)

quote:
Z4rk0 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 18:37:
Ik speel ook Silkroad Online :) zit op Aega speel nu een paar dagen en ben ondertussen level 20
mijn naam in game is : Veertje ik ben op zoek naar een guild speel zowat al dagen :Y)

Als je veel online bent (en blijft) hebben we denk ik wel een plaatsje voor je in de DutchElites :)
Moet je maar even iemand PM-en van de DE... de namen staan hierboven al ergens vermeldt ;)

|| Intel Core 2 Duo E6600 || MSI P965 Neo-F || 2x 1024MB Corsair XMS2 PC5400 C4 || ASUS EAH3850 512MB || WD 250GB || Hiper 580Watt || Thermaltake Swing ||

Conscript reporting.

Poe, ik kom al dagen niet de servers in, continu het bericht: 'Cannot connect due server trafic' en dan 'Server disconnected'
Ik speel op Aege, meer mensen hier last van? ;(

MensionXL wijzigde dit bericht 30-06-2006 22:37 (13%)

- Quad-core specs - - Wat niet deugt wat niet deert, wie niet neukt die masturbeert.

quote:
MensionXL schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 22:36:
Poe, ik kom al dagen niet de servers in, continu het bericht: 'Cannot connect due server trafic' en dan 'Server disconnected'
Ik speel op Aege, meer mensen hier last van? ;(

Ja, iedereen heeft hier last van, je moet gewoon blijven proberen en na een tijdje kom je er wel in...
Ze hebben namelijk een limiet op de servers, daardoor heb je veel minder lag :)

|| Intel Core 2 Duo E6600 || MSI P965 Neo-F || 2x 1024MB Corsair XMS2 PC5400 C4 || ASUS EAH3850 512MB || WD 250GB || Hiper 580Watt || Thermaltake Swing ||

het is wel lastig inloggen dat wel vooral rond 3 uur en 's avonds maar als je erin zit is het echt beterzzz

geen lagg eerst altijd op die tijden 15 seconde lag nu op ze hoogst 2 seconde dus ik vind het alleen maar beter alleen ik krijg wel meer de vraagteken error

das wel jammer maar ja

Pure Int Nuker with a spear

Conscript reporting.

quote:
stoeber schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 10:13:
het is wel lastig inloggen dat wel vooral rond 3 uur en 's avonds maar als je erin zit is het echt beterzzz

geen lagg eerst altijd op die tijden 15 seconde lag nu op ze hoogst 2 seconde dus ik vind het alleen maar beter alleen ik krijg wel meer de vraagteken error

das wel jammer maar ja
Tjah, is het ook beter @ Aege geworden? Ik kon er namenlijk niet in :P

- Quad-core specs - - Wat niet deugt wat niet deert, wie niet neukt die masturbeert.

In het weekend kom je er natuurlijk nog moeilijker in (en ik vrees het ergste voor de vakantie), maar je kunt wel heerlijk zonder lag spelen.

Ik zie dat er op troy best aardig wat mensen zitten:
quote:
GoT Nick - IGN
roltraptoerist - Stelli0s
hobsie - hobsie
ZypherNL - Effectz
cardinal808 - cardinale
polo1987 - Crazy_Jane
ViperXGT - Viperian
Guillerm0oO - guillermo
RonnieB82 - Dwergster_NL
dopedaap - Dopedaap
King Cactus - Kingcactus
Mafferik - maff
GamerGT - DragonGamer
Ome_Les - Phuusk
Ik zou best een guildje willen maken met al die mensen, lijkt me erg leuk om samen bijv. 2Star trades te doen. Alle hunters vragen abnormaal veel gold voor het helpen. Dus als iemand dit ziet zitten, laat het weten. Oja mijn IGN is Sphinxx , ben lvl30 en Trader.

quote:
Heaget schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 12:30:
Ik zie dat er op troy best aardig wat mensen zitten:

[...]

Ik zou best een guildje willen maken met al die mensen, lijkt me erg leuk om samen bijv. 2Star trades te doen. Alle hunters vragen abnormaal veel gold voor het helpen. Dus als iemand dit ziet zitten, laat het weten. Oja mijn IGN is Sphinxx , ben lvl30 en Trader.

Ja maar ik durf vrijwel zeker te zeggen dat op zijn minst de helft van dat lijstje niet (meer) speelt.
Ik ben intussen lvl 31 int nuker, vandaag mn lv 32 sos speertje aan :D

ROSE Online - EU-Lochi

:'( Jammer zeg, ik had overigens al het vermoeden omdat ik nooit de naam Troy voorbij zag komen.. Ik zit er nu stevig over te denken om een Full STR char te beginnen op Aege, en dan natuurlijk Dutchelites joinen.. Maja ik heb nu al een LVL30 char, het enigste nadeel is dat ik de MP en HP gelijk heb verhoogd.. Is dat overigens een nadeel? Of valt het wel mee?

Volgens mij is een 1:1 hybrid niet echt goed. Maar je kunt vanaf nu meer stat points op je int gooien. Er zijn toch ook wel andere leuke guilds op Troy?

Waarom INT? Dan ga je als trader toch veel sneller dood als je word aangevallen door een Player Thief bijvoorbeeld?

Edit:

Dan toch misschien maar een 2de character maken, en die regelmatig lvl'en naast m'n gewone char.

Heaget wijzigde dit bericht 01-07-2006 14:36 (61%)

Reg. datum: 27 augustus 2003

Ik heb een full int lvl 18 mannetje en een full str lvl 16 nu :P Ik lvl ze ook allebei af en toe maar ik zit op Babel :(

Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs

Ben net in een level4 guild gegaan. Ik denk dat ik het gewoon zo hou :)

Ik heb net de 1ste infultoiry quest af.
was een eitje.
waar kan je de 2de vinden?

quote:
Brantje schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 22:22:
Ik heb net de 1ste infultoiry quest af.
was een eitje.
waar kan je de 2de vinden?
Inventory bedoel je zeker 8)7 Met de 2de kun je beginnen als je lvl30 bent. Ik heb hem zelf niet gedaan, die 2 extra slots maken me weinig uit.

ii ben lvl 35 dus ik zou hem moeten kunnen doen.

quote:
Brantje schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 23:32:
ii ben lvl 35 dus ik zou hem moeten kunnen doen.
Oh sorry, dom, ik ha gelijk moeten vertellen natuurlijk. Je kunt hem bij de opslag halen, jeweetwel die kubus, dan moet je op het meisje wat er bovenop zit klikken.

drinkjedrankje slikjeslokje
Reg. datum: 01 januari 2002

quote:
Heaget schreef op zondag 02 juli 2006 @ 08:26:
[...]

Oh sorry, dom, ik ha gelijk moeten vertellen natuurlijk. Je kunt hem bij de opslag halen, jeweetwel die kubus, dan moet je op het meisje wat er bovenop zit klikken.
Deze zit juist aan de overkant van de storage...bij de juwelen shop net als bij de eerste keer (maar danwas dat in jangan)

AMD AthlonXP 3000+ | ASUS A7N8X-E Deluxe | 2 x Corsair 512 MB DDR | 120GB Maxtor | Xpertvision 9800 PRO | PROPHET VIEW 720

Klopt, tymiek.

Heaget, ik zou voor dfe int points gaan omdat een str hybrid zuigt. Je kunt dan wel wat meer tanken dan anders, maar je aanvallen zijn dan behoorlijk zwak...

Waar kun je die bandit Bowmans vinden ? Moet er 200 killen maar kan ze niet vinden heb ze wel een keer gezien in de buurt van die mountain stronghold maar kan ze nu niet meer vinden ?

quote:
saviour schreef op zondag 02 juli 2006 @ 13:20:
Klopt, tymiek.

Heaget, ik zou voor dfe int points gaan omdat een str hybrid zuigt. Je kunt dan wel wat meer tanken dan anders, maar je aanvallen zijn dan behoorlijk zwak...

Ik ben nu bezig een INT gear te kopen, dus alles met INT erbij. En ik doe gewoon al m'n punten bij INT, dan komt het wel goed :P

Bowmen kan je idd bij dat fort vinden:

http://img320.imageshack.us/img320/7302/cna025ye.jpg

Raar ik ben ze daar niet tegen gekomen ja 1 keer maar zie ze nu dus nergens meer. Toch nog is een keer goed gaan zoeken als ik weer er op kom vanmiddag kwam ik erop kreeg ik de mooi ???? error :( Was net een giant aan het slachten >:)

Ze zitten zegmaar helemaal links bij het rondje.. Toen ik er was waren er echt genoeg om te killen.

( W0000wie! ik ben vandaag lvl31 geworden en heb nuke skill :D )

Heaget wijzigde dit bericht 02-07-2006 21:18 (27%)

Wat is die nuke skill ? Is dat je iets naar iemand toe schiet ? Dat zie ik wel regelmatig. Had trouwens een paar bowmens gevonden

DeluxZ wijzigde dit bericht 03-07-2006 09:19 (18%)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws