[xbox] Xbox media center - Deel V
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 56 57 58 59 last
Nieuw Topicquote:Bigfoot87 schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 15:58:
[...]
Nee je kunt op je computer gewoon een ISO maken met MagicISO.
En dan kun je de ISO gewoon via je SMB shares benaderen en afspelen of kopieren.
suc6!
Ik krijg geen ISO afgespeeld met XBMC
Ik benader het bestand gewoon via bestandsbeheer (ook via films geprobeerd) en druk op A.
quote:
Dat werkt ook niet. Bovenstaande is ook voor de Xbox extender.
De MCE afstandsbediening en ontvanger zijn RC6 en de DVD kit schijnt RC5 te zijn. Nu is mijn vraag is de Xbox extender dat ook. Zo ja dan gaat het inderdaard niet werken zonder extra "drivers"
Reg. datum: 15 augustus 2004
nu het is breedbeeld staat ziet alles er veel beter uit + geen zwarte balken meer
quote:GJAman schreef op zondag 19 maart 2006 @ 17:00:
[...]
Dat werkt ook niet. Bovenstaande is ook voor de Xbox extender.
Ehm, je probeert dus een "gewone" MCE afstandsbediening te laten werken op een xbox zonder ontvanger-dongle?? Dan kan je net zo goed een willekeurige ab pakken en die proberen te laten werken met een xbox, dat gaat je ook niet lukken..... Ik begrijp je poging niet helemaal.
Lijkt me sterk, de xbox ab werkt met de codes van een RCA DVD speler, dus tenzij je MCE ab van deze codes gebruik maakt gaat het niet lukken.quote:GJAman schreef op zondag 19 maart 2006 @ 19:43:
Ik heb zojuist een tweede hands DVD kit gekocht. Nu de volgende vraag kan van de DVD kit de ontvanger samenwerken met een MCE remote?
quote:Schweino schreef op zondag 19 maart 2006 @ 20:20:
[...]
Ehm, je probeert dus een "gewone" MCE afstandsbediening te laten werken op een xbox zonder ontvanger-dongle?? Dan kan je net zo goed een willekeurige ab pakken en die proberen te laten werken met een xbox, dat gaat je ook niet lukken..... Ik begrijp je poging niet helemaal.
In eerste instantie probeerde ik gewoon een MCE setje werkend te krijgen dus USB receiver + remote, zoals de volgende foto. Want ik heb een aangepast frontpaneel met USB poorten

Echter dat werkt niet en nu vraag ik me af of de combinatie MCE remote en de IR ontvanger/dongle van de DVD kit wel samen gaat werken? Zoals hieronder:

Gaitman wijzigde dit bericht 19-03-2006 20:42 (7%)
- Zoek functie: kan ik zoeken op album, artiest, genre, etc? Werkt dit een beetje ok?
- Ordening van muziek: kan dit aan de hand van albumart?
- Tot slot het afspelen van nummers: is het mogelijk om de album art te zien, de overige nummers (van die artiest / album / genre) terwijl het nummer afspeelt? Is dit automatisch, of moet je daarvoor weer een 'stap terug'?
Wellicht dat deze vragen met een paar screenshots zijn te beantwoorden..
Voor mij zal de XBMC dus bijna alleen voor muziek gebruikt worden.
Alvast heel erg bedankt
boffers wijzigde dit bericht 20-03-2006 04:50 (12%)
quote:Edwardseepers schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 20:40:
[...]
een DVD+R does the trick (niet RW dus)
Ook niet alle DVD+Rs. Memorex DVD+R slikt ie bijvoorbeeld weer niet. Ik had nog een stapeltje oude Fujifilm DVD+Rs (Tayo Yuden 002) en die werken goed.
Daarnaast lijken el-cheapo Princo DVD-Rs het ook goed te doen (voor een tijdje, maar dat ligt denk ik meer aan de kwaliteit van die DVD-Rs)
Walkman wijzigde dit bericht 20-03-2006 11:36 (14%)
Dat gaat prima werken! Als je de 2 xbox in de zelfde ip range zet vinden ze elkaar en kun je makkelijk bestanden sharen.quote:Walkman schreef op maandag 20 maart 2006 @ 11:35:
Media center bevalt me zo goed dat ik van plan ben een 2e Xbox aan te schaffen voor een ander gedeelte van het huis, m'n vraag is of m'n mp3's makkelijk van xbox naar xbox zijn te zetten met xbox media center (het liefst dus via het netwerk zonder PC) ?
Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]
In xbmc onder programmas zit de optie XboX Dashquote:
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]
Ik heb alleen maar ervaring met onderstaande DVD's en alles werkt tot nu toe op mn Thomson speler.quote:martdj schreef op maandag 20 maart 2006 @ 09:21:
[...]
Ook niet alle DVD+Rs. Memorex DVD+R slikt ie bijvoorbeeld weer niet. Ik had nog een stapeltje oude Fujifilm DVD+Rs (Tayo Yuden 002) en die werken goed.
Daarnaast lijken el-cheapo Princo DVD-Rs het ook goed te doen (voor een tijdje, maar dat ligt denk ik meer aan de kwaliteit van die DVD-Rs)
kicsi_100_81.jpg)
05-01-2008 / 5:38 uur / 2730 gram - Weer met Canon 40D - Tamron 17-50mm 2.8 - Canon 17-85mm IS USM - Tokina 100mm 2.8 - Canon 70-210mm 3.5-4.5 USM - Canon 50mm 1.8 II - Grip BG-E2 - Sigma EF-430 Super - Nikon SB-25 - Lowepro Slingshot 200AW
Reg. datum: 27 juli 2005
quote:Gutteguttegut schreef op maandag 20 maart 2006 @ 14:41:
[...]
Ik heb alleen maar ervaring met onderstaande DVD's en alles werkt tot nu toe op mn Thomson speler.
[afbeelding]
Ik gebruik Arita - DVD's, Alle Xbox DVD spelers kunnen deze dvd's lezen en ze zijn goedkoop.
Ze zijn te bestellen op www.ddvd.info
Reg. datum: 08 januari 2002
quote:
Dan moet je zorgen dat je er kan komen.
Zet gewoon msdash terug op de C:\
(let op: bij softmods moet je xboxdash.xbe eerst hernoemen naar bv msdash.xbe en de verwijzingen naar c:\fonts in de xbe moeten veranderd worden naar f0nts en je originele fonts-map hernoem je naar f0nts)
The Eagle schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 16:53: .bat werkt niet helemaal onder XP en hoger. Dan moet je er .cmd van maken, dan werkt het wel goed :)
Reg. datum: 15 augustus 2004
quote:RolfLobker schreef op maandag 20 maart 2006 @ 14:46:
[...]
Dan moet je zorgen dat je er kan komen.
Zet gewoon msdash terug op de C:\
(let op: bij softmods moet je xboxdash.xbe eerst hernoemen naar bv msdash.xbe en de verwijzingen naar c:\fonts in de xbe moeten veranderd worden naar f0nts en je originele fonts-map hernoem je naar f0nts)
ik heb de orginele dash wel maar als ik die opstart via programma's dan krijg ik een foutmelding
avalaunch is nu me defaultdash
hellrazor wijzigde dit bericht 20-03-2006 14:51 (6%)
Kan natuurlijk, maar (als ik uiteindelijk een tweede heb) waarom 2 xboxen tegelijkertijd aandoen? Zie ik als onnodige energieverspilling....en daarnaast is het ook makkelijk af en toe er eentje ergens mee naar toe te nemen.quote:Fire69 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 12:01:
Waarom overzetten? Je kan toch gewoon van de ene naar de andere streamen?
bij Media Markt in Maastricht ligt er een hele pallet voor 119 euro bij de ingangquote:Walkman schreef op maandag 20 maart 2006 @ 15:28:
Oh, dat ben ik zeker niet van plan....als ik dat eenmaal gedaan hebt hoef ik 'm niet zo nodig gesyncht te houden. Eerst nog eens een leuke 2e hands xbox vinden
Mooi prijsje toch? Zo vind je der wel meerdere hoor. (www.kapaza.nl)
quote:m3gA schreef op maandag 20 maart 2006 @ 15:30:
[...]
bij Media Markt in Maastricht ligt er een hele pallet voor 119 euro bij de ingang
Niet duur, maar ja, wil er natuurlijk ook nog een iets grotere harddisk in hebben (zelf ombouwen zie ik niet zo zitten)....dus ik ga gewoon even de veilingsites langs...
Wel relaxed dat de oude xbox langzaam in prijs aan het dalen is, dan zal er binnenkort ook nog wel een uitverkoop wat betreft games zijn (was toen bij de dreamcast zeer aantrekkelijk)
en 99 euro dus in Arnhem zoals ik al eerder zeiquote:m3gA schreef op maandag 20 maart 2006 @ 15:30:
[...]
bij Media Markt in Maastricht ligt er een hele pallet voor 119 euro bij de ingang
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 56 57 58 59 last
Dit topic is gesloten.