[PC]Football Manager 2006 - Deel 3

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.112 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaat17 schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 23:51:
Hier een x een stuk van mijn career!

Ben bezig met Fc Zwolle en 't gaat erg lekker.. Zit nu in seizoen van 2010/2011 en heb afgelopen seizoen al de beker gewonnen van Feyenoord in de finale 1-0 8) ..

Heb al verschillende aanbiedingen gehad van enkele k*t clubs zeg maar gerust (sparta en dergelijke)
En 1 topclub (Feyenoord me cluppie) Maar niet geaccepteerd omdat ik Fc Zwolle naar de top wil loodsen..
Gaat heel goed zo te zien. Dit jaar wordt het spannend in de top. Mooie resultaten door de jaren heen. Maar dat Demouge je beste speler is... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 00:42:
[...]

Gaat heel goed zo te zien. Dit jaar wordt het spannend in de top. Mooie resultaten door de jaren heen. Maar dat Demouge je beste speler is... 8)7
Ja ik durfde het al niet te zeggen, wel lekker veel Nederlanders in je selectie trouwens :P
Die foto's bij spelers, als je Demouge ziet :+ Ik heb ze ook altijd aan trouwnes, hoe lelijker hoe mooier ik het vind. Het mooiste is bij regens, je hebt dus blijkbaar je foto kunnen opsturen naar de makers, en dan wordt je foto random gebruikt bij regens, dus het kan zijn dat je als fabuleuze Mexicaanse keeper uit de hoek komt, of misschien toch die behendige linksbuiten uit Iraan. Die oostblokkers die weten wel hoe het moet iig, alle regens uit het oostblok hebben een (lelijke) foto _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
Ja het gaat opvallend lekker met Demouge, heb hem afgelopen jaren niet eens alle wedstrijden laten spelen, ook wel door blessure's maar ook omdat ik d8 dat nu wel x anderen aan de beurt kwamen zeg maar, de jeugd die nu al jaren staat te wachten maar hij doet het nog steeds beter..

Hier nog ff screenie van zijn geschiedenis :P

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/b.bosch5/Fm2006/Geschiedenisdemouge.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:52
Eerste seizoen met middlesbrough zit er op. Uiteindelijk "slechts" 4de geworden, maar vraag niet hoe. Chelsea duidelijk kampioen, maar wat wil je, die gasten die kopen spelers tot ze een ons wegen.

Ik heb beduidend minder te besteden, ondanks lekkere inkomsten van Uefa Cup (halve finale tegen Real madrid eruit) en 4de dus in Premier League (14,25 miljoen :9~ ) is weer genoeg geld om wat leuke spelers te halen. Vooral voor in de verdediging want daar schoot het nog wel eens te kort met Southgate (was mijn captain, maar 35 en na zijn blessure nooit meer het oude niveau gehaald) en Pogatetz, ook wel een redelijke speler, maar gewoon net niet goed genoeg.

Eindstand:
Afbeeldingslocatie: http://img135.imageshack.us/img135/1767/eindstands19if.th.jpg

Topscorer:
Afbeeldingslocatie: http://img135.imageshack.us/img135/9572/topscorer4ig.th.jpg
Met 38 doelpunten in 53 wedstrijden :) .

Beste speler:
Afbeeldingslocatie: http://xs71.xs.to/pics/06106/bestplayer.JPG.xs.jpg
Maar dus verkocht aan chelsea ;(

Vertrokken spelers:
Afbeeldingslocatie: http://img79.imageshack.us/img79/7764/transfersout1br.th.jpg

Gekochte spelers:
Afbeeldingslocatie: http://img53.imageshack.us/img53/3683/transfersin4zh.th.jpg

Kerlon
Faty
Recife
Fawcett

Volgend seizoen is mijn doelstelling weer om bij de top 4 te eindigen en om Champions League iets te bereiken, precies weet ik nog niet, hoop op iets van kwartfinale of zo. Vorig seizoen hoopte ik op halve finale Uefa Cup en dat is ook gelukt :P .

[ Voor 8% gewijzigd door JanW op 11-03-2006 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het idee dat bij sommige clubs de grijze spelers bijna beter zijn dan de witte. Nadat ik Brown, een keeper van Liverpool hier al had gepost kwam ik er weer 1 tegen, bij Chelsea.
Goalkeeperstats: 17,17,17,8,20,20,20,20,10,10,18

Best netjes voor een grijze keeper van 20, ik had hem een contract aangeboden als ik manager van Chelsea was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 15:08:
Ik heb het idee dat bij sommige clubs de grijze spelers bijna beter zijn dan de witte. Nadat ik Brown, een keeper van Liverpool hier al had gepost kwam ik er weer 1 tegen, bij Chelsea.
Goalkeeperstats: 17,17,17,8,20,20,20,20,10,10,18

Best netjes voor een grijze keeper van 20, ik had hem een contract aangeboden als ik manager van Chelsea was.
Die grijze spelers zijn er om bepaalde clubs uit niet actieve league's op sterkte te houden. Als de italiaanse competitie niet actief is moet je voor de grap eens kijken bij Juventus of Milan. Die hebben dan een grijze keeper met betere stats dan Buffon 8)7. Komt ook weleens voor dat het gebeurd in actieve competitie's (dat ligt dan weer aan de brakke AI op sommige gebieden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit: laat maar, het blijkt dat ik de engelse competitie op klein detail heb staan. Ik zie het dus wel maar kan er niet in spelen

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2006 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Is het aanvaardbaar om je spelers elke keer hetzelfde te vertellen in de "half time teamtalk"?
De laatste 20 wedstrijden staan we vaak voor in de rust en dan zeg ik altijd "don't let your performance drop" om de boel scherp te houden. Nu helpt dat bijna altijd wel, alleen wordt het zo afgezaagd om elke keer hetzelfde te zeggen.
Als afwisseling heb ik wel eens "encourage" gedaan bij een voorsprong en dat liep verkeerd af :D Angry of disappointed kan je niet doen omdat je voorstaat en ik ben bang dat als ik delighted of satisfied doe dat ze dan al tevreden zijn met het spel en in de 2e helft gaan verslappen.

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
King Nothing schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 17:43:
Is het aanvaardbaar om je spelers elke keer hetzelfde te vertellen in de "half time teamtalk"?
De laatste 20 wedstrijden staan we vaak voor in de rust en dan zeg ik altijd "don't let your performance drop" om de boel scherp te houden. Nu helpt dat bijna altijd wel, alleen wordt het zo afgezaagd om elke keer hetzelfde te zeggen.
Als afwisseling heb ik wel eens "encourage" gedaan bij een voorsprong en dat liep verkeerd af :D Angry of disappointed kan je niet doen omdat je voorstaat en ik ben bang dat als ik delighted of satisfied doe dat ze dan al tevreden zijn met het spel en in de 2e helft gaan verslappen.
Als ik met 3-0 voorsta dan gebruikt ik ook weleens thrilled en soms loop ik dan nog flink verder uit, soms ook niet, maar ik heb niet echt het idee dat het killing kan zijn. Bij pleased heb ik dat wel, als ik dat kies kan ik ervan uitgaan dat de tegenstander terugkomt.
Ik kijk ook naar balbezit en dergelijke om de juiste team-talk te kiezen, maar bij een positief resultaat gebruik ik nooit een negatieve team-talk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe altijd hetzelfde, tenzij de wedstrijd er om vraagt, maar dat bedoel je niet en weet je zelf ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnax
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-12-2020

arnax

Penguins rock!

Bij een voorsprong moedig ik ze meestal aan in de rust. Dit is simpelweg omdat ik juist weer slechte ervaringen heb met "don't let your performance drop". Hierdoor weet de tegenstander op de een of andere manier nog weleens te scoren.

Om even op je vraag terug te komen. Als ik altijd hetzelfde zeg, werkt dit na veel wedstijden juist averechts, Dus ik probeer het eens af te wisselen. Wanneer ik 3 a 4-0 voorsta of zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Ik heb dit seizoen 1x met 4-0 voorgestaan in de rust (FA Cup 2e ronde, uit tegen een ECS team) en daar heb ik encourage gedaan en we wonnen met 5-0 met heel veel gemiste kansen. Meestal is het 1-0, 2-1 bij rust en dan moet je toch wat behoudener gaan spelen om de voorsprong vast te houden.
Net bv uit tegen Millwall, rust 1-2 voor. Don't let your.. gezegd en na een kwartier werd het 1-3. Direct geswitched naar een ultra defensieve mentaliteit en het werd in blessuretijd 2-3. Mooi resultaat iig, al had ik, gezien de kansen die we weggaven, beter gewoon op "narmaal" kunnen doorspelen :+

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 17:51:
[...]

Ik doe altijd hetzelfde, tenzij de wedstrijd er om vraagt, maar dat bedoel je niet en weet je zelf ook wel.
Hier bedoel ik dus mee, dat het (bij mij) geen snars uitmaakt of je vaak hetzelfde doet. Je speelt toch niet vaak dezelfde wedstrijden, en je hebt vaak zat dat de wedstrijd erom vraagt om wat anders neer te zetten (achterstand, heel vroeg al met 5-0 voor). Maar je kan volgens mij gerust 10 wedstrijden op rij die nagenoeg hetzelfde verlopen "encourage" neerzetten bv. Of bedoelde je dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe meestal "encourage" bij kleine voorsprong, en "don't let perfomance drop" bij flinke voorsprong, maar ik ga "thrilled" dus ook eens proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Huh... 0-4 voor binnen 20 minuten :o

0-6 bij rust... wtf
Nu maar eens "thrilled" gebruiken :D

1-8 gewonnen 8)7 Nog nooit zo'n vreemde pot gezien.

[ Voor 52% gewijzigd door King Nothing op 11-03-2006 23:44 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dubbelpost

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2006 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff, door een paar U19/U21 wedstrijden heb ik nu al 3 wedstrijden minder gespeeld. Is wel irritant dat voor elk international die wordt opgeroepen de wedstrijd wordt verplaatst. Ik heb nu een periode staan van 3 weken (30sept-21okt) waarin ik geen wedstrijden speel. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 00:14:
Pfff, door een paar U19/U21 wedstrijden heb ik nu al 3 wedstrijden minder gespeeld. Is wel irritant dat voor elk international die wordt opgeroepen de wedstrijd wordt verplaatst. Ik heb nu een periode staan van 3 weken (30sept-21okt) waarin ik geen wedstrijden speel. :?
Mini winterstop :D
Bij mij wordt er geen wedstrijd uitgesteld als er een U21 of een gewone interland is (Hongaarse keeper die in het nationale team speelt en een paar U21 internationals).

We zijn in bloedvorm in de competitie en dan komt er zo'n kutbeker tussendoor :( Uit naar Man Shitty, dus zal wel een nederlaag worden waardoor de moraal zakt.

/edit
4-1 verloren, moet je maar niet aanvallend gaan spelen en in de pers zeggen dat je Man Shitty wel even zal leren hoe voetbal gespeeld moet worden :D :o

[ Voor 11% gewijzigd door King Nothing op 12-03-2006 00:28 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guys, What's happening (voor MrRudi :+, geweldige film)

Verslag 1
Verslag 2
Verslag 3
Verslag 4
Verslag 5
Verslag 6
Verslag 7:

Karpaty Lviv

Seizoen 1: promotie naar UHL
Seizoen 2: plaats 5 in UHL, Runer-Up beker
Seizoen 3: plaats 5 in UHL, 1e ronde Uefa
Seizoen 4: plaats 3, Runner-Up beker
Seizoen 5: Ontslag genomen

Heart of Midlothian

Seizoen 5: plaats 3 in SPL
Seizoen 6: plaats 2 in SPL
Seizoen 7: plaats 1 in SPL, winst Leageu Cup

Associacão Académica de Coimbra

Seizoen 8:
In de zomer dus naar portugal verhuisd, de enige club die vrij was en mij ook nog wilde :P.Ik had een redelijk team. De beste man was Dàlvan. Daarnaast nog wat talentvolle Portugezen en nog wat talenten gehaald. Nadat ze vorig jaar net niet gedegradeerd waren, waren ze dolblij dat ik top 5 draaide. Uiteindelijk een beetje teleurstellend als 5e geëindigd.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~sbalster/Petero/Academcia/stand1.jpg
Seizoen 9:
Mijn persoonlijke doelstelling was CL behalen en misschien wel gewoon kampioen worden >:). Daarvoor moet er natuurlijk geïnvesteerd worden. Uiteindelijk dit team bijelkaar gesprokkeld:
Keeper
DR - DC - DC - DL
MR - MC - MC - ML
ST - ST
Klikbaar
We draaiden een vet goed seizoen, Dàlvan is topscorer geworden, Machacon en Jorge voerden de avarage-rating en assists lijst aan en de Freitas (die ik ook al had bij Hearts, hij werd daar meteen verkocht aan Sporting waar hij de bank warm mocht houden :/) had maar 20 oid goals tegen. Maar toch 'maar' 2e geworden in de competitie, Porto was heer en meester.. Wel een vet goed resultaat met zo'n clubje en met CL mag ik blij zijn :P. Helaas geen screen want ik heb hier niet de savegame.

Ik had nog een contract voor een jaar maar eigenljik had ik het wel weer gezien in Portugal. Maar het is zo verdomde lastig om een leuke club te vinden als je niet ergens halverwege het seizoen eruit wil stappen. In de zomer is er niks leuks vrij :/. Maar toch, ik kreeg een baan aangeboden in Rusland, bij Spartak Moskou. Spartak, een club met naam, een topclub in Rusland maar in mijn game nog nooit kampioen geweest. Ik heb het maar gedaan :P. In seizoen 9 zit ik dus bij Spartak Moskou, een leuk team en ik wil nu is even prijzen pakken :).

Columbia

Ja, daar zat ik ook nog. Heb mij eigenlijk kinderlijk eenvoudig geplaatst voor het WK. Moest alleen Brazilië voor me dulden in de kwalificatie reeks.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~sbalster/Petero/Academcia/kwal.jpg

Van het WK zelf geen screens omdat ik de savegame nit hier heb, maar toch:
Mijn poule ben ik een beetje vergeten, in ieder geval met Spanje als grootste concurrent. Toch alles gewonnen en door naar de 2e ronde. Tegen Togo, die ik vrij eenvoudig met 0-2 aan de kant zette. De kwartfinale was tegen Nederland. 4-1 werd het voor Columbia. In de Halve Finale stonden de Engelsen al op mij te wachten. Een vette pot waar wij uit eindelijk zegevierden met 2-1. Columbia in de finale! Na Oekraine tot de Halve Finale van een WK gebracht te hebben nu met Columbia in de Finale.
Daar troffen wij Frankrijk. Mooie pot! We komen 1-0 achter maar niet veel later maakt de topscorer van het toernooi Moreno de 1-1 8). Helaas bleef het daarbij tot aan de 90e min, dat hield dus verlenging in. In de 110emin scoorde Jimmy Briand voor Frankrijk de 2-1. Ja mensen, dan zit je beteuterd achter de computer :o !
Maar toen! Een geniale tactische ingeving (:*)) zorgt ervoor dat Columbia nog één keer die bal in het 16 meter gebied pompt en we horen een fluitsignaal, een penalty! En de captain van het Columbiaanse elftal Fawcett (jawel, die van jou Ep0ss) schiet hem erin! 2-2. Penalty's. Dat ik deze verlies doordat alleen de 4e penalty erin gaat aan de zijde van Columbia is jammer maar helaas :'). Runner Up van het WK :/.

Goedenacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Jammer van de WK finale zeg :o Maar goed, over 4 jaar heb je weer een kans :P

Ik eis vast de League Two titel op zeg :/ Nu 7 overwinningen op rij geboekt en de nrs 2, 3 en 4 blijven maar punten verspillen :o Moet nog 18 wedstrijden en heb ondertussen 8 punten voorsprong op York en Crewe.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bummer van die WK-finale. Academica lijkt me wel een leuke club om te managen. Als ik naar Portugal zou gaan lijkt me dat wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King Nothing schreef op zondag 12 maart 2006 @ 00:24:

We zijn in bloedvorm in de competitie en dan komt er zo'n kutbeker tussendoor :( Uit naar Man Shitty, dus zal wel een nederlaag worden waardoor de moraal zakt.

/edit
4-1 verloren, moet je maar niet aanvallend gaan spelen en in de pers zeggen dat je Man Shitty wel even zal leren hoe voetbal gespeeld moet worden :D :o
Dat werd dus Manchester Pitty ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
@ Peter_o

Toen je bij Associacão Académica de Coimbra zat had je ook een kloten eindstad,, ik vind dat altijd van die nep-standen. Benfica die daar 1ste staat met maar 27 gewonnen 2 gelijk 1 verloren, dit komt toch eigenlijk niet voor, maarja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chelsea irl? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Hehe, ik met m'n grote bek :D
Ongeslagen reeks is voorbij nadat ik verloor van de nr 24 :o York en Crewe wonnen wel waardoor de voorsprong slonk. Week later was het weer terug naar 8 punten omdat York en Crewe beide verloren.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net eerste ronde FA Cup tegen Barnsley. In de 85e minuut maakt Barnsley nog de 2-1 en op all out attack spelen: hun keeper mee naar voren tijdens vrije trap. Een flinke uithaal vanuit mijn strafschopgebied en vervolgens kan m'n spits zo de 3-1 in het lege doel schieten. Hahaha, heerlijk!

De Carling Cup is geloof ik niets voor mij, ik lag er al weer in de eerste ronde uit. :(

Heb net ff zitten zoeken hoe het net nieuwe (2003) stadion van Darlington er eigenlijk uit ziet, dat is toch niet verkeerd!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2006 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Northwich Victoria Seizoen 2009/2010

Seizoen 5 is voorbij en het was ook voorbij voordat ik het doorhad. Er is in 5 jaar heel wat veranderd in Northwich. De plaatselijke voetbalclub is bezig met een behoorlijke opmars en lijkt niet te stuiten. 5 jaar geleden was de Chairman tevreden dat het doel promotie naar het Nationwide Conference gehaald was en dit seizoen was het seizoen van verbazing en ongeloof.

Cups 2007/2008
Gelukkig geen LDV Vans Trophy meer. Ik kon me dit seizoen eindelijk concentreren op cups waarbij wel veel geld te winnen is.

Carling Cup: financieel een succes. De uitwedstrijd in de 4e ronde tegen Manchester United bracht voldoende geld in de la.
FA Cup. Een ongelofelijk thriller in de 5e ronde zorgde ervoor dat ik er ongelukkig uitvloog tegen Crystal Palace :r. Penalty's moesten voor een winnaar zorgen en de penalty-shoot-out duurde even:
Afbeeldingslocatie: http://xs71.xs.to/pics/06100/FA-drama.jpg.xs.jpg

League 2009/2010
Afbeeldingslocatie: http://xs71.xs.to/pics/06100/Northwich-Championship.jpg.xs.jpg
Ja, wederom gepromoveerd en redelijk simpel ook. Ik begon het seizoen op een 17e plaats en 2 goede serie's zorgden ervoor dat ik redelijk snel opklom. De tweede ongeslagen run duurde van december tot begin februari en deze run zorgde ervoor dat ik volgend seizoen in het Premiership uit mag komen. Het vele puntverlies van de concurrenten hielp ook wel een beetje.

Premiership en FA Cup zijn beide gewonnen door Chelsea. De Champion's league werd gewonnen door Arsenal (4-1 tegen Chelsea). Chelsea heeft ook in mijn game de CL nog niet gewonnen.

Selectie 2009/2010
Afbeeldingslocatie: http://xs71.xs.to/pics/06100/Northwich-team0910.jpg.xs.jpg
Mijn eigen Harry Redknapp heeft dus gewerkt. Met 11 nieuwe spelers direct meedoen voor promotie. Met als gevolg veel interesse van andere clubs voor de spelers en voor de manager. Ik ben zelf niet bezweken onder de druk van de vele aanbiedingen en heb voor 3 jaar bijgetekend in Northwich (15.500 GBP per week). Ik heb mijn bijbaan als tuinman van Peter Crouch dan ook opgezegd.
Ik raak 4 spelers op zeker kwijt. Hall vertrok al gedurende het seizoen. Tierney, Proctor en Bryan Hughes vertrekken aan het eind van dit seizoen.

Beste speler (rating)
Afbeeldingslocatie: http://xs71.xs.to/pics/06100/Bryan-Hughes.jpg.xs.jpg
De ervaren man op het middenveld. Met 18 assist een erg belangrijke schakel in mijn systeem, maar volgend jaar speelt hij voor Burnley. Hij wilde meer geld zien en zijn attributes (voor pace) gingen behoorlijk omlaag, vandaar mijn keuze om hem te laten gaan.

Het spitsenduo (allebei club favourite):
Afbeeldingslocatie: http://xs71.xs.to/pics/06100/jeremie-aliadiere.jpg.xs.jpg
Jeremie Aliadiere. Topscorer van Northwich met als kanttekening dat hij 10 goals maakte in 2 wedstrijden. Is soms briljant, maar ik heb soms ook het idee dat ik met 10 man speel als hij zijn dag niet heeft.

Afbeeldingslocatie: http://xs71.xs.to/pics/06100/Peter-Crouch.jpg.xs.jpg
Peter Crouch zorgt voor de belangrijke goals. Scoort heel vaak de winnende treffer. Is een tijd geblesseerd geweest en juist in die periode verloor ik een aantal keer op rij.

Beste speler (attributes):
Afbeeldingslocatie: http://xs71.xs.to/pics/06100/Lukasz-Sliwa.jpg.xs.jpg
Het is een regen en ik let bij regens die ik zelf haal vooral op determination, team work en work rate.Bij deze jongen zit dat wel goed en zijn andere attributes zijn ook nog eens top. Speelt als DM in mijn systeem en doet het daar fantastisch. Hij heeft de strijd voor deze positie gewonnen van Mark Stewart (mijn andere toptalent) die nu rechtshalf speelt.

Het doel voor volgend seizoen lijkt me duidelijk. Vechten tegen degredatie. Het zou wel erg enthousiast zijn om gelijk aan de titel te denken. Mijn stadion heeft nog steeds maar 12.000 plaatsen en dat is niet echt veel in vergelijking met de concurrenten. Ik zal dan ook het laagste wage-budget van iedereen hebben (300k per week). Ik heb overigens al 4 spelers gehaald waaronder een mooie dubbelslag. Andy Reid (AML) en Jermaine Jenas (AMRC) komen allebei gratis over van Tottenham. Darijo Srna (DRL/MRL) komt voor 1.3mln van Hajduk Split. Ik ben nog druk bezig met een stuk of 5 andere spelers, waaronder Tim Wiese (hij wil nog niet praten op dit moment) En tijdens het WK hoop ik ook nog een toptalent te vinden.

Robbie Fowler gaat met pensioen. Ik wilde hem een mooie afscheidswedstrijd gunnen maar hij brak na 5 minuten zijn been dus dat was niet echt een succes. Daarvoor was hij er al 5 maanden uit met een blessure. Een triest einde van een mooie carriere.

Zelf hoop ik nog op een leuk land dat mij als manager aanneemt. Mijn reputatie is National en ik hoop dat dat genoeg is voor een aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over uitdagingen gesproken, wie dit clubje naar de top weet te brengen, krijgt mijn eeuwige waardering :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Och, da's Conference niveau. Ik kom met Harrogate vanuit de Conference North alwaar ze degradatiekandidaat #1 waren. Stadion waar 3800 man in kan en waardeloze trainingsfaciliteiten. Ben lang bezig geweest om een profstatus te krijgen, 5 jaar Conference om precies te zijn na 2 seizoenen in de Conf North te hebben gespeeld.

Okee, ik heb geluk gehad met een paar goede cupruns in de FA Cup en een paar spelers voor veel €€€'s kunnen verkopen. Ik ben nu blij dat ik niet al die tonnen heb verspild aan nieuwe spelers maar dat er een groot deel is geinvesteerd in de trainingsfaciliteiten waardoor en nu veel spelers bij mij willen spelen omdat de faciliteiten hier zo goed zijn.
De volgende stap is stadionuitbreiding, maar daar is m'n bestuur niet zo happig op merk ik :o Ik wilde voor 2 jaar bijtekenen en een stadionuitbreiding erbij hebben, maar dat werd 2x afgewezen. Nu bijgetekend voor 1 jaar, kijken of ik volgend seizoen die uitbreiding kan opeisen :P

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41

Vos

AFCA

Ik krijg geen bericht meer hoe mijn club spelers het in een internationale wedstrijd gedaan hebben. Iemand ook wel eens gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Hee,

Een tip voor iedereen die op zoek is naar een briljante middenvelder: koop Thomas Sivok van Sparta Praag (geloof ik). Ik had hem in mijn demospel gekocht en in zijn eertse halfjaar heeft hij na een aanpassingsperiode van een week of twee alleen maar 8en en 9s, zelfs meerdere 10en gescoord in het eerste van een Arsenal dat toch niet goed draaide. Echt een topaankoop, ik heb er ook maar 3.9 miljoen voor op tafel moeten leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil je het voortaan in een spoiler zetten? Deze speler is hier wel bekend, maar als mensen echt zelf willen zoeken is dit niet leuk he ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Vos schreef op zondag 12 maart 2006 @ 19:18:
Ik krijg geen bericht meer hoe mijn club spelers het in een internationale wedstrijd gedaan hebben. Iemand ook wel eens gehad?
Kregen we die wel dan? Ik krijg ze iig niet. Wel dat er spelers zijn opgeroepen maar verder hoor je er niets van.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zo, het seizoen 2008/2009 voor FC Kharkiv zit er weer op :)

Het stelletje pessimisten van de board verwachtten weer een fight against relegation, de supporters waren iets milder, zij waren met een safe midtable al tevreden. Mijn persoonlijke doelstelling was promotie bereiken.

Op het gebied van transfers: ik heb een nieuwe DC (Vyslobitskyi) gehaald ter vervanging van de oudere spelers. Hier staat tegenover de verkoop (aan het eind van het seizoen, moet nog gebeuren) van mijn huidige beste DC (Yaxmanitskyi). Ten eerste omdat hij oud is (34 inmiddels), ten tweede omdat hij niet meer bij wilde tekenen.

Ook heb ik de topscorer (Ribeiro) van vorig jaar moeten verkopen aan Besiktas omdat hij niet meer wilde bijtekenen. Gelukkig nog wel 1.2 miljoen (bijna 6x zijn waarde) kunnen vangen.

Financieel gaat het niet goed. Dit seizoen hebben ze mijn wagebudget wéér verlaagd, zodat ik er nu redelijk overheen zit. Maar ik kan geen spelers meer verkopen, want mijn selectie is al enorm smal, en in de reserves heb ik ook niet zoveel rondlopen (allemaal <100 per maand)...

In de Cup had ik dan weer de pech om meteen in de 1e ronde tegen een van de sterkste teams van het land te moeten. Volledig kansloos met 3-0 ten onder gegaan.

In de competitie ging het wél super. Heb eigenlijk het hele seizoen bij de bovenste 4-5 plaatsen gestaan, af en toe wat stuivertje wisselen, meer niet. Toch net promotie misgelopen helaas, notabene op doelsaldo. AAARGH!

Competitie:

Afbeeldingslocatie: http://img157.imageshack.us/img157/360/fck45no.th.jpg

Selectie:

Afbeeldingslocatie: http://img403.imageshack.us/img403/4964/fck55vp.th.jpg

Beste speler qua stats, tevens een van de 2 topscorers:

Afbeeldingslocatie: http://img157.imageshack.us/img157/4127/fck62zz.th.jpg

De andere topscorer:

Afbeeldingslocatie: http://img403.imageshack.us/img403/2774/fck75co.th.jpg

---

Dan mijn tweede game. Hier was ik dus bezig met KuPS. Het liep op zich lekker, maar op een gegeven moment kreeg een spelet twee wedstrijden achter elkaar (direct) rood. Hier heb ik hem twee keer een boete voor gegeven. Maar toen kreeg ik mijn ontslag, wegens zogenaamd verstoorde relatie met mijn spelers??? :?

Nah ja...

Een poosje bezig geweest met sollicteren, en toen kon ik uiteindelijk beginnen bij Ethnikos Asteras, in de "Alpha Ethniki Katigoria OPAP", a.k.a. de hoogste divisie van Griekenland. Ze zaten nog in hun voorbereiding op het nieuwe seizoen, en hun coach was vertrokken naar een ander team.

Team was me volslagen onbekend, evenals het Griekse voetbal in het algemeen. Ik kwam er iig wel achter dat het team vorig jaar was gepromoveerd, dus de missie is duidelijk: fight against relegation.

De selectie was behoorlijk breed, en ook kwalitief wel ok. De enige positie waar minder spelers waren is de aanval. Hier staat dus ook mijn enige aankoop: Aravidis (ST). Verder nog wat overbodige spelers verkocht en een paar staan er op de Loan- en Transferlists.

In de Cup kwam ik de eerste twee rondes (tegen een amateurclub en een tweede divisie-club) makkelijk door. In de kwartfinale moest ik tegen Skoda Xanthi, en die waren net even te zwaar: 2-1 verlies in de eerste leg, in de return werd het een 0-0 gelijkspel, en dus exit cup.

In de competitie was het echt wisselvallig, het ging van mooie wedstrijden naar slechte wedstrijden. Zie hieronder voor het bewijs hiervan:

Afbeeldingslocatie: http://img479.imageshack.us/img479/2411/eth18hz.th.jpg

Voor volgend jaar is de doelstelling voor mezelf iig een mooie midtable-positie. Op zich moet het qua selectie best kunnen.

Overigens zijn de bezoekersaantallen in Griekenland dramatisch: gemiddeld nog geen 1000 (!) bezoekers per wedstrijd. En dat in de hoogste divisie...

Competitie:

Afbeeldingslocatie: http://img451.imageshack.us/img451/5779/eth29ug.th.jpg

Selectie:

Afbeeldingslocatie: http://img373.imageshack.us/img373/594/eth39fd.th.jpg

Beste speler qua stats:

Afbeeldingslocatie: http://img451.imageshack.us/img451/641/eth42eu.th.jpg

Topscorer:

Afbeeldingslocatie: http://img477.imageshack.us/img477/1996/eth56yb.th.jpg

En volgens mij is dit ook wel een record? 4 penalties in één game?

Afbeeldingslocatie: http://img163.imageshack.us/img163/2779/eth68kt.th.jpg

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

King Nothing schreef op zondag 12 maart 2006 @ 19:44:
[...]

Kregen we die wel dan? Ik krijg ze iig niet. Wel dat er spelers zijn opgeroepen maar verder hoor je er niets van.
Ja zeker wel. Eerder zag ik geregeld 'Michael Owen scored a supers hattrick against blabla...". Dan zag je hoe je internationals gespeeld hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
King Nothing schreef op zondag 12 maart 2006 @ 19:44:
[...]

Mijn assistant Manager komt ook altijd met een nietszeggend rapport hoe een speler het gedaan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Woei, krijg net een superbericht dat mijn board 'very excited' is dat ze me een groter wage-budget kunnen geven. Fijn, denk je dan. Eindelijk een paar spelers bijkopen, nu heb je weer ruimte voor salaris. Kijken hoeveel ze erbij geven. Woei, een frakking 400 euro per week (ja, euro, geen k-tje vergeten nee). Budget gaat van 13.5k/week naar 13.9 k/week.

Zucht...

En dan willen AL je spitsen (!) ook nog eens weg naar een andere club, evenals je beste AML en je enige AMRC.

Nee jongens, zo komen we d'r wel...

Af en toe krijg ik toch zó de kriebels van het spel hé...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op zondag 12 maart 2006 @ 20:29:

Zucht...

Af en toe krijg ik toch zó de kriebels van het spel hé...
Succes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PirE schreef op zondag 12 maart 2006 @ 20:05:
[...]

Mijn assistant Manager komt ook altijd met een nietszeggend rapport hoe een speler het gedaan heeft.
Bij mij ook. En bij mij worden ook alle wedstrijden verplaatst voor m'n 4 jeugd-internationals. En omdat ik weer 2 weken (eerder 4 weken!) niet heb gespeeld begint de ploeg uit vorm te raken en ga ik punten verspelen. Als die @$%@&@! AI nou de friendly's gewoon liet staan, maar nee, die verdwijnen als sneeuw voor de zon. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Heb een ongelofelijk drukke zomerperiode gehad. Frankrijk werd wereldkampioen (WK 2010) en ik ben redelijk actief geweest op de transfermarkt en heb toch wel een grote klapper gemaakt

Afbeeldingslocatie: http://xs71.xs.to/pics/06100/Sol-Campbell.jpg.xs.jpg
Sol Campbell mocht weg bij Arsenal voor 100k. Die kans kon ik niet laten lopen. Mijn andere 3 centrale verdedigers hebben totaal geen ervaring en hopelijk kan Sol voor wat rust zorgen in de defensie.

Naast Jenas en Reid heb ik me ook nog versterkt met Matthew Taylor (DL) (ook al ex-Tottenham). Een team scouten werkt dus >:).

Duurste aankoop was Tomas Sivok (3.3 mln en dat zal hij wel waard zijn). Mijn scout gaf hem 4 sterren na een search, dus de scouting-module schijnt ook te werken. (Ik ken Sivok al langer, o.a. uit mijn Lokomotiv game, maar ik kon het niet laten om hem te kopen toen mijn scout met hem kwam).

Het beste nieuws als laatste. Tijdens de contractbespreking werd het nog geweigerd en nu ineens out of the blue krijg ik het bericht dat er een tribune bijgebouwd wordt (6000 nieuwe seat) :9 8)
Afbeeldingslocatie: http://xs71.xs.to/pics/06100/Expansion.jpg.xs.jpg
Vanaf 10 december heb ik dan 18000 (12000 seated). Nog even en mijn stadion is even groot als dat van Manchester United :D (is 45 minuten van Northwich verwijderd).

[ Voor 8% gewijzigd door PirE op 12-03-2006 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d802b4a11ff758f65002c413653e757e/full.jpg

7(8)7 Dat was een makkie.

Ik zag het de laatste (ingame) weken wel aankomen, maar toch blijft het verrassend als je dan ook echt een P voor de clubnaam ziet staan. Toen de C ervoor kwam was ik trots :) :+ 5 Spelers in team van het jaar, topscorer van de league (en de nr 4) en ik ben manager v/h jaar geworden.

De laatste wedstrijden was wel spannend, ik kreeg moeite met winnen en Macclesfield pakte wel vaker punten. Tot de 1 na laatste wedstrijd. Macclesfield ging met 0-4 onderuit bij York en ik pakte een puntje tegen Stevenage. Daardoor kwam ik op 4 punten voorsprong. Mochten we allebei gewonnen hebben dan was ik ook kampioen geweest ondanks dat Macclesfield nog op evenveel punten kon komen. Laatste pot van het seizoen was uit naar Macclesfield en die wonnen we met 1-4 \o/
Gemiddelde toeschouwers omhoog van 1100 naar 3300 8)

Selectie:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1dba6bbd6ad7dde1f573716d87a31b7c/thumb.jpg

Beste speler:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/613003266bda1bf7cf841d647f94205f/thumb.jpg

Topscorer:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/67bbeb73ea86ec4823dafba7ffac5275/thumb.jpg

En hij wil een contract van 50.000 per maand en ik kan "slechts" 26.000 maximaal betalen :(

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff, dat kan ik lang niet betalen. Bij mij gaat het per speler tot 3k... En gefeliciteerd met de promotie!

Ik heb, geloof ik, een thuis-syndroom:
thuis: 9 gespeeld, 4-4-1 (12-6)
uit: 8 gespeeld, 8-0-0 (19-4)

Moet misschien eens wat aan m'n tactiek gaan sleutelen, meer aanvallend thuis en wat minder op de counter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
En verdomd...
Ik krijg opeens weer een verslagje van een U21 international :?
Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 23:25:
Pff, dat kan ik lang niet betalen. Bij mij gaat het per speler tot 3k... En gefeliciteerd met de promotie!
Dank :Y)
En dat salarisbudget knalt omhoog als je zoveel geld binnen hengelt met transfers ;)

[ Voor 67% gewijzigd door King Nothing op 12-03-2006 23:27 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Op naar League One :) zou ik zeggen . Verschil tussen League Two en League One vond ik zelf niet zo groot. De meeste teams zijn toch wel van hetzelfde niveau op de 3 degradanten uit het Championship na.

Michael knight heeft nog niet echt een impact gemaakt zie ik :D.

Ik kan ook ongelofelijk hoge wages aanbieden. Maar als ik heel mijn budget opmaak dan is Northwich binnen 2 seizoenen failliet.

[ Voor 7% gewijzigd door PirE op 12-03-2006 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
PirE schreef op zondag 12 maart 2006 @ 23:34:
[...]

Op naar League One :) zou ik zeggen . Verschil tussen League Two en League One vond ik zelf niet zo groot. De meeste teams zijn toch wel van hetzelfde niveau op de 3 degradanten uit het Championship na.

Michael knight heeft nog niet echt een impact gemaakt zie ik :D.

Ik kan ook ongelofelijk hoge wages aanbieden. Maar als ik heel mijn budget opmaak dan is Northwich binnen 2 seizoenen failliet.
Knight is reserve achter Dean en Kopecky. Die 2 zijn amper geblesseerd geweest dus spelen de anderen weinig. Dean zal nu echt moeten vertrekken (dat roep ik al 3 seizoenen) dus dan krijgt Knight een kans... denk ik :+

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Multi-functioneel heet dit:
Afbeeldingslocatie: http://img49.imageshack.us/img49/9910/fm00ys.th.jpg
Ik ga eens kijken of 't wat is voor m'n team. Is iemand hem eerder al tegengekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 23:41:
Multi-functioneel heet dit:
[afbeelding]
Ik ga eens kijken of 't wat is voor m'n team. Is iemand hem eerder al tegengekomen?
Geeneens keeper :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Kan niet eens fatsoenlijk als centre-back spelen, wat moet je daar dan mee? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Goed... voor de lol zeggen dat je aast op R. Koeman z'n baantje bij Benfica vind het bestuur van Nelas niet grappig :X Werd ik bijna ontslagen om dat grapje :/

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PirE (respect, mooi verhaaltje trouwens :+ ) en King Nothing (feli), jullie gaan er nog voor zorgen dat Petero en ik onze studie niet halen en al vóór de zomer beginnen met netwerk game in GB :+

btw: één middagje niet got bijhouden (maar wel Vitesse met 5-1 zien winnen :9 ) en een uur leeswerk :P

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2006 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King Nothing schreef op maandag 13 maart 2006 @ 00:10:
Goed... voor de lol zeggen dat je aast op R. Koeman z'n baantje bij Benfica vind het bestuur van Nelas niet grappig :X Werd ik bijna ontslagen om dat grapje :/
Daar gaat je MP game :').

Respect voor alle verhalen hier _/-\o_! Na al die Engelse verhalen gelezen te hebben krijg ik echt vet zin in mijn game met Ziggy vh zomer ergens :9.

Trouwens Pire, waar ben je nou begonnen? Helemaal onderaan? Want dan ben je wel vet snel in de PL gekomen :D. Tof team krijg je trouwens, nu nog handhaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al eventjes gekeken naar de spelers van Nuneaton Borough, de club waar ik vorig seizoen tot de PL mee kwam, en van de zomer dus weer opnieuw ga coachen in de MP. Ze spelen dus in de Nationwide North, laagste divisie in Engeland. Zo kansloos die stats :9~ Zie nog best wat bekende tov vorig jaar, zoals bv deze oerlelijke middenvelder:

Afbeeldingslocatie: http://xs72.xs.to/pics/06111/fm.JPG

En Gez, de spits zit er ook nog. Heb ik toen nog tot the Championship mee gedaan :P

Ik kan echt niet wachten :+

hun site btw: Nuneaton Borough, dit jaar irl lang meegstreden voor de titel, maar nu afgehaakt

Deze arme man moet ik dan straks van zijn baan beroven, de beste man heet Roger Ashby.

Afbeeldingslocatie: http://xs72.xs.to/pics/06111/coach.JPG

Trouwens hun stadion, Manor Park, bestaat uit:

- The Main Stand
- The Canalside Stand
- The Cock And Bear Stand ( :+ )

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2006 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mezelf nu eindelijk ook maar eens aangemeld na vele maanden dit topic gevolgd te hebben :)

In mijn FM2006 game van dit moment speel ik met Ajax (tja, fan hè..;)).

Zit nu aan het einde van mijn 1e seizoen
- Eredivisie: 2e, 5punten achter PSV
- Beker: uitgeschakeld in 4e ronde(?)..
- CL: in de finale Chelski verslagen na een ellenlange penaltyreeks :)

Transfers in:
- Tiúi (aan het begin van het seizoen; moet nog een beetje doorgroeien en heeft ook Charisteas voor zich)
- Blondel (goede/redelijke linker middenvelder; ook vorig seizoen)
- Pieter Collen (als stand-in van Trabelsi)
- Flachi (transfervrij, ervaren spits met goede stats)
- Sivok (5M, zeer goede DM)
- Killy Gonzalez (ook transfervrij; stand in voor Mitea)

Transfers uit:
- Nigel de Jong :( (tja, hij wilde zijn contract niet verlengen, en als Parma met 80k p/w komt, dan is het gebeurd)

Opmerkingen:
- Charisteas is topscorer van de eredivisie geworden met 25 goals
- Het bestuur heeft de trainingsfaciliteiten verbeterd

Als jullie verder iets willen weten vraag maar raak! :)

Al die verhalen van Harrogate en Nortwich e.a. zijn echt geweldig om te lezen!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2006 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De CL winnen in je eerste jaar is knap, zo goed is Ajax nou ook weer niet namelijk :)

Ook niet echt standaard talenten gekocht, dus je bent op de goede weg :P

Ga je voor 20seizoenen ajax, of jobhoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, dat doet me denken aan een van mijn eerste CM-games: 19 seizoenen Juventus, elk seizoen alles gewonnen. Ik had nog niet door dat je ook naar andere clubs kon. :D

Iemand een tip om spelers scherper in de afronding te maken? Aan composure, finishing en determination bij m'n spitsen zal het niet liggen. En het is niet één speler, maar bijna iedereen die voor de goal komt schiet 'm naast. Ik heb wedstrijden met 13 schoten waarvan wel 3 op goal. :( En ik win de wedstrijden wel, maar als ze wat scherper zouden zijn zou ik toch meer goals maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 13:10:
Haha, dat doet me denken aan een van mijn eerste CM-games: 19 seizoenen Juventus, elk seizoen alles gewonnen. Ik had nog niet door dat je ook naar andere clubs kon. :D

Iemand een tip om spelers scherper in de afronding te maken? Aan composure, finishing en determination bij m'n spitsen zal het niet liggen. En het is niet één speler, maar bijna iedereen die voor de goal komt schiet 'm naast. Ik heb wedstrijden met 13 schoten waarvan wel 3 op goal. :( En ik win de wedstrijden wel, maar als ze wat scherper zouden zijn zou ik toch meer goals maken.
Heel gek misschien, maar ik wissel mijn spitsen wel eens van posities als ze lang niet scoren. Ik speel dan ook met 2 spitsen (442 systeem), jij met 1 toch of was je nou later weer teruggeswitched?. Dus de rechterspits met de linkerspits verwisselen. Mij helpt het vaak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel 3-5-2, m'n spitsen wisselen onderling van positie in de tactics. Maar het probleem zit niet alleen, wel vooral, bij m'n spitsen. De meest bizarre schoten naast.
Afbeeldingslocatie: http://img139.imageshack.us/img139/5554/fm67rx.th.jpg
Ik heb al eens de pijltjes naar voren (middenvelders) eens weggehaald, zodat het wat minder druk wordt voorin.Spitsen omgewisseld, andere spitsen maar allemaal missen ze de meeste kansen.

Ken iemand trouwens
spoiler:
Rachid Chelab
? Ik heb 'm op free transfer gehaald van NEC, en is een behoorlijke goeie speler!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2006 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 12:42:
Ga je voor 20seizoenen ajax, of jobhoppen?
Eerst meer CL's winnen dan Real Madrid ;), dan jobhoppen.

@PapaLazarou: trainen op concentration wil bij mij ook nog wel eens helpen

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2006 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 12:09:

Zit nu aan het einde van mijn 1e seizoen
- Eredivisie: 2e, 5punten achter PSV
- Beker: uitgeschakeld in 4e ronde(?)..
- CL: in de finale Chelski verslagen na een ellenlange penaltyreeks :)
Dat doe je echt netjes in je 1e jaar de CL! Ik ga na een weekend vol met zuipen en feesten maar verder met mijn FM game van Feyenoord. Heb een beetje dezelfde ambities als jou, joeptweety, alleen CL helaas niet, zit in de UEFA cup. Nadat irl Feyenoord het gister heeft verspeelt, hoop ik wél op de Coolsingel te komen.

Heb nog maar 4 duels gespeeld in de competitie (3 gewonnen en 1 verloren) en mijn eerste wedstrijd is: Ajax-uit. Ik hoop dat ik zometeen mag vertellen dat ik gewonnen heb :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

\o/

Jaja 2-4 gewonnen in de Arena _/-\o_ . Voor rust stond het al 0-3, prachtige hattrick van Dirk Kuyt. Helaas viel hij uit met een blessure. Zijn invaller, aankoop Pablo Vitti, wist er ook nog een in te prikken. Ajax ging alles of niets, scoorde nog twee keer door blunders in de defensie.

Hoe kan ik eigenlijk een printscreen toevoegen? Of kan dat alleen via een link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit het faq:

Over plaatjes
Zorg er voor dat je niet al te grote plaatjes gebruikt, zodat ook mensen met een minder snelle verbinding ernaar kunnen kijken, en de layout goed blijft. Plaatjes resizen doe je bij voorkeur met een programma zoals Paint Shop Pro (shareware), Photoshop (commercieel) of The Gimp (gratis).

Een goede richtlijn is een breedte van niet meer dan 570 pixels, en een hoogte van niet meer dan 430 pixels. JPEG (.JPG) bestanden, gesaved met een kwaliteit van 30-60 (op een schaal van 0-100) hebben de voorkeur voor foto's. PNG (.PNG) en GIF (.GIF) bestanden hebben de voorkeur voor screenshots, lijntekeningen, schema's, enzovoort.

Je kan eventueel linken naar een grotere versie van je plaatje door een link om de verkleinde versie heen te zetten (thumbnailen). Hiervoor kan je de volgende RML-code gebruiken:
Afbeeldingslocatie: http://link.naar.verkleind.plaatje.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon imageshack+thumb gebruiken :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2006 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AHHHHHHHH...men, wat heb ik (of mijn assistent trainer...:p) een fout gemaakt...:(( , het was vakantietijd, volgende wedstrijd 92 dagen...:/, dus ik lekker klikken, zie dat mijn spelers hun contracten verlengen, en dat er aanbiedingen komen op mijn stermiddenvelder (Markov), allemaal rejected natuurlijk...zie ik ineens een week voor aanvang van de wedstrijden: Markov is transfer vrij vertrokken!!...gvd zeg....ineens mijn sterspeler weg...:(...en nog voor noppes ook

Naja, op zoek naar een nieuwe, maar niemand wil naar Rusland komen natuurlijk..Verder wel vreemde praktijken op de transfermarkt met verdedigers. Een aanstormend talent gekocht voor 3 ton, veel clubs wilde hem, maar ik kocht hem (belachelijk salaris dat wel...lol..maar goed)

er kwam een bod op een speler van 30.000 (zijn transferwaarde). Staat er in zijn contract dat hij voor minimaal 525000 weg mag, dus ik zeg dat hij voor dat bedrag weg mag, bieden ze het nog ook, en is de speler weg, ik ging wel opeens twijfelen of ik niet een beetje een goede speler vekocht had...lol

verder 4e in de competitie geworden, en kwartfinale van de beker, al met al een goed seizoen, alleen moet ik nu nog steeds op zoek naar een Aanvallende middenvelder...

damn, wel verslavend spel. ben al een tijdje bezig, en pas 1 seizoen af, de eerste officiele wedstrijd van het seizoen staat wel voor de deur...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 15:03:
AHHHHHHHH...men, wat heb ik (of mijn assistent trainer...:p) een fout gemaakt...:(( , het was vakantietijd, volgende wedstrijd 92 dagen...:/, dus ik lekker klikken, zie dat mijn spelers hun contracten verlengen, en dat er aanbiedingen komen op mijn stermiddenvelder (Markov), allemaal rejected natuurlijk...zie ik ineens een week voor aanvang van de wedstrijden: Markov is transfer vrij vertrokken!!...gvd zeg....ineens mijn sterspeler weg...:(...en nog voor noppes ook

Naja, op zoek naar een nieuwe, maar niemand wil naar Rusland komen natuurlijk..Verder wel vreemde praktijken op de transfermarkt met verdedigers. Een aanstormend talent gekocht voor 3 ton, veel clubs wilde hem, maar ik kocht hem (belachelijk salaris dat wel...lol..maar goed)

er kwam een bod op een speler van 30.000 (zijn transferwaarde). Staat er in zijn contract dat hij voor minimaal 525000 weg mag, dus ik zeg dat hij voor dat bedrag weg mag, bieden ze het nog ook, en is de speler weg, ik ging wel opeens twijfelen of ik niet een beetje een goede speler vekocht had...lol

verder 4e in de competitie geworden, en kwartfinale van de beker, al met al een goed seizoen, alleen moet ik nu nog steeds op zoek naar een Aanvallende middenvelder...

damn, wel verslavend spel. ben al een tijdje bezig, en pas 1 seizoen af, de eerste officiele wedstrijd van het seizoen staat wel voor de deur...:)
Je krijgt toch meldingen dat het contract afloopt....Eerst melding dat ie over jaar afloopt, dan 7 maand, 6 maand (meen ik), etc. Of ga je op holiday?

En waarschijnlijk heb je een talent verkocht als ze er zoveel voor bieden.

[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 13-03-2006 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is m'n club gescout door Bolton, heb opeens 5 spelers die interesse hebben van ze.

En als elke keer die friendly's verdwijnen kan ik natuurlijk nooit de boel weer op de rails krijgen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-08 11:47

el-jorge

turn around and feel the vibe

Vos schreef op zondag 12 maart 2006 @ 19:18:
Volgens mij heb je dan een assistent manager nodig, die geeft namelijk die berichten. ik denk dat je geen assistent hebt?

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dynia welke club ben je dan? wel mooi verhaal ben nog nooit een Russische club geweest.
Ik ga weer verder richting Coolsingel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel met Ural Yekaterinburg. Met mijn sterspeler heb ik gewoon niet op zitten letten, Ik was wel op holliday gegaan, maar niet langer dan 2 weken ofzo, gewoon stom...:(..baal er nog van...lol

Ik kwam in een wedstrijd wel een meesterlijke spelersnaam tegen bij een tegenstander:

Mr Biglov...... O+

Vreemd dat je van het kijken naar wat bewegende rondjes zoveel spanningen krijgt...lol...vooral in mijn cupwedstrijden tegen een club van een divisie hoger(Shinnik). Thuis was het 0-0...90 minuten lang nagels bijten, en uit kwam ik in de 2e minuut achter ofzo, lekkere start dus, maar in de blessure tijd toch nog de 1-1 scoren...:D

met rode kaarten van de tegenstanders heb ik nog steeds moeite..laatst speelde ik tegen de nummer 20 van de competitie, en ik stond 1-0 voor, kregen zij 3(!) rode kaarten, werd het alsnog 1-1...

"They Egualized with only 8 players on the pitch!!!"...ofzoiets..:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, met Levante gepromoveerd naar de Primera División _/-\o_ .
Sportief gezien was het erg makkelijk, ik ben eigenlijk het hele seizoen niet in gevaar gekomen. Ik kan de 1ste plek nog weggeven, maar dan moet het nog heel raar lopen. *klopt af*
Ik heb veel onnodige spelers in de zomer/winter verkocht en daar nog 1,5 miljoen mee verdiend en mijn veeel te hoge wage budget omlaag gehaald. Ik maakte echter een best grote fout, ik heb een rechtsback teveel gegeven omdat ik bang was dat de andere club met hem vandoor ging. Ik denk dat ik hem maar verkoop en een nieuwe back ervoor koop.
Bestuur tevreden, ze hebben mij een nieuw contract aangeboden. Ik wou nog graag een verbeterde training facility maar er was geen geld voor. Dat is best klote, want veel spelers raakte geblesseerd, waaronder een paar sterspelers voor een paar maanden :( . Op een gegeven moment moest ik het met mijn 4e keeper doen, toen ging het ook een stuk minder. Het seizoen is nog niet helemaal afgelopen, maar ik heb nu al wat spelers die weggaan en die erbij komen:
Weg:
• 1 verdediger, hij speelt opzich wel goed maar hij kan zichzelf niet in bedwang houden. 2 keer rode kaart gehad en al een paar keer een penalty, vooral in de moeilijke wedstrijden. Zijn contract loopt af
• Een 35 jarige keeper, hij heeft al een contract ergens anders getekend. Op papier was hij mijn tweede keeper maar telkens als mijn 1ste geblesseerd was, was hij het ook. Bovendien wil ik een keeper erbij die het niveau van de primera división aan kan.
• voor de rest nog een paar spelers die het niveau niet aankunnen en/of die weg willen.

In:
• Een jonge verdediger/verdedigende middevelder. Hij verdiend niet zo heel veel en toch zijn z'n stats best goed, scouts waren erg positief.
• Een talentvolle aanvallende middevelder, hij komt gratis over van een Nederlandse topclub.

Verder heb ik nog een Dr en een St op het oog, beide jong en kunnen mijn twee duurst betaalde spelers vervangen. Er is nog weinig interesse getoont in mijn spelers, ik hoop dat ik nog wat kan verkopen.
Ik ben bang dat mijn selectie niet goed genoeg is voor de hoogste divisie, er zijn maar een paar spelers die denk ik het niveau aan kunnen: GK, Dl, misschien de mr en 1 spits. Aan de andere kant ben ik natuurlijk eerste geworden en gaan er dus 2 mindere clubs mee. Dan hoef ik nog maar beter te zijn dan 1 club en dan blijf ik :D.

Volgende keer doe ik wel screentjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, ik denk: Ik ga nog eens bij de board zeuren om wat verbeteringen. De laatste keer was al het vorige seizoen. En, de board is het unaniem met me eens dat de trainingsfaciliteiten in slechte conditie zijn in vergelijking met de andere teams en dat er dus verbetering komt! Ben benieuwd hoe snel het geregeld is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Viel mee. Bestuur was not amused, supporters wilden m'n hoofd en mijn status knalde van safe naar very insecure :o Week later was iedereen weer happy en stond mijn baantje niet meer op de tocht.
En al was ik ontslagen, er zijn genoeg andere baantjes die vanzelf vrijkomen ;)

We gaan nog redelijk trouwens, meestal nog wel 50-1 voor een overwinning, maar mijn geniale tactiek zorgt ervoor dat we weer netjes in de middenmoot draaien. Ik had 15 aflopende contracten waarvan er 13 verlengd zijn met minimaal 2 seizoenen, de andere 2 mogen weg omdat ze te slecht zijn :)

En die geniale tactiek dan? Nou, vertel op... :+

Nou, da's gewoon een 4-4-2 diamond attacking die voorgeprogrammeerd zit in het spel. Die werkt zo goed bij Harrogate en Nelas d:)b Ik pas onder de wedstrijd altijd wel wat aan (van breed spelen naar normaal, korte passes, naar directe passes, buitenspelval aanzetten oid) maar ik houd gewoon vast aan die 4-4-2.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 16:24:
• Een 35 jarige keeper, hij heeft al een contract ergens anders getekend. Op papier was hij mijn eerste keeper maar telkens als mijn 1ste geblesseerd was, was hij het ook.
Wat vrij logisch is.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2006 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, jij snapt ook wel dat het een foutje is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 14:50:
\o/

Jaja 2-4 gewonnen in de Arena _/-\o_ . Voor rust stond het al 0-3, prachtige hattrick van Dirk Kuyt. Helaas viel hij uit met een blessure. Zijn invaller, aankoop Pablo Vitti, wist er ook nog een in te prikken. Ajax ging alles of niets, scoorde nog twee keer door blunders in de defensie.

Hoe kan ik eigenlijk een printscreen toevoegen? Of kan dat alleen via een link?
Van Central uit Argentinië :P Wat een ziek goede kennis van voetbal heeft die Ziggy :X
Nee, ik speel met Central nu. Die kerel is echt goed man, mijn topscorer, en maar 20jaar.
Europa zit achter hem aan, maar ik doe hem niet zomaar weg, eerst ff prijzen pakken met Vitti.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnax

arnax

Penguins rock!

King Nothing schreef op maandag 13 maart 2006 @ 17:36:
[...]

Viel mee. Bestuur was not amused, supporters wilden m'n hoofd en mijn status knalde van safe naar very insecure :o Week later was iedereen weer happy en stond mijn baantje niet meer op de tocht.
En al was ik ontslagen, er zijn genoeg andere baantjes die vanzelf vrijkomen ;)

We gaan nog redelijk trouwens, meestal nog wel 50-1 voor een overwinning, maar mijn geniale tactiek zorgt ervoor dat we weer netjes in de middenmoot draaien. Ik had 15 aflopende contracten waarvan er 13 verlengd zijn met minimaal 2 seizoenen, de andere 2 mogen weg omdat ze te slecht zijn :)

En die geniale tactiek dan? Nou, vertel op... :+

Nou, da's gewoon een 4-4-2 diamond attacking die voorgeprogrammeerd zit in het spel. Die werkt zo goed bij Harrogate en Nelas d:)b Ik pas onder de wedstrijd altijd wel wat aan (van breed spelen naar normaal, korte passes, naar directe passes, buitenspelval aanzetten oid) maar ik houd gewoon vast aan die 4-4-2.
Ah, nog een fan van de 4-4-2 diamond :) Die werkt bij mij ook erg goed. Alleen wanneer ze een dip krijgen wissel ik even naar een gewone 4-4-2 opstelling. Dit is trouwens met barnsley

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

el-jorge schreef op maandag 13 maart 2006 @ 15:31:
[...]

Volgens mij heb je dan een assistent manager nodig, die geeft namelijk die berichten. ik denk dat je geen assistent hebt?
:X klopt! Ik had een heel slechte assistent die ik er echter niet uit knikkeren omdat hij nog 3 jarig contract had ofzo. De board die weigerde het. Maar toen bood ik hem een beter contract aan voor een jaar en heb ik hem die laten uitdienen. Echter vergeten een nieuwe aan te stellen.... |:( :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 00:50:
[...]

Daar gaat je MP game :').

Respect voor alle verhalen hier _/-\o_! Na al die Engelse verhalen gelezen te hebben krijg ik echt vet zin in mijn game met Ziggy vh zomer ergens :9.

Trouwens Pire, waar ben je nou begonnen? Helemaal onderaan? Want dan ben je wel vet snel in de PL gekomen :D. Tof team krijg je trouwens, nu nog handhaven.
Conference North. Northwich is overigens wel een apart verhaal in het Conference North aangezien ze een divisie teruggezet zijn. De selectie zat dus op het niveau van een Nationwide Conference team. Je kan dus gelijk meedoen voor promotie. Enige nadeel is het gebrek aan geld (maar geen enkele club op dat nivo heeft geld te besteden). Ik begon met een schuld van 250k, maar die is redelijk snel weggewerkt als je goed binnen je budget blijft.

Ik ben ieder seizoen direct gepromoveerd en zit nu dus in de Premier League.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Lekkere bug heb ik gevonden. Ik verkoop een speler voor 1.1mln GBP.
screenshot 1:
Afbeeldingslocatie: http://xs72.xs.to/pics/06111/bug1.jpg.xs.jpg

Het nieuwsitem erboven laat dit zien:
Afbeeldingslocatie: http://xs72.xs.to/pics/06111/bug2.jpg.xs.jpg
Hij heeft ineens 2.2mln gekost terwijl ik hem echt 100% zeker weten heb verkocht voor 1.1mln.

Ik kijk bij mijn finances en ook daar heb ik er 2.2mln bijgekregen. Het transfers out venster geeft ook gewoon 2.2mln weer:
Afbeeldingslocatie: http://xs72.xs.to/pics/06111/bug3.jpg.xs.jpg
8)7 8)7

Ik snap er dus niks meer van :?

edit: Ik sta 1000-1 voor de titel. :D. Iemand interesse om wat geld op Northwich te zetten?

[ Voor 8% gewijzigd door PirE op 13-03-2006 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Als je het net zo doet als voorgaande seizoen (direct kampioen, of had je ook nog promotie op andere manieren afgedwongen?) dan wil ik wel mijn spaarcentjes op jouw clubbie neerzetten :) .

Ben nu voor me zelf een mooi conference national of north/south clubbie aan het uitzoeken, kijken of dat echt zo leuk is als het hier vertelt wordt (en zoals ik het lees ;) )

-Edit- Zeg nooit nooit, maar dit is best te doen volgens mij.
Afbeeldingslocatie: http://img159.imageshack.us/img159/5359/championsleaguedraw7bh.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door JanW op 13-03-2006 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hmm, nu bied een club 2.6 miljoen voor een spits die een value heeft van 50.000... lekker :P

Denk dat ik hem toch maar laat gaan, ondanks dat het mijn beste spits is...

Lekker oversized bod enzo... zo fantastisch zijn zijn stats nu ook weer niet voor zijn leeftijd.

Edit: ah, dat is het addertje. 0 euro initial fee, en 2.6 miljoen na 40 goals. No way dus.

[ Voor 15% gewijzigd door wildhagen op 13-03-2006 20:36 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Ep0ss schreef op maandag 13 maart 2006 @ 20:11:
Als je het net zo doet als voorgaande seizoen (direct kampioen, of had je ook nog promotie op andere manieren afgedwongen?) dan wil ik wel mijn spaarcentjes op jouw clubbie neerzetten :) .

Ben nu voor me zelf een mooi conference national of north/south clubbie aan het uitzoeken, kijken of dat echt zo leuk is als het hier vertelt wordt (en zoals ik het lees ;) )

-Edit- Zeg nooit nooit, maar dit is best te doen volgens mij.
[afbeelding]
Ik ben 4x 1e geworden en alleen in League One moest ik een onverslaanbaar Ipswich voorlaten. Play-offs heb ik gelukkig altijd ontweken.

Conference is leuk als je maar genoeg geduld hebt om een paar FM-jaren te wachten op succes. Ik ben de competitie trouwens gelijk goed gestart. Heb Everton met 4-0 van de mat geveegd :*). Op dit moment ben ik blij met ieder punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
wildhagen schreef op maandag 13 maart 2006 @ 20:34:
Hmm, nu bied een club 2.6 miljoen voor een spits die een value heeft van 50.000... lekker :P

Lekker oversized bod enzo... zo fantastisch zijn zijn stats nu ook weer niet voor zijn leeftijd.

Edit: ah, dat is het addertje. 0 euro initial fee, en 2.6 miljoen na 40 goals. No way dus.
Gewoon veranderen in 2.6mln na 1 goal. Misschien trappen ze er wel in :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

PirE schreef op maandag 13 maart 2006 @ 20:39:
[...]

Gewoon veranderen in 2.6mln na 1 goal. Misschien trappen ze er wel in :D.
Helaas niet, toen werd het bod withdrawn ;)

Nah ja, als ik moet wachten tot hij 40 goals gescoord heeft sta ik over 30 jaar nog te wachten op die 2.6 miljoen.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Geduld, als tegen die tijd chelsea maar minder geld heeft en 20x gedegradeerd is of zo, argh, wat een kutteam :( . Kom 1-0 achter, ga aanvallender spelen, krijgt mijn speler rood, nu is het 3-0 met de rust :( :( .

Eindstand 5-1 voor chelsea, centrale verdediger met 20 voor marking die zijn spits 9 van de 10 keer laat lopen is ook leuk :( .

[ Voor 24% gewijzigd door JanW op 13-03-2006 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnax

arnax

Penguins rock!

wildhagen schreef op maandag 13 maart 2006 @ 20:34:

gewoon veranderen in 'na 10 doelpunten'. Dat heeft hij nog wel een keer dan en ze trappen er bijna altijd in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond begonnen met het 2e seizoen met Ural, Ik had goede hoop, mijn team is redelijk goed dacht ik, ondanks dat mijn sterspeler weg is gegaan. Ik had een nieuwe gevonden, kost 500.000, ik geboden, prima, onderhandelen met de speler, gaat het daar weer mis...Ik mag max 2300 bieden voor salaris, en hij wil 2900...kansloos dus, jammerrrr...:(

maar goed, volgens mij ben ik tegen het 1-1 virus aangelopen. De eerste 6 wedstrijden: 1x 1-0 verloren, en daarna 5x 1-1...op de gekste momenten, tegen de zwakste tegenstanders speel ik 1-1. Hoeveel kansen ik ook krijg, ze gaan er niet in, tegenstander krijgt 2 kansen, en meteen een doelpunt...Echt naadje. op deze manier gaat het ook niet goed met de moraal van mijn team. Ik speel 4-4-2 Ruit en Ik weet niet of ik nu wat verdedigender moet spelen om dat tegendoelpunt tegen te gaan, of aanvallender om meer doelpunten te maken...Iemand trouwens nog een goede tip voor een AMC?...:D

Ik las ergens hierboven dat de speelstijl iets aangepast kan worden, bv buitenspel, meer passing etc, kan dat voor het hele team? Ik moet dit volgens mij per speler instellen heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 09:57:
Ik las ergens hierboven dat de speelstijl iets aangepast kan worden, bv buitenspel, meer passing etc, kan dat voor het hele team? Ik moet dit volgens mij per speler instellen heb ik het idee.
Het kan voor beiden. Bij tacktiek kun je teaminstellingen kiezen, maar als je op een positie klikt krijg je de instellingen per positie. Toch wil ik je waarschuwen om niet teveel individueel te doen hoor, want zeker in slechte doen kunnen de spelers dan 'in de war' raken. Probeer zoveel mogelijk bij teaminstellingen te doen, en de individuele instellingen te beperken tot het noodzakelijke. Draait het goed kan je dat verder uitbouwen.

Als je 442 met een ruit speelt kan je tegen sommige opstellingen inderdaad een man tekort komen op het middenveld en 'overlopen' worden. Dat zul je zelf moeten inschatten, ik speel ook 442 en dan af en toe met een ruit (vooral thuis), maar als het dan 2-0 staat en ze dringen aan switch ik naar gewoon 442. Toch iets compacter en meer op safe. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tnx! Ik zal eens kijken...:))

Nog een domme vraag misschine, maar hoe kan ik een speler wisselen tijdens het spelen zelf? Ik kan alleen wisselen in de rust, of bij een rode kaart, of blessure?.... 8)7 Ik zal wel niet goed kijken, maar misschine dat iemand een hint kan geven...:D

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2006 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Even naar je tactics gaan tijdens de game (full tactics dan, niet de quick tactics), en daar kan je wisselen :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff, het nieuwe seizoen begint weer goed....

4 gespeeld, 2 gelijk, 2 verloren :(. Ik snap er niks van.

Maar in de CL gaat het goed tot nu toe. (1e wedstrijd tegen schalke 3-2 gewonnen)

Mitea en Pienaar zijn heel erg uit vorm, terwijl SIvok (mijn nieuwe aankoop), in zeer goeden doen is :).

edit: net met 1-0 verloren bij RKC, ik word wanhopig :(. Ter vergelijking: vorig seizoen won ik de eerste 11 wedstrijden op rij. :P

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2006 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb met Feyenoord een lekkere begin gemaakt. Het kon beter. Ik heb ook al last van de vele 1-1's. Sparta uit, AZ uit, PSV thuis en FC Utrecht thuis allen 1-1.

Toch sta ik na 10 duels met 19 punten 1e. Ik ben nu 9 duels op rij ongeslagen, want ik verloor mijn eerste duel tegen Roda JC.

Heb het spel in het Nederlands en je krijg de mooiste zinnen. In het algemeen is het goed vertaalt maar is zitten ook van die halve zinnen tussen.
Zag net wat prachtigs, bij de scoutingsverslag van Sevilla:

''Kees van Wonderen vind dat hun aanvalslinie de snelheid heeft van een slak in een bocht''. Haha nog nooit van gehoord, vind hem wel prachtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je ploegen scouten? Zoja, handig (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:09:
Kan je ploegen scouten? Zoja, handig (8>
Hebben jullie allemaal een illegale versie ofzo?

Jullie hebben allemaal een digitale handleiding gekregen bij de FM06 installatie.
(misschien hadden jullie het toen niet door dat het een handleiding was, maar installeer het dan opnieuw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge

el-jorge

Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:56:
[...]

Hebben jullie allemaal een illegale versie ofzo?

Jullie hebben allemaal een digitale handleiding gekregen bij de FM06 installatie.
(misschien hadden jullie het toen niet door dat het een handleiding was, maar installeer het dan opnieuw)
Ik kreeg er gewoon een behoorlijk dik boekje bij. In het engels maar dat boeit niet. Ik speel het spel ook in het engels, het nederlands is af en toe tenenkrommend >:)

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge

el-jorge

Ik heb trouwens even een vraag, op sortitoutsi.net staan alleem grafische dingen zoals club kits en logo's enz. Ik heb het geprobeerd, maar krijg ze niet fatsoenlijk aan de praat. Heeft iemand wel eens van deze dingen geinstalleerd? En zo ja heeft het gewerkt. Ik speel nu namenlijk met Fiorentina, en alle clubs zie je mooi de logo's en de club kits, behalve die van mij (spel dus in originele staat, aangezien het niet lukte om andere te installeren) :/

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
el-jorge schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 17:04:
[...]

Ik kreeg er gewoon een behoorlijk dik boekje bij. In het engels maar dat boeit niet. Ik speel het spel ook in het engels, het nederlands is af en toe tenenkrommend >:)
Same for me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

el-jorge schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 17:04:
[...]

Ok, nee ik kreeg geen boekje. Heb de Nederlandse versie gekocht, maar speel wel in Engels. Bij de Nederlandse versie zit dan zeker een digitale handleiding (.pdf bestandje oid). In ieder geval heeft iedereen een handleiding gekregen, of het nu een boekje is of een digitale versie, probeer daar allemaal eerst is in te kijken voor je hier vragen stelt. Lukt dat niet, dan komen we der hier vast wel uit met al die die-hards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gewoon de legale. Ook hetzelfde als Ziggy007, geen groot boek. Handleiding toen per ongeluk weggegooid (.pdf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel gedownload, maar speel het toch in het nederlands want vind dat gewoon wat mooier dan engels. Ben blij dat het verbeterd is ten opzichte van Championship Manager 03/04. Als je daar Juventus was en Del Piero scoorde stond er: Dutch Gooooooal. Zijn maats feliciteren hem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey , ik ben nu aangenomen bij boca maar ik weet niet hoe ik moet spelen met dit team , want dan speel ik een bepaalde tactiek en dan win ik maar de volgende wedstrijd verlies ik weer .
Wat is een aanrader .
Dit is mijn selectie :
Afbeeldingslocatie: http://img48.imageshack.us/img48/1898/naamloos9lq.th.jpg
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.