Guys,
What's happening (voor MrRudi
, geweldige film)
Verslag 1
Verslag 2
Verslag 3
Verslag 4
Verslag 5
Verslag 6
Verslag 7:
Karpaty Lviv
Seizoen 1: promotie naar UHL
Seizoen 2: plaats 5 in UHL, Runer-Up beker
Seizoen 3: plaats 5 in UHL, 1e ronde Uefa
Seizoen 4: plaats 3, Runner-Up beker
Seizoen 5: Ontslag genomen
Heart of Midlothian
Seizoen 5: plaats 3 in SPL
Seizoen 6: plaats 2 in SPL
Seizoen 7: plaats 1 in SPL, winst Leageu Cup
Associacão Académica de Coimbra
Seizoen 8:
In de zomer dus naar portugal verhuisd, de enige club die vrij was en mij ook nog wilde

.Ik had een redelijk team. De beste man was Dàlvan. Daarnaast nog wat talentvolle Portugezen en nog wat talenten gehaald. Nadat ze vorig jaar net niet gedegradeerd waren, waren ze dolblij dat ik top 5 draaide. Uiteindelijk een beetje teleurstellend als 5e geëindigd.

Seizoen 9:
Mijn persoonlijke doelstelling was CL behalen en misschien wel gewoon kampioen worden

. Daarvoor moet er natuurlijk geïnvesteerd worden. Uiteindelijk dit team bijelkaar gesprokkeld:
Keeper
DR -
DC -
DC -
DL
MR -
MC -
MC -
ML
ST -
ST
Klikbaar
We draaiden een vet goed seizoen, Dàlvan is topscorer geworden, Machacon en Jorge voerden de avarage-rating en assists lijst aan en de Freitas (die ik ook al had bij Hearts, hij werd daar meteen verkocht aan Sporting waar hij de bank warm mocht houden

) had maar 20 oid goals tegen. Maar toch 'maar' 2e geworden in de competitie, Porto was heer en meester.. Wel een vet goed resultaat met zo'n clubje en met CL mag ik blij zijn

. Helaas geen screen want ik heb hier niet de savegame.
Ik had nog een contract voor een jaar maar eigenljik had ik het wel weer gezien in Portugal. Maar het is zo verdomde lastig om een leuke club te vinden als je niet ergens halverwege het seizoen eruit wil stappen. In de zomer is er niks leuks vrij

. Maar toch, ik kreeg een baan aangeboden in Rusland, bij Spartak Moskou. Spartak, een club met naam, een topclub in Rusland maar in mijn game nog nooit kampioen geweest. Ik heb het maar gedaan

. In seizoen 9 zit ik dus bij Spartak Moskou, een leuk team en ik wil nu is even prijzen pakken

.
Columbia
Ja, daar zat ik ook nog. Heb mij eigenlijk kinderlijk eenvoudig geplaatst voor het WK. Moest alleen Brazilië voor me dulden in de kwalificatie reeks.
Van het WK zelf geen screens omdat ik de savegame nit hier heb, maar toch:
Mijn poule ben ik een beetje vergeten, in ieder geval met Spanje als grootste concurrent. Toch alles gewonnen en door naar de 2e ronde. Tegen Togo, die ik vrij eenvoudig met 0-2 aan de kant zette. De kwartfinale was tegen Nederland. 4-1 werd het voor Columbia. In de Halve Finale stonden de Engelsen al op mij te wachten. Een vette pot waar wij uit eindelijk zegevierden met 2-1. Columbia in de finale! Na Oekraine tot de Halve Finale van een WK gebracht te hebben nu met Columbia in de Finale.
Daar troffen wij Frankrijk. Mooie pot! We komen 1-0 achter maar niet veel later maakt de topscorer van het toernooi Moreno de 1-1

. Helaas bleef het daarbij tot aan de 90e min, dat hield dus verlenging in. In de 110emin scoorde Jimmy Briand voor Frankrijk de 2-1. Ja mensen, dan zit je beteuterd achter de computer

!
Maar toen! Een geniale tactische ingeving (

) zorgt ervoor dat Columbia nog één keer die bal in het 16 meter gebied pompt en we horen een fluitsignaal, een penalty! En de captain van het Columbiaanse elftal Fawcett (jawel, die van jou Ep0ss) schiet hem erin! 2-2. Penalty's. Dat ik deze verlies doordat alleen de 4e penalty erin gaat aan de zijde van Columbia is jammer maar helaas

. Runner Up van het WK

.
Goedenacht.