Reg. datum: 23 oktober 2007
Reg. datum: 23 oktober 2007
groeten vaizathans
Koeitje wijzigde dit bericht 22-02-2008 12:36 (18%)
http://www.vaizathans.be
Reg. datum: 12 februari 2008
Ik gebruik mijn LG RH 265 voor het afspelen van mp3 bestanden. Werkt super, maar nu wil ik bestanden over zetten naar DVD of PC. Iemand een idee hoe dit werkt? Volgens mij kan ik alleen video's branden... Ik had beter een apparaat met USB kunnen kopen... of niet?
Reg. datum: 30 november 2005
hoe heb je de MP3 bestanden op je LG gekregen? via DVD neem ik aan...quote:markiemarkie schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 14:01:
Hallo,
Ik gebruik mijn LG RH 265 voor het afspelen van mp3 bestanden. Werkt super, maar nu wil ik bestanden over zetten naar DVD of PC. Iemand een idee hoe dit werkt? Volgens mij kan ik alleen video's branden... Ik had beter een apparaat met USB kunnen kopen... of niet?
Kan ik aan mijn LG RH-7500 ook een externe hdd koppelen via de USB-DV in kabel?
Zodat ik dan niet al mijn films van mijn externe hdd hoef te branden en dan pas beneden op tv kan zien.
Alvast bedankt!
Asus striker extreme - C2D E6600 @ 3.0 Ghz - 4 GB Ram 800 Mhz - 620 Watt corsair - GTX260 - Vista ultimate x64 - Raptor 150GB+1TB Opslag - Antec Nine Hundred - Samsung 2493HM // MDA Vario - HTC Touch Pro - Ipod Touch 8 GB - Zepto A15 - VX Nano
Asus striker extreme - C2D E6600 @ 3.0 Ghz - 4 GB Ram 800 Mhz - 620 Watt corsair - GTX260 - Vista ultimate x64 - Raptor 150GB+1TB Opslag - Antec Nine Hundred - Samsung 2493HM // MDA Vario - HTC Touch Pro - Ipod Touch 8 GB - Zepto A15 - VX Nano
Reg. datum: 30 november 2005
Volgens mij wordt wat eerder in het topic (blz 2,3,4?) hierover gesproken en is de conclusie dat het niet kanquote:Caspah schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:12:
Hey jongens, even een korte vraag.
Kan ik aan mijn LG RH-7500 ook een externe hdd koppelen via de USB-DV in kabel?
Zodat ik dan niet al mijn films van mijn externe hdd hoef te branden en dan pas beneden op tv kan zien.
Alvast bedankt!
Reg. datum: 14 juli 2002
Wordt hier nu mee bedoeld dat je de timer opname afbreekt en dan overgaat op handmatige recording zodat je hetgeen je opgenomen hebt kunt kijken? En dit proces dan dient te herhalen tot einde programma in geval er reclames tussen zitten en je de uitzending "inhaalt"?quote:arnova schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 09:15:
V: Zit er time-chase (of chase-play) op?
A: Nee, dit zit er helaas niet op. Er zijn wel een paar workarounds voor dit probleem:
1) Als je het eerste gedeelte (via de timer) hebt opgenomen op de HDD, kun je het tweede gedeelte
ook gewoon opnemen op de HDD en ondertussen het eerste deel bekijken vanaf de
HDD (of vanaf een DVD natuurlijk): simultaan opnemen én kijken.
En weet iemand toevallig wat nu de laatste firmware is?
Maar goed: topics over HDD/DVD recorders gaan tegenwoordig in Mediaspelers en HTPC's
De reden dat dit gebeurt is omdat is besloten dat spelers die content uitsturen daar beter op hun plaats zijn dan in LCD, Plasma & Projectie.
Zie hiervoor ook: Enkele kleine wijzigingen.
PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
AMD Phenom II X4 810 / Gigabyte GA-MA790XT-UD4P / 4GB Corsair XMS3 1333 DDR3 / Sapphire Radeon HD6770 / Crucal M4 128GB SSD / 2x Samsung Spinpoint 1TB F1@ RAID0 / Western Digital Caviar GreenPower WD20EARS 2TB
Reg. datum: 02 maart 2010
ik heb een DVD+R DL (double layer). De Harddisk start met menu maken en dan met opnemen. Pas als de opanme op 100% zit, zegt hij ' gegevens vastleggen' en dan gaat het fout: 'opname niet mogelijk door schijffout' zegt hij dan. Daarna kan ik niets meer meer de schijf: de Recorder herkent de schijf niet meer en gooit hem eruit. Opnieuw opnemen of formatteren kan ook niet, hij gooit hem er uit. Wat gaat er fout? Ik gebruik het door LG aanbevolen merk DVD+R DL voor deze recorder, namelijk Maxell.
Duzz wijzigde dit bericht 16-06-2010 17:29 (29%)
Dat hielp bij mij een tijd geleden. Ik had ook problemen met het opnemen op schijf. Sommige normale DVD's speelden ook niet meer goed af.
Br(36) Ba(56) Los Cuates de Sinaloa
Reg. datum: 11 januari 2004
http://from-hdd-lg-to-pc.narod.ru/
Succes