Hoofdcategorieën
Topicacties

[dSLR] Konica Minolta Dynax 5D & 7D Topic V2.0

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 10 mei 2004

quote:
CK schreef op maandag 24 april 2006 @ 22:57:
Het vreemde vond ik juist dat de standaard lens met een bereik van 18-70 kwalitatief slechter beeld geeft dan deze lens. Juist op 18mm was de vervorming veel meer te zien dan met deze nieuwe lens. Anyway, ik ben er happy mee :-)

De kitlens is volgens mij wel een stuk scherper als de samples die je hebt geplaatst. De kitlens produceerd in iedergeval minder CA.

Even wat tegenwicht bieden aan al het super zoomgeweld :P

Minolta 70-210 f3,5-4,5 op 210mm f4,5
(na het verscherpen)
Plaatje op imageshack (popups!)

Alleen een beetje verscherpt met high pass verscherpen

Een telezoom heeft ook wel z'n bestaansrecht, alleen al voor de enorme scherpte wijd open op 210mm.

martijn_tje wijzigde dit bericht 25-04-2006 17:00 (57%)

Minolta 5D + Minolta 18-70 f/3.5-5.6 + Minolta 50 f/1.7 (original) + Minolta 70-210 f/3.5-4.5 + Sony HVL-F36AM

Hoe lang is jouw lens?
Reg. datum: 11 augustus 2001

quote:
martijn_tje schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 14:11:
[...]

De kitlens is volgens mij wel een stuk scherper als de samples die je hebt geplaatst. De kitlens produceerd in iedergeval minder CA.

Even wat tegenwicht bieden aan al het super zoomgeweld :P

Minolta 70-210 f3,5-4,5 op 210mm f4,5
(na het verscherpen)
[afbeelding]

Alleen een beetje verscherpt met high pass verscherpen
[afbeelding]

Een telezoom heeft ook wel z'n bestaansrecht, alleen al voor de enorme scherpte die wijd open op 210mm.

Yep, de 70-210mm blijft een heerlijke lens (heb hem ook!) behalve dan dat 'ie erg zwaar is :+
Ben ook erg benieuwd hoe m'n nieuwe 24-85mm presteert, jullie horen het wel wanneer m'n 7D eindelijk weer terug is :(

D200; AI 24mm f/2.8; AF-S 18-70mm f/3.5-4.5; AF-D 105mm f/2.8 Micro; Ai-S IF-ED 300mm f/4.5

Reg. datum: 12 september 2001

quote:
phaas schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 14:54:
[...]

Yep, de 70-210mm blijft een heerlijke lens (heb hem ook!) behalve dan dat 'ie erg zwaar is :+
Ben ook erg benieuwd hoe m'n nieuwe 24-85mm presteert, jullie horen het wel wanneer m'n 7D eindelijk weer terug is :(

Nee, jij hebt (net als ik) de 70-210 F/4 en niet de F/3.5-4.5 ;)
Volgens dpreview fora is de F/4 de beste van de hele serie, maar ik ben zeker te spreken over de foto's die hierboven staan. De F/3.5-4.5 is dus zeker geen miskoop als de F/4 niet te vinden is. :)
Ik gebruik mijne zo weinig dat ik niet zo een vergelijking kan ophoesten, maar ik zal eens een wat schieten met die lens als ik eraan toe kom. :)

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Ik heb dus de 500gram "lichte" en 10cm "korte" 70-210 f3.5-4.5 die is dus geen 17cm lang en 750 gram zwaar. ;)

Uitgeschoven is ie wel net zo lang. Hij is iets gevoeliger voor CA en denk ik ook ietsje gevoeliger voor flares. Voor de rest vind ik het een heerlijke lens.

martijn_tje wijzigde dit bericht 25-04-2006 15:33 (6%)

Minolta 5D + Minolta 18-70 f/3.5-5.6 + Minolta 50 f/1.7 (original) + Minolta 70-210 f/3.5-4.5 + Sony HVL-F36AM

Hoe lang is jouw lens?

Ah, stom :) Had weer eens niet op zitten letten. Ik ben net even naar buiten geweest met de 24-85mm op mijn oude AF 7000 :+ Ben tot nu toe erg tevreden over die lens.
De resultaten heb ik natuurlijk nog niet maar ik zal ze wel even inscannen als ik het rolletje heb laten ontwikkelen.
Ik moet zeggen dat ik erg heb zitten twijfelen tussen deze en de 28-75 (D) en ik er nog steeds niet helemaal uit ben om eerlijk te zijn :z Maja, zoveel verschil zit er nu ook weer niet tussen beide, behalve dan dat ik de DOF toch wel een beetje groot vind op de 24-85.

D200; AI 24mm f/2.8; AF-S 18-70mm f/3.5-4.5; AF-D 105mm f/2.8 Micro; Ai-S IF-ED 300mm f/4.5

Een vraag....ik heb op dit moment een analoge Minolta Dynax 505si met AF28-80 en AF75-300 objectieven + Minolta 3500xi program flitser. Ik sta op het punt om over te stappen naar een 5D of 7D. Wie kan mij een goed advies geven......ik ben niet professioneel bezig ....pure hobby. Ik weet dat de 7D moeilijk verkrijgbaar is....maar hij is nog verkrijgbaar. De D5 is wat goedkoper en makkelijker verkrijgbaar.......maar wat zijn de verschillen nu? Heb de verschillen niet goed in dit forum kunnen vinden. Heeft iemand ervaring met bovenstaande Minolta objectieven op een 5D of 7D?
Ik hoor graag jullie antwoord!

Prima2003

De 7D is
  • degelijker (magnesium body)
  • zwaarder
  • groter
  • meer knoppen (echt elke functie heeft z'n eigen knop)
  • iets lastiger voor beginners
  • grotere zoeker
De 5D
  • kleiner
  • lichter
  • kunstof body met een erg stijf metalen frame er onder
  • minder knoppen (alle vaak gebruikte functies hebben hun eigen knop. sommige foncties zitten samen onder een knop of staan in het menu
  • het schijnt dat de 5D een betere witbalans heeft

Als je eenmaal de camera door hebt kan je denk ik met beide camera's practisch het zelfde. Ik heb ook regelmatig een 7D in m'n handen gehad, maar m'n eigen 5D zou ik er niet voor ruilen (het bescheiden formaat en gewicht spreken me heel erg aan). Zo zijn er ook mensen die een grote overwoestbare (in iedergeval de buitenkant) maar ook zware camera willen en dus uit komen bij een 7D.

Edit:
Bij m'n lokale fotoboer wilden ze met het 75-300 objectief aan smeren. Ze zijden dat de lens prima werkte maar geen hoogvlieger was. Een nadeel van je 28-80 is dat je je groothoek kwijt ben. Met een cropfactor van 1,5 wordt 28mm in eens 42mm (niet echt wijd dus). Misschien dat een 5D kit (18-70 f3.5-5.6) voor bij je 75-300 wel een leuk idee is.

martijn_tje wijzigde dit bericht 25-04-2006 19:07 (19%)

De camera's komen grotendeels overeen en ze maken eigenlijk dezelfde foto's. Maar voor mij zijn de grootste verschillen
  • Er is een grip beschikbaar. Al is die wel dik over de ¤200 inclusief de handstrap. (Ergonomie)
  • Aparte knop voor de lichtmeting mode (Ergonomie)
  • Aparte knop voor exposure compensation en flash exposure compensation. (Ergonomie)
  • AF/MF knop onder de rechterduim (Ergonomie)
  • Draaiknop onder de mode-draaiknop voor de drive-mode. (Ergonomie)
  • Grotere zoeker op de 7D, maar die van de 5D is echt niet slecht. Die komt ook goed mee met andere merken met dezelfde cropfactor (Nikon).
  • LCD heeft hogere resolutie op de 7D, maar beide hebben een 2.5"

Side-by-side vergelijking op dpreview: http://www.dpreview.com/r...caminolta_5d&show=all

edit: Wat ik ben met martijn_tje niet eens ben is dat de 5D makkelijker is voor beginners. Ik denk dat het makkelijker is als je alles makkelijk op de body kunt vinden dan dat je moet gaan zoeken in de menu's en zelf moet uitzoeken wat belangrijk is en wat niet. Maar de 5D heeft een erg mooie prijs voor een instap-dslr en de 7D wat minder. :P

Oxi wijzigde dit bericht 25-04-2006 19:08 (18%)

Tsja... dat is dan weer een mening ;)

Als je iets ergens niet direct een knop voor hebt zal je het het eerste uur dat je de camera hebt er ook minder snel mee lopen klooien. Bij de 5D moet je meer weten waar het zit voor dat je iets kunt vinden. Maar de andere kant is dat als je iets zoekt dat het bij de 5D practisch allemaal onder de FN of WB knop zit. Het enige echt irritante vind ik dat de flits instellingen in het menu verstopt zitten (voor de rest raak ik het menu niet aan).

Natuurlijk is het allemaal persoonlijk. :)
Ik heb zelf ook een tijdje getwijfeld of ik de 5D of 7D wilde hebben, maar toch de 7D genomen vanwege de grip. Maar zoals ik al zei maken ze gewoon dezelfde foto's. Dus als die punten die ik opgenoemd heb voldoende voor prima2003 om het extra geld in de 7D te steken dan moet hij dat vooral doen, en anders blij zijn met de 5D. :)

Overigens zitten de flitsinstellingen ook bij de 7D in het menu en ook hier is dat het enige waarvoor ik het menu ga bezoeken. ;)

Het sony-DSLR nieuws is nu ook in het Nederlands te lezen:
http://www.sony.nl/view/S...951870&site=odw_nl_NL

alu iMac 20" | Sony DSLR-A100, KM 17-35 f 2.8 D, KM 28-75 f 2,8 D, Sigma 105mm f2.8 EX Macro, Minolta 70-210 f4.5-5.6. Minolta 75-300 f4.5-5.6 (big beercan), Tamron-F 2X AF Teleconverter 7MC, Minolta 3600HS (D) flitser

Hoe lang is jouw lens?

De grip op de 7D ownt mijn inziens enorm, dus als je een grip wilt is de keuze makkelijk. Verder maakt het, zoals er al gezegd werd, niet zo veel uit. Persoonlijk vind ik de 7D mooier om te zien, maarja, dat is denk ik niet echt een uitgangspunt als je een SLR koopt.
Ik met mijn 7D vooral in het begin wel eens last gehad van het behoorlijke gewicht. Ik krijg snel last van m'n schouders en eigenlijk is een winterjas al te veel :+ Sinds ik een goede tas heb en de cam dus niet de hele tijd om m'n nek heb hangen heb ik er eigenlijk geen last meer van.

Dank je voor jullie snelle reacties, ik laat jullie weten via dit forum wat het gaat worden.

Misschien dat een 5D kit (18-70 f3.5-5.6) voor bij je 75-300 wel een leuk idee is. Lijkt me een goede optie 'Martijn_tje'

Prima2003

quote:
Oxi schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 19:05:
De camera's komen grotendeels overeen en ze maken eigenlijk dezelfde foto's. Maar voor mij zijn de grootste verschillen
  • Er is een grip beschikbaar. Al is die wel dik over de ¤200 inclusief de handstrap. (Ergonomie)
  • Aparte knop voor de lichtmeting mode (Ergonomie)
  • Aparte knop voor exposure compensation en flash exposure compensation. (Ergonomie)
  • AF/MF knop onder de rechterduim (Ergonomie)
  • Draaiknop onder de mode-draaiknop voor de drive-mode. (Ergonomie)
  • Grotere zoeker op de 7D, maar die van de 5D is echt niet slecht. Die komt ook goed mee met andere merken met dezelfde cropfactor (Nikon).
  • LCD heeft hogere resolutie op de 7D, maar beide hebben een 2.5"

Side-by-side vergelijking op dpreview: http://www.dpreview.com/r...caminolta_5d&show=all

edit: Wat ik ben met martijn_tje niet eens ben is dat de 5D makkelijker is voor beginners. Ik denk dat het makkelijker is als je alles makkelijk op de body kunt vinden dan dat je moet gaan zoeken in de menu's en zelf moet uitzoeken wat belangrijk is en wat niet. Maar de 5D heeft een erg mooie prijs voor een instap-dslr en de 7D wat minder. :P

5D is geen instap DSLR!!! 5D heeft ALLE features die andere DSLR's ook hebben.
Die paar custom dingen... come on, geen hond die dat veel gebruikt, en zo ja, tis nou niet iets wat je mist op die 5D... Je wilt foto's maken! Bij foto's ben je afhankelijk van de volgende zaken, die al sinds het begin van fotografie bepalen hoe een foto eruit komt te zien:
- de lens
- het diafragma
- de sluitertijd
- de gevoeligheid van de film/sensor
(en tegenwoordig nog de 'white balance', maar als je RAW schiet, kun je die achteraf ook nog bepalen, iets wat ik iedereen aanraadt!!)
Nou,... ALLE DSLR's hebben deze features! tada! Waarom wordt de 5D dan 'instap model' genoemd? Kijk, bij Canon maakte men een 300D waarbij heel veel 'manual' dingen gedisabled werden. Das bij de 5D niet het geval! Er zit spotmeting op! Iets wat bij Nikon pas in de aller zwaarste modellen beschikbaar is!
En... de ASA ruis verhouding bij de 5D (ruis bepaalt toch grotendeels de scherpte van een foto bij lage lichtintensiteiten)... wordt alleen overtroffen door de 20D , een body die 2-3 keer zo duur is!!
Daarnaast, veel te veel mensen verkeken zich er blijkbaar op, want d'r worden legio 350D's en D5D aangeboden op Marktplaats van lui die het toch allemaal veel te ingewikkeld vinden!!

dus... 'instapmodel', dat is alleen maar zo omdat het de 'goedkoopste' DSLR is! Ik heb er eentje via Marktplaats gekocht, voor 525! Ik had 'm in Duitsland voor 470 kunnen krijgen, maar ach. Ik had er eentje dus voor 525 met kitlens, die'k voor 80 euri weer verkocht heb (heb al F2.8 lenzen dus wat mot ik er mee)... heb dus een DSLR voor kleine 450 euri.. is net zo duur as m'n Panasonic FZ5!!! 450 euri! Ben bijna 2x zoveel kwijt voor een 'instap' model van Canon of Nikon!!
En geloof me, de kwaliteit, ook qua bouw, is verre van 'instap'. De 5D is al aardig degelijk en zwaar hoor! Ik snap niet dat men het nog zwaarder en groter wil. Ik kom vanaf een analoge 505si, nou dan is die 5D een baksteen! Daarnaast, ik wil echt geen zwaardere body!! Ik moet al m'n 1.5 kg zware Tokina 80-200/F2.8 PRO meezeulen,... zit dan echt niet te wachten op een nog zwaarder body met grip....
Ik schiet veel concertfoto's, in principe 1 van de lastigste dingen qua fotografie, en tot nu toe bevalt die D5D mij prima!! Zeker met m'n TOkina 28-70/F2.8 AT-X (oud model, is grappigerwijze beter dan nieuwe model!!)!! Redelijk snelle AF, in ieder geval 'zekere' AF!! En qua beeldkwaliteit.. subliem!! Ik schiet regelmatig in Tagrijn in Hilversum, qua zaaltjes 1 van de meest kloterige plekken (donker, belichting hangt laag, veelal van achteren), laatst nog een kloterigere zaaltje gevonden, Underground in Lelystad... maaruh.... viel me 100% meer wat voor materiaal ik kon schieten! Dat haal ik niet met m'n Panasonic FZ5 (maar goed, is digicam), en zeker niet met m'n ouwe 505si met 800 ASA rolletje!! Foto's zijn scherp, en bij zelfs 1600ASA (soms zelfs op 3200ASA) goed te gebruiken!!!
Grootste pre is wel, hij focussed goed.

Btw, men noemt steeds dat magnesium body als 'degelijker'... eh... kan iemand mij uitleggen waarom dat zoveel beter is? Ik heb nog nooit iemand gehoord waarbij de body in tweeen brak! Dus waarom moet je in hemelsnaam een magnesium frame in je body? gooit iedereen met z'n camera of zo? Ik snap dat niet....

Mijn advies, kan je goedkoop aan een 5D komen... DOEN! voor die paar hondert euro meer voor een 7D, koop daar een goeie lens voor!! Heb je meer plezier van dan 'handling' issues.... Als je je bij fotograferen al druk maakt om 'd'r kan geen grip op', 'hij voelt niet lekker aan'... duh!! Ga fotograferen ipv kijken of ie 'lekker in de hand ligt'... alsof iedereen uuuuuuuuren lang de camera in z'n handen heeft... duh!!!
Daarbij, waarom wil iedereen opeens een body van een Hummer formaat? D;r is NIEMAND die voordeel heeft van een magnesium frame, en het 'groter zijn'... ehm, kijk 's naar die plaatjes... de 7D is iets groter aan de zijkant, maar wel aan de 'andere kant', het deel waar je 'm vasthoudt, is bijna net zo groot! En met grip... man, waarom zou je zo'n enorme bak willen hebben? Ik koop liever een betere lens dan zoveel geld uit te geven aan een grip!! Maar goed, das persoonlijk!

O ja, 1 ding wat ik wel kut vind is het schermpje. Met die lage resolutie, waarom hebben ze dat in hemelsnaam 2.5'' gemaakt? Ziet er niet uit!! Zeker niet de 'normale' instellingen. Die zijn nu zo groot dat men achterin de zaal nog kan zien wat mijn instellingen zijn!! Had van mijn part wel kleiner mogen zijn, want om foto's te bekijken is zo'n LCD in alle gevallen niet geschikt!! Je kunt nl geen 5MP+ foto's bekijken op zo'n schermpje!! je zult toch altijd op een groter monitor je foto's moeten selecteren....
O ja2, men had wel een ledje mogen maken op de Aan/Uit schakelaar... regelmatig vergeten de camera uit te doen, want je ziet aan niets dat de camera aan is!! Is bizar, een ietsjepietsje ledje had heel veel verschil gemaakt!!!

Reg. datum: 23 april 2004

quote:
Er zit spotmeting op! Iets wat bij Nikon pas in de aller zwaarste modellen beschikbaar is!

Ik denk dat je nu in de war bent met Canon. :)

quote:
Daarbij, waarom wil iedereen opeens een body van een Hummer formaat?

Tja, aangezien nu iedereen met een DSLR loopt zal je je toch moeten onderscheiden van de rest.
Dat is voor mij de reden geweest dat ik een D1 gekocht heb. ;)

Marco wijzigde dit bericht 26-04-2006 20:48 (45%)

Reg. datum: 24 september 2001

kan je alsjeblieft voor jezelf spreken, in plaats van voor iedereen nu al tot een conclusie te komen die zeker niet voor iedereen van toepassing is? :|

ik heb overwogen tussen de 5D en 7D, en uiteindelijk toch voor de 7D gegaan. die grip komt zeker goed van pas. niet meer m'n hand in rare hoeken doen bij een portret shot, extra accu erin.

verder waarom ik voor de 7D ben gegaan is dat de functies (ook al gebruik ik ze niet altijd allemaal) makkelijker bereikbaar waren. en de ergonomie.. met de 7D ligt alles prima in de hand, iets wat ik met de 7D niet had. en, tjsa, een hogere resolutie op 't LCD. heb je 't verschil wel 's gezien? ik kan prima zien of een foto wel of niet scherp is.

ik bepaal zelf wel waar ik m'n geld aan uitgeef. betere lenzen koop ik vanzelf wel. ik begin liever met een duurdere body, en een aantal 'mindere' lenzen. daarna kijk ik wel wat voor lenzen ik nodig heb, in plaats van eerst honderden euro's uit te geven aan dure lenzen die ik achteraf niet nodig gehad zou hebben.

Canon 30D | BG-E2 | 430EX | 580EX II | 50 F1.8 | 85 F1.8 | 10-22 F3.5-4.5 USM | 17-55 F2.8 IS USM | 70-200 F2.8 L USM
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

Reg. datum: 10 maart 2005

rustig blijven ademhalen jeepeeveepee...

...oxi geeft gewoon een aantal goede punten wat de grootste verschillen tussen de d5d en d7d zijn. dat voor jou die verschillen niet zo belangrijk zijn, is wat anders. en of iets een instap-dSLR is, lijkt mij voornamelijk bepaald worden door de prijs en gezien de prijs denk ik dat zowel de d5d als de d7d een instap-dSLR genoemd kan worden...

...maar vooral rustig blijven ademhalen...

quote:
Oxi schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 20:10:
Overigens zitten de flitsinstellingen ook bij de 7D in het menu en ook hier is dat het enige waarvoor ik het menu ga bezoeken. ;)
Dat vind ik persoonlijk ook bij de 5D super irritant. De flits setup is het enige wat in het menu staat dat je tijdens het maken van foto's ook wel eens (de een iets vaker als de ander) veranderd. soms is een fill flasje weer handig, maar om dingen te bevriezen vind ik weer flash weer veel mekkelijker. In iedergeval vind ik TTL veel prettiger werken als ADI. Ik heb namelijk een plaatje geknutseld voor op m'n flitser die het flits licht naar het plafond kaatst (200euro was kunnen bouncen me niet waard). De ADI flits snapt dat niet waar TTL met z'n voorflits er gewoon aan kan rekenen.

Hoe lang is jouw lens?

@JePeVePe: Misschien iets minder vaak Shift+1 drukken?!!!!!! :+

Opzich ben ik het wel met je eens: de verschillen tussen de 5D en de 7D zijn marginaal. Zoiezo vind ik dat je prioriteit bij je lenzen zou moeten lggen: die bepalen nl. voor 75% de kwaliteit van je foto's.
Toen ik mijn 7D kocht was de 5D er nog niet en ik heb er dus best wel veel geld voor betaald. De grip vind ik trouwens voor de 7D absoluut een pre, maar dat komt omdat ik vrij veel foto's in portriat stand maak en dan krijg je zonder grip gewoon een lamme arm met zo'n zware camera + lens.

Ik vind de 7D/5D trouwens absoluut geen instap dSLR, zeker niet als je bekijkt dat hij gebaseerd is op Minolta's Dynax 7, één van hun top prof. modellen. Bovendien was de prijs van de 7D gewoon 1500,- euro toen het nog goed ging met Minolta, niet echt een instapprijs dus.

Edubits

Na wat overleg op IRC hebben we besloten dat het tijd is voor een KonicaMinolta meeting! We hebben hiervoor 28 mei uitgekozen, en als locatie de Soesterduinen.

Meer in het topic over deze meeting: [Meeting 28 Mei] Konica-Minolta meets Soest

Wie o wie komt er ook? :*)

Canon 7d/40d + 10-22 f/3.5-4.5 + 17-55 f/2.8 IS + 70-200 f/2.8L IS + 430EX | Mac Pro quad 2.8ghz | MacBook Unibody 2.4ghz

flits? waardeloze discussie, flits gebruikt een fotograaf het liefst zo min mogelijk, liever een grote lamp ipv een grote flits (muv special effects)

beginnersmodel? ook een waardeloze discussie, instapmodellen bestaan niet. op elke slr moet je omkunnen gaan met sluitertijden en diafragma's. op alle toestellen is dit goed in te stellen, ook op canon en nikon. het enige wat nog bepaald of het een instap model is, is de prijs...
op elke camera zal je moeten wennen aan de controls, een beginner zal daar misschien moeite mee hebben evenveel als een prof die overstapt naar een ander merk... raar? ik denk van niet

ergonomie dat is een ander verhaal, en daar betaal je voor

hilbren wijzigde dit bericht 26-04-2006 22:22 (6%)

trying to find the balance

Ik heb sinds vandaag de 5D binnen, net er even mee naar buiten geweest, en ik ben nu al gewend :). Heerlijk toestel, waar ik hartstikke blij mee ben.

Even over de discussie met betrekking tot de verschillen tussen de 5D en de 7D, mij maken en maakten die verschillen niets uit. Ik had/heb toch geen geld voor de 7D, en doorsparen gaat moeilijk als je elke maand maar net de eindjes aan elkaar knoopt. Ik heb deze camera kunnen kopen vanwege een kleine financiële injectie van mijn oma. Voor de rest, ik vind hem eigenlijk ook net aan de kleine kant, iets meer ruimte voor mijn pink was prettig geweest, nu moet ik die er steeds onder stoppen en dat is niet super comfortabel. Een grip zou voor mij geen volledig overbodige luxe zijn.

Maar verder, heerlijke camera waar ik zeker nog jaren plezier van ga hebben :D.

Trouwens JePeVePe, woon je in Hilversum, dat je in de Tagrijn foto's maakt? En over de kwaliteit van die zaal, die is inderdaad zwaar ruk :P. Gelukkig gaan ze na de zomerstop naar het voormalige KRO pand, en over een paar jaar hebben ze een eigen nieuw pand :).
quote:
lateef schreef op woensdag 26 april 2006 @ 20:50:
rustig blijven ademhalen jeepeeveepee...

...oxi geeft gewoon een aantal goede punten wat de grootste verschillen tussen de d5d en d7d zijn. dat voor jou die verschillen niet zo belangrijk zijn, is wat anders. en of iets een instap-dSLR is, lijkt mij voornamelijk bepaald worden door de prijs en gezien de prijs denk ik dat zowel de d5d als de d7d een instap-dSLR genoemd kan worden...

...maar vooral rustig blijven ademhalen...

valt wel mee hoor.. hehe..., was ook geen kritiek of aanval..
Ik verbaas me alleen altijd over redenaties waarom een camera dezerdagen gekozen wordt...
En dat veel lui dus blijkbaar meer kiezen voor looks en handling dan zaken waar het nu eenmaal meer om draait met fotograferen, goed glaswerk.

Maar goed, das mijn mening... ;)

quote:
phaas schreef op woensdag 26 april 2006 @ 21:54:
@JePeVePe: Misschien iets minder vaak Shift+1 drukken?!!!!!! :+
.
! ?? aha! die Shift 1... ;)

quote:
Wolfensteijn schreef op woensdag 26 april 2006 @ 22:27:

Trouwens JePeVePe, woon je in Hilversum, dat je in de Tagrijn foto's maakt? En over de kwaliteit van die zaal, die is inderdaad zwaar ruk :P. Gelukkig gaan ze na de zomerstop naar het voormalige KRO pand, en over een paar jaar hebben ze een eigen nieuw pand :).

Nope, woon in Badhoevedorp (je weet wel, waar Sony zit hehe, nieuwe pand van Minolta hehe)
Ik ken Tagrijn omdat een vriendin van mij daar publiciteits medwerker is geweest.... vandaar da'k daar ook veel en makkelijk kon fotograferen...
Ach ja, nieuwe pand.... ik moet nog maar zien of Tagrijn het redt. hebben zware tijd achter de rug, en veel problemen zijn nog niet opgelost...

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: