[HDTV] High-Definition TV. Wat is het precies topic deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last
Reageer Nieuw TopicHuis kopen in Tiel? Grote tuin, garage, oprit, etc. :) BMW 6 serie Turbo kopen?
Ik heb het links laten liggen sinds ze er DRM ingestopt hebben.. http://forum.doom9.org/showthread.php?t=104277quote:GaMeOvEr schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 11:21:
Ja, dat CoreAVC is op dit moment wat geks mee ja, lijkt erop dat het er binnenkort niet meer is, lijkt geen development meer aan te gebeuren, en je kunt het zelfs niet meer kopen op de site.
Ik zou proberen de Cyberlink codec te gebruiken (meer compatible) of een recente ffdshow toch weer proberen (weet niet of dat ondertussen al snel genoeg is).
quote:W3ird_N3rd schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 13:25:
[...]
Ik heb het links laten liggen sinds ze er DRM ingestopt hebben.. http://forum.doom9.org/showthread.php?t=104277
Ik zou proberen de Cyberlink codec te gebruiken (meer compatible) of een recente ffdshow toch weer proberen (weet niet of dat ondertussen al snel genoeg is).
Je bent spuit 11
Ik schreef dat al eerder; Maar het is niet alleen DRM wat irritant is. Er zitten nogal wat zeer storende bug is, zoals block-artifacting en foute omgang met donkere scenes/kleuren. En die bugs hebben ze helemaal niet gefixt sinds versie 1.1.5 ( !! ). FFDshow heeft deze bugs inmiddels niet meer, en is al inmiddels bijna al net zo snel.
In feite is voor een PC'tje die alleen maar decodering hoeft te doen èn die snel genoeg is, FFDshow + AC3filter het beste alternatief op dit moment. Voor AVC gebruik vul je dat aan met de cyberlink decoder, met de passende HW-accelleratie.
Had niet zover teruggelezenquote:
Ffdshow is al lange tijd bijzonder snel met SD content, maar tegenwoordig ook met HD? Ik wacht daar al erg lang op..quote:Ik schreef dat al eerder; Maar het is niet alleen DRM wat irritant is. Er zitten nogal wat zeer storende bug is, zoals block-artifacting en foute omgang met donkere scenes/kleuren. En die bugs hebben ze helemaal niet gefixt sinds versie 1.1.5 ( !! ). FFDshow heeft deze bugs inmiddels niet meer, en is al inmiddels bijna al net zo snel.
Je moet al een tijdje verder zoeken bij het "FFDshow tryouts project", en je moet ook goed rondlezen welke build (vaak ook dus WIE hem heeft "gebuild"). Zo zijn er versies met meerdere ondersteuningen, en ik dacht zelfs multi-threaded/SSE3 etc. Ik denk dat je het beste hier kunt beginnen met zoeken/kijken: http://forum.doom9.org/showthread.php?t=120465quote:W3ird_N3rd schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 14:19:
[...]
Ffdshow is al lange tijd bijzonder snel met SD content, maar tegenwoordig ook met HD? Ik wacht daar al erg lang op..
Maar het echte fijne weet ik er atm niet van, gebruik nl. nog een oude CoreAVC, aangezien mijn P4@3.0 toch niet het snelste is, en ik er dus weinig mee opschiet om een nieuwere versie te zoeken voorlopig
Reg. datum: 11 juni 2001
zit oa fddshow ingebakken
alleen de h264 laat ik doen door coreavc.
het loopt tot nu toe vlekkenloos bij mij.
zijn er nog meer mensen die hiermee werken?
erikdeperik wijzigde dit bericht 02-06-2007 11:44 (9%)
ik zeg maar zo "zeg maar niks"
Reg. datum: 13 december 2004
Kan ik via mijn pc ook HDTV series/films afspelen en is de kwaliteit dan ook beduidend beter als bijvoorbeeld AVI of DVD?
Daarnaast heb ik nog een andere vraag..ik heb een monitor met een vga en dvi aansluiting. Eigenlijk zit de monitor nog gewoon ingeprikt in het vga slot terwijl ik ook een dvi slot op me videokaart heb. Zit hier nou wezenlijk verschil in als ik hem op DVI aansluit, of heeft dit niks met kwaliteit van het beeld te maken? Zoals je misschien begrijpt, weet ik niks van de mogelijkheden van mijn beeldscherm/videokaart wat HDTV betreft.
Even voor het gemak mijn videokaart en beeldscherm:
http://www.leadtek.com/nl...62&lineid=1&act=1
WinFast PX6600 GT Extreme WinFast PX6600 GT TDH
NVIDIA GeForce GPU 6600 GT 6600 GT
GPU/Memory Clock(MHz) 550/1120 500/1000
Memory DDR3/128MB DDR3/128MB
Output DVI, VGA, HDTV-Out
Memory Interface 128-bit
SLI Support Yes Yes
Pipeline 8
Data Bandwidth 16GB/sec. 16GB/sec.
Fill Rate (billion texels/sec.) 4.0 4.0
Vertices/sec. (million) 375 375
Pixels per clock (peak) 8
400MHz RAMDACs
0.11 Micron Process Technology
PCI Express
CineFX 3.0 Engine
Unified Driver Architecture (UDA)
Intellisample 3.0 Technology HCT
High-Precision Graphics
nView Multi-display Technology
Digital Vibrance Control (DVC) 3.0
Microsoft® DirectX®9.0c Optimizations and Support
OpenGL® 1.5 Optimizations and Support
High-performance, high-precision 3D rendering engine
http://www.mirai.eu/Neder...oduct_id=30&cat_id=39
Size (diagonal) 19" (48cm)
Screen Size 410.4 x 256.5mm
Panel Resolution 1440 x 900
Aspect Ratio 16 : 10
Mega Pixel 1.3 million
Viewing Angle 150° (H) / 130° (V)
Response Time (typical raise / fall) 8 ms (Tr:2 + Tf:6)
Contrast Ratio (typical) 500 : 1
Brightness (typical) 300 cd/m²
Max. Colors / Color Depth 16.7M
Video Frequency Bandwidth 135 MHz dot clock
Horizontal sync. Frequency 30~ 82 kHz
Vertical sync. Frequency 56 ~ 76 Hz
Automatic Installation Yes
On Screen Display Yes
Rotatable / Fixed stand Fixed (detachable)
VESA Mounting 75 x 75mm
Tilt Angle Up- / Downwards 20° / -2°
Plug & Play DDC 2B Compliance
Signal Input VGA / DVI
Dat kan, mits je PC snel genoeg is, HD content vereist nogal wat powerrrrr, en als je niet download maar schijfjes wilt afspelen heb je ook een HDDVD of Blue Ray speler nodig. Zie ook eens hier: om3ega in "De ultieme HTPC bouwen."quote:Roncom schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 10:50:
Ik heb een wellicht simpele vraag, maar ik kan nergens het antwoord vinden.
Kan ik via mijn pc ook HDTV series/films afspelen en is de kwaliteit dan ook beduidend beter als bijvoorbeeld AVI of DVD?
De kwaliteit is beter dan DVD, mede omdat de resolutie hoger ligt. Alleen zie je tegenwoordig toch weer veel compressie naar WMVHD (bij downloadable content), waardoor een complete HD film toch op zo'n 6 tot 7 GB 'past'. Ik heb het nog niet bekeken, maar het brengt bij mij ernstige DivX gevoelens omhoog. Die compressie zal ergens zicht-/hoorbaar moeten zijn lijkt me. De resolutie kan dan hoger zijn dan DVD, maar of de algehele kwaliteit dat ook nog is kan ik dus nog niet uit eigen ervaring melden.
BeQuietAndDrive wijzigde dit bericht 18-07-2007 11:15 (6%)
www.digitalracing.nl
Reg. datum: 06 februari 2006
je computer zou het kunnen, je scherm niet. geeft het natuurlijk wel weer, maar niet in de beoogde kwaliteit, voor echte hd, moet je een 1080p (1080*1920) schermpje hebben.quote:Roncom schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 10:50:
Ik heb een wellicht simpele vraag, maar ik kan nergens het antwoord vinden.
Daarnaast heb ik nog een andere vraag..ik heb een monitor met een vga en dvi aansluiting. Eigenlijk zit de monitor nog gewoon ingeprikt in het vga slot terwijl ik ook een dvi slot op me videokaart heb. Zit hier nou wezenlijk verschil in als ik hem op DVI aansluit, of heeft dit niks met kwaliteit van het beeld te maken? Zoals je misschien begrijpt, weet ik niks van de mogelijkheden van mijn beeldscherm/videokaart wat HDTV betreft.
*knip*
Ja maar in jouw redenering (die overigens best aardig klopt hoor) voldoet 99% van alle LCD tv's ook niet aan die eisen. Die hebben ook maar een maximale (native) resolautie van 1366x768. Ze zijn echter wel HD Ready....quote:dollyking schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 11:56:
[...]
je computer zou het kunnen, je scherm niet. geeft het natuurlijk wel weer, maar niet in de beoogde kwaliteit, voor echte hd, moet je een 1080p (1080*1920) schermpje hebben.
Voor HD Ready is jouw monitor resolutie goed genoeg, is nl. 'maar' 1280x720......
Hij is echter niet 'echt' hdready, want geen compnent ingang, geen HDCP ondersteuning, maar qua resolutie dus wel.....
Ik wil het is uit gaan proberen met mijn dvb-c kaartje, heb echter alleen het basic pakket.
WS: E6600, Asus P5B Dlx, 2x2gb Mushkin pc6400 cl4, Gainward HD4670, 2x WD3200AAKS(raid 0) + WD3200KS + WD10EADS, Pioneer dvr108, Dell 2005FPW 20,1", Lian-Li V1200B | Server: 2400+, 512mb, 2x160gb | Laptop: Macbook, 2,4ghz, 4gb cl4, 160gb, OSX 10.5
Reg. datum: 30 januari 2005
Mmmmtja... de techniek staat niet stil en we willen allemaal het beste en hoogst haalbare. Aangezien ik ook in dit stadium beland ben, een vriendelijk verzoek voor wat info.
Er is gewoon te veel informatie, waaronder ook heel veel oude informatie, aanwezig om om tot een geschikt antwoord te komen. Vandaar het vriendelijke verzoek.
Sinds kort hebben we ook zo'n platte televisie in onze huiskamer staan. Om niet direct achter de feiten aan te lopen, wat toch wel gebeurd, hebben we het direct goed aangepakt. Een blinkende 1080p Full HD TV straat ons toe te stralen.
Maar, dan nu de grote MAAR!
We maken eigenlijk alleen gebruik van een Analoog TV signaal welke via de kabel het huis binnen stroomt. Niet echt HD kwaliteit te noemen dus.
Zonde... want we willen nu dus ook HD zien! Desnoods eerst in 720p.
Ik heb begrepen dat de overstap naar Digitale TV al een stuk beter is, maar nog steeds niet het gewenste resultaat zal leveren.
De vragen: (ja, daar zijn ze!)
- Is het in Nederland überhaupt mogelijk HD uitzendingen te ontvangen?
Ons kabelbedrijf bied het in ieder geval niet aan, dus zal het via Satelliet moeten gebeuren.
- Of bestaat er ook HDTV via internet? (zo ja, dan prik ik een PC op de TV aan)
- Wanneer een Schotel de enige optie is. Bij wie kan ik dan het beste aankloppen? (link?) Aangezien ik op Canal Digital niets kon vinden over HD.
- Is er nog voorkeur voor apparatuur?
In volle afwachting op jullie reacties.
Nederlands tv zal pas over een aantal jaar grootschalig in HD zijn. Ik kijk zelf echter al 2a3 jaar naar HD materiaal dat van internet komt uit amerika.
Boeiend wijzigde dit bericht 10-12-2007 11:57 (20%)
Dell Precision M4300, T7700 2.4 ghz, 4 Gb RAM, 320 GB 7200 RPM HD, Nvidia Quadro FX360 512MB, @ WUXGA Dell 2407WFP
Wele zenders zijn dat, als ik het vragen mag ?quote:Boeiend schreef op maandag 10 december 2007 @ 11:50:
Ik kan je vertellen dat Canal Digitaal vanaf 2008 7 HD zenders gaat aanbieden.
Het echte 'grootschalig' gebeuren kan nog wel een jaar of 10 duren, op z'n minst...quote:Boeiend schreef op maandag 10 december 2007 @ 11:50:
Nederlands tv zal pas over een aantal jaar grootschalig in HD zijn.
Ik zal al heel verbaasd zijn als over een aantal jaar af en toe een gewone Nederlandse productie als het journaal of een actualiteiten programma in HD zal worden uitgezonden.
Voorlopig zal het voor Nederland toch voornamelijk blijven bij blu-rays en internet als source voor HDTV.
It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.
Nee, de tijden dat NL bekend stond om zijn moderne apparatuur is lang geleden; Ooit eens werd de NOS overal uitgenodigd om de registratie te doen .... dat is a lang niet meer zo dus. Dus reken maar op 2017 ~ 2020 ofzo, zeker omdat 2012 als is geplanned voor de definitieve overgang naar digitaal (2012 minus 2007 geeft 5 jaar; En 5 jaar na 2012 is dus 2017).
De rest van de wereld is dan allang alweer over naar de volgende standaard, en Blu-Ray an HDDVD zullen tegen die tijd ook alwer achterhaald zijn; Net als de uitzendsystemen van Nederland.
Ik heb het kijken naar Nederlandse TV-zenders stiekum al opgegeven, en kijk naar de mogelijkheden voor satelliet .... waar je nu al HDTV mee kan ontvangen (uit Duitsland, Engeland en als je geluk heb ook een paar uit de VS en dus binnenkort ook via Canal Digitaal ...).
Is net hoe je het bekijkt. Neem Duitsland, ja, de publieken doen breedbeeld. Maar dat deden de NL publieken ook al een hele tijd.quote:G_M_C schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 09:27:
Ik denk dat de ovegan naar HDTV net zo voortvarend zal worden aangepakt als de overgang naar breedbeeld. Breedbeeld is pas sinds dit jaar "ingevoerd" ... zo'n jaar of 5 nadat alle omringende landen al waren overgegaan ...
De bekende Duitse commerciëlen? Zie weinig breedbeeld daar. (wel HDTV grappig genoeg, maar geen breedbeeld op de SD-zenders
De UK? Meer breedbeeld daar ja. Maar heb je de beeldkwaliteit van ITV wel eens gezien? Breedbeeld wel ja. Maar RTL Nederland of SBS is qua beeldkwaliteit een stuk beter.
Mag ook wel ergens aangezien we hier moeten betalen voor RTL, maar toch..
Nederland was in 2006 al om. Met 2012 hebben wij niks meer te maken. Alleen Nederlanders die analoog zenders uit omringende landen oppikken hebben nog iets daarmee te maken. Voor Nederland zelf is dat hele 2012-verhaal niet meer van toepassing.quote:Nee, de tijden dat NL bekend stond om zijn moderne apparatuur is lang geleden; Ooit eens werd de NOS overal uitgenodigd om de registratie te doen .... dat is a lang niet meer zo dus. Dus reken maar op 2017 ~ 2020 ofzo, zeker omdat 2012 als is geplanned voor de definitieve overgang naar digitaal (2012 minus 2007 geeft 5 jaar; En 5 jaar na 2012 is dus 2017).
Welnee,quote:W3ird_N3rd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 09:39:
[...]
Nederland was in 2006 al om. Met 2012 hebben wij niks meer te maken. Alleen Nederlanders die analoog zenders uit omringende landen oppikken hebben nog iets daarmee te maken. Voor Nederland zelf is dat hele 2012-verhaal niet meer van toepassing.
Er zit nog steeds een analoog signaal op de kabel, en het gros van de nederlanders kijkt via dat analoog signaal. In 2012 wordt dat analoge signaal helemaal weggehaald van de kabel, en gaan we om naar digitaal. Net als dat er pas vanaf dit jaar uitsluitend in breedbeeld wordt uitgezonden
Half-half oplossingen tellen niet mee, dus 50% breedbeeld en 50% 4:3 etc. Dat is niet te zien als "omgeschakeld". Je blijft dan moeten schipperen tussen verschillende systemen.
Dus voordat er in NL uitsluitend in hd wordt uitgezonden (met andere woorden; wanneer we zijn omgeschakeld) zijn we een hele lange tijd verder.
G_M_C wijzigde dit bericht 11-12-2007 09:57 (12%)
Fout. Anders kan ik het niet uitdrukken. Het klopt gewoon niet. 2012 gaat alleen over de ether, en niet over de kabel. Nederland was daar in 2006 al klaar mee, wij zijn klaar voor 2012. En kijkende naar de huidige populariteit van de analoge kabel is de kans vrij klein dat die in 2012 er al uit gaat. De analoge kabel gaat uit als het aantal gebruikers te laag is geworden om het rendabel te houden. Als dat pas over 50 jaar is dan gaat de analoge kabel er pas over 50 jaar uit. Nogmaals, de kabel heeft compleet niets te maken met 2012. 2012 is een Europese richtlijn om analoge ethertelevisie, wat bijvoorbeeld nog populair is in de UK, uit te schakelen. De UK gaat dan ook pas in 2012 uit. Vlaanderen in 2008.quote:G_M_C schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 09:52:
[...]
Welnee,
Er zit nog steeds een analoog signaal op de kabel, en het gros van de nederlanders kijkt via dat analoog signaal. In 2012 wordt dat analoge signaal helemaal weggehaald van de kabel, en gaan we om naar digitaal.
De Nederlandse (en Vlaamse) analoge kabel zal men gewoon blijven aanhouden zolang er vraag naar is! En het moet gek lopen wil die vraag al in 2012 volledig opgedroogd zijn.
Nog steeds niet. Oude producties, zowel op de publieke zenders als op RTL, en volgens mij ook op SBS, blijven 4:3.quote:Net als dat er pas vanaf dit jaar uitsluitend in breedbeeld wordt uitgezonden
Eeuhm, half-half? Er zijn 2 manieren om volledig over te schakelen: domweg nooit meer oude producties uitzenden, en dat wil je niet. Of alle oude producties verknippen (quote:Half-half oplossingen tellen niet mee, dus 50% breedbeeld en 50% 4:3 etc. Dat is niet te zien als "omgeschakeld". Je blijft dan moeten schipperen tussen verschillende systemen.
HD zal sowieso nog wel ff duren denk ik, de publieken zullen nog wel eens met een HD-kanaal komen, maar volgens mij zijn SBS en RTL er niet erg happig op. Is namelijk nogal een investering, en daar willen ze echt veel extra kijkers voor terugzien.quote:Dus voordat er in NL uitsluitend in hd wordt uitgezonden (met andere woorden; wanneer we zijn omgeschakeld) zijn we een hele lange tijd verder.
De overgang naar HD is gewoon een natuurlijk verloop, of mensen het nou willen of niet, het komt er. Camera's, regietafels, en allerhande verkrijgbare studioapparatuur wat in de winkels ligt is inmiddels "HD ready". Het zal me niets verbazen als "PAL only" spul niet meer te krijgen is. Een omroep die iets nieuws moet kopen of gaat kopen komt automatisch bij HD-ready spul terecht.quote:W3ird_N3rd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 10:49:
[...]
HD zal sowieso nog wel ff duren denk ik, de publieken zullen nog wel eens met een HD-kanaal komen, maar volgens mij zijn SBS en RTL er niet erg happig op. Is namelijk nogal een investering, en daar willen ze echt veel extra kijkers voor terugzien.
Daarnaast, als er één schaap over de dam is wil de rest niet achterblijven. (zie breedbeeld waar RTL de trend neerzette en de rest rap volgde)
Het grootste probleem verwacht ik echter aan de providerkant. CanalDigitaal Satelliet bijvoorbeeld zou met een vrijwel onoverkomelijk probleem zitten als iedere zender naar HD over zou gaan, dat betekent dat ze de transpondercapaciteit met minimaal een factor 3 uit zouden moeten breiden. Ain't gonna happen, daar hebben ze het geld niet voor.
De kabelaas zullen (een deel) analoog uit moeten schakelen om aan de bandbreedte te komen, maar dit punt ligt gevoelig. Ze zijn als de dood dat veel (analoge) klanten weg
zullen lopen naar goedkopere optie's als bij hen het mes op de keel wordt gezet. Aan de andere kant,
er valt voor de klant weinig meer weg te lopen als je HDTV wilt...
En dan Digitenne..., die hebben de bandbreedte helemáál niet beschikbaar.
Je kunt eigenlijk bijna de conclusie trekken dat er maar één medium is die een grote
hoevelheid HDTV zenders betaalbaar kan handelen, en dat is (evt. glasvezel) kabel. Voor de
rest ziet de toekomst er minder rooskleurig uit.
Btw, ik vergeet IPTV. Daar zal echter nog flink geïnvesteerd moeten worden om alle
telefoonnetwerken geschikt te maken voor snellere verbindingen dan de huidige (want met ADSL2 alleen kom je er niet).
Apple wijzigde dit bericht 11-12-2007 20:52 (17%)
Jup, maar ik denk dat het nog wel even zal duren voor ook qua kennis de hele toko "HD ready" is. Een decor bouwen dat je in HD gaat filmen is toch wat anders. En voordat werkelijk alle schakels (en dat zijn er nogal wat) vervangen zijn en echt alle apparatuur HD ready is, reken er maar op dat dat nog "ff" zal duren. Als er een lensdop of iets anders lulligs niet HD ready is gaat het feest nog steeds niet doorquote:Apple schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 16:33:
[...]
De overgang naar HD is gewoon een natuurlijk verloop, of mensen het nou willen of niet, het komt er. Camera's, regietafels, en allerhande verkrijgbare studioapparatuur wat in de winkels ligt is inmiddels "HD ready". Het zal me niets verbazen als "PAL only" spul niet meer te krijgen is. Een omroep die iets nieuws moet kopen of gaat kopen komt automatisch bij HD-ready spul terecht.
In schril contract met de BBC. Beeldverhouding klopt altijd. Nooit een vertraagde overschakeling. En tijden van uitzending? Ik kan iets voorprogrammeren met een marge van 10 seconden en het staat er gegarandeerd helemaal op. Op de Nederlandse commerciële zenders neem ik al snel een marge van 7 minuten en dan mag ik nog maar hopen dat het er helemaal opkomt, met een beetje pech komt er zelfs dan nog helemaal niets op omdat er weer eens geen zak klopt van de uitzendtijd!
Zo professioneel.. Dan verwacht ik geen vlotte overschakeling op HD.
Euhm, dat was Tien/Talpa. RTL was één van de schapen.quote:Daarnaast, als er één schaap over de dam is wil de rest niet achterblijven. (zie breedbeeld waar RTL de trend neerzette en de rest rap volgde)
Het is nog een beetje toekomstmuziek (eerst maar eens zien wanneer HDTV grootschalig van de grond komt), maar gedeeltelijk klopt het. Maar ook CanalDigitaal gaat een aantal HD-zenders doorgeven. Het kan best dat het aanbod op de kabel groter zal worden, maar dat is nu ook al het geval. Een hoop zenders, b.v. Eurosport 2, TMF Party of MGM, geeft CanalDigitaal nu ook al niet door. Wat dat betreft zal er weinig veranderen.quote:Het grootste probleem verwacht ik echter aan de providerkant. CanalDigitaal Satelliet bijvoorbeeld zou met een vrijwel onoverkomelijk probleem zitten als iedere zender naar HD over zou gaan, dat betekent dat ze de transpondercapaciteit met minimaal een factor 3 uit zouden moeten breiden. Ain't gonna happen, daar hebben ze het geld niet voor.
De kabelaas zullen (een deel) analoog uit moeten schakelen om aan de bandbreedte te komen, maar dit punt ligt gevoelig. Ze zijn als de dood dat veel (analoge) klanten weg
zullen lopen naar goedkopere optie's als bij hen het mes op de keel wordt gezet. Aan de andere kant,
er valt voor de klant weinig meer weg te lopen als je HDTV wilt...
En dan Digitenne..., die hebben de bandbreedte helemáál niet beschikbaar.
Je kunt eigenlijk bijna de conclusie trekken dat er maar één medium is die een grote
hoevelheid HDTV zenders betaalbaar kan handelen, en dat is (evt. glasvezel) kabel. Voor de
rest ziet de toekomst er minder rooskleurig uit.
Btw, ik vergeet IPTV. Daar zal echter nog flink geïnvesteerd moeten worden om alle
telefoonnetwerken geschikt te maken voor snellere verbindingen dan de huidige (want met ADSL2 alleen kom je er niet).
Ben me een beetje aan het orienteren op hd-tv, maar ik vroeg me een paar dingen af. Zoals wat is momenteel eigenlijk de resolutie van digitale tv? Ik overweeg nl om een hd-ready tv te kopen ipv een full hd. Ook viel mij op dat sony eigenlijk geen "kleine" tv's heeft die full hd zijn. Is dit omdat het beneden de 30 inch niet te zien is?
Tja..
Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last