Mjah, goedgekeurde decoder. Kan in veel gevallen geen 28 oost (BBC en andere UK zenders) inlezen. Beperkte zenderplaatsen. Geen CI. DiSEqC, als het ondersteund is, beperkt vaak.quote:KiTsEr schreef op zondag 18 maart 2007 @ 18:00:
[...]
Oke. Ik dacht dat FireDTV de enige oplossing voor sateliet via MCE was. Maar ik zie dat dat met die Technotrend S2-3200 ook kan.
Ik heb 1 mediacenter in de huiskamer. Daar moet dan die Technotrend S2-3200 in komen. En in m'n slaapkamer staat alleen een tv. Daar wil ik dan de standaard decoder opzetten.
Dus dan kan ik wel af met die goedgekeurde set lijkt mij.
Alleen moet ik dus weten of die schotels 2 goedgekeurde sets voldoende zijn om HDTV (in de toekomst) te kunnen ontvangen.
offtopic:
Wat zijn de beperkingen van die goedgekeurde decorders? Deze hoeven alleen maar tv weer te geven op m'n slaapkamer.
Voordelen zijn weer: EPG (is niet standaard dus werkt op andere merken meestal niet), standaardvolgorde zenders.
Maar die goedgekeurde sets komen afaik met een singlefocus schotel met één LNB. Dat wil je gewoon niet. In de eerste plaats wil je een Twin LNB in plaats van een single omdat je 2 tuners aan wilt sluiten. Daarbij wil je niet alleen Astra 19,2 maar óók Astra 23,5 oost (ook voor HDTV), dus moet je een duo-LNB of een schotel met houder voor 2 LNB's hebben.
Maar Canal Digitaal heeft op dit moment nog helemaal geen HD aanbod, dus waar wou je eigenlijk naar kijken? Als je BBC HD wilt moet je al helemaal geen goedgekeurde CD set gaan halen, want je moet dan een andere schotel, andere tuner en andere LNB kopen, met andere woorden je kan direct de hele set weer wegdoen.