Ik had het gisteren gedaan, mijn moeder ook gedaan, en een vriend ook laten doen.. (1, 2 en 3 spaties voor de naam.) Toen had ik 50k staan, dus ik wilde pulsen. Ik was nog ingelogd als The_Zeroorez, dus dat kon niet. Ik denk, nou dan verander ik me naam even terug naar The_Zeroorez en dan weer naar Bobje. Ik was nog ingelogd op whatpulse.org.. (dacht ik) Dus ik mijn naam veranderd en gepulsed, en weer terug veranderd naar Bobje, stonden de keys niet op mijn account
Wat blijkt: Ik was nog ingelogd op de Bobje die van mijn moeder was, en ik had dus haar naam veranderd in The_Zeroorez, en mijn keys zijn naar haar account gegaan (ja, we hebben dezelfde pass aangezien ik die van haar gemaakt heb enzo..[weet niet of dat uitmaakt]) De userid's zijn wel anders, maar mijn keys zijn dus naar een ander account gegaan. Om ervoor te zorgen dat het niet helemaal messed-up zou worden heb ik de accounts maar weer een goede naam gegeven, en die vriend dat ook laten doen.
Als mijn moeder eens 50k heeft zal ik er persoonlijk voor zorgen dat ze die aan mij geeft, op diezelfde manier..
Als mijn moeder eens 50k heeft zal ik er persoonlijk voor zorgen dat ze die aan mij geeft, op diezelfde manier..
qed
21 +1
20 -1