Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
cardinal808 schreef op zondag 25 december 2005 @ 23:48:
[...]

Hebben we al een naam voor de clan op Troy :?
Nee nog niet, stellios, effectz en ik wouden ook nog even met jouw en polo overleggen. Morgen komen we bijelkaar om 19.00. Dit geldt trouwens voor iedereen die op dit moment een troy guild wil joinen.

Vis
Reg. datum: 23 december 2004

Ontopic aub.. ga maar op msn zeuren

Startpost update, omdat toch veel mensen moeilijk kunnen inloggen:
quote:
http://x11.putfile.com/12/34917514016.jpg
http://www.silkroadonline.net/silkroadonline/data_img/down_img/client_full.gif
http://x11.putfile.com/12/34917414797.jpg

Auto-login Bot Gebruik op eigen risico!

Ilya wijzigde dit bericht 26-12-2005 15:01 (90%)

Grrrrr... probeer al vanaf 15.00 uur in te loggen en kom er gewoon niet meer op zeg... zeer frusterend, heb er gelijk spijt van dat ik vanochtend heb uitgelogd voor het middag eten.

Denk ik weer eens goed te zijn om mijn plaatsje op te geven krijg je dit... Het zit ook nooit eens :P mee

veni, vidi, maxima velpon ( ik kwam, zag en bleef veel te lang plakken)

quote:
TheFrozen schreef op maandag 26 december 2005 @ 14:29:
Ontopic aub.. ga maar op msn zeuren

Startpost update, omdat toch veel mensen moeilijk kunnen inloggen:

[...]
Heb het geprobeerd alleen het is jammer dat hij telkens weer naar het venster gaat naar zijn eigen programma, als ie nou eens dat zou minimaliseren zou het wel leuk zijn maar het heeft tot nu toe nog geen effect gehad anders had ik nu hier niet iets gepost ;)

Waarom ken ik nie aanmelde bij "join" op die site hij blijft maar lade als ik alles heb ingevuld en op join klik :S

quote:
Neoblade111 schreef op maandag 26 december 2005 @ 19:07:
Waarom ken ik nie aanmelde bij "join" op die site hij blijft maar lade als ik alles heb ingevuld en op join klik :S

Moet je gewoon de website laten draaien heeft mij ook zeker 5 min geduurt voordat hij doorging maar hij ging wel :) Gewoon laten doen, bakkie leut drinken ofzo...

Damn kan er nog steeds niet op zeg. Wat een ondercapaciteit hebben die lui zeg. Ik vond het harstikke top en leuk wat ze gedaan hebben maar nu dat ik van bijna een hele dag er niet op kan begint het mij toch zwaar te irriteren. Of zijn er wel mensen die er makkelijk op komen? Probeer alle 3 de servers maar tot nu toe telkens geen succes... Lijkt wel of ik telkens achter het net loop te vissen. :'(

quote:
Neoblade111 schreef op maandag 26 december 2005 @ 19:07:
welkom in het zelfde schuitje als ik, ik heb dat ook en als hij EINDELIJK is geladen zegt hij Wrong Factor Is Called dat is bij IE FF en Opera

[DPC]Happy Hour

quote:

Nee, een van de mensen die wel graag ziet dat een topic nuttige post bevat en dit soort reacties horen daar niet bij in het rijtje.

Anyway, wat brengt een intensifying elixer (weapon) tegenwoordig op. een Chakji was zo aardig om er een te laten vallen.

Crash wijzigde dit bericht 26-12-2005 23:26 (12%)

Nintendo Wii: Zelda TP | Wii Sports | Rayman RR | Wii Play | Mercury Meltdown | Super Paper Mario

en mag ik nog niet eens hulp vragen om dat ik een error krijg, er zijn moderators om der over te bepalen niet ts'ers

edit: heb nu net ff geprobeert op een oud pc'tje extra daarvoor aangesloten:P en daarop kan ik wel registreren. mijn ingame naam is GamerGTX

GamerGT wijzigde dit bericht 26-12-2005 22:01 (40%)

Dutch Elites heeft weer wat ruimte, voor 30+ only :P

Vis

quote:
Supreme schreef op maandag 26 december 2005 @ 22:25:
Dutch Elites heeft weer wat ruimte, voor 30+ only :P
Houdt mij achter als backup, wanneer er niemand meld. (lvl 22 atm)

Acties: [view]

Door: Crash Moderator SGD/SPV
Multiple Personality Syndrome
Reg. datum: 07 oktober 2001

Modbreak:

Ik heb zojuist een shitload aan offtopic bullshit replies getrashed en verbaas me erover hoeveel nutteloze posts hier in dit topic staan :X Mededelingen als 'server X ligt plat', 'ik kan niet op server Y inloggen', 'ik speel onder de naam A op server B' e.d. zijn absoluut niet op zijn plaats in dit topic. Als je iets zinnigs te melden hebt en je doet een toevoegen van je in-game naam: ok. Maar een enkele opzichstaande reactie zal direct keihard getrashed worden.
Laat deze modbreak + topicwarning genoeg zijn a.u.b. :{
quote:
cardinal808 schreef op maandag 26 december 2005 @ 21:46:
[...]

[...]

Anyway, wat brengt een intensifying elixer (weapon) tegenwoordig op. een Chakji was zo aardig om er een te laten vallen.
Ik ben zelf maar een noobje van lvl 15 maar als ik door de stad loop en ik loop naar die kraampjes dan zie ik Elixers wel vaak voor 200 - 300K van eigen verwisselen. Dus ik zou hem er voor 250 inhangen. Alleen wat kan je precies met die elixers dat ze zo waardevol zijn?

Specs: Amd Athlon XP 3200, Ati Radeon 9600 Pro 256 MB, 512 MB Twinmos + 1024 MB MDT, Asus A7V600-X, Maxtor 6 SATA 80 Gb

[DPC]Happy Hour

quote:
stefandeman schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 08:26:
[...]
Ik ben zelf maar een noobje van lvl 15 maar als ik door de stad loop en ik loop naar die kraampjes dan zie ik Elixers wel vaak voor 200 - 300K van eigen verwisselen. Dus ik zou hem er voor 250 inhangen. Alleen wat kan je precies met die elixers dat ze zo waardevol zijn?
Eerlijk gezegd heb ik geen flauw idee, maar ik gok dat het een (+1) effect heeft. Maar het zou betekenen dat ik voor 500.000 aan elixers heb, want ik heb er twee. :P

Nintendo Wii: Zelda TP | Wii Sports | Rayman RR | Wii Play | Mercury Meltdown | Super Paper Mario

WoW-Addict
Reg. datum: 22 april 2005

ik speel ook sinds kort silkroad en ben nog een beetje noob atm,

heb atm een lvl 5 char op troy met pak weg 6k gold :(

zit er aan te denken een archer te maken maar welke skill moet ik dan bijvoorbeeld wel en niet pakken? ik neem aan die archer skills wel en ook die force powers met dat healen lijkt me wel makkelijk...

als je wat tips hebt graag :D

btw ign Dabrowa

PM me maar als die guild klaar is dan breng ik wel wat geld mee (als ik het dan heb :P)

Apr0x wijzigde dit bericht 27-12-2005 11:59 (35%)

[Twilights Hammer - Aprox - 51 UD Rogue )(retired)( - Elemtra - 49 Orc Shaman][Vashj - Meria - 14 Human Paladin, Aprox - 14 Night Elf Priest]

Modbreak:
Wat was er niet duidelijk aan Crash in "[MMORPG]Silkroad Online, deel 2" :?

Crash wijzigde dit bericht 28-12-2005 21:24 (83%)

Ok, vandaag word dus de Guild gestart? Paar vraagjes

Guildnaam : ?
Verzamelen : ?
Tijd : ?
Per persoon te betalen : ?
Te betalen bij : ?

komt er btw nog een guildnaam vote / poll iets...is misschien wel zo handig, zometeen krijgen mensen een guildnaam waarvan ze denken, wat een kutnaam, moeten we niet hebben natuurlijk :P

Met Elixers kan je idd je wapen upgraden.
Wapen elixers op Aege raak je voor 200k kwijt... hoger is moeilijker

quote:
Apr0x schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 11:53:
ik speel ook sinds kort silkroad en ben nog een beetje noob atm,

heb atm een lvl 5 char op troy met pak weg 6k gold :(

zit er aan te denken een archer te maken maar welke skill moet ik dan bijvoorbeeld wel en niet pakken? ik neem aan die archer skills wel en ook die force powers met dat healen lijkt me wel makkelijk...

als je wat tips hebt graag :D

btw ign Dabrowa

PM me maar als die guild klaar is dan breng ik wel wat geld mee (als ik het dan heb :P)

Ik zou je weapon skill doen (Pacheon) en Cold, dan lopen ze heel langzaam en kan je ze aan de grond aan frosten, zijn ze dood voordat ze bij je zijn.
Ik ben nu lvl 20 pure int archer met cold, en 1 skill van lightning, bevalt best :-)

WoW-Addict
Reg. datum: 22 april 2005

Okay :D dank je dat is inderdaad erg handig

nog een vraag, als ik lvl dan krijg je die 3 skill point, als archer moet ik deze dan gelijk matig verdelen of meer in int stoppen voor mana voor magic arrows en stuff? en blijven die 3 skill points er 3 or worden deze na bijv lvl 10 meer?

[Twilights Hammer - Aprox - 51 UD Rogue )(retired)( - Elemtra - 49 Orc Shaman][Vashj - Meria - 14 Human Paladin, Aprox - 14 Night Elf Priest]

Vis

quote:
Apr0x schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 12:19:

nog een vraag, als ik lvl dan krijg je die 3 skill point, als archer moet ik deze dan gelijk matig verdelen of meer in int stoppen voor mana voor magic arrows en stuff? en blijven die 3 skill points er 3 or worden deze na bijv lvl 10 meer?
Ga voor full strenght of full int, hybrids vallen mij in ieder geval tegen. En het blijven er altijd 3, maar je krijgt automatisch 1 punt per level op int en str.

Ilya wijzigde dit bericht 27-12-2005 12:39 (9%)

quote:
Apr0x schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 12:19:

Eigenlijk krijg je 5skill point maar 2 daarvan worden al gelijk verdeelt over STR en INT. Bow is een puur STR wapen dus ik raad je aan de rest van je skill points op STR te doen. Verder blijven deze constant bij mijn weten. Verder zoals de persoon boven mij al zei, als archer zou ik ook voor ice gaan.

Verder zou ik in het algemeen op silkroad-oasis kijken, en specifiek staat hier een buildguide: klik (scrol naar beneden en kijk bij bow :)
quote:
Guillerm0oO schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 12:08:
Ok, vandaag word dus de Guild gestart? Paar vraagjes

Guildnaam : ?
Verzamelen : ?
Tijd : ?
Per persoon te betalen : ?
Te betalen bij : ?

komt er btw nog een guildnaam vote / poll iets...is misschien wel zo handig, zometeen krijgen mensen een guildnaam waarvan ze denken, wat een kutnaam, moeten we niet hebben natuurlijk :P
Tja vanavond komen we gewoon bij elkaar en bouwen we de guild, de personen die dan aanwezig zijn zullen dan wel gaan beslissen over naam en leaders ed. We komen bijelkaar op irc.

JEEH, Hiep hoi!

hoe kun je een guild joinen? moet iemand je dan uitnodigen?
IGN:Hasocheono op Aege...
lvl 16
ben door drukte met gezin laatste twee weken wat minder online, maar met mijn nieuwe werk vanaf 2 januari met minder reistijd waarschijnlijk wel weer een uurtje tot half uurtje per dag vermoed ik!

en van je aai ja jippie jippie

Reg. datum: 05 januari 2003

Mwahh ben het neit echt mee eens dat bow een str wapen is. Je ziet dat the magic attack veel hoger ligt dan de physical attack. Op hogere levels ben je min of meer kansloos zonder skills als archer. Ik zou voor full int gaan. Maar dat is mijn mening hehe.

Vis

quote:
cls schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 13:56:
Mwahh ben het neit echt mee eens dat bow een str wapen is. Je ziet dat the magic attack veel hoger ligt dan de physical attack. Op hogere levels ben je min of meer kansloos zonder skills als archer. Ik zou voor full int gaan. Maar dat is mijn mening hehe.

Als archer is het beste om full int te nemen met cold en natuurlijk bow skill, eventueel een subskill. Full strenght zou ook kunnen, maar je hebt meer profijt van full int. Verder zou ik protector of gardement nemen, de beesten komen toch vaker in de buurt dan je lief is, dus persoonlijk zou ik protector kiezen.

cls, wat is jou ign en welke server speel je?

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws