Gathering of Tweakers

Quicksearch
Ik denk dat 22:00 uur dan een betere tijd zou zijn ;)

The time has come

quote:
cardinal808 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 14:47:
[...]

[...]

Inderdaad en volgens mij kan je level ook niet hoger dan je gewone level, daarnaast zou het veel te veel SP kosten die je zeker niet hebt bij Level 15. Ik moet naar level 21 en daar ben ik meer dan 100 SP kwijt, dus het is grote Bull@#$% :X
mja, ik bedoel dus total mastery level... (ik doe levellen voor boog en lightning... en dan heb ik de basic skill van ice er ook nog bij)

-- Mijn Systeem - Flickr foto's --
Canon 400D + grip - Canon 18-55 F3.5-5.6 - Canon 50 F1.8 - Tamron 70-300 F4-5.6
Tamron 17-50 F2.8 - 430ex

Fi`maff

Anders maken we die Guild dinsdag ff aan ofzo? (Troy heb ik het over he) Ik ben er wel om 19:00 vanavond, maar vanavond om 22:00 ben ik denk ik bezig met andere zaken dan gamen ;)

Mafferik wijzigde dit bericht 24-12-2005 18:20 (8%)

Flame-Instinct

ik wil ook in de guild. ben nu lvl 18 me ign is warchaser op aege

[DPC]Happy Hour

quote:
Mafferik schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 18:11:
Anders maken we die Guild dinsdag ff aan ofzo? (Troy heb ik het over he) Ik ben er wel om 19:00 vanavond, maar vanavond om 22:00 ben ik denk ik bezig met andere zaken dan gamen ;)
Ik ga vanavond bij vrienden eten en polo1987 is daar ook, ik weet niet hoe het zit met de cashflow, maar wij kunnen iig het geld(ingame) bij elkaar krijgen. Alleen moeten we een pakkende naam hebben.

Nintendo Wii: Zelda TP | Wii Sports | Rayman RR | Wii Play | Mercury Meltdown | Super Paper Mario

Reg. datum: 10 december 2002

Ben ik nu de enige die een beetje teleurgesteld is na een paar dagen spelen? Ik had verwacht dat er een verhaal in het spel zou zitten maar de quests zijn allemaal hetzelfde"kill <X getal monsters> en verzamel <X getal voorwerpen>".

Wallah je moeder is echt kapot zwerver weetj.

de quests zijn idd niet zo bijster orgineel, maar de awards zijn soms toch wel behoorlijk lekker 8)

quote:
cardinal808 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 18:32:
[...]

Ik ga vanavond bij vrienden eten en polo1987 is daar ook, ik weet niet hoe het zit met de cashflow, maar wij kunnen iig het geld(ingame) bij elkaar krijgen. Alleen moeten we een pakkende naam hebben.

Dindsdag klint voor mij ook goed als iedereen dan kan lijkt mij dat wel een goed idee ;)
En btw :@ 3 keer achterelkaar dodgegaan wat een achterlijke lag zeg.

The time has come

Reg. datum: 09 januari 2003

Hallo allemaal ik heb een probleem bij deze quest....

Level 13 - Tiger Hunting Competition(you can do this quest 3 times)
NPC: General SONHEYON
First time: Kill 1 Tiger champion, 20 Tigers and 20 Young Tigers.
Once you complete go back and get reward
Second time: Kill 3 Tigers champion, 30 Tigers and 30 Young Tigers
Third time: Kill 5 Tigers champion, 40 Tigers and 40 Young Tigers
Reward: Total 33000 exp, 9550 exp, 3600 gold, 1 Tiger Volient Scroll and Hp recovery potions.

De eerste keer ging hij prima. Maar bij de tweede keer is het vakje in het gesprek scherm leeg ik kan wel op de 2 klikken maar krijg dan een quest met nul waarden. als ik hierna tigers kill gebeurt er niks...

Iemand hier een oplossing?

Alvast bedankt!

ik probeer nu ook te starten met silkroad alleen ik krijg die site maar neit geladen dus kan ik me niet registreren, kan iemand me daarmee helpen ofzo? trouwens dankje voor die snelle download link _/-\o_

quote:
Rimshim schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 21:30:
Hallo allemaal ik heb een probleem bij deze quest....

Level 13 - Tiger Hunting Competition(you can do this quest 3 times)
NPC: General SONHEYON
First time: Kill 1 Tiger champion, 20 Tigers and 20 Young Tigers.
Second time: Kill 3 Tigers champion, 30 Tigers and 30 Young Tigers
Third time: Kill 5 Tigers champion, 40 Tigers and 40 Young Tigers
Reward: Total 33000 exp, 9550 exp, 3600 gold, 1 Tiger Volient Scroll and Hp recovery potions.

De eerste keer ging hij prima. Maar bij de tweede keer is het vakje in het gesprek scherm leeg ik kan wel op de 2 klikken maar krijg dan een quest met nul waarden. als ik hierna tigers kill gebeurt er niks...

Iemand hier een oplossing?

Alvast bedankt!

De quest werkt gewoon alleen er staat geen text bij. Gewoon tijgers gaan slachten en als je de benodigde hoeveelheid hebt wordt het pas aangegeven. De third time heeft trouwens ook geen text.

happy hunting :Y)

Reg. datum: 05 januari 2003

Ik speel weer :) Was tijdje bezig met 'dingen' :) Zal weer mn best gaan doen voor de clan.

Ik heb dit gisteren maar eens geprobeerd nadat ik flink afgeknapt was op een game met Starforce, maar ben ik de enige die de besturing ongelovelijk vind tegenvallen? Point & Click is gewoon niet mijn favoriete bewegingssysteem denk ik.

Not by the mercy of God, but by my own will I live! | Specs

Vis
Reg. datum: 23 december 2004

quote:
Black Sparrow schreef op zondag 25 december 2005 @ 12:59:
Ik heb dit gisteren maar eens geprobeerd nadat ik flink afgeknapt was op een game met Starforce, maar ben ik de enige die de besturing ongelovelijk vind tegenvallen? Point & Click is gewoon niet mijn favoriete bewegingssysteem denk ik.
Je kan ook lopen met pijltjes

ik probeer vandaag de heletijd al te registreren maar ik krijg een fucking strange error:S deze: Wrong Factor Is Called

kan iemand me helpen?

mss moet je even wachten want de servers liggen plat atm

"If it works, don't fix it"

quote:
Black Sparrow schreef op zondag 25 december 2005 @ 12:59:
had ik bij het begin ook maar moet je gewoon aan wennen

reborn heeft nog steeds plek vrij voor spelers die vooral dagelijks spelen en dus niet 1x in de 2 weken onlinekomen :X

quote:
St0n3d B0b schreef op zondag 25 december 2005 @ 21:45:
reborn heeft nog steeds plek vrij voor spelers die vooral dagelijks spelen en dus niet 1x in de 2 weken onlinekomen :X
Misschien heb ik wel interesse. Ik speel bijna iedere dag, misschien wel maar 1 of 2 uurtjes, ik weet niet of dat een probleem is. Ik ben momenteel trouwens een level 20 full STR archer.

zijn de registraties gesloten ofzo? want ik ben nu al 2 dagen aan het proberen te registreren

quote:
cannonball schreef op zondag 25 december 2005 @ 22:20:
[...]

Misschien heb ik wel interesse. Ik speel bijna iedere dag, misschien wel maar 1 of 2 uurtjes, ik weet niet of dat een probleem is. Ik ben momenteel trouwens een level 20 full STR archer.

nee dat is zat :D
wat is je ingame naam?
of msg me me ign is kadooosh

quote:
St0n3d B0b schreef op zondag 25 december 2005 @ 23:34:
[...]

nee dat is zat :D
wat is je ingame naam?
of msg me me ign is kadooosh
IGN=cannonball

[DPC]Happy Hour

quote:
ZypherNL schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 18:53:
[...]
Dindsdag klint voor mij ook goed als iedereen dan kan lijkt mij dat wel een goed idee ;)
En btw :@ 3 keer achterelkaar dodgegaan wat een achterlijke lag zeg.
Hebben we al een naam voor de clan op Troy :?

cardinal808 wijzigde dit bericht 26-12-2005 00:17 (22%)

Nintendo Wii: Zelda TP | Wii Sports | Rayman RR | Wii Play | Mercury Meltdown | Super Paper Mario

Vis
Reg. datum: 23 december 2004

quote:
cardinal808 schreef op zondag 25 december 2005 @ 23:48:
[...]

Hebben we al een naam voor de clan op Troy :?
suggestie: Praeton, kwam in me op bij "troy".

owja, kan ik nog ge-add worden aan startpost?

IGN nick: Dwergster_NL
server: Troy

-- Mijn Systeem - Flickr foto's --
Canon 400D + grip - Canon 18-55 F3.5-5.6 - Canon 50 F1.8 - Tamron 70-300 F4-5.6
Tamron 17-50 F2.8 - 430ex

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws