Gathering of Tweakers

Quicksearch
Lijkt mij wel ja.

No production networks were harmed during this posting

Reg. datum: 13 september 2001

Wat ik me afvraag... Heeft het nog wel nut om je 2000 te halen als je al in het bezit ben van 2003?

ps: donderdag ga ik voor mn 70-293 :)
Het heeft nut als je werkt in een 2000 omgeving. Op details is het toch anders.

Ik ben trouwens afgelopen vrijdag alsnog gezakt voor 270 :')
Gewoon te gemakkeljk gedacht aangezien ik 290 een maandje daarvoor had gehaald..

270 valt vies tegen met af en toe echt ranzige vragen zeg.

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

quote:
DeMoN schreef op maandag 11 september 2006 @ 08:46:
Ik ben trouwens afgelopen vrijdag alsnog gezakt voor 270 :')
Gewoon te gemakkeljk gedacht aangezien ik 290 een maandje daarvoor had gehaald..

270 valt vies tegen met af en toe echt ranzige vragen zeg.

Dit is sooooo true... Ik had 290 en 291 al voor ik 270 deed. Op beiden was ik er van de eerste keer door. Op de 270 had ik gewoon niet genoeg omdat het effectief (perfecte woordkeuze van demon) RANZIG is.

Kutexamen, maar gelukkig al een tijdje MCSE2003 ondertussen :)

Life is simple, make choices, don't look back...

quote:
Little Bear schreef op maandag 11 september 2006 @ 09:31:
[...]

Dit is sooooo true... Ik had 290 en 291 al voor ik 270 deed. Op beiden was ik er van de eerste keer door. Op de 270 had ik gewoon niet genoeg omdat het effectief (perfecte woordkeuze van demon) RANZIG is.

Kutexamen, maar gelukkig al een tijdje MCSE2003 ondertussen :)
Hehe, ik kom meer mensen op internet tegen die er zo over denken idd :) Met behulp van wat heb jij het uiteindelijk alsnog gehaald? Ik heb als tip gekregen die readyness guide door te nemen die in die MSPress boeken zit :)

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

like in Pinda ^_^

Ik heb morgen mijn eerste examen, 70-270..
Zie er best wel tegenop, niet zozeer omdat ik te weinig heb geleerd ofzo..

Moet het zelf betalen en is toch een aardige som geld wat toch weer wat extra druk oplevert..

Nu heb ik hier wat tips gelezen: http://www.sadikhov.com/forum/index.php?showtopic=18803

- Dat je eerst de korte vragen moet beantwoorden
- Eerst de antwoorden lezen dan de vragen
- Als je de vraag moeilijk vindt, marken en naar de volgende vraag gaan
- etc.

Zijn er mensen die volgens deze methode werken? Heeft er iemand andere handige tips?

PnD wijzigde dit bericht 11-09-2006 19:53 (27%)

like in Pinda ^_^

Een beetje vroege kick/nieuwe vraag, sorry ! :x

Na een complete vce examen gedaan te hebben van 144 vragen kom ik op een score van 750 uit.
Nu geeft ie fail aan, maar om te slagen moet je toch 700 hebben en niet 800?
Reg. datum: 04 januari 2004

Jeps, ik ga weer aan de studie en ik heb twee vragen:
1. Waarom kies je voor Ms-press of Sybex. (waarin zit het grootste verschil) p.s. 70-270 en dit wordt mijn eerste op A+ na. Praktijk ervaring heb ik wel maar niet op gebied van netwerkbeheer.

2. Hoe groot is de kans dat MS MCSA/E2003 gaat vervangen voor een 2006/2007? aangezien er 3 jaar tussen 2000 en 2003 zaten? Ik vind het zonde om veel tijd in 70-270 te stoppen (ben niet zo'n held in leren) om er vervolgens achter te komen, dat het eigenlijk al "gedateerd" is en dus snel weer zal moeten updaten. De meeste "klanten" hebben nu nog 2000/XP

quote:
PnD schreef op maandag 11 september 2006 @ 19:53:
Een beetje vroege kick/nieuwe vraag, sorry ! :x

Na een complete vce examen gedaan te hebben van 144 vragen kom ik op een score van 750 uit.
Nu geeft ie fail aan, maar om te slagen moet je toch 700 hebben en niet 800?
Op het examen moet je inderdaad 700 punten behalen om te slagen..

" 1 muis maakt nog geen piepshow ! "

270 behaald door gewoon alles uit de kop te blokken. Niet de goede methode, maar volgens mij is er voor die 270 geen goede methode. Die vragen zijn gewoon zulke detailvragen dat er geen andere methode is. Dat examen test niet je kennis, maar wel wat je in je kop kan steken.

Simulaties geven idd dikwijls aan dat je 800 moet halen om erdoor te zijn. Op eender welk examen is 700 echter voldoende.

Wat dat out-of-date zijn betreft. MCSE2000 wordt ook nu nog hoog gewaardeerd, en zal dat nog blijven. Zo zal ook MCSE2003 nog lang nadat de MCSE2007 titels er zijn nog hoog gewaardeerd worden. Bovendien kan je MCSE2007 behalen door enkele 'brugexamens' te doen, dus nutteloos is het zeker nooit. Het is ook niet bekend wanneer de MCSE2007 examens er zijn. Voor hetzelfde geld is dit pas in 2008.

quote:
Little Bear schreef op maandag 11 september 2006 @ 21:49:
270 behaald door gewoon alles uit de kop te blokken. Niet de goede methode, maar volgens mij is er voor die 270 geen goede methode. Die vragen zijn gewoon zulke detailvragen dat er geen andere methode is. Dat examen test niet je kennis, maar wel wat je in je kop kan steken.
hmm ja, maar het gaat niet aleen om het papiertje O-)
quote:

...

Wat dat out-of-date zijn betreft. MCSE2000 wordt ook nu nog hoog gewaardeerd, en zal dat nog blijven. Zo zal ook MCSE2003 nog lang nadat de MCSE2007 titels er zijn nog hoog gewaardeerd worden. Bovendien kan je MCSE2007 behalen door enkele 'brugexamens' te doen, dus nutteloos is het zeker nooit. Het is ook niet bekend wanneer de MCSE2007 examens er zijn. Voor hetzelfde geld is dit pas in 2008.
o.k. thx

quote:
tomleeuw schreef op maandag 11 september 2006 @ 22:06:
[...]

hmm ja, maar het gaat niet alleen om het papiertje O-)

Beetje laffe uitspraak. Ik had in de voorgaande post al aangehaald dat je de 270 in tegenstelling tot de anderen niet kan behalen met logisch denken. Ik ben gigantisch tegen de papieren MCSE'ers die er spijtig genoeg veel te veel rondlopen,
Maar het examen van 270 is nu eenmaal nutteloos.

like in Pinda ^_^

Achja, heb hem (70-270) wel gehaald net met 842 en het was idd wel een "alles uit het hoofd stampen" examen.

Welk boek raden jullie aan voor 70-290 (is toch verstandig om 70-290 als 2de examen te doen he?)

PnD wijzigde dit bericht 12-09-2006 18:15 (38%)

quote:
Little Bear schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 08:13:
[...]

Beetje laffe uitspraak. Ik had in de voorgaande post al aangehaald dat je de 270 in tegenstelling tot de anderen niet kan behalen met logisch denken. Ik ben gigantisch tegen de papieren MCSE'ers die er spijtig genoeg veel te veel rondlopen,
Maar het examen van 270 is nu eenmaal nutteloos.
laf,laf... hmmm. Ik heb ook van een collega begrepen dat 270 nogal ruk is, en hij adviseerde om te beginnen met 2003server (290 toch) en vooral de testkings enzo van 270 te leren.

Is 270 dan zo veranderd? Want ik heb daar echt niet veel voor gedaan en vond 'm ook niet echt moeilijk. Maar ik heb 'm wel al een jaar geleden ofzo gedaan....

Tijd geleden trouwens dat ik hier gepost heb. Ik ben een tijdje niet zo erg gemotiveerd geweest qua studie en uiteindelijk heb ik vier keer gedaan over 291 :$ Deels m'n eigen schuld en deels ook wel omdat het echt een kutexamen is. Gelukkig heb ik 'm nu op zak en sinds gisteren 293 ook *O* (die heb ik er maar snel achteraan gedaan omdat ze nogal veel overlap hebben).

9 Oktober ga ik op voor 70-350 en dan in november ergens voor 70-294 hoop ik. En daarna mag ik even rust en ga ik verhuizen en mijn nieuwe huisje inrichten en frutsels kopen en me bezig houden met meisjesachtige dingen ;)

Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal

ITexperience.net

Een tijdje geleden hadden het hier over die gratis evenementen van Microsoft. Zo'n (halve) dag lekker luisteren naar (nieuwe) (ontwikkelingen van) producten.
Nu keek ik echter vandaag even naar http://www.microsoft.com/...venementen/overzicht.aspx maar daar zie alleen nog maar betaalde evenementen :/
Is Microsoft gestopt met de snoepdagjes? Of komen ze wel weer in 2007?
De masterclasses kosten geld zo te zien, de InTracks zijn gratis. Ze komen er wel gewoon weer aan heb ik laatst in hun nieuwsbrief gelezen.

Vandaag 70-270 gehaald met 921 punten :)

Gebruik gemaakt van de MS self training kit (of hoe dat hele dikke boek ook heet) en Testking. Dat laatste vooral voor de vragen die gewoon niet duidelijk naar voren komen in het boek. Toch wel handig als je dat dan weet.

70-290 examen heb ik in de tweede week van oktober. Heb er al cursus voor gehad dus moet te doen zijn denk ik. Of zijn er mensen met andere ervaringen?

Tips voor mensen die eraan gaan beginnen (als het nog niet is genoemd): Goed lezen en logisch nadenken. Op die manier kun je al vaak 2 of 3 foute antwoorden wegstrepen.

quote:
Cis schreef op donderdag 14 september 2006 @ 10:20:
Een tijdje geleden hadden het hier over die gratis evenementen van Microsoft. Zo'n (halve) dag lekker luisteren naar (nieuwe) (ontwikkelingen van) producten.
Nu keek ik echter vandaag even naar http://www.microsoft.com/...venementen/overzicht.aspx maar daar zie alleen nog maar betaalde evenementen :/
Is Microsoft gestopt met de snoepdagjes? Of komen ze wel weer in 2007?

http://www.microsoft.com/...n/najaar2006/default.aspx

Hier staan er een aantal. Een is al vol zie ik.

\o/ \\o /o\ o// \o/
Reg. datum: 29 oktober 2000

quote:
tuuterdetuut schreef op donderdag 14 september 2006 @ 15:06:
Vandaag 70-270 gehaald met 921 punten :)

Gebruik gemaakt van de MS self training kit (of hoe dat hele dikke boek ook heet) en Testking. Dat laatste vooral voor de vragen die gewoon niet duidelijk naar voren komen in het boek. Toch wel handig als je dat dan weet.

70-290 examen heb ik in de tweede week van oktober. Heb er al cursus voor gehad dus moet te doen zijn denk ik. Of zijn er mensen met andere ervaringen?

Tips voor mensen die eraan gaan beginnen (als het nog niet is genoemd): Goed lezen en logisch nadenken. Op die manier kun je al vaak 2 of 3 foute antwoorden wegstrepen.
Heb afgelopen woensdag 70-290 gehaald op dezelfde manier als jij 70-270 gehaald heb. MS Press selftraining kit en testkings derachteraan. Het viel me behoorlijk tegen hoe weinig detail info in het MS Press boek stond. Volgende maand heb ik 70-291, dikker boek van mspress misschien dat er wel meer details in staan, heb CBT Nuggets video en Learnkey videos ook maar gedownload :)
Trotse papa van Tigo Nova

Ik ben bezig met een compleet trjact. ergens begin dit jaar begonnen met trainingen, en we zouden dan na elke training zelf een examen in moeten plannen. 5 daagse cursus wordt er in 2 dagen in gestampt. Maar is op zich goed te doen.

Door wat omstandigheden heb ik helemaal geen examens gedaan (overlijden schoonvader, geboorte van m'n zoon). maar heb het toch maar weer eens opgepakt. Vorige maand 7-290 gedaan en geslaagd, afgelopen maandag 70-291 gedaan (helaas nauwelijks voor kunnen bereiden maar goed) maar ook gehaald. precies 700 punten.. ben er niet echt trots op, maar ben toch blij dat ik het gehaald heb. Veel ipsec/network security vragen heb ik gekregen; werd er op een gegeven moment een beetje gek van. Wel een 100% score op IP troubleshooting.

25 Sept. 70-270, en een weekje later 70-089.. en dan ben ik eindelijk MCSA.

Ik heb die blauwe MS boekjes erbij gekregen; maar daar staat duidelijk te weinig in. Ik lees ze even vluchtig door en kijk dan wat nuggets en doe VCE's.

In oktober heb ik ook gelijk een exchange 2003 cursus; in de laatste 3 maanden nog 3 examens en dan heb ik mijn MCSE doelstelling ruim gehaald..
Wat bedoel je met VCE's?

It is I, Leclerq
Reg. datum: 03 april 2000

quote:

Visual Cert Exam.

Erg handig tooltje. Weet alleen niet of dit helemaal legaal is dus je zult zelf even verder moeten zoeken.

AMD Athlon 64 3200+, 1GB ddr pc3200, Sapphire X1900 GT, Coolermaster Centurion 5, Soundblaster X-Fi Fatal1ty

\o/ \\o /o\ o// \o/
Reg. datum: 29 oktober 2000

quote:
ErikH schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 13:08:
[...]

Visual Cert Exam.

Erg handig tooltje. Weet alleen niet of dit helemaal legaal is dus je zult zelf even verder moeten zoeken.
is volledig legaal hor. je moet alleen voor het programma zelf betalen, de vce's zelf mag je daar gewoon downloaden. Nu is het natuurlijk wel zo dat de meeste mensen het programma niet betalen, maarjah daar is niets aan te doen.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws