quote:emiel_z schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:16:
Ik snap al die ophef over testkings niet echt eigenlijk.... Als ik een examen ga doen dan gebruik ik ook testkings. Maar dan wel in combinatie met andere leermiddelen. Hieronder staat de punten die ik doe om met succes een examen af te leggen:
1. Eerst lees ik het boek helemaal door (MS-Press)
2. Ik kijk de video's van CBT nuggets
3. Ik maak alles opdrachten en vragen uit het boek (MS-Press)
4. Lees sommige stukken nog door uit het boek
5. En dan ga ik alle vragen maken van testkings.
Zoals je ziet zit hier dus gigantisch veel tijd in. Dan is het toch helemaal niet erg dat je Testkings gebruikt op het laatst???
Die methode gebruik ik ook.
Ik gebruik de boeken Self-Paced Training Kit van Microsoft gecombineerd met de video's van CBT Nuggets. CBT Nuggets vindt ik veel beter dan de LearnKey video's.
Testkings heb ik ook gebruikt, maar ik gebruik nu de examens van Pass4Sure. Deze gebruik ik pas na de video's en het boek gelezen en bekeken te hebben, niet eerder. Als uit deze examens voortkomt dat ik iets nog niet onder controle heb, lees ik het boek (of video) nog een keer.
Zo heb ik voor mijn eerste examen (70-270) 889 punten gehaald. Nu op naar de 70-290.
PS.
Ik gebruik de examens van Pass4Sure in plaats van Testking omdat ik de laatste tijd nogal wat rare dingen hoor over Testking. Zoals dat de antwoorden die gegeven worden niet altijd juist zijn. Pass4Sure schijnt veel beter te zijn.