We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.
[MCSE] Ervaringen en discussies - Deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicHeeft er nog iemand tips behalve goed leren?
AMD Athlon 64 3200+, 1GB ddr pc3200, Sapphire X1900 GT, Coolermaster Centurion 5, Soundblaster X-Fi Fatal1ty
Goed lezen, maar dat spreekt altijd voor zich. Ik weet me wel te herinneren dat ik voor 1 case bijna in tijdnood kwam, dus let daarop. Je krijgt per case een x aantal minuten (meestal rond de 30 dacht ik) en overgebleven tijd gaat NIET mee...quote:ErikH schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 15:44:
Over 2 weken heb ik examen 70-297 designing active directory.
Heeft er nog iemand tips behalve goed leren?
No production networks were harmed during this posting
Ik ben MCSE
Examen was goed te doen, wel goed lezen want de meeste dingen zijn toch terug te vinden in de tekst die niet onder business of technical requirements valt.
AMD Athlon 64 3200+, 1GB ddr pc3200, Sapphire X1900 GT, Coolermaster Centurion 5, Soundblaster X-Fi Fatal1ty
quote:ErikH schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 11:12:
JAJAJAJA, zojuist examen gehaald desiging 2003 active directory. 839 punten
Ik ben MCSE!!!
Examen was goed te doen, wel goed lezen want de meeste dingen zijn toch terug te vinden in de tekst die niet onder business of technical requirements valt.
Gefeliciteerd!
Ik ben blijven steken op MCSA. En wil me nu eigenlijk eerst concentreren op VCP en CCNA.
MCSE 2007 komt wel ooit over een tijdje
Volgende examens zullen wel wat lastiger leren zijn aangezien ik niet veel ervaring heb met W2K3 server.
Maakt het nou nog iets uit of ik via prometic of vue een examen aanvraag?
Verder nog tips?
Heb het Sybex boek gedaan en had de examens na elk hoofdstuk max. 2 fouten.
Ga nu nog oefenvragen doen en dan maar is beginnen..
De 70-270 is echt peanuts, deze is alweer wat lastiger vanwege de simulaties. Wel opvallend dat er redelijk wat vragen overeenkwamen met de 70-270.
Tip voor de mensen die 'm nog willen doen: Pass4Sure heeft goede testcases om je kennisniveua te testen. Dan weet je tenminste of je er klaar voor bent.
Nu op naar de volgende (moet nog even nadenken wat handig is. Moet ook 3e Citrix CCA4 examen nog doen en kan niet té veel tegelijkertijd doen
specs You're just jealous because the voices only talk to me
Ik dacht dat 290 een dik boek was
Deze is gewoon nog erger. Het ergste is, ik ken XP al bijna helemaal uit mijn hoofd. Nu moet ik die shizzle helemaal gaan doorbladeren om te kijken of er iets in staat wat ik niet ken. Lekker saai
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
quote:paella schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 17:10:
Je DENKT dat je XP helemaal kent, maar ze gaan zeuren over bv japanse toetsenbord indelingen enzo, dat ligt dan net ff anders dan je denkt.
So true so true. Om nog maar niet te spreken over de minimum en aanbevolen specificaties, recovery-mogelijkheden, blablabla.
Ik vond XP vies tegenvallen
Hoe hebben anderen een keuze hierin kunnen maken?
Vragen over japanse tobo instellingen en of het tobo-werkbalkje in dat geval wel of niet op je desktop komt zweven en hoe je die met een sneltoets uitzet e.d. weet ik idd niet uit mijn hoofd
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
In tegenstelling tot bijvoorbeeld 70-291, die zijn bijnaam "The Beast" toch zeker wel eer aan doet.
Is dit examen een beetje te doen of is het ook een 'beast' ?
Dat hangt maar net af van waar je ervaring ligt. Als je alleen thuis met XP werkt, misschien zelf een DC hebt, tja, dan kom je geen problemen tegen die in een grote(re) organisatie voorkomen met tientallen, honderden of duizenden accounts, tig printers, etc, etc.quote:MaZo schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 13:09:
Imo stelt 70-270 weinig voor als je veel praktijkervaring hebt met Windows XP.
In tegenstelling tot bijvoorbeeld 70-291, die zijn bijnaam "The Beast" toch zeker wel eer aan doet.
quote:paella schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 15:34:
[...]
Dat hangt maar net af van waar je ervaring ligt. Als je alleen thuis met XP werkt, misschien zelf een DC hebt, tja, dan kom je geen problemen tegen die in een grote(re) organisatie voorkomen met tientallen, honderden of duizenden accounts, tig printers, etc, etc.
Ervaring met XP zegt gewoon weinig. Al weet je er alles vanaf en je krijgt de vraag
"hoeveel geheugen heeft windows xp minimaal nodig om te draaien?"
A: 64 MB
B: 96 MB
C: 128MB
D: 265 MB
Dan twijfel je gewoon. Heel typisch dat zijn dingen die je echt uit het boek moet lezen
edit:
Gisteren MCSA 2000
Gefeliciteerdquote:
Reg. datum: 12 mei 2004
1. Eerst lees ik het boek helemaal door (MS-Press)
2. Ik kijk de video's van CBT nuggets
3. Ik maak alles opdrachten en vragen uit het boek (MS-Press)
4. Lees sommige stukken nog door uit het boek
5. En dan ga ik alle vragen maken van testkings.
Zoals je ziet zit hier dus gigantisch veel tijd in. Dan is het toch helemaal niet erg dat je Testkings gebruikt op het laatst???
Reg. datum: 12 mei 2004
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.