Gathering of Tweakers

Quicksearch
it's just me

quote:
DiEPVRiESKiP schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 10:34:
[...]

OK ik ga 1 keer op jou domme opmerkingen reageren en daarna, wat je dan ook nog mag andwoorden, ga ik verder on-topic en negeer ik je want ik ga m'n tijd niet vuil maken aan eikels als jij.

Ten eerste: Het is de eerste keer dat ik een examen doe dus ik wil gewoon even kijken wat ik kan verwachten;

1 Door dit soort reacties op elkaar te geven maak je het alleen maar moeilijker voor elkaar.
We zijn hier om elkaar te helpen..
2: Sluit meteen aan op opmerking 1 als je de verdere informatie nu ook gegeven had in je 1e post had je niet zo'n reacties van mensen gehad die KEIHARD hebben moeten knokken voor hun certificering...

I'll rest my case

Security wijzigde dit bericht 10-01-2006 11:45 (9%)

I am not your NMI
Reg. datum: 03 februari 2003

quote:
Caeruleus schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 11:31:
[...]

Idd, heb je al eens naar het aantal pagina's gekeken? :D : Microsoft Press | 1181 pages, hardcover | Dan Holme, Orin Thomas

Mooi toch... 70-284 was ook zowiets... niks nieuws onder de zon dus. Maar 't blijft een hele kluif.
Vooral de eerste 200 blz zijn irritant omdat het dan niet op lijkt te schieten.

ye olde farte

quote:

Als je nou wat aan je taalgebruik zou doen zou je meer kans hebben ietwat serieus genomen te worden.

Met dit soort taal laat je jezelf wel behoorlijk in de kaarten kijken. Maar dat is slechts mijn mening.
quote:
DiEPVRiESKiP schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 10:34:
[...]

OK ik ga 1 keer op jou domme opmerkingen reageren en daarna, wat je dan ook nog mag andwoorden, ga ik verder on-topic en negeer ik je want ik ga m'n tijd niet vuil maken aan eikels als jij.

Ten eerste: Het is de eerste keer dat ik een examen doe dus ik wil gewoon even kijken wat ik kan verwachten;

Ten tweede: jij weet niet hoeveel tijd ik hier aan besteed, jij weet niet wat ik over dag kwa werk doe, dus weet jij niet hoeveel praktijk ervaring ik al heb, dus jij moet gewoon ff snel je mond (en nu hou ik me in) houden.

Cheaten? gvd daardoor haal jij het bloed onder mijn nagels vandaag, ik studeer me te pletter na m'n werk dagen van 12 uur van huis dus stfu en denk eens na voordat je de domme hond uithangt

Ohja en dat over m'n ondertitel en leeftijd, FU! je moet eens niet zo snel dingen concluderen meneer know it all
ik zal maar niet op typefouten reageren

Het enige wat ik lees waar jij mee bezig bent is het op puzzelen van braindumps en andere minder legale manieren om je examen te halen.

Nog geen inhoudelijke vragen gezien welke door jou gepost zijn.

Verder is GoT niet bedoelt om testkings etc. uit te wisselen, daar is dit forum niet voor bedoelt.

Verder zei ik ook in mijn post dat ik niet weet hoeveel tijd / moeite jij erin stopt, maar met de gegevens die wij hier hebben (je posts) LIJKT het erop dat je alleen bezig met testkings te zoeken.

Anyway, no hard feelings, en succes met je examen ;)

quote:
Grolsch schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 12:04:
[...]

ik zal maar niet op typefouten reageren

Het enige wat ik lees waar jij mee bezig bent is het op puzzelen van braindumps en andere minder legale manieren om je examen te halen.

Nog geen inhoudelijke vragen gezien welke door jou gepost zijn.

Verder is GoT niet bedoelt om testkings etc. uit te wisselen, daar is dit forum niet voor bedoelt.

Verder zei ik ook in mijn post dat ik niet weet hoeveel tijd / moeite jij erin stopt, maar met de gegevens die wij hier hebben (je posts) LIJKT het erop dat je alleen bezig met testkings te zoeken.

Anyway, no hard feelings, en succes met je examen ;)

Het feit dat je spelfouten alleen al noemt beschrijft je houding op een negatieve wijze, ik ga hier niet meer over zeggen dan dat. De rest zou flamen zijn.

Er is ook nog zoiets buiten tweakers om dingen te vragen, dingen te leren e.d. Je conclussie baseren op een aantal posts vind ik niet geheel correct. Verder kijken dan de neus lang is, mooi gezegde, mooi van toepassing. :)

Als je iets wilt beweren waarom het niet mag, geef daarvan ook een correct beredenering. Iets mag niet, omdat het niet mag is natuurlijk een non-argument. De reden waarom test kings niet mogen is:

a. Microsoft verbied elk trainingsmateriaal wat niet goedgekeurd is, Testkings en braindumps vallen hier ook onder. Indien zij hierachter komen word je certificering ongedaan gemaakt.
b. Testkings is copywrite protected materiaal neem ik aan.
c. Testkings vullen niets aan bij je kennis, je doet jezelf ermee tekort. Als je certified wil worden, moet je wel iets meer zijn dan dat je 60-120 vragen hebt geblocked.

Trainingsmateriaal als Netg raad ik af btw... alles wat ik in 271 heb gekregen qua vragen kwam totaal niet overeen met de geleerde stof... :(

Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith

Acties: [view]

Door: sanfranjake Moderator WOS/WSS/OFF
DiEPVRiESKiP, die testkings zijn niet vrij uitwisselbaar, dat zou je moeten weten.Het algemeen beleid #copyright

Dit topic is bedoeld voor discussie over MCSE en soortgelijke examens. Zou graag zien dat je inhoudelijk verder discussiert, en verdere korte, makkelijk zelf te beantwoorden vragen eerst zelf probeert te beantwoorden.

Daarnaast vind ik je toon tegen andere bezoekers hier ook wat vervelend. Door opmerking als FU te maken laat je niet echt blijken onze regels, zoals genoemd in de Algemene gedragsregels (Netiquette) erg serieus te nemen. Lees die nog eens goed door.

Laten we hieronder ontopic verder gaan met de discussie :)

Weet jij een permanente huurwoning in Amsterdam tot 700 euro per maand? Dan zou ik graag eens met je praten!
Windows Server 2008

quote:
sanfranjake schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 12:16:
DiEPVRiESKiP, die testkings zijn niet vrij uitwisselbaar, dat zou je moeten weten.Het algemeen beleid #copyright

Dat weet ik. ik vroeg ook niet om de test zelf ik vroeg om welke versie de recente is, meer niet.

quote:
makkelijk zelf te beantwoorden vragen eerst zelf probeert te beantwoorden.

Gedaan, niet kunnen vinden. Ook wist ik toen ik het vroeg dat Testkings letterlijk gestolen vragen zijn.

quote:
Daarnaast vind ik je toon tegen andere bezoekers hier ook wat vervelend. Door opmerking als FU te maken laat je niet echt blijken onze regels, zoals genoemd in de Algemene gedragsregels (Netiquette) erg serieus te nemen. Lees die nog eens goed door.

Misschien heb je gelijk, maar het gedrag van anderen, die door 1 vraag compleet beweren dat ze weten hoe ik studeer etc. vind ik ook niet acceptabel, beledigingen rondom mij leeftijd en kennis etc. ook niet. Daar wordt ik ook niet vrolijk van.

Sowieso de "op de vingertik" cultuur die hier (op got) heerst is heel jammer, het verpest de sfeer, ik snap dat er regels zijn, maar je kunt het ook overdrijven.

Dan zal je misschien zeggen dan ga je toch lekker ergens anders heen, maar dat is een andere discussie.

quote:
Laten we hieronder ontopic verder gaan met de discussie :)
Mijn idee
Biertje?

Ikzelf wil binnenkort beginnen aan mijn certificering voor MSCE 2003. Zo’n 5 jaar geleden heb ik eens de certificering voor NT4 (Workstation, Server en Server Enterprise) gedaan met zelfstudie. Ik had een aantal boeken over de examens gekocht en deze doorgelezen en later een aantal Transcenders gedaan. Op die manier heb ik de 3 certificaten in een keer gehaald.

Mijn vraag is nu of deze werkwijze voor MCSE 2003 ook nog haalbaar is, of ben ik nu haast verplicht om het via een ‘normale’ cursus te doen. Als zelfstudie nog mogelijk is, welke boeken raden jullie dan aan. Ik heb al gekeken naar de MCSE Self-Paced Training Kits van Microsoft Press, die zouden toch de stof van de examens moeten behandelen lijkt mij.

In theorie zijn theorie en praktijk hetzelfde, in de praktijk niet.

Reg. datum: 02 december 2005

Nou ff weer ontopic.

Sinds 23-12-2005 ben ik MCSE gecertificeerd, eindelijk... :Y)

De examens zelf waren leuk, alleen de Microsoft Press boeken vond ik soms wat minder, ze lezen niet lekker weg, vooral eerste hoofdstukken gaan vaak over de AD, domeinen en DNS en na 7 x gaat het vervelen. Maar heb verder geen ervaring met de boeken van bv. Sybex

Ik ben nu bezig met mijn CCNA en deze 2 boeken lijken me beter te liggen, nu afwachten hoe de examens zijn.... (ander topic denk ik)

@megatronics : Het is goed te doen via zelfstudie vond ik. Wel zorgen dat je een beetje testlab hebt om te kunnen experimenteren, zelf had ik een pc met VMware Workstation erop, dat werkte prima. Scheelt ook een hoop herinstalleren als je weer een nieuwe server nodig hebt (voor 70-284 had je er 4 of 5 nodig dacht ik) een standaard install maken en die steeds weer klonen.
Alvast veel succes met leren!

quote:
heyer schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 14:38:
.....
Ik ben nu bezig met mijn CCNA en deze 2 boeken lijken me beter te liggen, nu afwachten hoe de examens zijn.... (ander topic denk ik)

Examen is op zich niet heel erg diep, maar vooral erg breed.

Veel emulatie vragen.
Bijv. een situatie met 8 vestigingen met allemaal routers, en vestiging 1 kan niet pingen naar vestiging 7, en andersom wel.
Los het probleem op. Vervolgens kun je een router aan klikken, en dan echt commandline het probleem oplossen. testen / pingen etc.

Het is te doen, maar het enige wat er zo moeilijk aan is, is de passing score, ik meende 850 punten van de 1000.

Ik vond het wel errug interesant iig!, maar in vergelijking met bijvoorbeeld de 216 van MS is CCNA toch pittiger, mede door de hoge passing score

Grolsch wijzigde dit bericht 10-01-2006 16:56 (7%)

Reg. datum: 18 januari 2004

quote:
megatronics schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 14:29:
Ikzelf wil binnenkort beginnen aan mijn certificering voor MSCE 2003. Zo’n 5 jaar geleden heb ik eens de certificering voor NT4 (Workstation, Server en Server Enterprise) gedaan met zelfstudie. Ik had een aantal boeken over de examens gekocht en deze doorgelezen en later een aantal Transcenders gedaan. Op die manier heb ik de 3 certificaten in een keer gehaald.

Mijn vraag is nu of deze werkwijze voor MCSE 2003 ook nog haalbaar is, of ben ik nu haast verplicht om het via een ‘normale’ cursus te doen. Als zelfstudie nog mogelijk is, welke boeken raden jullie dan aan. Ik heb al gekeken naar de MCSE Self-Paced Training Kits van Microsoft Press, die zouden toch de stof van de examens moeten behandelen lijkt mij.

Zelfstudie is best te doen, als je al een beetje weet waar de diverse vinkjes/tabjes zitten en als je een beetje een idee hebt wat "Microsoft Networking" inhoudt ... maar dat zal wel als je als vanaf 4.0 bezig bent.
Ik heb mijn hele 2003 en daarna 2000 traject gehaald dmv eerst de MS Press boeken lezen, daarna de Transcenders 2x maken (en alle uitleg hierbij doorlezen!!!) en dan de laatste 2 dagen een Testking om mezelf gerust te stellen ;)
it's just me

quote:
Yanze schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 23:42:
[...]

Zelfstudie is best te doen, als je al een beetje weet waar de diverse vinkjes/tabjes zitten en als je een beetje een idee hebt wat "Microsoft Networking" inhoudt ... maar dat zal wel als je als vanaf 4.0 bezig bent.
Ik heb mijn hele 2003 en daarna 2000 traject gehaald dmv eerst de MS Press boeken lezen, daarna de Transcenders 2x maken (en alle uitleg hierbij doorlezen!!!) en dan de laatste 2 dagen een Testking om mezelf gerust te stellen ;)

Hoelang ben je met het complete traject bezig geweest?
2000 / 2003

quote:
Security schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 08:42:
[...]

Hoelang ben je met het complete traject bezig geweest?
2000 / 2003

10 maanden B)

Ik heb eerst het hele 2003 traject gedaan en bedacht toen dat 2000 voor 90% hetzelfde zou zijn.
Dus ik heb voor 2000 niet alle MS-Press boeken doorgelezen, dat zou me teveel tijd gekost hebben.
Wel heb ik voor alle examens de Transcender gedaan natuurlijk!
waarom 2003 en dan 2000?

Vincitore

Zeker teveel tijd of zo? Of je CV aan het updaten :D

Nokia: 5510, 3210, 8310, 6510, 6310i, 8850, 6610 | Sony: X5 | Ericsson: t28s, t29 | Siemens: ME45a, SX1

Zelfstudie 2003 is goed mogelijk, ga alleen niet van enkel 1 boek uit. Zelf heb ik "mindere" ervaringen met MS-Press. Hiernaast de Sybex en/of Syngress boeken doornemen heeft mij veel geholpen. Je kunt soms aan de hoofdstukken al zien welke onderwerpen overlappen of welke onderwerpen juist ontbreken in de diverse boeken.

quote:
Sovrano schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 23:20:
Zeker teveel tijd of zo? Of je CV aan het updaten :D
CV updaten inderdaad ;)
Zo... 70-270 gehaald met 921 punten.

Op naar 70-290. Iemand die mij kan vertellen wat ik op het examen kan verwachten? Hoorde wel dat ik 4 uur en 15 minuten had voor het examen :?

@ Diepvrieskip: ben je nog geslaagd met je testkings? :X

Heb ik jou iets gevraagd?

quote:
Ayrton schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 06:50:

Op naar 70-290. Iemand die mij kan vertellen wat ik op het examen kan verwachten? Hoorde wel dat ik 4 uur en 15 minuten had voor het examen :?

gefeliciteerd
ik ga over 2 weken 70-270 doen
heb je nog tips?

I think i've gone insane, I can't remember my own name. Team garbage? It could be worse, I could be you.

quote:
Ayrton schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 06:50:

Hahaha hail to the king baby

Rat! 905 punten en dat weet je wel, want je was er zelf bij :P
quote:
DiEPVRiESKiP schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 10:31:
[...]

Hahaha hail to the king baby

Rat! 905 punten en dat weet je wel, want je was er zelf bij :P
Ja, inderdaad... was erbij. Mooie score voor iemand die veel gestudeert heeft.

quote:
died_laughing schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 08:08:
[...]

gefeliciteerd
ik ga over 2 weken 70-270 doen
heb je nog tips?
Werk veel met windows xp en test veel... dat heb ik ook gedaan. Ik heb ook examenvragen van Boson gekocht om de vraagstelling te begrijpen zoals microsoft ze kan vragen. Testking heb ik ook gebruikt om de vraagstelling te begrijpen. Je kan de stof nog zo goed beheersen, als je de vraagstelling nioet begrijpt, ga je de mist in.

Heeft er iemand hier ervaring met het 70-089 examen (Planning, Deploying, and Managing Microsoft Systems Management Server 2003)?

Het is een vrij nieuw examen er is geen MS Press boek van, wel heeft Microsoft een flinke berg documentatie ter beschikking. Ik ben van plan dit examen binnenkort te gaan doen en wel benieuwd of er nog aanbevelingen zijn wat betreft leermaterialen, zodat ik weet welke onderdelen van SMS belangrijk zijn om te bestuderen. Ook zou ik het interessant vinden om te weten hoe het examen is opgezet, hoeveel vragen, hoeveel simulaties etc.

quote:
Ayrton schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 10:44:
[...]

Werk veel met windows xp en test veel... dat heb ik ook gedaan. Ik heb ook examenvragen van Boson gekocht om de vraagstelling te begrijpen zoals microsoft ze kan vragen. Testking heb ik ook gebruikt om de vraagstelling te begrijpen. Je kan de stof nog zo goed beheersen, als je de vraagstelling nioet begrijpt, ga je de mist in.

Ik gebruik vwmare om dingen te oefenen.
Heb je veel tijd aan het leren besteed?

I think i've gone insane, I can't remember my own name. Team garbage? It could be worse, I could be you.

vmware gebruikte ik ook...

ja, ik heb veel gestudeerd, samen met DiEPVRiESKiP. We hebben alle hoofdstukken geleerd en de dingen getest. bv meerdere harddisks en spannen/stripen enz testen... was wel geinig

We hebben 2 weken echt gestudeert na werktijd. Elke dag zo'n 3 uur!

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws