quote:
Grolsch schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 12:04:
[...]
ik zal maar niet op typefouten reageren
Het enige wat ik lees waar jij mee bezig bent is het op puzzelen van braindumps en andere minder legale manieren om je examen te halen.
Nog geen inhoudelijke vragen gezien welke door jou gepost zijn.
Verder is GoT niet bedoelt om testkings etc. uit te wisselen, daar is dit forum niet voor bedoelt.
Verder zei ik ook in mijn post dat ik niet weet hoeveel tijd / moeite jij erin stopt, maar met de gegevens die wij hier hebben (je posts) LIJKT het erop dat je alleen bezig met testkings te zoeken.
Anyway, no hard feelings, en succes met je examen

Het feit dat je spelfouten alleen al noemt beschrijft je houding op een negatieve wijze, ik ga hier niet meer over zeggen dan dat. De rest zou flamen zijn.
Er is ook nog zoiets buiten tweakers om dingen te vragen, dingen te leren e.d. Je conclussie baseren op een aantal posts vind ik niet geheel correct. Verder kijken dan de neus lang is, mooi gezegde, mooi van toepassing.
Als je iets wilt beweren waarom het niet mag, geef daarvan ook een correct beredenering. Iets mag niet, omdat het niet mag is natuurlijk een non-argument. De reden waarom test kings niet mogen is:
a. Microsoft verbied elk trainingsmateriaal wat niet goedgekeurd is, Testkings en braindumps vallen hier ook onder. Indien zij hierachter komen word je certificering ongedaan gemaakt.
b. Testkings is copywrite protected materiaal neem ik aan.
c. Testkings vullen niets aan bij je kennis, je doet jezelf ermee tekort. Als je certified wil worden, moet je wel iets meer zijn dan dat je 60-120 vragen hebt geblocked.
Trainingsmateriaal als Netg raad ik af btw... alles wat ik in 271 heb gekregen qua vragen kwam totaal niet overeen met de geleerde stof...

Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith