[Aldi] DVD speler met 7 in 1 kaartlezer,DIVX en USB

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 28.304 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir2002
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-01 16:18
Anoniem: 165734 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 13:28:
kan iemand misschien een kopietje maken???? :*)
Yo Wallaman,

Stuur me ff je email adres, dan zal ik dit weekend ff een scan maken en doorsturen.
Mijn email is mboonman"AT"hotmail.com

groeten Maurice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

shit.. ik dacht ... ik doe eens dom.. en flash mijn medion dvd speler dood.. |:( godsamme waarom? Nou gaat die niet meer aan (standby lampje staat wel aan).. Kan iemand me helpen? Misschien colfex? Woon in de buurt Enschede/Hengelo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir2002
henkleerssen schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 00:27:
shit.. ik dacht ... ik doe eens dom.. en flash mijn medion dvd speler dood.. |:( godsamme waarom? Nou gaat die niet meer aan (standby lampje staat wel aan).. Kan iemand me helpen? Misschien colfex? Woon in de buurt Enschede/Hengelo...
Heb je de bon nog? je zou het via de garantie kunnen proberen.

Als je Colfex wil bereiken zou je z'n directe email moeten zien te vinden, kleine kans dat ie namelijk nog in dit forum kijkt.

Of als je zelf handig bent met de soldeerbout... op de pagina van MTZ staat uitgelegd hoe je de kabel maakt waarmee je de dvd speler aan de pc kunt hangen en vervolgens weer kunt voorzien van de originele firmware.

Maurice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Aegir2002 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 20:12:
[...]

Heb je de bon nog? je zou het via de garantie kunnen proberen.

Als je Colfex wil bereiken zou je z'n directe email moeten zien te vinden, kleine kans dat ie namelijk nog in dit forum kijkt.

Of als je zelf handig bent met de soldeerbout... op de pagina van MTZ staat uitgelegd hoe je de kabel maakt waarmee je de dvd speler aan de pc kunt hangen en vervolgens weer kunt voorzien van de originele firmware.

Maurice
Ik heb colfex bereid gevonden om mij te helpen.. moet alleen kijken wanneer ik bij hem langsga.. iig bedankt voor de reply!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248568

Hallo,
Ik heb deze speler sinds december 2005 en heb nu ineens problemen. Wanneer ik de speler aanzet begint het beeld ineens helemaal te flippen (soort van waas maar ook wel eens gewoon helemaal blauw). Aanzetten lukt dus nog wel maar uitzetten of andere toetsen werken niet na het aanzetten. Heel soms krijg ik de dvd-lade open. Weet iemand wat er mis mee is? De progressive scan schakelaar staat iig uit.
Ik was ook van plan de speler terug te brengen maar de inkt is van mijn bonnetje af en ik heb dus geen kopie ervan :'( Zou iemand mij een scan van zijn/haar bonntje willen geven? Mijn emailadres is henshin.tweaker@gmail.com

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 248568 op 11-01-2008 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir2002
Anoniem: 248568 schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 23:36:
Zou iemand mij een scan van zijn/haar bonntje willen geven?
Je hebt mail!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hartstikke bedankt! Ik ga deze week nog kijken of ze het accepteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Hij heeft het begeven. Soms hing hij plotseling, en nu komt hij niet meer uit de standby.

Iets meer tweaker dan henshin (en iets minder bonbewaarderig), heb ik hem opengegedraaid, en er staat een condenstator bol in het printje dat van de voeding is.(later foto's) Eens kijken of ik die kan vervangen.

Meer mensen problemen met deze speler nu?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:40

FlyEragon

Alien Monkeys

leuk_he schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 17:09:
Hij heeft het begeven. Soms hing hij plotseling, en nu komt hij niet meer uit de standby.

Iets meer tweaker dan henshin (en iets minder bonbewaarderig), heb ik hem opengegedraaid, en er staat een condenstator bol in het printje dat van de voeding is.(later foto's) Eens kijken of ik die kan vervangen.

Mijne doet het nog prima. Maar zo vaak heb ik hem niet gebruikt, net nadat ik de dvd speler had gekocht kreeg ik een xbox media center wat zo ongeveer 1000x handiger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

:) Na het vervangen van de bolle condensator (90 eurocent :| ) komt hij weer uit standby.

Afbeeldingslocatie: http://leuk.seeding.it/images/clickable.jpg
(clickable voor uitzoomen)

Wellicht nog bruikbaar voor andere mensen die dit probleem krijgen?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

leuk_he schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 17:09:

Het lijkt me sterk dat ik dat probleem had aangezien ik mijn speler een keer heb opgepakt, in de kast gezet en er nooit meer ben aangekomen. Er heeft ook nooit iets opgelegen dus het lijkt me sterk dat dat van zelf gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Anoniem: 248568 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 16:42:
[...]
Het lijkt me sterk dat ik dat probleem had aangezien ik mijn speler een keer heb opgepakt, in de kast gezet en er nooit meer ben aangekomen. Er heeft ook nooit iets opgelegen dus het lijkt me sterk dat dat van zelf gebeurd.
Jouw probleem wijkt af van mijn probleem. Maar je manier van probleem oplossen nog meer. dat wou ik aangeven.

Maar ik doel met name op Kapotte condensator problemen die ook vaak op moederborden optraden. Als dat een condensator is die corrodeert zoals het artikel aangeeft dan treed het probleem toch later op, vooral gerelateerd aan tijd, dan aan het aantal gebruikers uren.

Maar ik poste vooral voor andere mensen die problemen met dit apparaat krijgen. Openschroeven (zijkanten & achterkant) is simpel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103214

De mijne werkt op zich nog prima..... alleen de dvd-lade wil niet meer open! :(

Heel irritant dus, iemand een idee of dit te fixen valt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:33
Wat is nu de beste firmware voor dit apparaat?

Ik heb dit topic al gelezen http://board.softpedia.co....php?showtopic=2710&st=40

Maar daar staan heel veel verschillende versies.

Ik wil mijn LT80796 graag upgraden, want ik heb er nogsteeds de originele firmware op staan.

Laat maar, het is al gelukt :D _/-\o_

Heb MD80796_MTZ_1252_V4_WBB75_V1.rar gedownload, de ISO uitgepakt, en de ISO gebrand als "Image" bij Nero.

CD erin, even wachten tot hij een schermpje geeft van "Do you want to upgrade?"

op Play drukken, minuutje wachten en hij is geupgrade.

Dat nieuwe menu heeft wel veel meer opties trouwens.

8)

[ Voor 40% gewijzigd door ThinkPad op 29-02-2008 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterke-Jerke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-07 20:27
De mijne geeft problemen met DVD-R van Taiyo Uden. weet iemand of ik iets aan de drive kan doen?
Of hoe ik dat kan testen?
De dvd's doen het wel in een andere speler

S.J.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:28
Anoniem: 201922 schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 13:34:
[...]

Oke, hierbij een poging. Ik echter neem geen verantwoordelijkheid voor als het verkeerd gaat.
Dank voor je uitgebreide beschrijving, ik heb de update eergisteren uitgevoerd, en met succes. Menu bevat handige extra opties, en de icoontjes zijn mooier.
Het lukt me alleen niet meer om fatsoenlijk beeld uit de scartuitgang te krijgen, de kleuren zijn extreem groenig (en nee, als ik een ander apparaat met de Scart kabel verbind dan gaat het wel goed ;-)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Anoniem: 202566 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 14:07:
Deze dvd-speler staat ingesteld op regio 2 maar kan je eenvoudig regiovrij maken.
Je kan de regioinstelling controleren door, als de DVD speler aan staat, op de knop "Setup" te drukken op de afstandsbediening en als je in het setupscherm zit het getal 1379 in te toetsen.
Onderaan in je scherm zie je dan de regiocode.
Als je de code wil wijzigen, zorg dan dat er geen DVD in zit, zet de DVD speler aan, open de lade, druk op "Clear" op de afstandsbediening en toets 13690 (de 0 is voor de regio). Zet je DVD speler uit. Als je hem nu aan zet en in het setupscherm weer 1379 toets, dan zie je dat de regiocode op 0 staat.
Als je hem weer terug wil zetten op regio 2 (b.v. als je hem voor garantie terug moet sturen) dan volg je de procedure zoals hierboven omschreven maar type je 13692 (de 2 is voor de regio)
De code voor de nieuw Silvercrest is 9999.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 22-01-2009 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 506456

heeey,

ik heb al een tijdje de lt 81290.
maar het lukt mij maar niet om dolby surround te krijgen.
ik gebruik optische kabel in combinatie met HDMI voor beeld.

mijn versterk is een onkyo HDMI versterker.
zelf met de handleiding erbij lukt het niet.

help plz? (:
Pagina: 1 2 3 4 Laatste