Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 55

Pagina: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 29 september 2004

Vorige week een http://www.thottbot.com/?i=26368 geloot...
Een week geprobeerd hem te verkopen voor 1200g, en toen is het toch gelukt om hem weg te doen voor 1000g ^ ^.
Ik zal het iig nooit voor over hebben :)
(dropte van een Stone Guardian in Un'goro btw)

|| Dutchy - lvl 80 Human Mage || Inusha - lvl 80 Draenei Shaman || Neralina - lvl 71 Night Elf Druid || Moagim - lvl 70 Night Elf Rogue || Silena - lvl 70 Blood Elf Paladin || Inushi - level 67 Draenei Shaman || @ Skullcrusher Realm

Reg. datum: 09 september 2002

quote:
Zilver schreef op donderdag 17 november 2005 @ 20:20:
Kan ik met die 10 day trial zonder het spel te kopen proberen? Zo ja, wie wil mij introduceren?
dat lijkt me ook wel wat... begin me toch te ergeren aan de bugs in de private server software. misschien toch maar overstappen op het echte werk.

Reg. datum: 06 oktober 2005

quote:
http://forums.worldofwarc...eons&T=232044&P=1
Just a quick update:

Ahn'Qiraj is nearing completion. Our internal testers have been raiding the Ruins of Ahn'Qiraj (20 person zone) nightly. We're putting the final touches on the last bosses in the Temple of Ahn'Qiraj (40 person zone). We're really excited for you guys to experience this content. I think we'll have some truly memorable boss encounters here. I promise you -- the final boss of the Temple is unlike anything you've ever seen in an MMO before >=]

Also, the questing for Ahn'Qiraj is complete. There are awesome, hardcore quests in addition to some really cool 5 person content in Silithus (after the gates are open).

In other news, we're also wrapping up our "revisit" of the Tier 2 armor sets. For some classes, we just tweaked the stats here and there. Other classes will be seeing more of a revamp than a revisit. Also, the armor all has unique art now and looks *very* cool in game.

The next step is for us to put everything on the PTR. We'd really appreciate your input when we put the zones on the PTR. That's our final chance to make tuning tweaks and bug fixes before it's live on all servers. Obviously, we can still make bug fixes and tuning tweaks after the zones are live but we'd like to get everything feeling as fun and polished as possible before patch day.

Hope to see you on the PTR in the upcoming weeks! We'll certainly be there...
Tigole

AQ dus bijna klaar, we kunnen het uitproberen op test servers (in onze 'ubrs gear' :( )
De eindbaas word iets 'nog nooit eerder vertoont in een MMO'
en Tier2 word 'getweaked' :|
Hopen op het beste dus ...
Reg. datum: 09 oktober 2002

quote:
XdeckX schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 10:30:
[...]

dat lijkt me ook wel wat... begin me toch te ergeren aan de bugs in de private server software. misschien toch maar overstappen op het echte werk.
Voeg me anders ff toe aan msn (check profiel) dan kan je een invite krijgen van me

Sign here please

Reg. datum: 09 juli 2002

quote:
XdeckX schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 10:30:
[...]

Ik kan je opzich wel opgeven voor een 10 day trial, je hebt wel zelf de client software nodig, maar ik neem aan dat je die wel hebt? Anyway, contact me maar via de mail uit m'n profile.

Edit: of iemand anders die een key moet :p

HolyCorn wijzigde dit bericht 18-11-2005 10:39 (6%)

.Mace.<F4F>

quote:
MantaMania schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 10:13:
[...]

Ga niet alleen voor fire rest je levert zo ongelofelijk veel in laat gewoon de tank ook een mooie fire resist set nemen maar voor de rest neem gewoon goeie gear.
En als de andere groep niet zo ervaren is laat iemand een repairbot meenemen ;)
O ja en blijf dichtbij elkaar ga niet net over een randje kijken omdat je nieuwsgierig bent, of iemand rezzen die wat verder van die groep is dood gegaan vraag het eerst ff of het kan!
En ga niet allemaal gezellig lopen praten in het raid kanaal.
Dat zijn mijn eerste ideeen.

dat waren onze 1e ideen ook idd. repairbot is geregeld, 1 tank van ons gaan we inpakken met fire res, de rest gaat met gewone gear en pots. flasks worden gemaakt etc.
Beide guilds hebben een minimum leeftijd grens.. Old Garrison heeft min 25 jaar, en wij hebben min 20 jaar. (alhoewel er maar 3 bij ons <25 zijn). Dus ik ben niet bang dat er 'rare' dingen zullen gebeuren omdat alles behoorlijk volwassen besproken word.
Iedereen heeft een gevoel van verantwoordelijkheid en weet dat door 1 foutje 39 andere dood kunnen gaan. Dus dat komt wel goed :)

Het is zowieso een proef-aan-MC run.. dus we verwachten niet echt dat we ook maar 1 boss neerleggen ;) Alles is mooi meegenomen natuurlijk, maar dat zal alleen de motivatie maar versterken.

WoW: Måce - Officer of The Garrison @ Dunemaul EU

Reg. datum: 09 oktober 2002

quote:
Cyberia schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 10:41:
[...]

dat waren onze 1e ideen ook idd. repairbot is geregeld, 1 tank van ons gaan we inpakken met fire res, de rest gaat met gewone gear en pots. flasks worden gemaakt etc.
Beide guilds hebben een minimum leeftijd grens.. Old Garrison heeft min 25 jaar, en wij hebben min 20 jaar. (alhoewel er maar 3 bij ons <25 zijn). Dus ik ben niet bang dat er 'rare' dingen zullen gebeuren omdat alles behoorlijk volwassen besproken word.
Iedereen heeft een gevoel van verantwoordelijkheid en weet dat door 1 foutje 39 andere dood kunnen gaan. Dus dat komt wel goed :)

Het is zowieso een proef-aan-MC run.. dus we verwachten niet echt dat we ook maar 1 boss neerleggen ;) Alles is mooi meegenomen natuurlijk, maar dat zal alleen de motivatie maar versterken.
Ik vind die leeftijdsgrens een beetje raar hoor, mijn broertje is 18 en die is waarschijnlijk een heel stuk beter dan de meeste tanks. En hoe ga je controleren als ik het vragen mag? :)

Edit: laat ook maar, ik zie hem nog steeds als mn kleine broertje :P

Monsie wijzigde dit bericht 18-11-2005 10:48 (5%)

Sign here please

Reg. datum: 02 november 2003

quote:
Devron12 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 10:35:
[...]

AQ dus bijna klaar, we kunnen het uitproberen op test servers (in onze 'ubrs gear' :( )
De eindbaas word iets 'nog nooit eerder vertoont in een MMO'
en Tier2 word 'getweaked' :|
Hopen op het beste dus ...
't Wordt eens tijd dat we ook onze karakters mogen kopieeren naar de PTR, want zoals het nu is hebben we geen flikker aan die PTR ;/

de PTR is gewoon om om stil te houden... (alhoewel ik hoop dat we nu ig tier 1 of 2 als set krijgen..)

"Want an Orange?"
- Nakor, Prince of the Blood

Sikklebell--Lvl 80 Mage--Trollbane

.Mace.<F4F>

quote:
Monsie schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 10:43:
[...]

Ik vind die leeftijdsgrens een beetje raar hoor, mijn broertje is 18 en die is waarschijnlijk een heel stuk beter dan de meeste tanks. En hoe ga je controleren als ik het vragen mag? :)

niet.. maar je merkt het gauw genoeg aan gedrag. die 3 onder de 20 zijn 18 & 19.
Dus we zijn wel redelijk soepel daarmee, maar je moet gewoon ergens een grens trekken.
En als ze bij 'aanmelding' al durven zeggen dat ze 18 zijn maar zich wel zo opzetten om zichzelf te bewijzen. tja, dat zal alleen maar in het voordeel zijn. We spelen voor ons plezier.. en dat verwachten we van iedereen in de guild. Eerlijkheid en geduld pik je er dan echt wel tussenuit ;-)

Cyberia100 wijzigde dit bericht 18-11-2005 10:56 (4%)

WoW: Måce - Officer of The Garrison @ Dunemaul EU

Ping!
Reg. datum: 28 augustus 2002

Asus P6T - Core i7 920 - 6GB DDR3 pc12800 - XFX GTX 275 - Samsung Syncmaster 206BW

Diddle - Lvl 80 mage - Denial

Pray Hard
Reg. datum: 11 november 2004

quote:
Cyberia schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 10:41:
[...]

leuk hoor voor hun is het dus ook de eerste run als ik het goed begrijp.
Als ik je dan nog een tip mag gegeven proberen altijd een veilige plaats te hebben voor je main groep laat liever je puller (hunter) een stukje terug rennen, je hebt snel de neiging om naar voren te lopen maar met rond lopen de honden en surgers kan dat gevaarlijk zijn. En probeer de vaart erin te houden en zorg ervoor dat iemand timers gebruik voor de respawn van alle mobs eerste keer op onze run ging het een paar keer mis omdat in onze rug een hondje respawnde en beginnen met een wipe is niet leuk.
Nog een tipje als je naar luci gaat en je gaat langs de imps laat dan een warrior die surger die daar rond loopt pullen door gewoon voorzichtig steeds iets dichterbij te gaan staan, als een hunter pult heb je kans dat ie de imps mee neemt en dan word het chaos vaak ook al kan je banishen.
Laatste tip zorg dat iedereen die kan decursen/magic decursive heeft!!

Turalyon Crulon 80 Prot Warrior / Jeannedarc 80 Prot Paladin

Blackraven @ Trollbane
Reg. datum: 14 juni 2001

quote:
Ehm...waarom? Deze kan nog makkelijk een dag mee...
One of the seven sins..
Reg. datum: 19 mei 2005

quote:
Geen flame, maar kun je wat meer interpunctie gebruiken en allinea's?
Zon lap tekst is niet echt aanmoedigend om te lezen :)
@jarno ik zweer dat het punctatie was, o well.. het is vrijdag en ik ben gebroken :(

RaseriaN wijzigde dit bericht 18-11-2005 11:23 (21%)

Frostmane : RaseriaN : LvL 80 Human Rogue :: Nageeth : LvL 80 Human Death Knight :: Wiebel : LvL70 Human Priest ::

Ping!

quote:
Silk_dude schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 11:15:
[...]
Ehm...waarom? Deze kan nog makkelijk een dag mee...

Ja dus?
Vanaf de 950 mag er een nieuwe aangemaakt worden, ik snap niet waarom je zo lastig doet.
En je moet echt niet denken dat ik de TS wil hebben hoor, doet me echt niets

@ ras, interpunctie heet dat, niet punctatie. :D
Tenminste, nooit van gehoord...

U hebt gezocht op punctatie:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.

jarnotjuh wijzigde dit bericht 18-11-2005 11:21 (13%)

Asus P6T - Core i7 920 - 6GB DDR3 pc12800 - XFX GTX 275 - Samsung Syncmaster 206BW

T.P.F.K.A.C

quote:
jarnotjuh schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 11:20:
[...]

Ja dus?
Vanaf de 950 mag er een nieuwe aangemaakt worden, ik snap niet waarom je zo lastig doet.
En je moet echt niet denken dat ik de TS wil hebben hoor, doet me echt niets

[betweterig geblaat]
Als ik het goed begrijp vind jij dat Silk_dude lastig doet, terwijl hij alleen vraag waarom je nu al een nieuw topic maakt. Wat is daar in vredesnaam lastig aan? Ik wil het eigenlijk ook wel weten; waarom nu al?

Retired WoW-player // D2-LoD: (SCL) Acc: *Xanga

Ping!

quote:
Wouter schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 11:36:
[...]

Als ik het goed begrijp vind jij dat Silk_dude lastig doet, terwijl hij alleen vraag waarom je nu al een nieuw topic maakt. Wat is daar in vredesnaam lastig aan? Ik wil het eigenlijk ook wel weten; waarom nu al?

Dat lastig doen is misschien wat cru gezegd, maar het is gewoon volkomen normaal als je een topic boven de 950 replies vernieuwd hoor. Het is misschien wat vroeg, maar het mag.

En waarom nu?
Ik kom op got, zie dat er een nieuwe gemaakt mag worden en dan doe ik dat? Had jij net zo goed kunnen doen hoor... I really DON'T care.

gentoo user
Reg. datum: 26 december 2003

Waarom ruziën er dan over? :/

Ping!

quote:

Ik doe er niet moeilijk over, silk_dude begon ermee....
/einde "ruzie"

gentoo user
Reg. datum: 26 december 2003

Ok, kiss and make up then and go back ontopic...

Ik post hier misschien niet zo veel, maar ik lees wel veel leuke/intresante verhalen hier, speel zelf niet meer sinds een paar weken...

T.P.F.K.A.C

quote:
jarnotjuh schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 11:38:
[...]

Dat lastig doen is misschien wat cru gezegd, maar het is gewoon volkomen normaal als je een topic boven de 950 replies vernieuwd hoor. Het is misschien wat vroeg, maar het mag.

En waarom nu?
Ik kom op got, zie dat er een nieuwe gemaakt mag worden en dan doe ik dat? Had jij net zo goed kunnen doen hoor... I really DON'T care.

I really DON'T care either, wilde alleen even weten waarom je op een dergelijke manier tegen Silk_dude deed ;) Sterker nog, vind het goed dat er al een nieuw topic is en dat je er de moeite voor genomen hebt, alleen moet deze wel even afgesloten worden.

Snappie vous? :P

Retired WoW-player // D2-LoD: (SCL) Acc: *Xanga

Ping!

quote:

oui, je snappe vous :P
En nu mag een modje ingrijpen...

Pray Hard
Reg. datum: 11 november 2004

quote:
RaseriaN schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 11:15:
[...]

Geen flame, maar kun je wat meer interpunctie gebruiken en allinea's?
Zon lap tekst is niet echt aanmoedigend om te lezen :)
@jarno ik zweer dat het punctatie was, o well.. het is vrijdag en ik ben gebroken :(

gauw nog een laatste post in dit oude topic.
Het is voor bij dus ook vrijdag en ook ik ben gebroken.
Er staat wel wat interpunctie in zelfs een verdwaalde komma ;)

Turalyon Crulon 80 Prot Warrior / Jeannedarc 80 Prot Paladin

Reg. datum: 29 september 2000

quote:
MantaMania schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 12:07:
Er staat wel wat interpunctie in zelfs een verdwaalde komma ;)
Aangezien dit topic toch dichtgaat: Misschien moeten we gewoon voor het poldermodel gaan en het over interpunctuatie hebben? :P

WoW: Zhazam - 80 Mage | Sammia - 80 Druid | Sannah - 7x Priest

Acties: [view]

Door: Fuelke
Moderator Spielerij
Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima.
Legale gamescollectie|DVD Collection

Pagina: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: