Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 55

Pagina: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 last

Nieuw Topic
woet!
Reg. datum: 10 september 2002

quote:
DeadKennedy schreef op donderdag 17 november 2005 @ 17:09:
[...]

"Geil geil owjah"????
De tering zeg wat heb ik een hekel aan dat soort namen. Gelukkig zijn de GMs het met me eens en wordt op bijna al mijn tickets gereageerd door de desbetreffende persoon een temp-ban en naamsverandering aan de broek te hangen. Al die "grappige" Nederlandse namen (Pindakaas, Koelkast, whatever) en gewoon achterlijke namen ("TheOutkast" "Dutchyhunter") hangen mij echt enorm de keel uit. Verzin alsjeblieft wat beters, je bent niet grappig.
Meestal zijn dit ook nog de mannetjes die lopen te spammen in /general over hoeveel breezers ze wel niet op hadden de avond er voor, hoe stoer ze wel niet zijn, en hoe vrouwen sletjes zijn en buitenlanders naar de gaskamer moeten... :r

(p.s. niet tegen jou dus, maar tegen mensen die belachelijke namen kiezen)

M'n alt heette Oprahwinfury :P maar toen ik in een GM-Ticket begon te ranten over de manier waarop server de lag-problemen aanpakte.. Besloot die gm dat m'n naam buiten de policy viel, en er dus ook een waarschuwing op m'n account werd geplaatst...

Overigens heet ie nu Oprawindfury... En check ik kazzak regelmatig op m'n lvl20 warlock alt genaamd; Oprahwindfury ...

PS: Ik had het al gezegd maar; NEFAAAARIAAN DOWWWN!!!! :D

De Loot;
Mish'undare, Circlet of the Mind Flayer
Breastplate of Wrath
Boots of the Shadow Flame
Nemesis Robes
en Head of Nefarian

d0z3r wijzigde dit bericht 18-11-2005 00:45 (22%)

.

Reg. datum: 19 juni 2004

quote:
--MeAngry-- schreef op woensdag 16 november 2005 @ 23:01:
[...]

Oh jazeker wel, als jij of een van je partymembers de player gekilled heeft wel. :)
Ik heb WoW vanaf launch gespeeld voor de eerste 6 maanden oid en toen kon je vijanden niet looten hoor :o

Nice, vandaag Ragnaros voor de 2e keer down. Eerste try van de avond en op 41% toen de zonen kwamen. Ging best soepel eigenlijk de afgelopen 2 dagen, gisteren Ony eerst en MC tot en met Shazzrah en vandaag de rest van MC. Geen enkele wipes maar daar hebben we zaterdag voor als we BWL in gaan. ;)

WoW: Server - Arathor PvE || Guild - Mystical Odour || Lec - Lvl80 Dwarf Paladin || Vilya - Lvl80 Night Elf Hunter

quote:
Exitium schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 00:25:
Dutchlord? Zo heette een guildie van me die pas gestopt is met z'n lvl 40 Paladin op Tura, heeft me voor 'ie 'm verwijderde nog wel even al z'n goud naar me gestuurd. :D
mn 11 jarige broertje heeft een lvl 18 warlock.... dus dat is neit dezelfde :P ;)

we spelen trouwens op Ravencrest, nog meer GoT-ers daar aanwezig?

Ik ben trouwens weer een nieuwe char begonnen :D (naast mn warrior, dus ik speel nu 2 char's) het is een mage, leek me ook leuk om te spelen :)

Naarmate ik verder lvl maar eens kijken of de mage of de warrior mn main wordt :)
quote:

\o/ dat zijn guildies ;D net zoals vele anderen hier :P

Ragnaros trouwens down vanavond zonder problemen. we hadden nog ruim een minuut over voordat 2e sons kwamen, en in eerste sons wave zelfs 15 seconden tijd voor regen ;D toch wel netjes. Dit was zonder UBRS buff btw, die hebben we de eerste keer wel gebruikt (en was toen ook verdomd handig :))

loot:

2x Legplates of Wrath
Band of Sulfuras
Band of Accuria

Nu weer meer focussen op Razorgore ^^ we zijn al in phase 2 beland

X360 Live ID: Vivacio

Blue Sky Sapphire
Reg. datum: 27 april 2000

quote:
Jaguar645 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 04:12:
[...]

\o/ dat zijn guildies ;D net zoals vele anderen hier :P

Ragnaros trouwens down vanavond zonder problemen. we hadden nog ruim een minuut over voordat 2e sons kwamen, en in eerste sons wave zelfs 15 seconden tijd voor regen ;D toch wel netjes. Dit was zonder UBRS buff btw, die hebben we de eerste keer wel gebruikt (en was toen ook verdomd handig :))

loot:

2x Legplates of Wrath
Band of Sulfuras
Band of Accuria

Nu weer meer focussen op Razorgore ^^ we zijn al in phase 2 beland
wel rot voor alu dat Golemagg weer zijn robe dropte terwijl hij er niet was :X

Bokkie wijzigde dit bericht 18-11-2005 08:13 (6%)

Norman Bates: People always mean well. They cluck their thick tongues, and shake their heads and suggest, oh, so very delicately.

Reg. datum: 03 januari 2001

Over namen gesproken, op The Venture Co lopen er ook wat rond hoor:

1. Whootini
2. Pwonage
3. Dutchknight
4. Thedude

1 ticket, 4 reports :9

Ik weet in ieder geval wel dat iemand met zon soort naam zowiezo niet in mijn party of guild komt :+

Ping!
Reg. datum: 28 augustus 2002

quote:
Kaap schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 08:01:
Over namen gesproken, op The Venture Co lopen er ook wat rond hoor:
4. Thedude

Dus als een MT van jullie guild zo zou heten zou je die niet meenemen naar MC ofzo?
Erg laag.. Probeer het eerst uit voordat je conclusies gaat trekken. Ik heb vaak genoeg met mensen gepartied die ook van die namen hadden. Ging gewoon goed. Als het dan niet goed gaat leave ik alsnog...

Gister heeft onze guild ragnaros geprobeerd, voor de 2de keer. Weet niet hoe het ging ,zal wel niet down zijn. De eerste try was 85% en toen al sons, Dat wordt dps'en :P

Asus P6T - Core i7 920 - 6GB DDR3 pc12800 - XFX GTX 275 - Samsung Syncmaster 206BW

Diddle - Lvl 80 mage - Denial

.Mace.<F4F>

Volgende week zondag (27/11) gaan we eindelijk onze eerste stappen in MC zetten :*)
We zijn een samenwerking aangegaan met The Old Garrison op Dunemaul.
Was voor ons de beste keus aangezien we in onze eigen guild (Guild of the Elderly) 'maar' +/- 20 lvl 60 chars hebben. Target is om de eerste run ongeveer 15 man mee te laten gaan.
Gister dus in guildchat bekend gemaakt, en iedereen natuurlijk loei enthousiast..
Tis nu een ware mats/fire.res gear manie.. ben benieuwd hoeveel er in een week gegrind kan worden &gt;:)

Tips voor 15 MC newb's? :+

WoW: Måce - Officer of The Garrison @ Dunemaul EU

Reg. datum: 02 november 2003

quote:
jarnotjuh schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 08:19:
[...]

Dus als een MT van jullie guild zo zou heten zou je die niet meenemen naar MC ofzo?
Erg laag.. Probeer het eerst uit voordat je conclusies gaat trekken. Ik heb vaak genoeg met mensen gepartied die ook van die namen hadden. Ging gewoon goed. Als het dan niet goed gaat leave ik alsnog...
Tja.. 't is natuurlijk wel een MMORPG dus 't lijkt me dat er wel een beetje verwacht wordt dat mensen zich een beetje inleven in het spel en daar dus ook aan denken als ze een naam kiezen.

Alhoewel ik me er zelf niet echt aan stoor.. zij zijn degenen die voor lul lopen met hun naam, niet ik :)

Ping!
Reg. datum: 28 augustus 2002

quote:

Goed luisteren naar de rest die het wel weet?
Tactieken op een forum zetten, en die oefenen? :P

Gister priest lvl 24 gemaakt ^^, ik ben er nou niet echt van overtuigd of dat manaburn handig is. Het doet geen kont dmg, maar is alleen handig in een instance als de mob bijna dood is en de rest geen healing meer nodig heeft...

Asus P6T - Core i7 920 - 6GB DDR3 pc12800 - XFX GTX 275 - Samsung Syncmaster 206BW

Diddle - Lvl 80 mage - Denial

quote:
Gimbooze schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 08:31:
[...]

Tja.. 't is natuurlijk wel een MMORPG dus 't lijkt me dat er wel een beetje verwacht wordt dat mensen zich een beetje inleven in het spel en daar dus ook aan denken als ze een naam kiezen.

Alhoewel ik me er zelf niet echt aan stoor.. zij zijn degenen die voor lul lopen met hun naam, niet ik :)

Sterkernog Kaap zit op een (PvP)RP server...

BTW gratz Dozer, jammer net geen server furst voor jullie (Substances had hem rond 9 uur ofzo)
en @ blackraven, jullie gaan toch niet te hard he, wij moeten jullie wel voor blijven :( (Vael @4% met 1 of 2 fucked up tankwissels)

"Want an Orange?"
- Nakor, Prince of the Blood

Sikklebell--Lvl 80 Mage--Trollbane

Blue Sky Sapphire

quote:
Cyberia schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 08:30:
Volgende week zondag (27/11) gaan we eindelijk onze eerste stappen in MC zetten :*)
Was voor ons de beste keus aangezien we in onze eigen guild (Guild of the Elderly) 'maar' +/- 20 lvl 60 chars hebben. Target is om de eerste run ongeveer 15 man mee te laten gaan.
Gister dus in guildchat bekend gemaakt, en iedereen natuurlijk loei enthousiast..
Tis nu een ware mats/fire.res gear manie.. ben benieuwd hoeveel er in een week gegrind kan worden &gt;:)

zoek en lees tactics :)
luister naar de RL
raak niet in paniek als je in 1clap 9/10 van je hp kwijt bent :P

Relax denial, eerst nog Razor neer krijgen
gewoon hard blijven werken :P en niet achterom kijken ;)

Bokkie wijzigde dit bericht 18-11-2005 08:44 (8%)

Norman Bates: People always mean well. They cluck their thick tongues, and shake their heads and suggest, oh, so very delicately.

Gnomes zijn niet slim :x

M1lamb3r wijzigde dit bericht 18-11-2005 08:49 (97%)

"Want an Orange?"
- Nakor, Prince of the Blood

Sikklebell--Lvl 80 Mage--Trollbane

Blue Sky Sapphire

quote:
M1lamb3r schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 08:42:
[...]

Maar 15man in MC? ik weet dat MC leuk lijkt, maar kan je dan niet beter met Zul'Gurrub beginnen?

ALs je toch naar MC wil: Raak niet ontmoedigd als je al op de 1e 2 of de 3e mob whiped
gnoompje, lezen :P 15 man van hun guild, samen met nog 25 man van een andere guild ^^

Failure is not an option
Reg. datum: 19 oktober 1999

quote:
jarnotjuh schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 08:33:
[...]
Gister priest lvl 24 gemaakt ^^, ik ben er nou niet echt van overtuigd of dat manaburn handig is. Het doet geen kont dmg, maar is alleen handig in een instance als de mob bijna dood is en de rest geen healing meer nodig heeft...

in PvP gebruik ik het veel tegen casters.
In PVE tegen castermobs.

Het heeft een behoorlijke manacost vs damageratio zeker op hoger lvl.
(i.c.m. shadowtalents)

Azqi wijzigde dit bericht 18-11-2005 08:52 (3%)

One of the seven sins..
Reg. datum: 19 mei 2005

Wij hebben in de guild ook van die schitterende namen : Mattie / Playa / Masterloco / FallenKnight / Bigmeal...

Ach de rogue's Garbagegirl en Hospital laten me dan wel weer lachen :D

Frostmane : RaseriaN : LvL 80 Human Rogue :: Nageeth : LvL 80 Human Death Knight :: Wiebel : LvL70 Human Priest ::

.Mace.<F4F>

Wij hebben eigenlijk best serieuze namen in de guild..
Cauthon, Sunnivaa, Elenil, Delphino, Nuunar, Dufva etc..
zelfs alle alts krijgen normale namen mee ;)
Zal waarschijnlijk ook wel komen dat bijna iedereen in onze guild 25+ is.. (Elderly he:p)

maar soms zie ik ze wel es lopen in IF.. denk ik.. god doe normaal....misschien dat ze wat meer opvallen, maar het zijn meestal wel nederlands getinte namen :X

Funky vidi vici!
Reg. datum: 09 november 2001

quote:
[...]

Venture Co is een RP PvP server met stricte naampolicy (die helaas slecht wordt nageleefd ivm afwezigheid van GMs)

In het begin kreeg ik zelfs commentaar op mijn naam Albion (dat schijnt oud-Engeland te heten en een ander oud RP spel). Heb toen nog een GM gevraagd om een name change om van het gedoe af te zijn. Mocht het niet omdat het wel mocht. :?

waarom moeilijk doen als je met een beetje meer moeite ook onmogelijk kunt zijn?

Passion for Christ

Gisteren eens geprobeerd een lesser elite in silithius te soloen, ging wel fout :(
Had zelfs een healing pot, maar mn pet ging te snel dood en toen lukte het niet mn afstand te houden met dat ding, ook weinig ruimte voor kiten :(.

Maargoed, binnenkort maar weer eens een duke summonen.

Xbox live gamertag: Metsadah - PC: E4300, 2gb ddr, HD4850

.Mace.<F4F>

Gister die lvl 16 mage quest gedaan in SW... Ghostbusters ftw!!
geweldig. echt ook die trap er neer gooien en suck it in!

Reg. datum: 29 september 2000

quote:

Kaap speelt op een RP-PvP server. Die namen zijn gewoon tegen de regels.

quote:
Cyberia schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 09:51:
Gister die lvl 16 mage quest gedaan in SW... Ghostbusters ftw!!
geweldig. echt ook die trap er neer gooien en suck it in!
Op welke server heb jij die mage?

Hydra wijzigde dit bericht 18-11-2005 10:06 (23%)

WoW: Zhazam - 80 Mage | Sammia - 80 Druid | Sannah - 7x Priest

Pray Hard
Reg. datum: 11 november 2004

quote:
Cyberia schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 08:30:

Ga niet alleen voor fire rest je levert zo ongelofelijk veel in laat gewoon de tank ook een mooie fire resist set nemen maar voor de rest neem gewoon goeie gear.
En als de andere groep niet zo ervaren is laat iemand een repairbot meenemen ;)
O ja en blijf dichtbij elkaar ga niet net over een randje kijken omdat je nieuwsgierig bent, of iemand rezzen die wat verder van die groep is dood gegaan vraag het eerst ff of het kan!
En ga niet allemaal gezellig lopen praten in het raid kanaal.
Dat zijn mijn eerste ideeen.

Turalyon Crulon 80 Prot Warrior / Jeannedarc 80 Prot Paladin

Ducit amor patriae
Reg. datum: 14 augustus 2000

Gisteren weer een poging gedaan op de eerste baas in BWL...
Wederom een aantal wipes, alle eieren waren gedaan, maar er waren nog maar 8 raidmembers levend.

Daarna Onyxia gedaan, en die hebben we wel geveild.
Helm of wrath, head of onyxia en een Cloth helm.

Pagina: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: